Tuurlijk, maar ik spreek over de vele fanatieke Huub adepten die ik op geen negatief woord heb kunnen betrappen naar Huub toe en dergelijke acties blind ondersteunen of die alles wat Huub heeft misdaan direct relativeren door een andere bewoner erbij te betrekken, zonder toe te geven dat Huubs acties ook niet door de beugel kunnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je die COSsen dan even teruglezen, er zijn meer dan genoeg users die dat ook afkeurden.
Wederom geneuzel, maar goed...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik spreek over de vele fanatieke Huub adepten die ik op geen negatief woord heb kunnen betrappen naar Huub toe en dergelijke acties blind ondersteunen of die alles wat Huub heeft misdaan direct relativeren door een andere bewoner erbij te betrekken, zonder toe te geven dat Huubs acties ook niet door de beugel kunnen.
Dan lees je toch niet goed. Het verschil zit hem wel in het feit dat Huub voor zijn fouten uitkomt en anderen niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik spreek over de vele fanatieke Huub adepten die ik op geen negatief woord heb kunnen betrappen naar Huub toe en dergelijke acties blind ondersteunen of die alles wat Huub heeft misdaan direct relativeren door een andere bewoner erbij te betrekken, zonder toe te geven dat Huubs acties ook niet door de beugel kunnen.
Nou, ik zat hardop te lachen door je opmerking hoor, dat scheelt....!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef Borga het volgende:
[...]
m.b.t. het Eric-bashing incident heeft hij nooit enig berouw getoon, daar had ik het over.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan lees je toch niet goed. Het verschil zit hem wel in het feit dat Huub voor zijn fouten uitkomt en anderen niet.
Wat zijn fouten natuurlijk niet ongedaan maakt....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan lees je toch niet goed. Het verschil zit hem wel in het feit dat Huub voor zijn fouten uitkomt en anderen niet.
Smaken verschillen (gelukkig ) alleen wanneer de Moderator het niet leuk vind dan heb je / ik blijkbaar pech en word er gedreigd met een ban..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, ik zat hardop te lachen door je opmerking hoor, dat scheelt....!![]()
Dat was overigens niet mijn bedoeling. Maar alle acties uit het verleden en heden op een rij maken Huub voor mij een persona non grata in de kooi, net als Tas overigens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zijn fouten natuurlijk niet ongedaan maakt....
Maar de acties van Huub waren destijds zeker niet algemeen geaccepteerd in de COS, en dat is de suggestie die nu wel gewekt werd.
Wat jij dus ook met Brian doet.Niet een ander verwijten wat je zelf ook doet.Huub heeft Eric nooit met de hele groep vastgepakt om daarna zijn slag te kunnen slaan.Dat is het grote verschil.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt, maar ik krijg toch sterk het gevoel da er veel sturing is geweest van de FEBO tijdens de Eric-gate. Gisteren aan de telefoon klonk Eric alles behalve rancuneus, hij zei zelfs dat hij van Huub hield.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zijn fouten natuurlijk niet ongedaan maakt....
Maar de acties van Huub waren destijds zeker niet algemeen geaccepteerd in de COS, en dat is de suggestie die nu wel gewekt werd.
Dus wel, daar heb ik hem vaak genoeg over gehoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
m.b.t. het Eric-bashing incident heeft hij nooit enig berouw getoon, daar had ik het over.
Persoonlijk vind ik het niet uitmaken of het "sturing" van achter is of niet, het gedrag wat toen vertoond werd was van hetzelfde soort (maar minder grof) als van vorige week zondag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik krijg toch sterk het gevoel da er veel sturing is geweest van de FEBO tijdens de Eric-gate. Gisteren aan de telefoon klonk Eric alles behalve rancuneus, hij zei zelfs dat hij van Huub hield.
Nee hoor, ik onderschrijf dat Brian een sterk agressieprobleem heeft, maar onderken niet dat dit voor hem geen belemmering vormt. Hij geniet absoluut niet van zijn agressie, wat het uiteraard niet goedmaakt, maar wel in een eerlijker perspectief toont. Alleen zie ik bij hem wel goede kanten en bij Huub niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat jij dus ook met Brian doet.Niet een ander verwijten wat je zelf ook doet.Huub heeft Eric nooit met de hele groep vastgepakt om daarna zijn slag te kunnen slaan.Dat is het grote verschil.
Ik vraag me af of Eric dan ook ingelicht is. Knul, je moet eruit, met behoud van borg, ze gaan je nu echt het leven zuur maken, even doorzetten, morgen mag je weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het niet uitmaken of het "sturing" van achter is of niet, het gedrag wat toen vertoond werd was van hetzelfde soort (maar minder grof) als van vorige week zondag.
Wie zich ervoor leent zo diep te zakken heeft wat mij betreft een probleem, opdracht of niet.
Maar dat is nu eenmaal inherent aan je verblijf in dat hok. Dat geldt dus voor iedereen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het niet uitmaken of het "sturing" van achter is of niet, het gedrag wat toen vertoond werd was van hetzelfde soort (maar minder grof) als van vorige week zondag.
Wie zich ervoor leent zo diep te zakken heeft wat mij betreft een probleem, opdracht of niet.
Als dat zo is kunnen we net zo goed stoppen met kijken. Dan is er geen sprake van spel maar van een opgevoerd toneelstuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Eric dan ook ingelicht is. Knul, je moet eruit, met behoud van borg, ze gaan je nu echt het leven zuur maken, even doorzetten, morgen mag je weg.![]()
Hmmz... Mata Hari heeft Amanda en Dennis al in de anti-Natasia-hoek, Brian begrijpt haar ook ineens niet meer en Huub en Lieke kunnen haar sowieso wel schieten... het hangt dus om Jaap, en die doet wat achter wil.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Nu pas spreekt Brian zich uit dat hij het niet snapt dat Natasja haar kinderen in de steek heeft gelaten.
Die maanden geleden gemaakte opmerking heb je al vaker gebruikt om me te proberen af te kappen. Misschien is het je echter opgevallen dat er hier heel veel mag, maar dat racisme niet is toegestaan. En jij hebt er een handje van om wat dat betreft onfris uit de hoek te komen. Er is bij jou een patroon. Dus het is heel simpel: hou je een beetje in, of aanvaard de consequenties.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef Borga het volgende:
@ gert
Nee de opmerkingen van jou zijn niet misselijk.Over Amanda, ''die zou ik liever trappen dan neuken'....................................... je zeurt
Brian heeft ook nooit zo onder druk gestaan als Huub.Brian had altijd wel iemand die hem hielp.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onderschrijf dat Brian een sterk agressieprobleem heeft, maar onderken niet dat dit voor hem geen belemmering vormt. Hij geniet absoluut niet van zijn agressie, wat het uiteraard niet goedmaakt, maar wel in een eerlijker perspectief toont. Alleen zie ik bij hem wel goede kanten en bij Huub niet.
Vergeet je voor het gemak dat Brian kalm wordt gehouden door medicijnen en als het echt uit de hand loopt hij als beloning een verblijf in een hotel krijgt aangeboden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onderschrijf dat Brian een sterk agressieprobleem heeft, maar onderken niet dat dit voor hem geen belemmering vormt. Hij geniet absoluut niet van zijn agressie, wat het uiteraard niet goedmaakt, maar wel in een eerlijker perspectief toont. Alleen zie ik bij hem wel goede kanten en bij Huub niet.
wat een huichelaar is het ook, het is nu echt over en uit tussen hem en natasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Nu pas spreekt Brian zich uit dat hij het niet snapt dat Natasja haar kinderen in de steek heeft gelaten.
Persoonlijk vind ik dat een beetje te makkelijk, dat zou iedereen namelijk van enige vorm van eigen verantwoordiing ontslaan. Je kunt er altijd voor kiezen om bepaalde grenzen niet over te gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat is nu eenmaal inherent aan je verblijf in dat hok. Dat geldt dus voor iedereen.
Krijg ook steeds meer het vermoeden dat het een groot toneelstuk is.Jammer dat alles zo bepaald word door achter.Snap er ook niks van dat zowel Eric en Sylvia weg moesten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als dat zo is kunnen we net zo goed stoppen met kijken. Dan is er geen sprake van spel maar van een opgevoerd toneelstuk.
Zal toch niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:06 schreef pasjesjen het volgende:
popo vermoed ik?
ik heb ook het gevoel dat zowel Syl als Eric getoneelhaakt zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Kon ook niet door de beugel. Heb ik toen ook gezegd.
Ik zit nu alleen wel met een scriptgevoel in mijn maag toen ik Eric en Huub gisteren hoorde zeggen dat ze elkaar missen.
o ja dat is zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal toch niet.
Ze moeten aan de "werkende" mensen denken en dat gewoon 's avonds doen.![]()
neh dit is voor de mensen die hun vakantie thuis achter de computer doorbrengenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal toch niet.
Ze moeten aan de "werkende" mensen denken en dat gewoon 's avonds doen.![]()
quote:
Ja een exit na brieven verschuren vind ik ook een beetje veel , maargoed: het is wel Dennis dus toch wel jammerquote:
alweerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
Boete + jackpot, Dennix is de lul, eerst volgende keer exit.![]()
![]()
![]()
![]()
Serieús??quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Dennix schrok zich dood, helemaal shaken , sowieso.
Elke keer als hij wat doet! Het is toch al zijn derde boete...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef pullup het volgende:
Het enige dat hij ooit gedaan heeft kost meteen 1000 euro![]()
Zo ziet het er wel uit, wat een softy zeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Zou "achter" pissed zijn dat ze zo in de zeik genomen zijn met de inschrijving van 'sexverslaafde' Dennis??
Laat hem nog maar even lijden. Ik begin dat gespartel wel grappig te vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef wolferl het volgende:
Dit is wel jammer, dit had een exit moeten zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef demins het volgende:
[..]
Elke keer als hij wat doet! Het is toch al zijn derde boete...![]()
ja maar de andere 2 x had ie alleen maar zn handen in zn zakken als altijd en nu deed ie echt iets dit was echt vette terrorquote:
En hopelijk vanavond de PoPo , dan ziet hij hoe populair hij is.....NOT.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat hem nog maar even lijden. Ik begin dat gespartel wel grappig te vinden![]()
vast welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:19 schreef Zora01 het volgende:
shit.. net mijn streams te laat aangezet.. Hoop dat er een filmpje van komt
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze zich bedonderd voelen en hem dus ff laten betalen voor zijn valse inschrijvings-informatie... Dennis ligt er 30 augustus natuurlijk gewoon uit, maar wel met 3.000 minder in zijn handen dan waarmee hij binnenkwam.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel uit, wat een softy zeg.
Daar ga ik wel van uit. De rest van de bewoners poept hem ook uit behalve Natasja en die is wrs donderdag weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze zich bedonderd voelen en hem dus ff laten betalen voor zijn valse inschrijvings-informatie... Dennis ligt er 30 augustus natuurlijk gewoon uit, maar wel met 3.000 minder in zijn handen dan waarmee hij binnenkwam.
Wat klopte er dan niet? Dat hij "sexverslaafd" is bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ze zich bedonderd voelen en hem dus ff laten betalen voor zijn valse inschrijvings-informatie... Dennis ligt er 30 augustus natuurlijk gewoon uit, maar wel met 3.000 minder in zijn handen dan waarmee hij binnenkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |