Ik zie nog geen echt duidelijke signalen dat de meerderheid doorheeft dat zij de boel bij elkaar fantaseert.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die ziet de bui wel hangen![]()
Heel netjes, veel beter dan PSP het standaard kan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Standaardfunctie in illustrator. rasterbeeld omzetten naar outlines![]()
Ik ben benieuwd hoe Nadia daarop reageert.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Zora01 het volgende:
terrordennis krijgt een dating dag.. dat is de bom van de avond..
Huub weet het, Jaap weet het, Brian weet het zeker (die weet immers wat hij gedaan heeft), maar vanwege het met z'n allen taggen van Dennis laten ze "het weten" achterwege.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie nog geen echt duidelijke signalen dat de meerderheid doorheeft dat zij de boel bij elkaar fantaseert.
Ik moest nog even een keer kijken, maar het is unlikely dat dit een raster naar vector werkje is, maar IkWeetNiets kan daar beter duidelijkheid over verschaffen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel netjes, veel beter dan PSP het standaard kan.
Ah, dat is te begrijpen. Ik zie niet alles, vandaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub weet het, Jaap weet het, Brian weet het zeker (die weet immers wat hij gedaan heeft), maar vanwege het met z'n allen taggen van Dennis laten ze "het weten" achterwege.
is dat wat hij bedoelde met "om 19.00 uur"?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
Er komt dus een datingdag voor Dennis.....
Dat is de knaller......
Jaap is degene die handtastelijk wordt en amanda en natasja gooien met derderangs scheldwoorden. Huub is verbaal sterk in discussies.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat onderschrijf ik volledig. Huub heeft nog nooit een normale discussie gevoerd. Hij begon altijd handtastelijk te worden of met derderangs scheldwoorden te smijten.
mooie gelegenheid voor Nadia om nóg zieliger te doenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Nadia daarop reageert.
Daar ziet het niet naar uit. Het is meer iets met contouren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moest nog even een keer kijken, maar het is unlikely dat dit een raster naar vector werkje is, maar IkWeetNiets kan daar beter duidelijkheid over verschaffen.
Waarschijnlijk zoals met Brian: allemaal op audiëntie en dat Dennis dan geen keuze kan maken... of kiest voor degene waarmee er zeker geen klik is en dan hoeft ie er verder nix meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
is dat wat hij bedoelde met "om 19.00 uur"?
Wordt het dan zoals de groupiedag, dat hij geen woord tegen ze zegt, of wordt het zoals met Eric, dat ze allemaal weggepest worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |