quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Dennix schrok zich dood, helemaal shaken , sowieso.
Elke keer als hij wat doet! Het is toch al zijn derde boete...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef pullup het volgende:
Het enige dat hij ooit gedaan heeft kost meteen 1000 euro![]()
Zo ziet het er wel uit, wat een softy zeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Zou "achter" pissed zijn dat ze zo in de zeik genomen zijn met de inschrijving van 'sexverslaafde' Dennis??
Laat hem nog maar even lijden. Ik begin dat gespartel wel grappig te vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef wolferl het volgende:
Dit is wel jammer, dit had een exit moeten zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef demins het volgende:
[..]
Elke keer als hij wat doet! Het is toch al zijn derde boete...![]()
ja maar de andere 2 x had ie alleen maar zn handen in zn zakken als altijd en nu deed ie echt iets dit was echt vette terrorquote:
En hopelijk vanavond de PoPo , dan ziet hij hoe populair hij is.....NOT.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat hem nog maar even lijden. Ik begin dat gespartel wel grappig te vinden![]()
vast welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:19 schreef Zora01 het volgende:
shit.. net mijn streams te laat aangezet.. Hoop dat er een filmpje van komt
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze zich bedonderd voelen en hem dus ff laten betalen voor zijn valse inschrijvings-informatie... Dennis ligt er 30 augustus natuurlijk gewoon uit, maar wel met 3.000 minder in zijn handen dan waarmee hij binnenkwam.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel uit, wat een softy zeg.
Daar ga ik wel van uit. De rest van de bewoners poept hem ook uit behalve Natasja en die is wrs donderdag weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze zich bedonderd voelen en hem dus ff laten betalen voor zijn valse inschrijvings-informatie... Dennis ligt er 30 augustus natuurlijk gewoon uit, maar wel met 3.000 minder in zijn handen dan waarmee hij binnenkwam.
Wat klopte er dan niet? Dat hij "sexverslaafd" is bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze zich bedonderd voelen en hem dus ff laten betalen voor zijn valse inschrijvings-informatie... Dennis ligt er 30 augustus natuurlijk gewoon uit, maar wel met 3.000 minder in zijn handen dan waarmee hij binnenkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |