Slim ... Ze lult zich nu weer in de knoop bij Natas en manda over het vastgrijpen en bevestigd nog maar even datquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oooops, nu verraad ze Jaap. Dat is niet slim.........
Precies... zwakteboden....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:40 schreef petraa het volgende:
Beetje sneu eigenlijk die Dennix, met zijn kikkerface en slieko.
Vertel ik kijk naar een stel debiele vrouwenquote:
Ach, een beetje vent kijkt in die ogen, verliest zichzelf binnen twee minuten en het is weer helemaal ok!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Slim ... Ze lult zich nu weer in de knoop bij Natas en manda over het vastgrijpen en bevestigd nog maar even dat
Brian meer van/met haar wilden maar huilie is altijd erg eerlijk tegen Amanda geweest![]()
ik ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel ik kijk naar een stel debiele vrouwen
Stagiair (Diegene die verkeerd schakelde dus)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef StephanL het volgende:
toch niet.
Bed gesprek neem ik aan van N/Dquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
Huub: ik ben niet nat. (met een hoog stemmetje).
Ik vind het lekker als je droog bent (Dennis stem)
Hij gaat zóóó kelderen in de popipol..... Eerst Huub laten vallen, dan Dennis steunen..... triest hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef itsme het volgende:
Jaap die komt voor zijn kleine nieuwe laffe vriendje op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |