Iemand die niet volledig uit de verf komt daar is wat mij betreft geen lowlife. Hooguit niet geschikt voor dit spel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Donnie29 het volgende:
En weer alleen over Huub, Dennix is echt een opper loser, origineel is ie ook niet. Echt een low life.. hoop dat hij snel het huis uit gaat, en weer onder zn steen gaat liggen rotten.
Nadia denkt dat herhaling, waarheid zal worden.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ik weet niet maarre... dat is toch een half uurtje geleden al gezegd in zijn gesprek met Brian en Huub??
Ik reageerde daar nog op met "daar wordt Brian wel para van"
19.02quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Nostalgist het volgende:
Natas en Dennis zijn de enigen die het antwoord weten, geeft Dennis aan.
Jaap: Natas is een vrouw van de waarheid. Vraag het aan haar......
Dennis verwacht oorlog. Om 19:00u komt er nog iets bij...... Dennis heeft kennelijk iets geregeld.....
Ja er komt nog een toetje...hij zit nogal vol, vooral van zichzelf..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alweer terror van Dennix? Meer kan ik niet hebben hoor.![]()
Dat onderschrijf ik volledig. Huub heeft nog nooit een normale discussie gevoerd. Hij begon altijd handtastelijk te worden of met derderangs scheldwoorden te smijten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
In discussie is Huub een stumpert volgens Dennix.![]()
Ik vond het zo leuk dat hij Huub niet weg kon krijgen en tegen zijn zin toch steeds met hem in discussie bleef gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Donnie29 het volgende:
En weer alleen over Huub, Dennix is echt een opper loser, origineel is ie ook niet. Echt een low life.. hoop dat hij snel het huis uit gaat, en weer onder zn steen gaat liggen rotten.
Dat sowieso 100% tijd voor een break, ik zweer het je.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
nou is het toch moeilijk kiezen tussen de streams
dellen aan de ene kant en "ik zweer het" aan de andere kant
tijd voor een therapeutische pauze
Ik twijfel dan ook niet aan wat jij typt... wel aan wat Nadia denkt te wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nadia denkt dat herhaling, waarheid zal worden.....![]()
Ze zei het iig ook in het gesprek buiten met Amanda, op het moment dat ik het typte....
Binnen een kwartier...binnen een kwartier...wacht maar!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef noekje het volgende:
Dennis maakt zich behoorlijk druk. Volgens mij heeft die wéér een hartslag van 380.
TS, want Dennis had zich al volledig vastgeluld in het gesprek met Huub en Brianquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:05 schreef petraa het volgende:
Ik zie de topic titel en ik hoor Dennix en dan denk ik Wie heeft er nu gelijk Dennix of de Topicstarter.![]()
OKquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik twijfel dan ook niet aan wat jij typt... wel aan wat Nadia denkt te weten
Omdat hij anders zijn beste back up misschien kwijt raakt , en ik geloof echt dat het perongelijk is , ik geloof hem niet vaak maar dit keer wel.. als hij het toch 1 keer heeft gedaan waarom die andere keren dat ontkennen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat denk jij zelf...hij heeft het één keer gedaan, dat geeft hij toe. Waarom zou hij het dan niet 4 keer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |