En hij had zoooooo'n verhaal opgehangen over hoe hij nu echt zou gaan oefenen blablabla..... zoals Brian altijd doet. Maar hij geeft weer op.... net als bij al zn andere lessen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Zal z'n leraar leuk vinden...
quote:
heb nog even aangevuld en een Pentium 5quote:
Ik zag het.quote:
Precies want Brian zal direct z'n uitspraken over Amanda versieren en blablabla achter z'n rug voor z'n voeten werpen en dan is hij al nergens meer ons playertjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet nodig.Brian laat ook geen spaan van hem heel, dat is al eerder gebleken.
Maar Huub en Brian samen zorgt ook voor leuke streams.![]()
Hij had ook wel andere dingen aan z'n hoofd deze weekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij had zoooooo'n verhaal opgehangen over hoe hij nu echt zou gaan oefenen blablabla..... zoals Brian altijd doet. Maar hij geeft weer op.... net als bij al zn andere lessen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef DrsH het volgende:
Mijn Idool gaat vlammen vanavond Dennis the Destroyer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kerel..Ik kan die zin niet oplezen? Ik zag exit staan....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Z'n boete.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
![]()
I Love Itquote:
Ja dat zegt ie elke keer tegen die rap leraar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:02 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hij had ook wel andere dingen aan z'n hoofd deze week![]()
nou ze gaat haar eindelijk aankleden na een uurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef ericahysterica het volgende:
nada: de mensen thuis worden helemaal ziek van ons........................neeee echt?????????![]()
hij kan het niet eens meer opbrengen om het voor te lezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Z'n boete.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
![]()
Geen caps please..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:08 schreef DrsH het volgende:
Mijn god die borsten van Nadia om depressief van te worden wederom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan nog even duren hoor, voordat ze de juiste outfitt heeft gevonden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
nou ze gaat haar eindelijk aankleden na een uur![]()
Niet? Ik begreep dat Huub de stemming aanvroeg na een telefoontje van achteren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:04 schreef KoenDD het volgende:
Ik denk dan ook niet dat natasia eruit gestemd gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |