Klopt, Lieke toont ruggegraat en heeft bij mij veel meer credits dan haar satan-kabouter en uiteraard Naataasiaa.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze in godsnaam Lieke in beeld brengen, je begint nu wel hele rare dingen te zeggen
Zou Lieke vandaag nog in beeld komen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef FdW het volgende:
Ik mis Tas nu al, en ze is nog niet eens weg...![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent echt niet goed hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:03 schreef DrsH het volgende:
Ik vind Dennix een absolute sterspeler in DGK hij is dynamisch, goed gebekt, origineel, heeft goede terrorplannen, is een typische leider, bij de uitvoering vande terror en komt goed over bij de Cossers Kortom een driewerf, HOERA, HOERA, HOERA, voor Dennix de topper van DGK.![]()
![]()
![]()
Lieke is de enige die nog waardering van mij krijgt...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, Lieke toont ruggegraat en heeft bij mij veel meer credits dan haar satan-kabouter en uiteraard Naataasiaa.
Van dit soort waarheidsgetrouwe berichten knapt een mens gelijk opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, Lieke toont ruggegraat en heeft bij mij veel meer credits dan haar satan-kabouter en uiteraard Naataasiaa.
Ik neem aan dat hij het schertsend bedoeld, dan kan natuurlijk niet andersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed heDinnix sterspeler ??? De grootste sukkel tot nu toe in DGK met zijn onzekere gedrag.....Zelfs die twee snolletjes kotsen hem uit. Natasia gaat binnenkort weg, dus die heeft geen waarde voor hem.
![]()
Het is ook zo goed voor je haar!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef DrsH het volgende:
Nou Nadia wil echt die Franbozen Aardbeien Bosbessen sorbet niet missen hoor haar broodnodige koolhydraten vitamientjes en mineralen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs Pannekoek kan niet om haar heen.quote:
Zal je binnenkort een potje sturen geheel gratis voor niksquote:
Dat verbaast mij dus ook, ze leert snel van Nada.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:21 schreef Marrije het volgende:
Natas vraagt of ze door het slijk is gehaald, Mannie zegt nee.
In het kader van eerlijkheid had ik JA verwacht
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed heDinnix sterspeler ??? De grootste sukkel tot nu toe in DGK met zijn onzekere gedrag.....Zelfs die twee snolletjes kotsen hem uit. Natasia gaat binnenkort weg, dus die heeft geen waarde voor hem.
![]()
Alsjeblieft niet zeg, zet ze haar brulboeistem weer vol opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:21 schreef Marrije het volgende:
Natas vraagt of ze door het slijk is gehaald, Mannie zegt nee.
In het kader van eerlijkheid had ik JA verwacht
ik ben al wel weer toe aan de 4e ronde, de 4e ronduuuuuuuuuuuhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:24 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, zet ze haar brulboeistem weer vol op![]()
dat had ik ook gehoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heeft die ook al voor op zijn kop gehad van mevr. Pannekoek
Dat riep Natasja, na die aanrandscene van Lieke.
Pannekoek gilde toen tegen hem: "En jij! Wat doe jij? Jij doet helemaal niets! "![]()
en wat mij ook verbaasde, gaat ze aan Nadia vragen of Mannie en Bwian weer bij elkaar zijn ipv dat ze dat gewoon aan Mannie vraagtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast mij dus ook, ze leert snel van Nada.
Brian deed ook niks, alleen schreeuwen naar Huub toen die spuugde en mepte richting hem.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:26 schreef avonne het volgende:
[..]
dat had ik ook gehoord.
Betekent dat dat Flenspannekoek vond dat Dennis ook had moeten aanranden?
Anders zeg je toch : "de enige die zich netjes gedroeg was Dennis"
misschien dat ze had verwacht dat hij het zou voorkomen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:26 schreef avonne het volgende:
[..]
dat had ik ook gehoord.
Netjes gedragen klinkt ook niet tof in mijn oren. Netjes was geweest als hij het had geprobeerd tegen te houden. Springen, lachen en meewerken vallen niet in de categorie netjes wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:26 schreef avonne het volgende:
[..]
dat had ik ook gehoord.
Hij liet hem struikelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian deed ook niks, alleen schreeuwen naar Huub toen die spuugde en mepte richting hem.
Brian drukte hard op Huubs keel, haakte hem een pootje en knalde hem tegen de muur aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian deed ook niks, alleen schreeuwen naar Huub toen die spuugde en mepte richting hem.
Hij stond erbij en keek ernaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:34 schreef patje30 het volgende:
weet brain eigenlijk wel dat nadia en amanda gister gezoend hebben??
Ik zeg niet dat hij nooit iets doet, maar Huub was igg niet het slachtoffer, dat was Lieke. Dit heeft slechts met het gore spel te maken dat door Huub maandelang tegen Brian ingezet is. Hij had natuurlijk 'Tas' kunnen tegenhouden, dat wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian drukte hard op Huubs keel, haakte hem een pootje en knalde hem tegen de muur aan.
Nee, Brian doet nooit wat...
zoals Natasia vertelde had Dennis van Pannekoek mee moeten doen met de andere 5quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien dat ze had verwacht dat hij het zou voorkomen?
Eric en Dennis hebben dan ook een seksualiteits overeenkomst.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
*heeft flashback naar Eric en Natasja, opa en oma op het bankje
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian drukte hard op Huubs keelsleutelbeen, haakte hem een pootje en knalde hem nadat Huub hem aanviel tegen de muur aan.
Nee, Brian doet nooit wat...
Jij zegt het, ik denk het, vandaar deze cap.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
*heeft flashback naar Eric en Natasja, opa en oma op het bankje
Het gaat me door merg en been. Het is ook een lange zin, af en toe onverstaanbaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Die stem van Amanda is de laatste maanden toch stukken erger geworden, of ligt dat aan mij?
Een kip is makkelijker te stelen dan een koequote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:43 schreef Gigageil het volgende:
Waarom vreten Surinamers eigenlijk altijd kip ? Er wordt al maanden bijna alleen maar kip gevreten daar.....![]()
Hetisookonverstaanbaarzonasaalendanallewoordenaanelkaargepropt, kindheeftlogopedienodig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat me door merg en been. Het is ook een lange zin, af en toe onverstaanbaar.
Ha ha ha...... NOTquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Een kip is makkelijker te stelen dan een koe
Racistischquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha ha ha...... NOT![]()
Hou toch eens op met je racistische opmerkingen![]()
Misschien moet je die COSsen dan even teruglezen, er zijn meer dan genoeg users die dat ook afkeurden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:45 schreef VirtualPOM het volgende:
Wat ik overigens wel zwak vind van sommige mensen is dat ze het 6 tegen 2 gebeuren afkeuren, maar toen Huub het gebeuren richting Eric op poten zetten (allemaal tegen 1) dat geenszins erg vonden en zelfs Huub aanmoedigden. Afgezien van persoonlijke voorkeur kunnen deze mensen dus niet stellen dat 6 tegen 2 niet door de beugel kan, als ze eerst allen tegen 1 wel goedkeurden.
Zo, kom je daar nu pas mee, heb je lang over nagedacht en dat hebben we nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:45 schreef VirtualPOM het volgende:
Wat ik overigens wel zwak vind van sommige mensen is dat ze het 6 tegen 2 gebeuren afkeuren, maar toen Huub het gebeuren richting Eric op poten zetten (allemaal tegen 1) dat geenszins erg vonden en zelfs Huub aanmoedigden. Afgezien van persoonlijke voorkeur kunnen deze mensen dus niet stellen dat 6 tegen 2 niet door de beugel kan, als ze eerst allen tegen 1 wel goedkeurden.
Als je een ban wilt moet je zo doorgaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:44 schreef Borga het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Kon ook niet door de beugel. Heb ik toen ook gezegd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:45 schreef VirtualPOM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |