Bier en tieten...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh nee, geen ho's. Ik heb eindelijk het liedje, 'she's a ho' uit mijn hoofd en nu komt die weer uit de krochten naar boven borrelen.
Ik zweer het, ik zweer het!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:25 schreef SiRojK het volgende:
MOET HIJ DOEN, MOET HIJ DOEN, MOET HIJ ECHT DOEN!
Bwian heeft geen eens een tongquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Bier en tieten...
Ik vraag me af of ze het zelf nog kunnen volgen. Nadia en Dennis tegenover elkaar, en niemand heeft kennelijk nog iets gezegd![]()
En het punt is juist dat je in de Kooi moet kunnen discussieren ongeacht wat de waarheid of het onderwerp is. Als je halverwege er achter komt dat je eerste standpunt niet klopt, moet je het omdraaien en iemand anders in de schoenen schuiven, dan wel doorgaan op een ander punt dat iemand zegt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:22 schreef Zora01 het volgende:
dennis denkt echt dat hij de waarheid spreekt, terwijl hij zich nu vastklampt aan een leugen van Nadia. Vraag me af wat er gebeurd wanneer de waarheid echt boven tafel komt. Dat nadia een leugenaar 1e klas is
Ja in haar gedachtengang zeker?!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik heb het idee dat Brian mij vaker mij wil tongzoenen.
Oké, ik ben zo het spoor bijster!!
En die dingetjes die steeds bewegen, dat zijn camera's.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja Nadia, je zit nu eenmaal in het spel tante Catoo
Het is wel een beetje als in het echte leven hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:28 schreef avonne het volgende:
[..]
En het punt is juist dat je in de Kooi moet kunnen discussieren ongeacht wat de waarheid of het onderwerp is. Als je halverwege er achter komt dat je eerste standpunt niet klopt, moet je het omdraaien en iemand anders in de schoenen schuiven, dan wel doorgaan op een ander punt dat iemand zegt.
Daarom wint Brian nu zo makkelijk, omdat hij wel bij de logica blijft.
Ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee, dit loopt toch weer met een sisser af.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
Wat een kleuterschool niveau dit zeg!!!!
Omdat Huub straks de enige winnaar isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt Huub er steeds bijgehaald ???
20 wijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Dennis krijgt een datingdag met 20 wijven.
Dat zegt Dennis he, wijven!
Hij kan écht niet met vrouwen he.
Nog een half uurtje, dan krijgen we de aanrandscene op tvquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee, dit loopt toch weer met een sisser af.
Volgende onderwerp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |