abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:47:06 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51783643
En Brian, Mannie en Nadia zitten buiten bij het zwembad. De laatste paar uur zit Natas al met Dennis op het bankje en Brian, Mannie en Nadia zitten als de club van 3 samen te zweren. Natas en Dennis hebben het over de club van 3 en de club van 3 heeft het over de twee op het bankje buiten.

Cap BeeQueen

Vorige OP van LoveProfusion:
Goedemiddag!

Huub heeft zojuist zijn ontslagronde voor Brian ingetrokken en die (al dan niet gestuurd door de redactie) aangevraagd voor Natasia
Jaap en Huub bespreken hun plannetje en gaan de "Dit is het beste dat we voor haar kunnen doen"-tactiek toepassen.

Amanda heeft een gesprek gehad met Nadia, Natasia, Brian en Herma.
Natasia heeft het helemaal gehad met Brian en zegt "Kanker op Brian". Ook zou ze hem zo naar huis stemmen bij een ontslagronde.
Amanda is nog steeds in de war en wil naar huis bellen

Een verwarde en gekwetste Amanda:

afbeelding
Cap door ruudpuntnl

Hier een prachtige analyse van gisteren door DrsH (die onlangs is afgestudeerd)

DAAR WAAR HH HET AF LAAT WETEN APPELTAART DE TONG STREELT EN JE JE TONG NIET IN ANDERMANS ZAKEN MOET STEKEN.

De ochtend begint zoals gewoonlijk met het arriveren van de interieurverzorgsters waarbij Palma (Jose) uitblinkt door afwezigheid. Iedereen is zichtbaar opgelucht dat zij niet aanwezigheid en Huub krijgt een ochtend rust omdat hij geen Terror op Palma los hoeft te laten. Palma gaat vandaag met Eric naar de roze kermis in Tilburg en zal de gehele dag afwezig zijn. De dag verloopt zoals we de laatste tijd gewend zijn zonder al te veel bijzonderheden en de bewoners gedragen zich als makke lammetjes.

Amanda gaat het druk krijgen want nu de facilitaire diensten het af laten weten is zij de aangewezen kapster en negelstyliste in de DGK. Met zoveel op uiterlijk toegespitste dames zal dat haar heel wat werk opleveren. De heren Huub, Brian en Dennis parraderen vrijwel de gehele dag in hun op maat gesneden kostuums door de Villa.

Het geheel levert zulke enerverend beeldkmateriaal op dat Cos 2115 loopt van 's morgens 10:27 uur tot 16:15 uur in de middag. Deze COS wordt gekenmerkt door cossers die een eigen soort Gouden Kooi op poten zetten en het spel met elkaar spelen.

In het begin van de middag besluiten Brian en Amanda een appeltaart te bakken waarbij Brian zich gedraagt als zijnde een meesterkok. Amanda krijgt diverse snerende opmerkingen naar haar hoofd geslingert maar met de haar wel bekende Olifantenhuid deert het haar niet. Uiteindelijk gaat de taart na zon 1:30 uur bereidingstijd de oven in. Een normaal mens heeft voor het maken van appeltaart ongeveer 20 minuten nodig. Na het afbakken en afkoelen van de taart wordt deze gemeenschappelijk genuttigt en de meningen over het kwaliteitsniveau lopen nogal uiteen.

Tegen de avond wordt het zoenincident, waarbij Brian zijn tong lenig en bedreven in het fragiele mondje van Nadia liet verdwijnen ter sprake gebracht. Huub ziet hierin een mooie gelegenheid om de zaak te stangen en na veel onderling gebabbel en gekissebis besluit Nadia Amanda op de hoogte te stellen.
Nou jullie raden het al de RAPEN ZIJN GAAR Amanda Pissed off woedend op Brian pikt het niet dat Brian is "vreemdgegaan" en na een forse confrontatie wordt de " op stevig gebouwde fundamenten gebaseerde relatie" verbroken.
Amanda verdrietig, Natasia in de rol van moeder Theresa, Nadia met een hoop verdriet om wat zij " haar vrindin " heeft aangedaan wisselen elkaar met korte tussenpozen af hetgeen " hartverscheurende "
beelden oplevert.
Amanda wil niets meer van Nadia weten, Natasia in de rol als Mediater en Nadia als een soort berouwvolle MAAGD MARIA. Uiteindelijk slaagt Natasia er in de meiden in elkaars armen te drijven en geeft zij te kennen KLAAR TE ZIJN MET BRIAN. De meisjes Nadia en Amanda voeren een sterk op lesbische neigingen gegrond toneelstukje op waarbij drank een goede drijfveer is. Straal bezopen voeren de dames in de chillroom wat Teaserdansje uit en winden elkaar behoorlijk op.

Huub ontvangt een collect call van Sylvia vanaf de Tilburgse kermis alwaar Sivia samen met Palma en Eric flink aan de zuip en drugs is geweest hetgeen ook goed te horen is tijdens het gesprek.

Tegen hyet nachtelijk uur besluit Brian nog een poging te wagen om de ruzie met Amanda bij te leggen.
Hij is inmiddels aardig tot rust gekomen door een zwaar overdreven Kickbox training waarbij hij zelfs zijn scheenbeen dermate verwond heeft dat er een gapende wond is ontstaan. Gedreven door wellust verenigen de twee zich uiteindelijk toch weer en een goedmakertje in de vorm van een flinke partij sex is het gevolg.

Nadia en Dennis verkeren nog steeds in een wederzijdse sexuele verkenningsfase waarbij de beelden zoals gebruikelijk weinig spectaculair zijn het enige wat klopt is de AUDIO.

De Terror van Dennis is nog steeds beperkt gebleven tot het verscheuren van postings aan Huub en Lieke. Het wordt de hoogste tijd dat deze Alphense DWEIL wordt uitgeschreven.

Nu ik ben benieuwd hoe Amanda en Brian vandaag verder worstelen in hun relatie hoe het zit met de kater van Palma en of de terror van Huub op Palma weer los gaat. Verder zullen we weer volop kunnen genieten van het boeiende optreden van Dennix en zullen Nadia en Amanda wel weer de kapsalon bevrouwen terwijl Jaap met zijn Masterplan bezig zal blijven.

Ik wens jullie allemaal veel kijkplezier toe vandaag en op naar de POPOL vanavond
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:50:15 #2
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_51783756
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien moet je die COSsen dan even teruglezen, er zijn meer dan genoeg users die dat ook afkeurden.
Tuurlijk, maar ik spreek over de vele fanatieke Huub adepten die ik op geen negatief woord heb kunnen betrappen naar Huub toe en dergelijke acties blind ondersteunen of die alles wat Huub heeft misdaan direct relativeren door een andere bewoner erbij te betrekken, zonder toe te geven dat Huubs acties ook niet door de beugel kunnen.
pi_51783820
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik spreek over de vele fanatieke Huub adepten die ik op geen negatief woord heb kunnen betrappen naar Huub toe en dergelijke acties blind ondersteunen of die alles wat Huub heeft misdaan direct relativeren door een andere bewoner erbij te betrekken, zonder toe te geven dat Huubs acties ook niet door de beugel kunnen.
Wederom geneuzel, maar goed...
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 14:52:42 #4
135305 beequeen
Lost.
pi_51783843
quote:

[..]

Dan lees je toch niet goed. Het verschil zit hem wel in het feit dat Huub voor zijn fouten uitkomt en anderen niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:52:45 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51783845
Prachtige OP Marrije
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51783851
@ gert
Nee de opmerkingen van jou zijn niet misselijk. Over Amanda, ''die zou ik liever trappen dan neuken'....................................... je zeurt
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 14:53:22 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_51783866
Lekker snel Marrije, top OP.
― Mark Twain
pi_51783875
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef Borga het volgende:
[...]
Nou, ik zat hardop te lachen door je opmerking hoor, dat scheelt....!
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:53:51 #9
134727 VirtualPOM
pi_51783881
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dan lees je toch niet goed. Het verschil zit hem wel in het feit dat Huub voor zijn fouten uitkomt en anderen niet.
m.b.t. het Eric-bashing incident heeft hij nooit enig berouw getoon, daar had ik het over.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:54:17 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51783893
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zijn fouten natuurlijk niet ongedaan maakt....
Maar de acties van Huub waren destijds zeker niet algemeen geaccepteerd in de COS, en dat is de suggestie die nu wel gewekt werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51783927
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef Liess het volgende:

[..]

Nou, ik zat hardop te lachen door je opmerking hoor, dat scheelt....!
Smaken verschillen (gelukkig ) alleen wanneer de Moderator het niet leuk vind dan heb je / ik blijkbaar pech en word er gedreigd met een ban..
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:55:44 #12
134727 VirtualPOM
pi_51783939
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar de acties van Huub waren destijds zeker niet algemeen geaccepteerd in de COS, en dat is de suggestie die nu wel gewekt werd.
Dat was overigens niet mijn bedoeling. Maar alle acties uit het verleden en heden op een rij maken Huub voor mij een persona non grata in de kooi, net als Tas overigens.
pi_51783942
Oh damn..... gaan ze kanker weer 'die ziekte' noemen.... zo triest.
pi_51783945
quote:

[..]

Wat jij dus ook met Brian doet.Niet een ander verwijten wat je zelf ook doet.Huub heeft Eric nooit met de hele groep vastgepakt om daarna zijn slag te kunnen slaan.Dat is het grote verschil.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 14:56:27 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_51783958
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, maar ik krijg toch sterk het gevoel da er veel sturing is geweest van de FEBO tijdens de Eric-gate. Gisteren aan de telefoon klonk Eric alles behalve rancuneus, hij zei zelfs dat hij van Huub hield.
― Mark Twain
pi_51783962
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

m.b.t. het Eric-bashing incident heeft hij nooit enig berouw getoon, daar had ik het over.
Dus wel, daar heb ik hem vaak genoeg over gehoord.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:57:50 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51783996
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik krijg toch sterk het gevoel da er veel sturing is geweest van de FEBO tijdens de Eric-gate. Gisteren aan de telefoon klonk Eric alles behalve rancuneus, hij zei zelfs dat hij van Huub hield.
Persoonlijk vind ik het niet uitmaken of het "sturing" van achter is of niet, het gedrag wat toen vertoond werd was van hetzelfde soort (maar minder grof) als van vorige week zondag.
Wie zich ervoor leent zo diep te zakken heeft wat mij betreft een probleem, opdracht of niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:58:05 #18
134727 VirtualPOM
pi_51784010
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Wat jij dus ook met Brian doet.Niet een ander verwijten wat je zelf ook doet.Huub heeft Eric nooit met de hele groep vastgepakt om daarna zijn slag te kunnen slaan.Dat is het grote verschil.
Nee hoor, ik onderschrijf dat Brian een sterk agressieprobleem heeft, maar onderken niet dat dit voor hem geen belemmering vormt. Hij geniet absoluut niet van zijn agressie, wat het uiteraard niet goedmaakt, maar wel in een eerlijker perspectief toont. Alleen zie ik bij hem wel goede kanten en bij Huub niet.
pi_51784024
De borsten tegen de douchewand!!
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 14:58:44 #20
135305 beequeen
Lost.
pi_51784036
Nu pas spreekt Brian zich uit dat hij het niet snapt dat Natasja haar kinderen in de steek heeft gelaten.
― Mark Twain
pi_51784050
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het niet uitmaken of het "sturing" van achter is of niet, het gedrag wat toen vertoond werd was van hetzelfde soort (maar minder grof) als van vorige week zondag.
Wie zich ervoor leent zo diep te zakken heeft wat mij betreft een probleem, opdracht of niet.
Ik vraag me af of Eric dan ook ingelicht is. Knul, je moet eruit, met behoud van borg, ze gaan je nu echt het leven zuur maken, even doorzetten, morgen mag je weg.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 14:59:52 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_51784070
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar dat is nu eenmaal inherent aan je verblijf in dat hok. Dat geldt dus voor iedereen.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:00:21 #23
134727 VirtualPOM
pi_51784084
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Eric dan ook ingelicht is. Knul, je moet eruit, met behoud van borg, ze gaan je nu echt het leven zuur maken, even doorzetten, morgen mag je weg.
Als dat zo is kunnen we net zo goed stoppen met kijken. Dan is er geen sprake van spel maar van een opgevoerd toneelstuk.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:00:45 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51784089
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Nu pas spreekt Brian zich uit dat hij het niet snapt dat Natasja haar kinderen in de steek heeft gelaten.
Hmmz... Mata Hari heeft Amanda en Dennis al in de anti-Natasia-hoek, Brian begrijpt haar ook ineens niet meer en Huub en Lieke kunnen haar sowieso wel schieten... het hangt dus om Jaap, en die doet wat achter wil.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 15:01:30 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51784096
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef Borga het volgende:
@ gert
Nee de opmerkingen van jou zijn niet misselijk. Over Amanda, ''die zou ik liever trappen dan neuken'....................................... je zeurt
Die maanden geleden gemaakte opmerking heb je al vaker gebruikt om me te proberen af te kappen. Misschien is het je echter opgevallen dat er hier heel veel mag, maar dat racisme niet is toegestaan. En jij hebt er een handje van om wat dat betreft onfris uit de hoek te komen. Er is bij jou een patroon. Dus het is heel simpel: hou je een beetje in, of aanvaard de consequenties.
Verdere discussie: het liefst helemaal niet, en anders in de FB. Niet hier.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51784104
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Nee hoor, ik onderschrijf dat Brian een sterk agressieprobleem heeft, maar onderken niet dat dit voor hem geen belemmering vormt. Hij geniet absoluut niet van zijn agressie, wat het uiteraard niet goedmaakt, maar wel in een eerlijker perspectief toont. Alleen zie ik bij hem wel goede kanten en bij Huub niet.
Brian heeft ook nooit zo onder druk gestaan als Huub.Brian had altijd wel iemand die hem hielp.
Huub doet meestal alles alleen en als Brian hetzelfde als Huub was overkomen die zondag had hij de hele villa kort en klein geslagen.Je kan pas vergelijken als iemand in dezelfde situatie komt.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:02:04 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_51784108
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Vergeet je voor het gemak dat Brian kalm wordt gehouden door medicijnen en als het echt uit de hand loopt hij als beloning een verblijf in een hotel krijgt aangeboden.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:02:12 #28
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51784113
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
wat een huichelaar is het ook, het is nu echt over en uit tussen hem en natas
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:03:28 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51784147
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat is nu eenmaal inherent aan je verblijf in dat hok. Dat geldt dus voor iedereen.
Persoonlijk vind ik dat een beetje te makkelijk, dat zou iedereen namelijk van enige vorm van eigen verantwoordiing ontslaan. Je kunt er altijd voor kiezen om bepaalde grenzen niet over te gaan.
En wat er toen met Eric (en zijn date) en vorige week zondag met Lieke gebeurde heeft wel degelijk te maken met het overschrijden van grenzen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51784172
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:00 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Als dat zo is kunnen we net zo goed stoppen met kijken. Dan is er geen sprake van spel maar van een opgevoerd toneelstuk.
Krijg ook steeds meer het vermoeden dat het een groot toneelstuk is.Jammer dat alles zo bepaald word door achter.Snap er ook niks van dat zowel Eric en Sylvia weg moesten.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:04:24 #31
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51784173
Ik schakel maar even over van de club van 3 naar de 2 op de bank.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:05:57 #32
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784210
allemaal op de bank?
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:06:19 #33
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51784222
Op den bank.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:06:30 #34
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784229
popo vermoed ik?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:07:15 #35
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51784253
Exit Denniks.
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 15:07:23 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51784257
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:06 schreef pasjesjen het volgende:
popo vermoed ik?
Zal toch niet.
Ze moeten aan de "werkende" mensen denken en dat gewoon 's avonds doen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:07:41 #37
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51784265
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:49 schreef noekje het volgende:

[..]

Kon ook niet door de beugel. Heb ik toen ook gezegd.
Ik zit nu alleen wel met een scriptgevoel in mijn maag toen ik Eric en Huub gisteren hoorde zeggen dat ze elkaar missen.
ik heb ook het gevoel dat zowel Syl als Eric getoneelhaakt zijn
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:08:01 #38
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784276
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Zal toch niet.
o ja dat is zo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:08:49 #39
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51784297
Ik zeg exit Denniks.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:09:03 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51784306
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Zal toch niet.
neh dit is voor de mensen die hun vakantie thuis achter de computer doorbrengen
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:09:28 #41
135305 beequeen
Lost.
pi_51784325
Vreemde tijd voor de bank, zo midden op de dag.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:09:46 #42
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51784334
Huub: Nadi alijkt wel wat op Nada van Nie en op honneponnetje, neeeee honneponnetje is een stuk slanker
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:10:10 #43
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784346
een brief
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:10:33 #44
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784354
voor dennis
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:10:33 #45
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_51784355
Dennis is de lul
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:10:35 #46
175331 Liess
Liess.nl
pi_51784357
Boete van Dennis.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:10:43 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51784366
enveloppe?
pi_51784369
Wat!!!
Go hard or go home
pi_51784373
Jaaaaaaaaa! Dennis is de lul!! Zn klooien met die brieven!
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:11:01 #50
135305 beequeen
Lost.
pi_51784376
Aha, het doorscheuren van de kaart van Huub.
― Mark Twain
pi_51784381
Eruit met die gozer!
Go hard or go home
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:11:21 #52
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51784388
sanctie voor dennis?
pi_51784392
Hij kan niet meer praten
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:11:24 #54
8898 Darklight
pi_51784393
Gaap
Vanaf NU een exit
pi_51784411
Wel mooi dat hij er überhaupt wat van hoort.
Go hard or go home
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:12:18 #56
8898 Darklight
pi_51784421
haha, weer een ton boete
pi_51784425
Hij heeft een boete van 1000 euro.
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 15:12:22 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51784427
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:11 schreef Darklight het volgende:
Gaap
Vanaf NU een exit

Nee, maar nu écht!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:12:25 #59
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51784429
Jammer, ik had een exit verwacht.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:12:30 #60
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784430
Boete voor dennis
ze zijn erg coulant geweest
voortaan van huub zn spullen afblijven Dennis
pi_51784433
Het enige dat hij ooit gedaan heeft kost meteen 1000 euro
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:12:36 #62
135305 beequeen
Lost.
pi_51784435
Boete + jackpot, Dennix is de lul, eerst volgende keer exit.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:12:47 #63
175331 Liess
Liess.nl
pi_51784441
pi_51784443
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:11 schreef Darklight het volgende:
Gaap
Vanaf NU een exit
Ja een exit na brieven verschuren vind ik ook een beetje veel , maargoed: het is wel Dennis dus toch wel jammer
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:13:12 #65
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_51784452
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
Boete + jackpot, Dennix is de lul, eerst volgende keer exit.
alweer
I've got more game than Monopoly.
pi_51784456
Dennis schrok zich helemaal dood.
Huub: blij dat je moest janken sukkel!
Go hard or go home
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:13:23 #67
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784463
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, maar nu écht!
ja vast
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:13:31 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_51784468
Crybaby dat hij stopte met lezen.
― Mark Twain
pi_51784473
dennis moest huilen
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:13:44 #70
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784475
Huub brandt hem af
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:14:14 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51784489
Zo, de regels staan wel op scherp zo te zien... dat wordt uitkijken als iemand struikelt en daarbij door een ruit valt, voor je het weet heb je een exit te pakken wegens vernieling
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:14:46 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_51784502
Natasja , hou je mond, die zak verdient geen bescherming.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:14:47 #73
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784503
er was geen aanleiding dat is dennix zn terror, maar dat snapt huub nog niet
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:15:02 #74
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51784509
Brian Jaap en Huub branden hem af.

MOOOOOOOOOOI
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 15:15:20 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51784521
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:13 schreef Visual het volgende:
dennis moest huilen
Serieús??
Heeft iemand een screenshot?
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:15:45 #76
135305 beequeen
Lost.
pi_51784533
Dennix schrok zich dood, helemaal shaken , sowieso.
― Mark Twain
pi_51784542
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Dennix schrok zich dood, helemaal shaken , sowieso.
Wat een poessie
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:16:26 #78
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784557
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef pullup het volgende:

[..]

Wat een poessie
pi_51784563
Kun je toch zien dat die Dennix echt een pussy is....
zwak zwak
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:16:34 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51784569
Zou "achter" pissed zijn dat ze zo in de zeik genomen zijn met de inschrijving van 'sexverslaafde' Dennis??
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:16:37 #81
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51784570
Dit is wel jammer, dit had een exit moeten zijn.
pi_51784573
Haha Dennis doet iets en pats boete.Wat een vent zeg.Wel goed dat hij een boete krijgt.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:17:10 #83
130054 demins
We weten niks
pi_51784587
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef pullup het volgende:
Elke keer als hij wat doet! Het is toch al zijn derde boete...
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:17:34 #84
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784594
Huub dennix gaat het weer wil je een glaasje water
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:17:37 #85
135305 beequeen
Lost.
pi_51784595
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Zou "achter" pissed zijn dat ze zo in de zeik genomen zijn met de inschrijving van 'sexverslaafde' Dennis??
Zo ziet het er wel uit, wat een softy zeg.
― Mark Twain
pi_51784598
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef wolferl het volgende:
Dit is wel jammer, dit had een exit moeten zijn.
Laat hem nog maar even lijden. Ik begin dat gespartel wel grappig te vinden
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:18:31 #87
135305 beequeen
Lost.
pi_51784625
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef demins het volgende:

[..]

Elke keer als hij wat doet! Het is toch al zijn derde boete...
Klopt.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:19:06 #88
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51784641
Denniks heeft toch de uitzending gehaadl, zegt Huub.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:19:19 #89
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784651
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt.
ja maar de andere 2 x had ie alleen maar zn handen in zn zakken als altijd en nu deed ie echt iets dit was echt vette terror
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:19:19 #90
135305 beequeen
Lost.
pi_51784653
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef pullup het volgende:

[..]

Laat hem nog maar even lijden. Ik begin dat gespartel wel grappig te vinden
En hopelijk vanavond de PoPo , dan ziet hij hoe populair hij is.....NOT.
― Mark Twain
pi_51784656
shit.. net mijn streams te laat aangezet.. Hoop dat er een filmpje van komt
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:20:03 #92
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_51784672
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:19 schreef Zora01 het volgende:
shit.. net mijn streams te laat aangezet.. Hoop dat er een filmpje van komt
vast wel
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:21:05 #93
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_51784710
Wat een ongelovelijke sukkel die Dinnix. Het is ECHT een looser. Als je zo schrikt ga je er bijna van uit dat je DGK wint.
Voorlopig brengt ie niks klaar.....zelfs geen vrouw meisje
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:21:18 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51784716
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel uit, wat een softy zeg.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze zich bedonderd voelen en hem dus ff laten betalen voor zijn valse inschrijvings-informatie... Dennis ligt er 30 augustus natuurlijk gewoon uit, maar wel met 3.000 minder in zijn handen dan waarmee hij binnenkwam.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:21:41 #95
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51784725
Denniks heeft nu maar 1 steun en dat Natasia, en zelfs die vindt hem saai.

Hij is nu blijkbaar nog aangeslagen.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:24:40 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_51784815
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze zich bedonderd voelen en hem dus ff laten betalen voor zijn valse inschrijvings-informatie... Dennis ligt er 30 augustus natuurlijk gewoon uit, maar wel met 3.000 minder in zijn handen dan waarmee hij binnenkwam.
Daar ga ik wel van uit. De rest van de bewoners poept hem ook uit behalve Natasja en die is wrs donderdag weg.
― Mark Twain
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 15:24:47 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51784819
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat klopte er dan niet? Dat hij "sexverslaafd" is bedoel je?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:25:05 #98
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_51784831
DeNIX heeft nog nooit wat gedaan en nu al 3x een boete aiaiaia de Redactie mag hem niet???
pi_51784836
Nou kom op Nix...ff naar de paardenbak. Daar even janken en roepen dat FEBO je heeft aangezet tot deze actie.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:25:30 #100
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51784849
Huub:"Attention crybaby on the set!"
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:25:36 #101
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784853
huuh attention
cry baby on stage
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:26:34 #102
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784887
Who brain als je het nou gedaan had waar ze bij waren... dan was je echt stoer
pi_51784941
heeft Nix nu wel of niet boete gehad?
pi_51784943
wel lachen...ze beginnen eindelijk door te krijgen wat voor pussy het is....snapte al niet dat ze vanaf begin dat niet zagen.....behalve huub dan en lieke ook wel
pi_51784951
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef farceman het volgende:
Jawel.
pi_51784955
hallo ..heb net bij gelezen en zoals ik al dacht ...alles is weer vergeten en vergeven bij Amanda ..wel jammer
pi_51784961
quote:
Hij heeft een boete en vanavond de popo.
Dit word Dennis zijn dag
pi_51784962
Blijf van mijn focking bananenschil af.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:29:31 #109
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51784964
Dit is schitterend, alles op Denniks.
pi_51784973
quote:
1000 euro borg en honderdduizend op zijn jackpot en de volgende keer een exit

btw goedemiddag allemaal
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_51784982
quote:
een boete van 1000 op de borg en 100.000 op het uiteindelijk te winnen bedrag
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:30:02 #112
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51784986
quote:
pi_51785037
Yesss!!! zij er beelden van uitdelen boete!
pi_51785047
nog ff een vraagje ...........is het weer goed gekomen met Brain en Natasia eigenlijk????
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:31:46 #115
175331 Liess
Liess.nl
pi_51785048
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:29 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

1000 euro borg en honderdduizend op zijn jackpot en de volgende keer een exit

btw goedemiddag allemaal
Vanaf nu doet ie dan dus helemaaaaaal niks meer.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:33:01 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51785077
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat klopte er dan niet? Dat hij "sexverslaafd" is bedoel je?
Yep, zijn moeder en zusje hebben hem ingeschreven (in de hoop dat zijn BN- en/of zangcarrière dan wel van de grond zou komen) en hebben ingevuld dat hij sexverslaafd is, ze zijn er ook van overtuigd dat dat de reden is dat hij de intake en screenings doorstaan heeft.

Het zou mij overigens niets verbazen als Nadia iets soortgelijks ingevuld heeft, en zij daarom een week na Dennis binnengekomen is. Alleen bij Nadia lijkt het wel te kloppen, ze is iig een enorme tease.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51785087
hahahaha kut zeg dat ik dat gemist heb, baal als stekker.
Hoe reageerde Nix?
pi_51785088
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef Liess het volgende:

[..]

Vanaf nu doet ie dan dus helemaaaaaal niks meer.
Zijn hartslag is pas nu weer op een normaal niveau
pi_51785099
dennix heeft al wat brian krijgt um straks.............
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:34:02 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_51785103
Dennix zegt: Brian krijgt hem straks.
― Mark Twain
pi_51785106
Denniks gaat Brian aanpakken.... straks.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:34:07 #122
8898 Darklight
pi_51785109
Dennis: "Brian krijgt hem straks, ik zweer het je"
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:34:08 #123
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51785110
Denniks gaat Brian straks pakken.

TERROR.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:34:09 #124
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51785111
serieus brain krijgt hem straks
terror van dennix tegen brain
morgen exit dennix???
pi_51785125
Terror van Dennis.Hij gaat Brian pakken.Mag hij eerst wel zorgen dat Huub uit de buurt is,want die helpt Brian wel.
pi_51785128
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:33 schreef farceman het volgende:
hahahaha kut zeg dat ik dat gemist heb, baal als stekker.
Hoe reageerde Nix?
er komt ongetwijfeld een filmpje in de fimpjeshoek van Vol
pi_51785130
Straks straks , doe dan nu iets tegen Brian en niet straks
pi_51785131
Dennis: hij krijgt hem straks. 100%

Go hard or go home
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:34:40 #129
8898 Darklight
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:34:50 #130
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51785140
6 dezelfde reacties hoebedoel je we kennen dennix al goed genoeg
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:35:03 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_51785149
En weer: Hij krijgt hem straks, 100%, ik zweer het je.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:35:16 #132
168951 STAP01
body and brain
pi_51785156
Why don't you just use that thing inside your head....
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:35:25 #133
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_51785159
Die woorden geven mij net zoveel hoop op actie, als de woorden van natasia de weggaat
pi_51785163
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:34 schreef wolferl het volgende:
Denniks gaat Brian straks pakken.

TERROR.
Oh.. dan gaat hij vast zeggen dat Brian en Nadia wel 3 keer gezoend hebben
pi_51785165
Doet die eindelijk eens een actie uit zichzelf, moet die erom huilen.
Go hard or go home
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:35:58 #136
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_51785178
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef noekje het volgende:
Doet die eindelijk eens een actie uit zichzelf, moet die erom huilen.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:36:07 #137
175331 Liess
Liess.nl
pi_51785181
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:34 schreef rooie3 het volgende:
Terror van Dennis.Hij gaat Brian pakken.Mag hij eerst wel zorgen dat Huub uit de buurt is,want die helpt Brian wel.
pi_51785189
'k Hoop op een Youtuubje van de boete Dennis
pi_51785199
natas heeft een dikke rekening gekregen (die had Darrel meegenomen)
pi_51785202
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk, hij heeft ze helemaal voorgelogen.

Hij heeft nu in maand echt nog helemaal niks zelf bedacht geen een plan of wat dan ook.
pi_51785205
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef Clank het volgende:
ik hoop met je mee.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:37:00 #142
175331 Liess
Liess.nl
pi_51785210
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef getl0st het volgende:
Liess is de allerliefste
Schatjeeeeeeeeee
pi_51785216
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Clank het volgende:

[..]

Oh.. dan gaat hij vast zeggen dat Brian en Nadia wel 3 keer gezoend hebben
Dat zou wel een goede actie zijn.Nadia en Amanda ruzie en ook weer ruzie tussen Brian en Amanda.
Kom op Dennis je kan het
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:37:16 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51785218
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef pullup het volgende:
pi_51785220
Bedoelt Doennix niet dat brian de brief krijgt?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:37:19 #146
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_51785221
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Liess het volgende:

[..]

Schatjeeeeeeeeee

dinsdag 24 juli 2007 @ 15:37:20 #147
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_51785224
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef farceman het volgende:
Yesss!!! zij er beelden van uitdelen boete!
ik hoop het, even gemist make my day!......................oh goosie.poesie
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:37:22 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_51785226
quote:
Ik hou VOL in de gaten.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:37:35 #149
8898 Darklight
pi_51785235
De eertse avond dacht ik nog dat hij huub mss eruit zou krijgen
Heb me een beetje vergist
pi_51785236
quote:
Het was erg grappig hij hield namelijk gewoon halverwege het lezen gewoon op omdat hij niet verder durfte te lezen Natasia moest het afmaken
pi_51785245
Het spel is stuk als niets meer mag, zo dood als een pier. Dit is de laatste maand streams voor mij.
pi_51785249
Dennis is de pias van de Gouden Kooi....
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:37:58 #153
175331 Liess
Liess.nl
pi_51785251
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef getl0st het volgende:

[..]

pi_51785254
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef getl0st het volgende:

[..]

Dennis vindt het ook beter dat de regels zo strak zijn.
Go hard or go home
pi_51785271
Natasia denkt echt dat de hele show om haar draait..3 september word een mooie dag voor haar maar een slechte voor de gouden kooi volgens haar....
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:39:05 #156
175331 Liess
Liess.nl
pi_51785295
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef cobain94 het volgende:
Natasia denkt echt dat de hele show om haar draait..3 september word een mooie dag voor haar maar een slechte voor de gouden kooi volgens haar....
Hoogtepunt van kijkers denk ik.
pi_51785307
wat ik heel bijzonder vond dat brian de kant van huub koos
pi_51785311
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef KoenDD het volgende:
Bedoelt Doennix niet dat brian de brief krijgt?
Waarvoor dan , het slopen van het interieur?
Zou iid ook weleens terecht zijn na al die glazen en deuren
pi_51785324
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het spel is stuk als niets meer mag, zo dood als een pier. Dit is de laatste maand streams voor mij.
haha....tabé alvast...

er zijn zoveel mogelijkheden van het spel spelen maar daar moet je wel intelligent voor zijn en dat is de pias niet,dus nu zal ie wel helemaal niet meer uit z'n stoel komen
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:40:10 #160
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51785329
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
vergeet niet brain weet nog niet de stemronde tegen hem is ingetrokken
pi_51785362
Ohhh! Why do I have three kids and no money? Why can't I have NO kids and three money?"
(Homer Simpson)
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:41:20 #162
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_51785371
en toch klopt het niet..........hij wordt gered door Redactie.....maar dat eten mocht ook niet meer,
en daar horen we niks over dus werkt die Redactie NOG steeds met 2 maten...oke wisten we al!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:42:38 #163
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51785401
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

vergeet niet brain weet nog niet de stemronde tegen hem is ingetrokken
Brian maakt zich daar geen zorgen over hoor want Amanda en Nadia stemmen hem toch niet niet weg en hij zal het snel genoeg weten want Huub heeft hem nodig om Natasia naar huis te stemmen
Hij zal Amanda over moeten halen zei huub.
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 15:42:44 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51785405
quote:
Een half jaar geleden had ze hierin wel gelijk gehad. Maar haar rol is al láng niet meer zo belangrijk voor het programma als ze zelf denkt.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:42:57 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_51785409
Heeft Nada al lekker fris een douche gepakt?
― Mark Twain
pi_51785413
OT: ik heb al een paar dagen last van het probleem dat als ik ff streams aanzet... er 4 aparte streams in mijn beeld springen

Weet iemand hoe ik dat kan veranderen.... het is vet irritant
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 15:43:31 #167
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51785423
quote:
Dat vond Dennis dus ook bijzonder. Brian gaat 'm krijgen!!!!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:43:33 #168
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_51785426
quote:
Whuhahahaha wat een fucktard
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:45:17 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_51785473
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef Desii het volgende:
OT: ik heb al een paar dagen last van het probleem dat als ik ff streams aanzet... er 4 aparte streams in mijn beeld springen

Weet iemand hoe ik dat kan veranderen.... het is vet irritant
Hoe bedoel je dat precies, ik begrijp het niet.
― Mark Twain
pi_51785532
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat precies, ik begrijp het niet.
Dat doen mijn streams altijd, en ik vind het geweldig
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:47:15 #171
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51785534
quote:
Omdat Brian inmiddels net zo'n grote hekel heeft aan die lafbek als Huub, hij schijnt gisteren achter z'n rug om te hebben gezegd dat hij Amanda ging versieren, hup drank erin en dan zou haar wel even pakken en dat is Brian zojuist te weten gekomen maar hij vertrouwde hem toch al niet. Dit was de druppel. Dennix is niet meer dan een jochie voor hem dat zei hij ook tegen Amanda en Nadia vandaag.
Die nix probeert in alles Brian na te doen, gisteren Nadia en Amanda in 1 bed krijgen maar Amanda trapte er dus niet in
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51785557
Huub een grote mond, maar was die niet de eerste die de brieven van Dennis stuk scheurde?
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:48:16 #173
135305 beequeen
Lost.
pi_51785566
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat doen mijn streams altijd, en ik vind het geweldig
Ik heb ook altijd 4 streams, ik begrijp het probleem niet.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:49:02 #174
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51785584
Ik dacht dat de regels aangescherpt waren na die beruchte zondagmiddag.
Fysiek geweld gebruiken en prive spullen moedwillig kapot maken of verstoppen was toch exit?

Denniks ass is echt gered.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:49:19 #175
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51785594
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

ja ik ook niet ....eigenlijk
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:49:35 #176
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51785603
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat vond Dennis dus ook bijzonder. Brian gaat 'm krijgen!!!!
Van hem??
Brian lult hem in drie woorden onder tafel dat ventje maar het levert wel weer leuke beelden op
Ik denk dat als nix nou Brian gaat bashen dat huub er direct overheen klapt en Brians kant zal kiezen
Daar komt nog bij dat Brian hem direct zal confronteren met z'n uitspraken over Amanda achter z'n rug om richting Nadia en Natasia en dan staat het jochie meteen weer met z'n handjes in z'n zakjes en z'n koppie naar beneden. Hij durft Brian sowieso niet recht aan te kijken die chicken
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:49:47 #177
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51785609
Fucking Hell, Ik haat jullie allemaal, ben ik even boodschappen doen en mijn veranderde voorvoegsel bij de Gemeente melden krijgt Dennis een boete en dat moet ik missen, gelukkig gaat hij vandaag nog voor 100% op Brian los en krijg ik alsnog gelijk voor wat betreft de terror. MOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_51785621
quote:

[..]

Normaal heb ik 4 streams in 1 beeld, dan kan ik zelf kiezen welke ik eventueel vergroot
Nu heb ik 4 pop-up streams... en dat vind ik verschrikkelijk
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:50:36 #179
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51785627
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:49 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Van hem??
Brian lult hem in drie woorden onder tafel dat ventje maar het levert wel weer leuke beelden op
Ik denk dat als nix nou Brian gaat bashen dat huub er direct overheen klapt en Brians kant zal kiezen
ja daar zal je ongetwijfeld gelijk in krijgen
pi_51785631
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub een grote mond, maar was die niet de eerste die de brieven van Dennis stuk scheurde?
Ja en dan op een manier dat Dennis het ook zou zien, niet zielig op kantoor een stukje post verscheuren wat geen enkel effect sorteert en dan ook nog helemaal uit zn plaat gaan als hij op zn vingers getikt wordt.
pi_51785644
quote:

[..]

Hoeveel geheugen heb jij op je pc of notebook?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51785649
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat was voor de nieuwste regels....
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:52:19 #183
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51785686
wat is de redactie aan het doen pfff
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:52:49 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_51785695
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef Desii het volgende:

[..]

Normaal heb ik 4 streams in 1 beeld, dan kan ik zelf kiezen welke ik eventueel vergroot
Nu heb ik 4 pop-up streams... en dat vind ik verschrikkelijk
Aha , dat bedoel je. Probeer deze, of heb je die al?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:53:14 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51785705
quote:
De poort gaat open en alle bewoners gaan naar huis?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51785706
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef milk-shake het volgende:
natas heeft een dikke rekening gekregen (die had Darrel meegenomen)
huh?? wat voor rekening??
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:53:46 #187
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51785720
Aman doet haar ketting weer om dus is het definitief weer aan
Welkom bij de Gouden Kooi
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51785722
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:52 schreef pasjesjen het volgende:
wat is de redactie aan het doen pfff
Eigenlijk is het wel erg jammer.

er mag nu echt helemaal niks meer

Hoop dat na 23 september deze regels weer teruggedraaid worden
pi_51785730
Heeft iemand Brian nog zien leren voor raples??
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:54:28 #190
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51785739
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

De poort gaat open en alle bewoners gaan naar huis?
Natasia is allang weer thuis op die dag
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:55:02 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_51785757
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Geen idee, maar veel dus.
Ik heb 3 of 4 andere schermen aanstaan naast mijn streams. Ik zal het eens even opzoeken, kom er nog op terug.
― Mark Twain
pi_51785771
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Aha , dat bedoel je. Probeer deze, of heb je die al?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
ja, die gebruik ik al.....
heb er al weer een heleboel geprobeerd, maar ik bij alle soorten streams heb ik hetzelfe probleem....
Ik denk dat er een instelling veranderd is, maar welke

Hoopte dat iemand van jullie misschien zo kon vertellen... anders maar ff mijn broer bellen
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:55:30 #193
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51785773
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:

[..]

20 Amanda's en een Pentium 5
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:55:53 #194
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51785793
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Heeft iemand Brian nog zien leren voor raples??
Nee.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:56:38 #195
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51785819
Ik heb altijd een enorme hekel aan huub gehad maar dat is de laatste tijd wel wat minder eerlijk gezegd.
Het is die snotneus nix die ik echt niet kan luchten of zien met z'n playermaniertjes en z'n wijvenstem als hij zingt bah
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51785820
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:55 schreef wolferl het volgende:

[..]

Nee.
Zal z'n leraar leuk vinden...
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:57:02 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_51785828
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:55 schreef Desii het volgende:

[..]

ja, die gebruik ik al.....
heb er al weer een heleboel geprobeerd, maar ik bij alle soorten streams heb ik hetzelfe probleem....
Ik denk dat er een instelling veranderd is, maar welke

Hoopte dat iemand van jullie misschien zo kon vertellen... anders maar ff mijn broer bellen
PM even met HiDiHo, die weet alles.
Misschien kun je het hier vinden.
Problemen met Streams en Abonnement # 2
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:57:24 #198
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51785843
CRYBABY IN AANTOCHT HAHAHA
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:57:35 #199
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51785848
Flinke storm daar.
pi_51785852
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:34 schreef rooie3 het volgende:
Dat is helemaal niet nodig. Brian laat ook geen spaan van hem heel, dat is al eerder gebleken.
Maar Huub en Brian samen zorgt ook voor leuke streams.
pi_51785863
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Zal z'n leraar leuk vinden...
En hij had zoooooo'n verhaal opgehangen over hoe hij nu echt zou gaan oefenen blablabla..... zoals Brian altijd doet. Maar hij geeft weer op.... net als bij al zn andere lessen.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:58:32 #202
135305 beequeen
Lost.
pi_51785881
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:55 schreef DrsH het volgende:

[..]

20 Amanda's
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:59:22 #203
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51785907
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

heb nog even aangevuld en een Pentium 5
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:00:20 #204
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51785932
Das een snelle processor met een zeer beperkt geheugen
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 16:00:25 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_51785935
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:59 schreef DrsH het volgende:

[..]

heb nog even aangevuld en een Pentium 5
Ik zag het.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:00:38 #206
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51785943
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef T-lex het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet nodig. Brian laat ook geen spaan van hem heel, dat is al eerder gebleken.
Maar Huub en Brian samen zorgt ook voor leuke streams.
Precies want Brian zal direct z'n uitspraken over Amanda versieren en blablabla achter z'n rug voor z'n voeten werpen en dan is hij al nergens meer ons playertje
Maar laat hem maar proberen hoor, Brian overleeft al maanden de 'terror' van huub dus dit kan hij met z'n ogen dicht hebben.
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 16:01:23 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_51785964
Nada loopt alweer een half uur in haar handdoekje. Zou ze dat speciaal voor Flens doen?
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:02:09 #208
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51785983
Mijn Idool gaat vlammen vanavond Dennis the Destroyer
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:02:24 #209
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51785990
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef mootie het volgende:

[..]

En hij had zoooooo'n verhaal opgehangen over hoe hij nu echt zou gaan oefenen blablabla..... zoals Brian altijd doet. Maar hij geeft weer op.... net als bij al zn andere lessen.
Hij had ook wel andere dingen aan z'n hoofd deze week
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:02:59 #210
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51786001
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef DrsH het volgende:
Mijn Idool gaat vlammen vanavond Dennis the Destroyer
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51786012
quote:
Wat een kerel..Ik kan die zin niet oplezen? Ik zag exit staan....
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:03:49 #212
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51786022
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

I Love It
pi_51786031
Ja, dank ook niet dat er enige kans is dat Dennix brian aan kan pakken.

Hij heeft enorm veel geluk dat Natasia nu alleen staat. Die klampt zich gelijk aan hem vast een heeft voorlopig nog enige vorm van dekking. Ik denk dan ook niet dat natasia eruit gestemd gaat worden. Dan is dennix helemaal alleen.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:04:12 #214
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51786033
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Hij had ook wel andere dingen aan z'n hoofd deze week
Ja dat zegt ie elke keer tegen die rap leraar.
pi_51786068
nada: de mensen thuis worden helemaal ziek van ons........................neeee echt?????????
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:05:56 #216
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51786082
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef ericahysterica het volgende:
nada: de mensen thuis worden helemaal ziek van ons........................neeee echt?????????
nou ze gaat haar eindelijk aankleden na een uur
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:06:52 #217
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51786114
Ja nadia we hebben allemaal je tieten gezien
pi_51786123
quote:
hij kan het niet eens meer opbrengen om het voor te lezen
pi_51786125
wat een hangtieten voor die leeftijd...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:08:21 #220
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51786150
Mijn god die borsten van Nadia om depressief van te worden wederom
pi_51786177
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:08 schreef DrsH het volgende:
Mijn god die borsten van Nadia om depressief van te worden wederom
Geen caps please..
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:09:26 #222
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_51786187
nou deNIX gaat straks zeggen ,,,even heel snel dat nadia 3x zoende met Brain..
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 16:09:29 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_51786191
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

nou ze gaat haar eindelijk aankleden na een uur
Kan nog even duren hoor, voordat ze de juiste outfitt heeft gevonden.
― Mark Twain
pi_51786211
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:04 schreef KoenDD het volgende:
Ik denk dan ook niet dat natasia eruit gestemd gaat worden.
Niet? Ik begreep dat Huub de stemming aanvroeg na een telefoontje van achteren.
pi_51786287
Ik zie steeds minder mensen hier in e slowchat. Is de Hype een beetje over?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:12:36 #226
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51786300
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
nou deNIX gaat straks zeggen ,,,even heel snel dat nadia 3x zoende met Brain..
Dat heeft Nadia allang ontkracht waar zowel Amanda als Brian bij waren dus dat is zinloos
Het is ook niet gebeurt want Brian heeft ook tegen Amanda gezegd dat het gelogen is.
Dus gaat hij zichzelf weer zwaar voor schut zetten later tegenover de hele groep (als hij het al durft te zeggen want dat betwijfel ik).
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:12:59 #227
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51786321
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef avonne het volgende:

[..]

Ja Huub heeft Brian vervangen voor Natasia.
Hij en Jaap gunnen Natasia een exit waardoor ze der 9000 euro krijgt.

Maargoed, Amanda is het probleem, die begrijpt dat niet.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 16:13:39 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_51786335
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:12 schreef Adothehague het volgende:
Er valt bijna niks te melden over de streams, vandaar.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:13:53 #229
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51786347
quote:
Er zijn ook mensen die werken.
Of op vakantie zijn.
pi_51786372
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef avonne het volgende:

[..]

Word echt tijd dat natasia de opvreter snel verdwijnt, voor het spel heeft ze toch geen waarde meer.Mischien dat de redaktie daar nou ook achter is gekomen..
pi_51786378
quote:
check stream 3 en 4.

En ren gillend je huis uit
pi_51786386
Jammer dat Nadia een pot is.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:16:17 #233
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51786432
Saai liedje Brian
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:17:10 #234
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_51786467
redactie ik wil deNIX zien niet die artiest! deNIX is hot...........werk nu een mee NU HET NOG KAN
pi_51786501
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:16 schreef Marrije het volgende:
Saai liedje Brian
Bijzonder dynamische uitvoering...dat dan weer wel
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 16:18:35 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_51786505
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:14 schreef avonne het volgende:

[..]

check stream 3 en 4.

En ren gillend je huis uit
Wat dacht je van stream 1 en 2.
― Mark Twain
pi_51786511
Nadia moet haar script achter op halen.....
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:19:23 #238
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51786528
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:17 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
redactie ik wil deNIX zien niet die artiest! deNIX is hot...........werk nu een mee NU HET NOG KAN
Hoezo nu het nog kan??
Denk je nou echt dat die sukkel met z'n 'stop de gouden kooi' site het programma kan stoppen met z'n 9000 stemmen tegenover honderdduizenden streamers en tv kijkers?
Laat me niet lachen, de politiek heeft al uitgesproken dat ze het programma niet kunnen stoppen dus wat heeft het voor zin........... niks
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51786540
mijn god... ik zette stream 4 even aan...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:20:25 #240
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51786556
Nadia moet vanaf morgen haar weinige schaamhaar stylen dat kan leuk worden zien we voor het eerste een gespleten persoonlijkheid
pi_51786557
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:19 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Hoezo nu het nog kan??
Denk je nou echt dat die sukkel met z'n 'stop de gouden kooi' site het programma kan stoppen met z'n 9000 stemmen tegenover honderdduizenden streamers en tv kijkers?
Laat me niet lachen, de politiek heeft al uitgesproken dat ze het programma niet kunnen stoppen dus wat heeft het voor zin........... niks
Er zijn echt niet zoveel streamers man.
pi_51786571
OMG brian weer aan het zingen? En zo'n zuivere toon ook.....
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:21:10 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51786583
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:20 schreef DrsH het volgende:
Nadia moet vanaf morgen haar weinige schaamhaar stylen dat kan leuk worden zien we voor het eerste een gespleten persoonlijkheid
Met een stijltang??
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:21:35 #244
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_51786599
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:19 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Hoezo nu het nog kan??
ja je hebt gelijk de RLS wordt steeds better.met DEZE Redactie.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:21:49 #245
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51786608
De chill zit tegenwoordig op slot, er zit een knop aan de buitenkant ipv een klink?
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:21:55 #246
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51786612
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met een stijltang??
nee met een hete pincet
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:23:07 #247
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51786645
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:20 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Er zijn echt niet zoveel streamers man.
iig meer dan het aantal antistemmen
Zijn voornamelijk oudjes, moraalridders en zedenprekers foei foei foei
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51786670
het tangt of het tongt ra ra wie is het
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:23:42 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51786672
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef ScofieldM het volgende:
De chill zit tegenwoordig op slot, er zit een knop aan de buitenkant ipv een klink?
zoiets ving ik ook al op
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 16:24:58 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_51786707
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:25:18 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51786719
Mooi, krijgen we dan toch nog de 4e ronde?? Gaat Dennis dan eindelijk tv maken door tegen Mannie te zeggen dat Brian Nadia meerdere keren geprobeerd heeft te zoenen?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:25:59 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51786740
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
Wie zijn het
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:26:01 #253
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51786741
Haham dennis is echt boos.
We gaan lachen zo! zegt dennis
pi_51786743
dennis gaat rat confronteren met het 4x zoenen van nada ..........die bloedhond donderstraal op sneaky ass motherfocker.........
pi_51786744
WAAROM MAG DENNIS NIET DE VILLA IN?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:26:25 #256
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51786755
Dennix gaat voor de harde terror in ieder geval verbaal
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 16:26:45 #257
135305 beequeen
Lost.
pi_51786763
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef Adothehague het volgende:
Zonder caps is het ook te lezen.
― Mark Twain
pi_51786772
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
dennis gaat rat confronteren met het 4x zoenen van nada ..........die bloedhond donderstraal op sneaky ass motherfocker.........
voor de duidelijkheid dat zijn de woorden van dennix.......

mijn hond moet uit maar ik wacht de terrro van Nixnax nog ff af
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:27:01 #259
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_51786774
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Mooi, krijgen we dan toch nog de 4e ronde?? Gaat Dennis dan eindelijk tv maken door tegen Mannie te zeggen dat Brian Nadia meerdere keren geprobeerd heeft te zoenen?
dat zei ik.MAAR of hij het DURFT is een heel ander verhaal..............100%???
pi_51786786
Hij zal toch een keer wat moeten doen om de toneelhaak te ontlopen. En ik vermoed dat hij geen week of drie meer moet wachten.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 16:27:30 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_51786789
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:27:36 #262
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51786794
quote:
dit is de slowchat niet
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:27:38 #263
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_51786798
Hij gaat nu even op de vliegen los.........even een warmupje
pi_51786808
en wat nix het meest dwars zit is dat rat en huub 1 front vormen
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:28:02 #265
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51786809
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Haalt niks uit want Nadia heeft tegen Amanda gezegd dat het maar 1x gebeurt is namelijk die ene keer dus dat wordt lachen want als dennix daarover begint is het voor Brian ook bommen los op nixje
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51786827
Mooi ben ik net op tijd om de 'terror' te zien
pi_51786832
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Haalt niks uit want Nadia heeft tegen Amanda gezegd dat het maar 1x gebeurt is namelijk die ene keer dus dat wordt lachen want als dennix daarover begint is het voor Brian ook bommen los op nixje
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:28:38 #268
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51786837
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik haal nog ff een witte neus
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:28:47 #269
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_51786840
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef Kimberleyy het volgende:
Mooi ben ik net op tijd om de 'terror' te zien
Leg je kussen dan maar vast op het toetsenbord
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:28:58 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51786849
Brian gaat m zo krijgen, van Dennis, hij zweert het
pi_51786866
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Jaap had het ook al gezegd

Waarom mogen ze niet de villa in?
pi_51786868
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
en wat nix het meest dwars zit is dat rat en huub 1 front vormen
Heeel eerlijk.... ik vind het prachtig!!

Ben geen Brian-fan, maar dat hun samenspelen, kan ik wel waarderen..zeker zolang Nix daar nog ronddwarelt
pi_51786869
Dennis spuwt weer even vuur bij jaap...Huub dit huub dat.....
Jaap zegt maar nix tegen nix....
pi_51786889
Als Dennis er voor kan zorgen dat het EINDELIJK uitgaat tussen Amanda en Brian... Is hij miijn held
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:30:00 #275
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_51786892
thx Redactie zie je wel deNIX is HOT...nu en Brainless naar hem to sturen dan hebben wij als streamers ook eens wat! BVD
pi_51786900
Zoo dennis is druk zijn terror aan het voorbereiden zie ik..
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:30:14 #277
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51786901
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef Adothehague het volgende:
omdat brian eerst gewaarschuwd moet worden via de plasma
pi_51786916
Nixnaxnoppes zit zich op te fokken als ware het een karatewedstrijd
pi_51786930
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kan je dan antwoord geven op mijn vraag?
pi_51786933
zit ie weer binnensmonds te schelden en zich voor te bereiden op de terror die nooooit komen gaat vanuit hemzelf..........
net bij het voorlezen van die brief kreeg ie al zowat een hartverzakking omdat ie dat alleen moest doen...kwam niet veel verder dan een paar regeltjes,de rest mocht natasia afmaken omdat z'n hartslag naar ongekende hoogtes steeg

het is gewoon een lachertje aan het worden met die pias
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:31:23 #281
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_51786943
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef cobain94 het volgende:
Dennis spuwt weer even vuur bij jaap...Huub dit huub dat.....
Jaap zegt maar nix tegen nix....
ik weet dat je met woorden speelt maar van Branless kan je wat je ook doet geen HUUB maken
pi_51786948
Ik denk dat Jaap ook ziet dat Dennis alleen maar grote praatjes heeft, maar face to face hangt hij met zijn koppie naar beneden en durft ie niks!!!
pi_51786949
Maar het is dus eigenlijk helemaal niet waar dat het meerdere keren gebeurd is tussen Brian en Nadia?
pi_51786953
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef Desii het volgende:

[..]

Heeel eerlijk.... ik vind het prachtig!!

Ben geen Brian-fan, maar dat hun samenspelen, kan ik wel waarderen..zeker zolang Nix daar nog ronddwarelt
ja leuk scenario al met al
pi_51786955
Heeft Dennis te horen gekregen van de Febo dat hij vandaag nog moet "knalluh.."?
pi_51786962
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
Heeft Dennis te horen gekregen van de Febo dat hij vandaag nog moet "knalluh.."?
wellicht in ruil voor een niet-exit
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 16:32:09 #287
135305 beequeen
Lost.
pi_51786964
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
Nixnaxnoppes zit zich op te fokken als ware het een karatewedstrijd
Toch eerst maar even zijn potje kaart afmaken op de PC. Vooral afmaken van kaarten gaat hem goed af.
― Mark Twain
pi_51786974
De streams staan alvast klaar op Brian
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:32:24 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51786976
quote:
Aan dat deel van de brief kwam hij niet meer toe
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:32:32 #290
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51786981
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef Kimberleyy het volgende:
Als Dennis er voor kan zorgen dat het EINDELIJK uitgaat tussen Amanda en Brian... Is hij miijn held
Gaat niet gebeuren en zeker niet door nixje
Alles is vanmiddag tussen de drie uitgesproken en verder zien ze iedereen als stokers INCLUSIEF NIX dus hij gaat zich volslagen belachelijk maken zometeen
Ik hoop wel dat hij het lef heeft het te doen als ook huub erbij is maar dat zal wel niet.
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51786996
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Toch eerst maar eevn zijn potje kaart afmaken op de PC. Vooral afmaken van kaarten gaat hem goed af.
ja echt een gepassioneerd mens die Dennis.........half portugees.?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:33:17 #292
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_51787003
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan dat deel van de brief kwam hij niet meer toe
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:33:23 #293
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51787005
Kom op Dennix you fucking Bitch zet hem op
pi_51787009
Brians zegt straks alleen maar.."Vuile Konjo, wat flik jij me nou? Wat is dit for bullshit motherfocker" en Nix zit weer stil in een hoekje naar de grond te kijken.
pi_51787026
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef Kimberleyy het volgende:
Maar het is dus eigenlijk helemaal niet waar dat het meerdere keren gebeurd is tussen Brian en Nadia?
Nadia vertelde het in geuren en kleuren, maar Nadia liegt alles bij elkaar.
pi_51787028
Waarom mag dennis de vila niet in?
pi_51787031
wat een motherfucker wat een bloedhond...........reactie jaap..........................nix
pi_51787044
dennis alarm
pi_51787048
Dit lijkt een beetje gespeeld..
pi_51787052
quote:
nog voor 1 x ben ik het met de Febo eens.....................peper in zijn reet...
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 16:34:54 #301
135305 beequeen
Lost.
pi_51787053
Volgens mij is Dennixje wat nerveus voor de komende confrontatie met Brian. En zichzelf maar opfokken.
Hij gaat nu knalluhhhh.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')