zeker, en je kan het in de hele regio kopenquote:
grappig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeker, en je kan het in de hele regio kopen
Heb je dat opgezocht? Leuke hobbyquote:
jaaaaa, jijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:10 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Is pas de eerste keer dat ik het voorbij zie komen...![]()
ik moet toch wat met al die vrije tijdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je dat opgezocht? Leuke hobby![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:
hoe is het met je pols dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet mijn sterkste punt, TT's verzinnen.
de mijne ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een béétje beter.. thanks for askingquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef OA het volgende:
Papier, ik zat net even in jouw MyAT te kijken...
Je bent weer lekker bezig in een rooktopic zie ik!
Ik vind rook topics bijna net zo leuk als religie-topics. De eeuwige discussie of Atheïsme een geloof is of niet, of je drugs moet legaliseren of niet. Vooral als niet-gelovige / niet-roker is dat vet lachen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Een béétje beter.. thanks for asking
..ccCCROSCHsch...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hee dudequote:
Ik heb niet zoeen zin om me erin te mengen... wellicht ooit nog eens...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind rook topics bijna net zo leuk als religie-topics. De eeuwige discussie of Atheïsme een geloof is of niet, of je drugs moet legaliseren of niet. Vooral als niet-gelovige / niet-roker is dat vet lachen natuurlijk.
Dan ben ik niet in arnhemquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef Houniet het volgende:
ik ben richting Arnhemtot vanmiddag wellicht
![]()
mensenquote:
déja vûquote:
die moorden elkaar tenminste niet uitquote:
tuurlijk welquote:
Inderdaad.quote:
en ze hebben blije voetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk wel![]()
jonge pinguins worden gewoon verstoten als ze niet kunnen zingen![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:37 schreef Certificaat het volgende:
Gezellige boel ineens....![]()
iedereen kotst![]()
Hee, hij leeft nog en hij hielp de mensen die hem verstoten hadden. Ha, hoe vergevingsgezind!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk wel![]()
jonge pinguins worden gewoon verstoten als ze niet kunnen zingen![]()
ik had het nooit gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hee, hij leeft nog en hij hielp de mensen die hem verstoten hadden. Ha, hoe vergevingsgezind!
definieer leif?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had het nooit gedaan![]()
als je niet leif doet, kun je het verder ook uitzoeken
Leifheit wasrekjesquote:
leif ericssonquote:
Daarom, mensenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had het nooit gedaan![]()
als je niet leif doet, kun je het verder ook uitzoeken
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voetbal![]()
mensen
ksc'ers
de tour
ella ella
Schopje R&P dan maar?quote:
ella ella?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
leif ericsson
das lief, maar dan heel snel getypt, waardoor er 2 lettertjes verdraaid zijn
DIe hebben ook recht op levensmoe te zijnquote:
doei Muckquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:43 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga eens een tijdje wat anders doen
krijg vierkante oogjes
Dag muckquote:
Ja klopt, maar dan zijn ze nog steeds raar.. gewoon zomaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIe hebben ook recht op levensmoe te zijn
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:45 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan zijn ze nog steeds raar.. gewoon zomaar.![]()
Ook Belg?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:47 schreef Certificaat het volgende:
Ik vind Certificaat vind het wel leuk als nieuweling hier! [afbeelding]
kutquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:47 schreef Certificaat het volgende:
Certificaat vindt het wel leuk als nieuweling hier! [afbeelding]
nou, het aanpassen wil niet zo...![]()
Ik was dan gelukkig op tijdquote:
Ik vond het apart staan. Chaotische wannabe-belg is zequote:
is OA een ze?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het apart staan. Chaotische wannabe-belg is ze
Ja, ik woon in Limburg.... kan ik het helpen?!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het apart staan. Chaotische wannabe-belg is ze
Ik ben zeker geen ze!quote:
Welk deel?quote:
Lieverd, OA en ik willen met je uit eten. Wanneer kan je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:53 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ja, ik woon in Limburg.... kan ik het helpen?!![]()
Dus...?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:03 schreef OA het volgende:
[..]
Kijken via de stream op 1 is geen optie dan??![]()
Of anders radio 1 aanzetten?![]()
![]()
Spreek eens voor jezelf Papier...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lieverd, OA en ik willen met je uit eten. Wanneer kan je?
Zoals ik gisteren al zei: ik kan altijd wel, als je het maar een dag ven tevoren vraagtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lieverd, OA en ik willen met je uit eten. Wanneer kan je?
Limburgquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:53 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ja, ik woon in Limburg.... kan ik het helpen?!![]()
nie gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:01 schreef OA het volgende:
Fruts, je hebt trouwens nog geen antwoord gegeven op mijn vraag uit het vorige deel...![]()
[..]
Dus...?![]()
komkom, niet zo verlegen.quote:
Die streams zijn inderdaad niet helemaal optimaal...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nie gezien![]()
Mjah, dat wel... dat ga ik ook wel doen
mits de streams niet vastlopen
Werk ze!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:04 schreef Certificaat het volgende:
Ik ga trouwens. moet werken![]()
doei snippertje en de rest.![]()
Dwaas... ik heb toch al een vriendin...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
komkom, niet zo verlegen.![]()
Verkeerde tvp!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:07 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Dan zeg je dat je gaat eten met vrienden. Dat is toch zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Dwaas... ik heb toch al een vriendin...![]()
En die vraagt zich ongetwijfeld af wat ik des avonds ga doen, zo ver weg....![]()
Als je een vriendin heb mag je niet meer wegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je gaat eten met vrienden. Dat is toch zo?![]()
Eh, niet echt.quote:
Ik: "ik ga morgen eten met vrienden.. in Limland...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je gaat eten met vrienden. Dat is toch zo?![]()
Mja... komt wel een beetje zo over hè...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je een vriendin heb mag je niet meer weg
Zeker niet met vrienden!![]()
Je kan toch gewoon zeggen dat je een zakenbespreking hebt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik: "ik ga morgen eten met vrienden.. in Limland..."
Zij: O, leuk, hoe laat worden WE verwacht?"
Ik: "we??Ik ga alleen!
"
Zij: O, leuk hoor...En wie zijn die vrienden dan, want je hebt helemaal geen vrienden daar?
"
Ik: "Nou gewoon.. Papier en Certificaat [afbeelding] "
Zij: "ik vind het allemaal maar vreemd hoor en je doet raar...
"
Ik: "ja, maar, maar.... ik ken ze van Fok!"
Zij: "Zeg dat dan meteen!!!Dan is het goed, want dat zijn aardige mensen....
. Veel plezier
. Je mag rustig blijven slapen hoor!
" Doei.
![]()
![]()
Je kan haar meenemen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... komt wel een beetje zo over hè...![]()
Tuurlijk mag dat wel. Maar toch zal ze het vreemd vinden als ik in Limburg zou gaan eten, zonder haar, met vrijwel onbekenden...![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef OA het volgende:
[..]
"
Zij: O, leuk hoor...En wie zijn die vrienden dan, want je hebt helemaal geen vrienden daar?
"
"
. Veel plezier
" Doei.
![]()
![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef OA het volgende:
[..]
"
"
"
. Veel plezier
" Doei.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen dat je een zakenbespreking hebt?
Wha, en dan mail/bel/pm/postduif ik snel door dat je eig heul geen zakenbespreking hebt, en dan kom je weer thuis en ben ik er met je vriendin vandoor.
Ja, dat kan.quote:
Mjah... raar of nie... ze mag het vreemd vinden... net zoals jij mag gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
Mja... komt wel een beetje zo over hè...![]()
Tuurlijk mag dat wel. Maar toch zal ze het vreemd vinden als ik in Limburg zou gaan eten, zonder haar, met vrijwel onbekenden...![]()
Whehehe!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik: "ik ga morgen eten met vrienden.. in Limland..."
Zij: O? waarom weet ik dat niet?
ik: "euh.. moet dat dan?
Zij: Ja, ik hoor alles te weten, en wie zijn die vrienden dan?
ik: "Euh.. OA, Papier enzo"
zij: "En hoe heet ze?"
ik: "Ze? Nee, zijn OA en papier, dat zijn mannen"
zij: "Hoe heet ze? "
ik: "Doe nou eens gewoon man"
zij: "Ik doe ook altijd alles fout![]()
"
Moet ik dat nu wéér gaan vertellen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
Waar hebben jullie eigen je Fok! username vandaan?
zijn vrouwen dan moslims?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:26 schreef OA het volgende:
Vrouwen zijn volgens mij meester(es) om zichzelf in de slachtofferrol te duwen, ook al is er overduidelijk niets aan de hand...![]()
Die heb ik zelf bedacht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
Waar hebben jullie eigen je Fok! username vandaan?
Nee hoor, ik weet het nogquote:
[KSC 299] Nu ook met (p/n)euken!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet dat niet hoor
En je moet niets
Nee, mn eerst idee bestond al, maar die weet ik niet meer. Iets van pennedoosje of boterhamtrommeltje denk ik. Ik zocht niet naar een betekenisvolle naam.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat alles? Geen achterliggende gedachte?
Dus.... dus.... jij bent helemaal geen Papierversnipperaar van beroep???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, mn eerst idee bestond al, maar die weet ik niet meer. Iets van pennedoosje of boterhamtrommeltje denk ik. Ik zocht niet naar een betekenisvolle naam.
Ik wel een Frutselaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:33 schreef OA het volgende:
[..]
Dus.... dus.... jij bent helemaal geen Papierversnipperaar van beroep???![]()
Wat een deceptie...![]()
whehehequote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, mn eerst idee bestond al, maar die weet ik niet meer. Iets van pennedoosje of boterhamtrommeltje denk ik. Ik zocht niet naar een betekenisvolle naam.
Is wel een heel klein beetje onderdeel van mijn werkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:33 schreef OA het volgende:
[..]
Dus.... dus.... jij bent helemaal geen Papierversnipperaar van beroep???![]()
Wat een deceptie...![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:34 schreef Frutsel het volgende:
ik dacht OA staat voor "Onder Andere" ...
Je bent Onder Andere OA en die andere klonen enzo
quote:maar tis duidelijk
ik heb het net weer gedelegeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is wel een heel klein beetje onderdeel van mijn werk![]()
Dat doe ik ook altijd.quote:
"lieverd ik moet overwerken, maar maak je geen zorgen. Ze is pas 15"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:45 schreef Frutsel het volgende:
Aha, een 'zij'
Kom d'r maar weer in met een leuke anekdote tussen OA en vriendin nu
Aangezien schoonOA hier ook werkt en zij de dochter van een collega is, zal dat allemaal niet zo'n vaart lopen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"lieverd ik moet overwerken, maar maak je geen zorgen. Ze is pas 15"![]()
Voor je het weet zit zo'n kind heel "veilig" bij ome OA op schootquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Aangezien schoonOA hier ook werkt en zij de dochter van een collega is, zal dat allemaal niet zo'n vaart lopen...![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor je het weet zit zo'n kind heel "veilig" bij ome OA op schoot![]()
Ik heb even geen idee waar je het over hebt....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bij de weg, ik ben sinds vannacht 1.00uur klaar met downloaden en ik kan nu beginnen met HalfLife2. Maar kan iemand me een klein hintje geven hoe ik moet beginnen? Ik kan zonder pak en wapens rondstruinen in een stationshal en het plein ervoor en ik moet op zoek naar een collega wetenschapper. En nu?
jij hebt wel iets met jonge meisjes volgens mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"lieverd ik moet overwerken, maar maak je geen zorgen. Ze is pas 15"![]()
Ik ken het spel welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bij de weg, ik ben sinds vannacht 1.00uur klaar met downloaden en ik kan nu beginnen met HalfLife2. Maar kan iemand me een klein hintje geven hoe ik moet beginnen? Ik kan zonder pak en wapens rondstruinen in een stationshal en het plein ervoor en ik moet op zoek naar een collega wetenschapper. En nu?
Het kreng begon meteen 200 miljoen Terabyte aan updates te downloaden. Ik heb het spel meer dan een week geleden gekocht, maar ik kan nu pas beginnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb even geen idee waar je het over hebt....![]()
Klaar met downloaden waarvan?![]()
Half life II![]()
![]()
Integendeel , ik heb veel te weining met jonge meisjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij hebt wel iets met jonge meisjes volgens mij![]()
Ik hoor je d'r vaak over![]()
![]()
whehehequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Integendeel , ik heb veel te weining met jonge meisjes![]()
Whehe...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het kreng begon meteen 200 miljoen Terabyte aan updates te downloaden. Ik heb het spel meer dan een week geleden gekocht, maar ik kan nu pas beginnen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Met jouw 3,5 kb/uur verbinding....![]()
Vakantie thailand dan maar?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Integendeel , ik heb veel te weining met jonge meisjes![]()
Dan moet je toch betalen?quote:
Zou ook geen probleem moeten zijn denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:19 schreef Muck het volgende:
lars zou het trouwens echt geen enkel probleem vinden als ik met mensen van fok zou gaan eten!
okee, met mijn exen zou ie wat minder vinden, maar dat wil ik zelf niet eens
daaromquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou ook geen probleem moeten zijn denk ik![]()
Lekker makkelijk ja.quote:
Echt welquote:
Ik moet er altijd ontzettend zeikenquote:
Wanneer heb je tijdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:19 schreef Muck het volgende:
lars zou het trouwens echt geen enkel probleem vinden als ik met mensen van fok zou gaan eten!
okee, met mijn exen zou ie wat minder vinden, maar dat wil ik zelf niet eens
Equote:
Dude, je hebt sinds vannacht slechts 6 posts erbij ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M
Hoe staat het leven?
Je dienst een beetje overleefd vandaag?
fritsquote:
oehquote:Ik heb weer stokbrood vanavond![]()
netjes toch...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dude, je hebt sinds vannacht slechts 6 posts erbij ofzo
Ja jonge, goed bezig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:12 schreef eer-ik het volgende:
Born on the bayou, BORN ON THE BAAAAAYOUUUUU!!!
[..]
netjes toch...
Doelende op de TT.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef Kuukske het volgende:
Jááá hier ben ik dan.
Dat doe ik wel vaker.quote:
Quotes, smileys, gaat het wel goed met kuuks?quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Quotes, smileys, gaat het wel goed met kuuks? [afbeelding]
het dak opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben begonnen met Half-life2. Kan iemand me vertellen hoe ik uit het begin kom? Stationsgebouw/pleintje ervoor?
Ik heb het gevonden, dank.quote:
Was het het dak? Het is denk ik 2 jaar geleden voor me, maar sommige dingen herinner ik me nog, vooral dat opgejaagde gedoe in het begin: je weet bij god niet waar je heen moetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, dank.
eenschquote:
Yep, over het dak, ze schieten van alle kanten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het het dak? Het is denk ik 2 jaar geleden voor me, maar sommige dingen herinner ik me nog, vooral dat opgejaagde gedoe in het begin: je weet bij god niet waar je heen moet
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, over het dak, ze schieten van alle kanten. [afbeelding]
Goed hoor. Dienst weer prima overleefdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M
Hoe staat het leven?
Je dienst een beetje overleefd vandaag?
Kamer opruimen dus?quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
Zimmer aufräumen.
Speciale pasta gemaaktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe, een man in een schort. Wow.
Ah nice, wat precies?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:33 schreef Pheno het volgende:
Speciale pasta gemaakt
Ze lijken nu op wokkelsquote:
JAWOHL!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:30 schreef Kuukske het volgende:
GEIL!
Wie bitte? Sie meinen das hier eine Menge Leute ist? Dan sind sie ja falschquote:
ehm, jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie bitte? Sie meinen das hier eine Menge Leute ist? Dan sind sie ja falsch.
quote:
Ik dacht dat gij wellicht met denquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
ik ben hard aan het opruimen, maar met zo'n kleine kamer heb je daar niet veel werk aan
Inmiddels verveel ik me alweer zelfs
that'll be tomorrow, als dat gaat beuren iig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat gij wellicht met denop stap ging? Of was dat een andere dag?
Aah okquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
that'll be tomorrow, als dat gaat beuren iig.
Ik moet in de supermarkt met d'r meeten, want ik heb d'r nummer niet
Als zij er niet is, is die andere chick wel in de kroegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah ok
Succes![]()
Ik ga eens effe koffie leuteren![]()
![]()
ik heb m'n broertjes wii even gejatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:14 schreef Houniet het volgende:
volgens mij is die film best spannend omdat je niet meer reageert![]()
hoi muckquote:
Hai is er niet.quote:
Hounietquote:
ik verveel me ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
buiten dat ik me de tering verveel, gaat het wel goed hoor
quote:
nog steeds goed hoorquote:Hoe is het nog met Muckie?
Zal ik die kant op komen? Rijden we dan door naar Tim Frits, die gaat dan stokbrood in de oven mieterenquote:
Whehe.. Spank mequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
[..]
nog steeds goed hoor
erg, ERG blij
doen wequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zal ik die kant op komen? Rijden we dan door naar Tim Frits, die gaat dan stokbrood in de oven mieteren![]()
oehquote:
ik heb nog helemaal niks gedaanquote:Mooi om te horen. Al helemaal klaar voor Didam?
Tofquote:
aahquote:
Nee hoor. Heel begrijpelijk zelfsquote:[..]
ik heb nog helemaal niks gedaan
ik ben namelijk nog bij mijn ouders...
Maaaaaaar morgen ga ik naar Arnhem om te gaan pakken
ben ik een watje als ik zeg dat ik daar altijd een beetje emotioneel van wordt?
Ok. Change plans:quote:
ik ben een schuimpie hoorquote:
okee danquote:[..]
Ok. Change plans:
-MPG rijdt naar Muckie
-Samen naar Tim Frits om stokbrood en Tim Frits op te halen
-Gedrieën naar Eer-ik voor eiersalade en stokbrood![]()
Stuur eens wat op!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:54 schreef eer-ik het volgende:
even eier salade maken.
Harry!quote:
- * OA schuift ook aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
Ok. Change plans:
-MPG rijdt naar Muckie
-Samen naar Tim Frits om stokbrood en Tim Frits op te halen
-Gedrieën naar Eer-ik voor eiersalade en stokbrood![]()
Maarten!quote:
Mag jij wel van OAdin?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vinokourov positief op doping getest. Hele Astana ploeg uit de Tour gestapt![]()
Verbaas je hier over die achterlijke Kazach
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben een schuimpie hoor
op bruiloften en bij films zit ik altijd te grienen
Top. OA komt misschien ook, alstie mag van OAdinquote:[..]
okee dan
quote:
wordt nog leuk als ik zelf ga trouwenquote:
tuurlijk maggiequote:[..]
Top. OA komt misschien ook, alstie mag van OAdin
Teruglezert...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij onder de plak zat
... Met Papier naar Certificaat mocht je anders niet
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
wordt nog leuk als ik zelf ga trouwen
"neemt gij, johanna maria blablabla, tot uw wettige echtgenoot, blablabla"
- boehoehoehoe ja![]()
quote:[..]
tuurlijk maggie
Whehequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
wordt nog leuk als ik zelf ga trouwen
"neemt gij, johanna maria blablabla, tot uw wettige echtgenoot, blablabla"
- boehoehoehoe ja![]()
tofquote:[..]
tuurlijk maggie
Whehe. Ik heb het in de juiste context gelezen. En nu haal ik het heel bewust UIT die contextquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:12 schreef OA het volgende:
[..]
Teruglezert... [afbeelding]
Lees het nogmaals, maar dan in de juiste context...![]()
Ik ook niet...quote:
As usual...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb het in de juiste context gelezen. En nu haal ik het heel bewust UIT die context[afbeelding]
Nee, ik ook niet...quote:
quote:
quote:
Zwaaiquote:
Puickquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef OA het volgende:
[..]
Net zoals ik altijd quotes verkloot... [afbeelding]
Das waar jaquote:[..]
Nee, ik ook niet...
Dat kleeft zo...
quote:
Had jij gedacht van wel dan...?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is er met fireftp?
Werkt het nog steeds niet?
Lekker gewerkt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:22 schreef crossover het volgende:
Zoooooooooooo afgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |