Brian heeft ook nooit zo onder druk gestaan als Huub.Brian had altijd wel iemand die hem hielp.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onderschrijf dat Brian een sterk agressieprobleem heeft, maar onderken niet dat dit voor hem geen belemmering vormt. Hij geniet absoluut niet van zijn agressie, wat het uiteraard niet goedmaakt, maar wel in een eerlijker perspectief toont. Alleen zie ik bij hem wel goede kanten en bij Huub niet.
Vergeet je voor het gemak dat Brian kalm wordt gehouden door medicijnen en als het echt uit de hand loopt hij als beloning een verblijf in een hotel krijgt aangeboden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onderschrijf dat Brian een sterk agressieprobleem heeft, maar onderken niet dat dit voor hem geen belemmering vormt. Hij geniet absoluut niet van zijn agressie, wat het uiteraard niet goedmaakt, maar wel in een eerlijker perspectief toont. Alleen zie ik bij hem wel goede kanten en bij Huub niet.
wat een huichelaar is het ook, het is nu echt over en uit tussen hem en natasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Nu pas spreekt Brian zich uit dat hij het niet snapt dat Natasja haar kinderen in de steek heeft gelaten.
Persoonlijk vind ik dat een beetje te makkelijk, dat zou iedereen namelijk van enige vorm van eigen verantwoordiing ontslaan. Je kunt er altijd voor kiezen om bepaalde grenzen niet over te gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat is nu eenmaal inherent aan je verblijf in dat hok. Dat geldt dus voor iedereen.
Krijg ook steeds meer het vermoeden dat het een groot toneelstuk is.Jammer dat alles zo bepaald word door achter.Snap er ook niks van dat zowel Eric en Sylvia weg moesten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als dat zo is kunnen we net zo goed stoppen met kijken. Dan is er geen sprake van spel maar van een opgevoerd toneelstuk.
Zal toch niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:06 schreef pasjesjen het volgende:
popo vermoed ik?
ik heb ook het gevoel dat zowel Syl als Eric getoneelhaakt zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Kon ook niet door de beugel. Heb ik toen ook gezegd.
Ik zit nu alleen wel met een scriptgevoel in mijn maag toen ik Eric en Huub gisteren hoorde zeggen dat ze elkaar missen.
o ja dat is zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal toch niet.
Ze moeten aan de "werkende" mensen denken en dat gewoon 's avonds doen.![]()
neh dit is voor de mensen die hun vakantie thuis achter de computer doorbrengenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal toch niet.
Ze moeten aan de "werkende" mensen denken en dat gewoon 's avonds doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |