Zal wel zelfs dat is te hoog gegrepen ... Matte haaries past beterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
nee hoor, de echte Mata Hari was minder spectaculair dan de mythische.
Wat weten we?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
De streamers weten het, zegt Dennis........
Wat een toppertje, gewoon er niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:50 schreef Soury het volgende:
Lieke slaapt lekker door op de bank
Ja, althans dat is wat Nadia hem verteld heeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wie heeft er nu eigenlijk gelijk dan? Klopt het verhaal van Dennis?
Dat deed ze vroeger ook nooit bij haar klanten, dus ja...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef ScofieldM het volgende:
Nadia is helemaal klaar met nix, ze gaat niet meer bij hem slapen![]()
![]()
Jaap doorziet het wel en speelt het lekker mee (denk ik)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hopelijk laat Jaap zich niet teveel inpakken, ander is hij de volgende!
Ik heb gisteren en vandaag heel veel gemist. Klopt het als ik zeg dat al die (verschillende) verhalen uit de koker van Nadia komen? Dan vraag ik me af hoe lang het nog duurt voor ze haar gaan aanspreken i.p.v. elkaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, althans dat is wat Nadia hem verteld heeft.
En wat dacht je van Dennise en Brianne?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:53 schreef farceman het volgende:
dat is een goed idee, Amanda en Noadia die saemn slapen!!!!!!!
kijken wat er gebeurt en hoelang ze dat volhouden
Ik zou nooit op (een) Brrrrrain kunnen vallen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind Brian zo best aantrekkelijk (zegt een heteroman) - Jullie ook dames?
Absoluut. Maar Nadia vertelde dat misschien om wat meer beweging in Dennis te krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, althans dat is wat Nadia hem verteld heeft.
Al haar leugens komen uit... Ze raakt er zelf in verstriktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb gisteren en vandaag heel veel gemist. Klopt het als ik zeg dat al die (verschillende) verhalen uit de koker van Nadia komen? Dan vraag ik me af hoe lang het nog duurt voor ze haar gaan aanspreken i.p.v. elkaar.
Dan kan ze nu in elk geval gebruik maken van een "brief" en zo de villa uit!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Nadia heeft er "echt geen zin in" omdat ze weet dat ze door de mand gaat vallen met haar leugens.
Is dit de zoveelste leugen of is dat echt gezegd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia: "Dennis wil niet toegeven dat hij Amanda wil neuken"
Ik vond het al erg vreemd dat ze gelijk op dag 2 of 3 dennix lag te pijpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef ScofieldM het volgende:
Nadia is helemaal klaar met nix, ze gaat niet meer bij hem slapen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |