Het is het HOSvirusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:19 schreef noekje het volgende:
Wel mooi. Huub doet niks maar nu draait alles weer om Huub. Die jongen hoeft echt niks te doen en hij komt al op tv.
Oh nee, geen ho's. Ik heb eindelijk het liedje, 'she's a ho' uit mijn hoofd en nu komt die weer uit de krochten naar boven borrelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Vrouwen? Wat zijn dat, zijn dat diezelfde schepsels als bitches, ho's en wijven?![]()
Ik kom net binnenlopen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:23 schreef FdW het volgende:
Is er vandaag al iets gebeurd?
En dan gaan ze nog met z'n vieren op stap ook... nog meer tijd voor ongestoord overlegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:22 schreef Nostalgist het volgende:
A, H, L en B in onderling overleg...... Leuk hoor....
bah, disanaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook aan iets anders![]()
om nog harder te pijpen
Nee, eten en kotsenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia gaat binnen een uur huilen?
Bier en tieten...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh nee, geen ho's. Ik heb eindelijk het liedje, 'she's a ho' uit mijn hoofd en nu komt die weer uit de krochten naar boven borrelen.
Ik zweer het, ik zweer het!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:25 schreef SiRojK het volgende:
MOET HIJ DOEN, MOET HIJ DOEN, MOET HIJ ECHT DOEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |