Volgens mij wil Jaap dat toch echt niet! Dat gaf hij afgelopen week nog duidelijk aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:06 schreef schatje het volgende:
Nadia weet nu ook dat Jaap Dennis weg wil hebben.
Hij heeft zelf een hele andere mening...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS, want Dennis had zich al volledig vastgeluld in het gesprek met Huub en Brian
Ja, dat idee kreeg ik ook als ik hem zo hoorde!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf een hele andere mening...![]()
ach, toe nou....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat onderschrijf ik volledig. Huub heeft nog nooit een normale discussie gevoerd. Hij begon altijd handtastelijk te worden of met derderangs scheldwoorden te smijten.
Ik weet het niet zeker, maar ik meen het ook gehoord te hebben, tegenover Brian. Die het op zijn beurt Amanda dus weer vertelde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij wil Jaap dat toch echt niet! Dat gaf hij afgelopen week nog duidelijk aan.
En ik bewonder ook hoe hij opgewonden mensen met woorden weer tot rede kan brengen zonder ze er direkt op aan te spreken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, toe nou....
Nuchter kan hij uitstekend discussieren. Meesterlijk, zelfs. Zonder fysiek te worden of te schelden.
Brian is een goede speler, dat voorop. Maar ik vertrouw bijna niets van hem. Zelfs het goede wat hij doet, doet hij met een doel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Omdat hij anders zijn beste back up misschien kwijt raakt , en ik geloof echt dat het perongelijk is , ik geloof hem niet vaak maar dit keer wel.. als hij het toch 1 keer heeft gedaan waarom die andere keren dat ontkennen?
Hear ! Hear !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, toe nou....
Nuchter kan hij uitstekend discussieren. Meesterlijk, zelfs. Zonder fysiek te worden of te schelden.
Nee, Jaap houdt Dennis erin en wil hem graag als backup.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap "gaat Dennis niet afmaken." Huub: "Maar houdt hem ook niet uit de wind"
Ja dat motten we allemaal. En iedereen stinkt op de wc als ze motten poepen.quote:
ik heb de streams op mute, maar doe een gok.... kiezen tussen de onderste 2 van de poll die moet direct naar huis?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
Overleg tussen Jaap en Huub, waarbij hij aangeeft dat er iets gaat komen.....
Nee, die ziet de bui wel hangenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
Amanda komt binnen, eten. Nadia hoeft geen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |