En hij had zoooooo'n verhaal opgehangen over hoe hij nu echt zou gaan oefenen blablabla..... zoals Brian altijd doet. Maar hij geeft weer op.... net als bij al zn andere lessen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Zal z'n leraar leuk vinden...
quote:
heb nog even aangevuld en een Pentium 5quote:
Ik zag het.quote:
Precies want Brian zal direct z'n uitspraken over Amanda versieren en blablabla achter z'n rug voor z'n voeten werpen en dan is hij al nergens meer ons playertjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig.Brian laat ook geen spaan van hem heel, dat is al eerder gebleken.
Maar Huub en Brian samen zorgt ook voor leuke streams.![]()
Hij had ook wel andere dingen aan z'n hoofd deze weekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij had zoooooo'n verhaal opgehangen over hoe hij nu echt zou gaan oefenen blablabla..... zoals Brian altijd doet. Maar hij geeft weer op.... net als bij al zn andere lessen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef DrsH het volgende:
Mijn Idool gaat vlammen vanavond Dennis the Destroyer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kerel..Ik kan die zin niet oplezen? Ik zag exit staan....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Z'n boete.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
![]()
I Love Itquote:
Ja dat zegt ie elke keer tegen die rap leraar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hij had ook wel andere dingen aan z'n hoofd deze week![]()
nou ze gaat haar eindelijk aankleden na een uurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef ericahysterica het volgende:
nada: de mensen thuis worden helemaal ziek van ons........................neeee echt?????????![]()
hij kan het niet eens meer opbrengen om het voor te lezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Z'n boete.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
![]()
Geen caps please..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:08 schreef DrsH het volgende:
Mijn god die borsten van Nadia om depressief van te worden wederom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan nog even duren hoor, voordat ze de juiste outfitt heeft gevonden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
nou ze gaat haar eindelijk aankleden na een uur![]()
Niet? Ik begreep dat Huub de stemming aanvroeg na een telefoontje van achteren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:04 schreef KoenDD het volgende:
Ik denk dan ook niet dat natasia eruit gestemd gaat worden.
Dat heeft Nadia allang ontkracht waar zowel Amanda als Brian bij waren dus dat is zinloosquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
nou deNIX gaat straks zeggen ,,,even heel snel dat nadia 3x zoende met Brain..
Ja Huub heeft Brian vervangen voor Natasia.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet? Ik begreep dat Huub de stemming aanvroeg na een telefoontje van achteren.
Er valt bijna niks te melden over de streams, vandaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:12 schreef Adothehague het volgende:
Ik zie steeds minder mensen hier in e slowchat. Is de Hype een beetje over?
Er zijn ook mensen die werken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:12 schreef Adothehague het volgende:
Word echt tijd dat natasia de opvreter snel verdwijnt, voor het spel heeft ze toch geen waarde meer.Mischien dat de redaktie daar nou ook achter is gekomen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet? Ik begreep dat Huub de stemming aanvroeg na een telefoontje van achteren.
check stream 3 en 4.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:12 schreef Adothehague het volgende:
Bijzonder dynamische uitvoering...dat dan weer welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:16 schreef Marrije het volgende:
Saai liedje Brian
Wat dacht je van stream 1 en 2.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:14 schreef avonne het volgende:
[..]
check stream 3 en 4.
En ren gillend je huis uit
Hoezo nu het nog kan??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:17 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
redactie ik wil deNIX zien niet die artiest! deNIX is hot...........werk nu een mee NU HET NOG KAN
Er zijn echt niet zoveel streamers man.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hoezo nu het nog kan??
Denk je nou echt dat die sukkel met z'n 'stop de gouden kooi' site het programma kan stoppen met z'n 9000 stemmen tegenover honderdduizenden streamers en tv kijkers?
Laat me niet lachen, de politiek heeft al uitgesproken dat ze het programma niet kunnen stoppen dus wat heeft het voor zin........... niks![]()
Met een stijltang??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:20 schreef DrsH het volgende:
Nadia moet vanaf morgen haar weinige schaamhaar stylen dat kan leuk worden zien we voor het eerste een gespleten persoonlijkheid![]()
![]()
![]()
![]()
ja je hebt gelijk de RLS wordt steeds better.met DEZE Redactie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hoezo nu het nog kan??
Denk je nou echt dat die sukkel met z'n 'stop de gouden kooi' site het programma kan stoppen met z'n 9000 stemmen tegenover honderdduizenden streamers en tv kijkers?
Laat me niet lachen, de politiek heeft al uitgesproken dat ze het programma niet kunnen stoppen dus wat heeft het voor zin........... niks![]()
nee met een hete pincetquote:
iig meer dan het aantal antistemmenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Er zijn echt niet zoveel streamers man.
zoiets ving ik ook al opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef ScofieldM het volgende:
De chill zit tegenwoordig op slot, er zit een knop aan de buitenkant ipv een klink?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
het tangt of het tongt ra ra wie is het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |