Slim ... Ze lult zich nu weer in de knoop bij Natas en manda over het vastgrijpen en bevestigd nog maar even datquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oooops, nu verraad ze Jaap. Dat is niet slim.........
Precies... zwakteboden....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:40 schreef petraa het volgende:
Beetje sneu eigenlijk die Dennix, met zijn kikkerface en slieko.
Vertel ik kijk naar een stel debiele vrouwenquote:
Ach, een beetje vent kijkt in die ogen, verliest zichzelf binnen twee minuten en het is weer helemaal ok!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Slim ... Ze lult zich nu weer in de knoop bij Natas en manda over het vastgrijpen en bevestigd nog maar even dat
Brian meer van/met haar wilden maar huilie is altijd erg eerlijk tegen Amanda geweest![]()
ik ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel ik kijk naar een stel debiele vrouwen
Stagiair (Diegene die verkeerd schakelde dus)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef StephanL het volgende:
toch niet.
Bed gesprek neem ik aan van N/Dquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
Huub: ik ben niet nat. (met een hoog stemmetje).
Ik vind het lekker als je droog bent (Dennis stem)
Hij gaat zóóó kelderen in de popipol..... Eerst Huub laten vallen, dan Dennis steunen..... triest hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef itsme het volgende:
Jaap die komt voor zijn kleine nieuwe laffe vriendje op.![]()
Eigen schuld. Hij is zo bezig met de stelletjes. Heel slecht spelinzichtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij gaat zóóó kelderen in de popipol..... Eerst Huub laten vallen, dan Dennis steunen..... triest hoor.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Eigen schuld. Hij is zo bezig met de stelletjes. Heel slecht spelinzicht
Leukquote:
Yep, waarschijnlijk een uitspraak van Huub..... Maar zij bracht het in de context van haar Marokkaanse zijn....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
Wat zegt Nadia nou????
Dat ze zich moest schamen of zo over zichzelf
Help WIE hoorde dadt
Tsja, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk
sorry ik geniet van die liegende zelfverzekerde prachtige dame
Hoezo? Hij zit er toch nog? Dennis laat hem niet vallen, hij laat Dennis niet vallen. Dat lijkt mij een betere uitganspositie dan met een stel samen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Eigen schuld. Hij is zo bezig met de stelletjes. Heel slecht spelinzicht
Tuurlijk, je kunt niets zeggen want anders is het gelijk racisme.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yep, waarschijnlijk een uitspraak van Huub..... Maar zij bracht het in de context van haar Marokkaanse zijn....
Imho heeft Huub haar gedrag bedoeld...
Volgens mij vertelde ze tegen Amanda dat Dennis dat gezegd had.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
Wat zegt Nadia nou????
Dat ze zich moest schamen of zo over zichzelf
Help WIE hoorde dadt
Van beide ben ik niet zeker. Jaap is totaal niet te vertrouwen dat hebben we gezien en op dennix kan je bouwenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zit er toch nog? Dennis laat hem niet vallen, hij laat Dennis niet vallen. Dat lijkt mij een betere uitganspositie dan met een stel samen.
Hij doet ook heel vies. Hij haalt er stukjes uit en gooit die op de grond.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:51 schreef MissSomebody het volgende:
Jeetje dat eeuwige gedraai aan zijn haren telkens...![]()
[afbeelding]
Ik hou van dat type muts, heb er een enorm zwak voor. Ze moet blijven dus!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk
sorry ik geniet van die liegende zelfverzekerde prachtige dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |