er komt ongetwijfeld een filmpje in de fimpjeshoek van Volquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:33 schreef farceman het volgende:
hahahaha kut zeg dat ik dat gemist heb, baal als stekker.
Hoe reageerde Nix?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef noekje het volgende:
Doet die eindelijk eens een actie uit zichzelf, moet die erom huilen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:34 schreef rooie3 het volgende:
Terror van Dennis.Hij gaat Brian pakken.Mag hij eerst wel zorgen dat Huub uit de buurt is,want die helpt Brian wel.
Tuurlijk, hij heeft ze helemaal voorgelogen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Zou "achter" pissed zijn dat ze zo in de zeik genomen zijn met de inschrijving van 'sexverslaafde' Dennis??
ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef Clank het volgende:
'k Hoop op een Youtuubje van de boete Dennis![]()
Schatjeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef getl0st het volgende:
Liess is de allerliefste
Dat zou wel een goede actie zijn.Nadia en Amanda ruzie en ook weer ruzie tussen Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh.. dan gaat hij vast zeggen dat Brian en Nadia wel 3 keer gezoend hebben![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef pullup het volgende:
Het enige dat hij ooit gedaan heeft kost meteen 1000 euro![]()
ik hoop het, even gemist make my day!......................oh goosie.poesiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef farceman het volgende:
Yesss!!! zij er beelden van uitdelen boete!
Ik hou VOL in de gaten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef Clank het volgende:
Het was erg grappig hij hield namelijk gewoon halverwege het lezen gewoon op omdat hij niet verder durfte te lezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef Clank het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |