Tuurlijk, maar ik spreek over de vele fanatieke Huub adepten die ik op geen negatief woord heb kunnen betrappen naar Huub toe en dergelijke acties blind ondersteunen of die alles wat Huub heeft misdaan direct relativeren door een andere bewoner erbij te betrekken, zonder toe te geven dat Huubs acties ook niet door de beugel kunnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je die COSsen dan even teruglezen, er zijn meer dan genoeg users die dat ook afkeurden.
Wederom geneuzel, maar goed...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik spreek over de vele fanatieke Huub adepten die ik op geen negatief woord heb kunnen betrappen naar Huub toe en dergelijke acties blind ondersteunen of die alles wat Huub heeft misdaan direct relativeren door een andere bewoner erbij te betrekken, zonder toe te geven dat Huubs acties ook niet door de beugel kunnen.
Dan lees je toch niet goed. Het verschil zit hem wel in het feit dat Huub voor zijn fouten uitkomt en anderen niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik spreek over de vele fanatieke Huub adepten die ik op geen negatief woord heb kunnen betrappen naar Huub toe en dergelijke acties blind ondersteunen of die alles wat Huub heeft misdaan direct relativeren door een andere bewoner erbij te betrekken, zonder toe te geven dat Huubs acties ook niet door de beugel kunnen.
Nou, ik zat hardop te lachen door je opmerking hoor, dat scheelt....!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef Borga het volgende:
[...]
m.b.t. het Eric-bashing incident heeft hij nooit enig berouw getoon, daar had ik het over.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan lees je toch niet goed. Het verschil zit hem wel in het feit dat Huub voor zijn fouten uitkomt en anderen niet.
Wat zijn fouten natuurlijk niet ongedaan maakt....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan lees je toch niet goed. Het verschil zit hem wel in het feit dat Huub voor zijn fouten uitkomt en anderen niet.
Smaken verschillen (gelukkig ) alleen wanneer de Moderator het niet leuk vind dan heb je / ik blijkbaar pech en word er gedreigd met een ban..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, ik zat hardop te lachen door je opmerking hoor, dat scheelt....!![]()
Dat was overigens niet mijn bedoeling. Maar alle acties uit het verleden en heden op een rij maken Huub voor mij een persona non grata in de kooi, net als Tas overigens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zijn fouten natuurlijk niet ongedaan maakt....
Maar de acties van Huub waren destijds zeker niet algemeen geaccepteerd in de COS, en dat is de suggestie die nu wel gewekt werd.
Wat jij dus ook met Brian doet.Niet een ander verwijten wat je zelf ook doet.Huub heeft Eric nooit met de hele groep vastgepakt om daarna zijn slag te kunnen slaan.Dat is het grote verschil.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, maar ik krijg toch sterk het gevoel da er veel sturing is geweest van de FEBO tijdens de Eric-gate. Gisteren aan de telefoon klonk Eric alles behalve rancuneus, hij zei zelfs dat hij van Huub hield.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zijn fouten natuurlijk niet ongedaan maakt....
Maar de acties van Huub waren destijds zeker niet algemeen geaccepteerd in de COS, en dat is de suggestie die nu wel gewekt werd.
Dus wel, daar heb ik hem vaak genoeg over gehoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
m.b.t. het Eric-bashing incident heeft hij nooit enig berouw getoon, daar had ik het over.
Persoonlijk vind ik het niet uitmaken of het "sturing" van achter is of niet, het gedrag wat toen vertoond werd was van hetzelfde soort (maar minder grof) als van vorige week zondag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik krijg toch sterk het gevoel da er veel sturing is geweest van de FEBO tijdens de Eric-gate. Gisteren aan de telefoon klonk Eric alles behalve rancuneus, hij zei zelfs dat hij van Huub hield.
Nee hoor, ik onderschrijf dat Brian een sterk agressieprobleem heeft, maar onderken niet dat dit voor hem geen belemmering vormt. Hij geniet absoluut niet van zijn agressie, wat het uiteraard niet goedmaakt, maar wel in een eerlijker perspectief toont. Alleen zie ik bij hem wel goede kanten en bij Huub niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat jij dus ook met Brian doet.Niet een ander verwijten wat je zelf ook doet.Huub heeft Eric nooit met de hele groep vastgepakt om daarna zijn slag te kunnen slaan.Dat is het grote verschil.
Ik vraag me af of Eric dan ook ingelicht is. Knul, je moet eruit, met behoud van borg, ze gaan je nu echt het leven zuur maken, even doorzetten, morgen mag je weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het niet uitmaken of het "sturing" van achter is of niet, het gedrag wat toen vertoond werd was van hetzelfde soort (maar minder grof) als van vorige week zondag.
Wie zich ervoor leent zo diep te zakken heeft wat mij betreft een probleem, opdracht of niet.
Maar dat is nu eenmaal inherent aan je verblijf in dat hok. Dat geldt dus voor iedereen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het niet uitmaken of het "sturing" van achter is of niet, het gedrag wat toen vertoond werd was van hetzelfde soort (maar minder grof) als van vorige week zondag.
Wie zich ervoor leent zo diep te zakken heeft wat mij betreft een probleem, opdracht of niet.
Als dat zo is kunnen we net zo goed stoppen met kijken. Dan is er geen sprake van spel maar van een opgevoerd toneelstuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Eric dan ook ingelicht is. Knul, je moet eruit, met behoud van borg, ze gaan je nu echt het leven zuur maken, even doorzetten, morgen mag je weg.![]()
Hmmz... Mata Hari heeft Amanda en Dennis al in de anti-Natasia-hoek, Brian begrijpt haar ook ineens niet meer en Huub en Lieke kunnen haar sowieso wel schieten... het hangt dus om Jaap, en die doet wat achter wil.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Nu pas spreekt Brian zich uit dat hij het niet snapt dat Natasja haar kinderen in de steek heeft gelaten.
Die maanden geleden gemaakte opmerking heb je al vaker gebruikt om me te proberen af te kappen. Misschien is het je echter opgevallen dat er hier heel veel mag, maar dat racisme niet is toegestaan. En jij hebt er een handje van om wat dat betreft onfris uit de hoek te komen. Er is bij jou een patroon. Dus het is heel simpel: hou je een beetje in, of aanvaard de consequenties.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef Borga het volgende:
@ gert
Nee de opmerkingen van jou zijn niet misselijk.Over Amanda, ''die zou ik liever trappen dan neuken'....................................... je zeurt
Brian heeft ook nooit zo onder druk gestaan als Huub.Brian had altijd wel iemand die hem hielp.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onderschrijf dat Brian een sterk agressieprobleem heeft, maar onderken niet dat dit voor hem geen belemmering vormt. Hij geniet absoluut niet van zijn agressie, wat het uiteraard niet goedmaakt, maar wel in een eerlijker perspectief toont. Alleen zie ik bij hem wel goede kanten en bij Huub niet.
Vergeet je voor het gemak dat Brian kalm wordt gehouden door medicijnen en als het echt uit de hand loopt hij als beloning een verblijf in een hotel krijgt aangeboden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onderschrijf dat Brian een sterk agressieprobleem heeft, maar onderken niet dat dit voor hem geen belemmering vormt. Hij geniet absoluut niet van zijn agressie, wat het uiteraard niet goedmaakt, maar wel in een eerlijker perspectief toont. Alleen zie ik bij hem wel goede kanten en bij Huub niet.
wat een huichelaar is het ook, het is nu echt over en uit tussen hem en natasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Nu pas spreekt Brian zich uit dat hij het niet snapt dat Natasja haar kinderen in de steek heeft gelaten.
Persoonlijk vind ik dat een beetje te makkelijk, dat zou iedereen namelijk van enige vorm van eigen verantwoordiing ontslaan. Je kunt er altijd voor kiezen om bepaalde grenzen niet over te gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat is nu eenmaal inherent aan je verblijf in dat hok. Dat geldt dus voor iedereen.
Krijg ook steeds meer het vermoeden dat het een groot toneelstuk is.Jammer dat alles zo bepaald word door achter.Snap er ook niks van dat zowel Eric en Sylvia weg moesten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als dat zo is kunnen we net zo goed stoppen met kijken. Dan is er geen sprake van spel maar van een opgevoerd toneelstuk.
Zal toch niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:06 schreef pasjesjen het volgende:
popo vermoed ik?
ik heb ook het gevoel dat zowel Syl als Eric getoneelhaakt zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Kon ook niet door de beugel. Heb ik toen ook gezegd.
Ik zit nu alleen wel met een scriptgevoel in mijn maag toen ik Eric en Huub gisteren hoorde zeggen dat ze elkaar missen.
o ja dat is zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal toch niet.
Ze moeten aan de "werkende" mensen denken en dat gewoon 's avonds doen.![]()
neh dit is voor de mensen die hun vakantie thuis achter de computer doorbrengenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal toch niet.
Ze moeten aan de "werkende" mensen denken en dat gewoon 's avonds doen.![]()
quote:
Ja een exit na brieven verschuren vind ik ook een beetje veel , maargoed: het is wel Dennis dus toch wel jammerquote:
alweerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
Boete + jackpot, Dennix is de lul, eerst volgende keer exit.![]()
![]()
![]()
![]()
Serieús??quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Dennix schrok zich dood, helemaal shaken , sowieso.
Elke keer als hij wat doet! Het is toch al zijn derde boete...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef pullup het volgende:
Het enige dat hij ooit gedaan heeft kost meteen 1000 euro![]()
Zo ziet het er wel uit, wat een softy zeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Zou "achter" pissed zijn dat ze zo in de zeik genomen zijn met de inschrijving van 'sexverslaafde' Dennis??
Laat hem nog maar even lijden. Ik begin dat gespartel wel grappig te vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef wolferl het volgende:
Dit is wel jammer, dit had een exit moeten zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef demins het volgende:
[..]
Elke keer als hij wat doet! Het is toch al zijn derde boete...![]()
ja maar de andere 2 x had ie alleen maar zn handen in zn zakken als altijd en nu deed ie echt iets dit was echt vette terrorquote:
En hopelijk vanavond de PoPo , dan ziet hij hoe populair hij is.....NOT.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat hem nog maar even lijden. Ik begin dat gespartel wel grappig te vinden![]()
vast welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:19 schreef Zora01 het volgende:
shit.. net mijn streams te laat aangezet.. Hoop dat er een filmpje van komt
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze zich bedonderd voelen en hem dus ff laten betalen voor zijn valse inschrijvings-informatie... Dennis ligt er 30 augustus natuurlijk gewoon uit, maar wel met 3.000 minder in zijn handen dan waarmee hij binnenkwam.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel uit, wat een softy zeg.
Daar ga ik wel van uit. De rest van de bewoners poept hem ook uit behalve Natasja en die is wrs donderdag weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze zich bedonderd voelen en hem dus ff laten betalen voor zijn valse inschrijvings-informatie... Dennis ligt er 30 augustus natuurlijk gewoon uit, maar wel met 3.000 minder in zijn handen dan waarmee hij binnenkwam.
Wat klopte er dan niet? Dat hij "sexverslaafd" is bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze zich bedonderd voelen en hem dus ff laten betalen voor zijn valse inschrijvings-informatie... Dennis ligt er 30 augustus natuurlijk gewoon uit, maar wel met 3.000 minder in zijn handen dan waarmee hij binnenkwam.
Jawel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef farceman het volgende:
heeft Nix nu wel of niet boete gehad?
Hij heeft een boete en vanavond de popo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef farceman het volgende:
1000 euro borg en honderdduizend op zijn jackpot en de volgende keer een exitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef farceman het volgende:
een boete van 1000 op de borg en 100.000 op het uiteindelijk te winnen bedragquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef farceman het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef farceman het volgende:
Vanaf nu doet ie dan dus helemaaaaaal niks meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
1000 euro borg en honderdduizend op zijn jackpot en de volgende keer een exit
btw goedemiddag allemaal![]()
Yep, zijn moeder en zusje hebben hem ingeschreven (in de hoop dat zijn BN- en/of zangcarrière dan wel van de grond zou komen) en hebben ingevuld dat hij sexverslaafd is, ze zijn er ook van overtuigd dat dat de reden is dat hij de intake en screenings doorstaan heeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat klopte er dan niet? Dat hij "sexverslaafd" is bedoel je?
Zijn hartslag is pas nu weer op een normaal niveauquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Vanaf nu doet ie dan dus helemaaaaaal niks meer.
er komt ongetwijfeld een filmpje in de fimpjeshoek van Volquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:33 schreef farceman het volgende:
hahahaha kut zeg dat ik dat gemist heb, baal als stekker.
Hoe reageerde Nix?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef noekje het volgende:
Doet die eindelijk eens een actie uit zichzelf, moet die erom huilen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:34 schreef rooie3 het volgende:
Terror van Dennis.Hij gaat Brian pakken.Mag hij eerst wel zorgen dat Huub uit de buurt is,want die helpt Brian wel.
Tuurlijk, hij heeft ze helemaal voorgelogen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Zou "achter" pissed zijn dat ze zo in de zeik genomen zijn met de inschrijving van 'sexverslaafde' Dennis??
ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef Clank het volgende:
'k Hoop op een Youtuubje van de boete Dennis![]()
Schatjeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef getl0st het volgende:
Liess is de allerliefste
Dat zou wel een goede actie zijn.Nadia en Amanda ruzie en ook weer ruzie tussen Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh.. dan gaat hij vast zeggen dat Brian en Nadia wel 3 keer gezoend hebben![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef pullup het volgende:
Het enige dat hij ooit gedaan heeft kost meteen 1000 euro![]()
ik hoop het, even gemist make my day!......................oh goosie.poesiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef farceman het volgende:
Yesss!!! zij er beelden van uitdelen boete!
Ik hou VOL in de gaten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef Clank het volgende:
Het was erg grappig hij hield namelijk gewoon halverwege het lezen gewoon op omdat hij niet verder durfte te lezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef Clank het volgende:
Hoogtepunt van kijkers denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef cobain94 het volgende:
Natasia denkt echt dat de hele show om haar draait..3 september word een mooie dag voor haar maar een slechte voor de gouden kooi volgens haar....
Waarvoor dan , het slopen van het interieur?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef KoenDD het volgende:
Bedoelt Doennix niet dat brian de brief krijgt?
haha....tabé alvast...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het spel is stuk als niets meer mag, zo dood als een pier. Dit is de laatste maand streams voor mij.
vergeet niet brain weet nog niet de stemronde tegen hem is ingetrokkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
wat ik heel bijzonder vond dat brian de kant van huub koos
Brian maakt zich daar geen zorgen over hoor want Amanda en Nadia stemmen hem toch niet niet weg en hij zal het snel genoeg weten want Huub heeft hem nodig om Natasia naar huis te stemmenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
vergeet niet brain weet nog niet de stemronde tegen hem is ingetrokken![]()
Een half jaar geleden had ze hierin wel gelijk gehad. Maar haar rol is al láng niet meer zo belangrijk voor het programma als ze zelf denkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef cobain94 het volgende:
Natasia denkt echt dat de hele show om haar draait..3 september word een mooie dag voor haar maar een slechte voor de gouden kooi volgens haar....
Dat vond Dennis dus ook bijzonder. Brian gaat 'm krijgen!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
Whuhahahaha wat een fucktardquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Z'n boete.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
![]()
Hoe bedoel je dat precies, ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef Desii het volgende:
OT: ik heb al een paar dagen last van het probleem dat als ik ff streams aanzet... er 4 aparte streams in mijn beeld springen
Weet iemand hoe ik dat kan veranderen.... het is vet irritant
Dat doen mijn streams altijd, en ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies, ik begrijp het niet.
Omdat Brian inmiddels net zo'n grote hekel heeft aan die lafbek als Huub, hij schijnt gisteren achter z'n rug om te hebben gezegd dat hij Amanda ging versieren, hup drank erin en dan zou haar wel even pakken en dat is Brian zojuist te weten gekomen maar hij vertrouwde hem toch al niet. Dit was de druppel. Dennix is niet meer dan een jochie voor hem dat zei hij ook tegen Amanda en Nadia vandaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
Ik heb ook altijd 4 streams, ik begrijp het probleem niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doen mijn streams altijd, en ik vind het geweldig![]()
ja ik ook niet ....eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd 4 streams, ik begrijp het probleem niet.
Van hem??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vond Dennis dus ook bijzonder. Brian gaat 'm krijgen!!!!
Normaal heb ik 4 streams in 1 beeld, dan kan ik zelf kiezen welke ik eventueel vergrootquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
ja daar zal je ongetwijfeld gelijk in krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:49 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Van hem??
Brian lult hem in drie woorden onder tafel dat ventje maar het levert wel weer leuke beelden op![]()
Ik denk dat als nix nou Brian gaat bashen dat huub er direct overheen klapt en Brians kant zal kiezen![]()
Ja en dan op een manier dat Dennis het ook zou zien, niet zielig op kantoor een stukje post verscheuren wat geen enkel effect sorteert en dan ook nog helemaal uit zn plaat gaan als hij op zn vingers getikt wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub een grote mond, maar was die niet de eerste die de brieven van Dennis stuk scheurde?
Hoeveel geheugen heb jij op je pc of notebook?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was voor de nieuwste regels....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub een grote mond, maar was die niet de eerste die de brieven van Dennis stuk scheurde?
Aha , dat bedoel je. Probeer deze, of heb je die al?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Normaal heb ik 4 streams in 1 beeld, dan kan ik zelf kiezen welke ik eventueel vergroot
Nu heb ik 4 pop-up streams... en dat vind ik verschrikkelijk
De poort gaat open en alle bewoners gaan naar huis?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef cobain94 het volgende:
huh?? wat voor rekening??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef milk-shake het volgende:
natas heeft een dikke rekening gekregen (die had Darrel meegenomen)
Eigenlijk is het wel erg jammer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:52 schreef pasjesjen het volgende:
wat is de redactie aan het doen pfff
Natasia is allang weer thuis op die dagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De poort gaat open en alle bewoners gaan naar huis?![]()
![]()
Geen idee, maar veel dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen heb jij op je pc of notebook?
ja, die gebruik ik al.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha , dat bedoel je. Probeer deze, of heb je die al?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
20 Amanda's en een Pentium 5quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen heb jij op je pc of notebook?
Nee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Heeft iemand Brian nog zien leren voor raples??
PM even met HiDiHo, die weet alles.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:55 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, die gebruik ik al.....
heb er al weer een heleboel geprobeerd, maar ik bij alle soorten streams heb ik hetzelfe probleem....
Ik denk dat er een instelling veranderd is, maar welke![]()
Hoopte dat iemand van jullie misschien zo kon vertellen... anders maar ff mijn broer bellen
Dat is helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:34 schreef rooie3 het volgende:
Terror van Dennis.Hij gaat Brian pakken.Mag hij eerst wel zorgen dat Huub uit de buurt is,want die helpt Brian wel.
En hij had zoooooo'n verhaal opgehangen over hoe hij nu echt zou gaan oefenen blablabla..... zoals Brian altijd doet. Maar hij geeft weer op.... net als bij al zn andere lessen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Zal z'n leraar leuk vinden...
quote:
heb nog even aangevuld en een Pentium 5quote:
Ik zag het.quote:
Precies want Brian zal direct z'n uitspraken over Amanda versieren en blablabla achter z'n rug voor z'n voeten werpen en dan is hij al nergens meer ons playertjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig.Brian laat ook geen spaan van hem heel, dat is al eerder gebleken.
Maar Huub en Brian samen zorgt ook voor leuke streams.![]()
Hij had ook wel andere dingen aan z'n hoofd deze weekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij had zoooooo'n verhaal opgehangen over hoe hij nu echt zou gaan oefenen blablabla..... zoals Brian altijd doet. Maar hij geeft weer op.... net als bij al zn andere lessen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef DrsH het volgende:
Mijn Idool gaat vlammen vanavond Dennis the Destroyer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kerel..Ik kan die zin niet oplezen? Ik zag exit staan....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Z'n boete.
![]()
I Love Itquote:
Ja dat zegt ie elke keer tegen die rap leraar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hij had ook wel andere dingen aan z'n hoofd deze week![]()
nou ze gaat haar eindelijk aankleden na een uurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef ericahysterica het volgende:
nada: de mensen thuis worden helemaal ziek van ons........................neeee echt?????????![]()
hij kan het niet eens meer opbrengen om het voor te lezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Z'n boete.
![]()
Geen caps please..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:08 schreef DrsH het volgende:
Mijn god die borsten van Nadia om depressief van te worden wederom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan nog even duren hoor, voordat ze de juiste outfitt heeft gevonden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
nou ze gaat haar eindelijk aankleden na een uur![]()
Niet? Ik begreep dat Huub de stemming aanvroeg na een telefoontje van achteren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:04 schreef KoenDD het volgende:
Ik denk dan ook niet dat natasia eruit gestemd gaat worden.
Dat heeft Nadia allang ontkracht waar zowel Amanda als Brian bij waren dus dat is zinloosquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
nou deNIX gaat straks zeggen ,,,even heel snel dat nadia 3x zoende met Brain..
Ja Huub heeft Brian vervangen voor Natasia.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet? Ik begreep dat Huub de stemming aanvroeg na een telefoontje van achteren.
Er valt bijna niks te melden over de streams, vandaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:12 schreef Adothehague het volgende:
Ik zie steeds minder mensen hier in e slowchat. Is de Hype een beetje over?
Er zijn ook mensen die werken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:12 schreef Adothehague het volgende:
Word echt tijd dat natasia de opvreter snel verdwijnt, voor het spel heeft ze toch geen waarde meer.Mischien dat de redaktie daar nou ook achter is gekomen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet? Ik begreep dat Huub de stemming aanvroeg na een telefoontje van achteren.
check stream 3 en 4.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:12 schreef Adothehague het volgende:
Bijzonder dynamische uitvoering...dat dan weer welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:16 schreef Marrije het volgende:
Saai liedje Brian
Wat dacht je van stream 1 en 2.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:14 schreef avonne het volgende:
[..]
check stream 3 en 4.
En ren gillend je huis uit
Hoezo nu het nog kan??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:17 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
redactie ik wil deNIX zien niet die artiest! deNIX is hot...........werk nu een mee NU HET NOG KAN
Er zijn echt niet zoveel streamers man.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hoezo nu het nog kan??
Denk je nou echt dat die sukkel met z'n 'stop de gouden kooi' site het programma kan stoppen met z'n 9000 stemmen tegenover honderdduizenden streamers en tv kijkers?
Laat me niet lachen, de politiek heeft al uitgesproken dat ze het programma niet kunnen stoppen dus wat heeft het voor zin........... niks![]()
Met een stijltang??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:20 schreef DrsH het volgende:
Nadia moet vanaf morgen haar weinige schaamhaar stylen dat kan leuk worden zien we voor het eerste een gespleten persoonlijkheid![]()
![]()
![]()
![]()
ja je hebt gelijk de RLS wordt steeds better.met DEZE Redactie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hoezo nu het nog kan??
Denk je nou echt dat die sukkel met z'n 'stop de gouden kooi' site het programma kan stoppen met z'n 9000 stemmen tegenover honderdduizenden streamers en tv kijkers?
Laat me niet lachen, de politiek heeft al uitgesproken dat ze het programma niet kunnen stoppen dus wat heeft het voor zin........... niks![]()
nee met een hete pincetquote:
iig meer dan het aantal antistemmenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Er zijn echt niet zoveel streamers man.
zoiets ving ik ook al opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef ScofieldM het volgende:
De chill zit tegenwoordig op slot, er zit een knop aan de buitenkant ipv een klink?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
het tangt of het tongt ra ra wie is het![]()
Wie zijn hetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
het tangt of het tongt ra ra wie is het![]()
Zonder caps is het ook te lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef Adothehague het volgende:
WAAROM MAG DENNIS NIET DE VILLA IN?
voor de duidelijkheid dat zijn de woorden van dennix.......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
dennis gaat rat confronteren met het 4x zoenen van nada ..........die bloedhond donderstraal op sneaky ass motherfocker.........
dat zei ik.MAAR of hij het DURFT is een heel ander verhaal..............100%???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Mooi, krijgen we dan toch nog de 4e ronde?? Gaat Dennis dan eindelijk tv maken door tegen Mannie te zeggen dat Brian Nadia meerdere keren geprobeerd heeft te zoenen?
Ik zit er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
dennis gaat rat confronteren met het 4x zoenen van nada ..........die bloedhond donderstraal op sneaky ass motherfocker.........
dit is de slowchat nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:12 schreef Adothehague het volgende:
Haalt niks uit want Nadia heeft tegen Amanda gezegd dat het maar 1x gebeurt is namelijk die ene keer dus dat wordt lachen want als dennix daarover begint is het voor Brian ook bommen los op nixjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Mooi, krijgen we dan toch nog de 4e ronde?? Gaat Dennis dan eindelijk tv maken door tegen Mannie te zeggen dat Brian Nadia meerdere keren geprobeerd heeft te zoenen?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Haalt niks uit want Nadia heeft tegen Amanda gezegd dat het maar 1x gebeurt is namelijk die ene keer dus dat wordt lachen want als dennix daarover begint is het voor Brian ook bommen los op nixje![]()
Ik haal nog ff een witte neusquote:
Leg je kussen dan maar vast op het toetsenbordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef Kimberleyy het volgende:
Mooi ben ik net op tijd om de 'terror' te zien
Jaap had het ook al gezegdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Haalt niks uit want Nadia heeft tegen Amanda gezegd dat het maar 1x gebeurt is namelijk die ene keer dus dat wordt lachen want als dennix daarover begint is het voor Brian ook bommen los op nixje![]()
Heeel eerlijk.... ik vind het prachtig!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
en wat nix het meest dwars zit is dat rat en huub 1 front vormen
omdat brian eerst gewaarschuwd moet worden via de plasmaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef Adothehague het volgende:
WAAROM MAG DENNIS NIET DE VILLA IN?
ik weet dat je met woorden speelt maar van Branless kan je wat je ook doet geen HUUB makenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef cobain94 het volgende:
Dennis spuwt weer even vuur bij jaap...Huub dit huub dat.....
Jaap zegt maar nix tegen nix....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Heeel eerlijk.... ik vind het prachtig!!
Ben geen Brian-fan, maar dat hun samenspelen, kan ik wel waarderen..zeker zolang Nix daar nog ronddwarelt
wellicht in ruil voor een niet-exitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
Heeft Dennis te horen gekregen van de Febo dat hij vandaag nog moet "knalluh.."?
Toch eerst maar even zijn potje kaart afmaken op de PC. Vooral afmaken van kaarten gaat hem goed af.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
Nixnaxnoppes zit zich op te fokken als ware het een karatewedstrijd
Aan dat deel van de brief kwam hij niet meer toequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
Heeft Dennis te horen gekregen van de Febo dat hij vandaag nog moet "knalluh.."?
Gaat niet gebeuren en zeker niet door nixjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef Kimberleyy het volgende:
Als Dennis er voor kan zorgen dat het EINDELIJK uitgaat tussen Amanda en Brian... Is hij miijn held![]()
ja echt een gepassioneerd mens die Dennis.........half portugees.?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch eerst maar eevn zijn potje kaart afmaken op de PC. Vooral afmaken van kaarten gaat hem goed af.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan dat deel van de brief kwam hij niet meer toe
Nadia vertelde het in geuren en kleuren, maar Nadia liegt alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef Kimberleyy het volgende:
Maar het is dus eigenlijk helemaal niet waar dat het meerdere keren gebeurd is tussen Brian en Nadia?
nog voor 1 x ben ik het met de Febo eens.....................peper in zijn reet...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |