Ik zag gisteren een voorstukje dus denk het wel. Het moment dat de dames en jaap in de masterbedroom praten over het plan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Komt het incident vanavond in de uitzending?
Aha, dank je. Hij zal idd wel tegen iets getrapt hebben en dat is nu dus kapot, vandaar misschien die beenwond.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:50 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32059&sess=794 dit is het filmpje
Neehee... morgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef noekje het volgende:
Dennis heeft het ook heel makkelijk gehad in dgk. Hij heeft zich alleen maar aangesloten bij Jaap die toen nog populair was. Alle bommen los op Huub en Lieke en Dennis danst achteraan.
Zelf heeft Dennis nog niks gedaan. Hij is nog geen enkele keer het middelpunt geweest. Misschien gebeurt dat nu.
Ja Dennis 100% morgen maar wat nou als men besluit vandaag Dennis aan te pakken.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja Dennis 100% morgen maar wat nou als men besluit vandaag Dennis aan te pakken.
Zal Dennis ze dan wegsturen en zeggen dat hij er morgen op terugkomt?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wond komt volgens mij van de boks-sessie van gisteravond.
Héérlijk, die dennis is zo'n angsthaas.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt! Brian ging het kantoor in vanmorgen waar Dennis achter de computer zat. Brian pakte alleen maar een red bull en Dennis rende bijna het kantoor uit.
Alleen niet zoals hij gehoopt had.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef noekje het volgende:
Dennis heeft het ook heel makkelijk gehad in dgk. Hij heeft zich alleen maar aangesloten bij Jaap die toen nog populair was. Alle bommen los op Huub en Lieke en Dennis danst achteraan.
Zelf heeft Dennis nog niks gedaan. Hij is nog geen enkele keer het middelpunt geweest. Misschien gebeurt dat nu.
Daar heeft die ook al voor op zijn kop gehad van mevr. Pannekoekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef noekje het volgende:
Het zou bijna jammer zijn als Natasia door een ontslagronde de villa moet verlaten, en dat zie ik wel gebeuren als ik vandaag lees hoe dit waarschijnlijk door "achter" gestuurd is en Mata Hari de boel ook binnen 3 weken naar haar hand weet te zetten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:58 schreef noekje het volgende:
Nadia heeft geen goed woord over Natasia. Zij probeert haar onzeker te maken omdat zij zelf de lekkerste wil zijn zegt Nadia. Ze blijft zeggen dat Amanda zo'n mooi figuurtje heeft en Dennis hangt ook bij haar.
Ik krijg steeds meer de indruk dat Nada voor Amanda gaat. Vandaar dat rare sexspelletje met Dennix, ze wil en kan niet verdergaan, gewoon als dekmantel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:58 schreef noekje het volgende:
Nadia heeft geen goed woord over Natasia. Zij probeert haar onzeker te maken omdat zij zelf de lekkerste wil zijn zegt Nadia. Ze blijft zeggen dat Amanda zo'n mooi figuurtje heeft en Dennis hangt ook bij haar.
Zou makkelijk kunnen dat Nadia niet voor de mannen gaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat Nada voor Amanda gaat. Vandaar dat rare sexspelletje met Dennix, ze wil en kan niet verdergaan, gewoon als dekmantel.
Ik denk dat ze het uitsmeren over twee uitzendingen. Gisteren was in de preview namelijk niets van het "echte" incident te zien, alleen de voorbereidingen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:53 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een voorstukje dus denk het wel. Het moment dat de dames en jaap in de masterbedroom praten over het plan.
Die is al ruimschoots aan bod geweest, maar ze houden van herhalingen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:03 schreef mootie het volgende:
Nu is Dennis aan de beurt.... afbranden tot het bot.
B : hou het foor jou.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:50 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32059&sess=794 dit is het filmpje
Wordt ie gebashed?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:03 schreef mootie het volgende:
Nu is Dennis aan de beurt.... afbranden tot het bot.
Stuur hem een kaartquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:03 schreef DrsH het volgende:
Ik vind Dennix een absolute sterspeler in DGK hij is dynamisch, goed gebekt, origineel, heeft goede terrorplannen, is een typische leider, bij de uitvoering vande terror en komt goed over bij de Cossers Kortom een driewerf, HOERA, HOERA, HOERA, voor Dennix de topper van DGK.![]()
![]()
![]()
Als Dennis toeslaat is hij zo snel als een sluipmoordenaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:03 schreef DrsH het volgende:
Ik vind Dennix een absolute sterspeler in DGK hij is dynamisch, goed gebekt, origineel, heeft goede terrorplannen, is een typische leider, bij de uitvoering vande terror en komt goed over bij de Cossers Kortom een driewerf, HOERA, HOERA, HOERA, voor Dennix de topper van DGK.![]()
![]()
![]()
Alsof dat iets is waar ze trots op moet zijn.quote:
The poor lonesome cowboy :quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Dennis toeslaat is hij zo snel als een sluipmoordenaar.
Hij schiet soepeltjes uit de heup als ware hij Lucky Luke.![]()
Ze spoort voor geen meter, maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsof dat iets is waar ze trots op moet zijn.
Ondertussen pijpt ze hem na 2 dagen ofzo?
Het kan aan mij liggen maar ik denk daar toch iets anders over...
Heeft ie ook niet gezegd overigensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
Mitch heeft vorige week gezegd tegen Amanda dat hij smoorverliefd op haar is?
En dat geloven ze?
Amanda en Brian zijn weer bij elkaar maar laat ze haar best maar doen tochquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze spoort voor geen meter, maar dat wisten we al.
Ik blijf erbij dat ze voor Amanda gaat.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:03 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
Nooit meer dat gegil in mijn oren vind ik een prettig vooruitzicht hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef FdW het volgende:
Ik mis Tas nu al, en ze is nog niet eens weg...![]()
![]()
![]()
![]()
Arme donder kan ik je ondersteunenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
![]()
Laat ze in godsnaam Lieke in beeld brengen, je begint nu wel hele rare dingen te zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef DrsH het volgende:
Sorry hoor mensen ik moest dit schrijven van de FEBO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende keerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Beetje jammer dat Dennis er niet uit kan. Dat zou nu gewoon kans van slagen hebben.
Ik heb al steun van de buuf, die er trouwens ook erg mee zit.quote:
Ach.. Dennis kan er 30 augustus wel uit en het lijkt me sterk dat hij zich in de komende 5 weken zo profileert dat de overige bewoners hem dan binnenhouden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Beetje jammer dat Dennis er niet uit kan. Dat zou nu gewoon kans van slagen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |