Wie zijn hetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
het tangt of het tongt ra ra wie is het![]()
Zonder caps is het ook te lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef Adothehague het volgende:
WAAROM MAG DENNIS NIET DE VILLA IN?
voor de duidelijkheid dat zijn de woorden van dennix.......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
dennis gaat rat confronteren met het 4x zoenen van nada ..........die bloedhond donderstraal op sneaky ass motherfocker.........
dat zei ik.MAAR of hij het DURFT is een heel ander verhaal..............100%???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Mooi, krijgen we dan toch nog de 4e ronde?? Gaat Dennis dan eindelijk tv maken door tegen Mannie te zeggen dat Brian Nadia meerdere keren geprobeerd heeft te zoenen?
Ik zit er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
dennis gaat rat confronteren met het 4x zoenen van nada ..........die bloedhond donderstraal op sneaky ass motherfocker.........
dit is de slowchat nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:12 schreef Adothehague het volgende:
Ik zie steeds minder mensen hier in e slowchat. Is de Hype een beetje over?
Haalt niks uit want Nadia heeft tegen Amanda gezegd dat het maar 1x gebeurt is namelijk die ene keer dus dat wordt lachen want als dennix daarover begint is het voor Brian ook bommen los op nixjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Mooi, krijgen we dan toch nog de 4e ronde?? Gaat Dennis dan eindelijk tv maken door tegen Mannie te zeggen dat Brian Nadia meerdere keren geprobeerd heeft te zoenen?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Haalt niks uit want Nadia heeft tegen Amanda gezegd dat het maar 1x gebeurt is namelijk die ene keer dus dat wordt lachen want als dennix daarover begint is het voor Brian ook bommen los op nixje![]()
Ik haal nog ff een witte neusquote:
Leg je kussen dan maar vast op het toetsenbordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef Kimberleyy het volgende:
Mooi ben ik net op tijd om de 'terror' te zien
Jaap had het ook al gezegdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Haalt niks uit want Nadia heeft tegen Amanda gezegd dat het maar 1x gebeurt is namelijk die ene keer dus dat wordt lachen want als dennix daarover begint is het voor Brian ook bommen los op nixje![]()
Heeel eerlijk.... ik vind het prachtig!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
en wat nix het meest dwars zit is dat rat en huub 1 front vormen
omdat brian eerst gewaarschuwd moet worden via de plasmaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef Adothehague het volgende:
WAAROM MAG DENNIS NIET DE VILLA IN?
ik weet dat je met woorden speelt maar van Branless kan je wat je ook doet geen HUUB makenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef cobain94 het volgende:
Dennis spuwt weer even vuur bij jaap...Huub dit huub dat.....
Jaap zegt maar nix tegen nix....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Heeel eerlijk.... ik vind het prachtig!!
Ben geen Brian-fan, maar dat hun samenspelen, kan ik wel waarderen..zeker zolang Nix daar nog ronddwarelt
wellicht in ruil voor een niet-exitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
Heeft Dennis te horen gekregen van de Febo dat hij vandaag nog moet "knalluh.."?
Toch eerst maar even zijn potje kaart afmaken op de PC. Vooral afmaken van kaarten gaat hem goed af.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
Nixnaxnoppes zit zich op te fokken als ware het een karatewedstrijd
Aan dat deel van de brief kwam hij niet meer toequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
Heeft Dennis te horen gekregen van de Febo dat hij vandaag nog moet "knalluh.."?
Gaat niet gebeuren en zeker niet door nixjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef Kimberleyy het volgende:
Als Dennis er voor kan zorgen dat het EINDELIJK uitgaat tussen Amanda en Brian... Is hij miijn held![]()
ja echt een gepassioneerd mens die Dennis.........half portugees.?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch eerst maar eevn zijn potje kaart afmaken op de PC. Vooral afmaken van kaarten gaat hem goed af.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan dat deel van de brief kwam hij niet meer toe
Nadia vertelde het in geuren en kleuren, maar Nadia liegt alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef Kimberleyy het volgende:
Maar het is dus eigenlijk helemaal niet waar dat het meerdere keren gebeurd is tussen Brian en Nadia?
nog voor 1 x ben ik het met de Febo eens.....................peper in zijn reet...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |