Echt welquote:
Ik moet er altijd ontzettend zeikenquote:
Wanneer heb je tijdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:19 schreef Muck het volgende:
lars zou het trouwens echt geen enkel probleem vinden als ik met mensen van fok zou gaan eten!
okee, met mijn exen zou ie wat minder vinden, maar dat wil ik zelf niet eens
Equote:
Dude, je hebt sinds vannacht slechts 6 posts erbij ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M
Hoe staat het leven?
Je dienst een beetje overleefd vandaag?
fritsquote:
oehquote:Ik heb weer stokbrood vanavond![]()
netjes toch...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dude, je hebt sinds vannacht slechts 6 posts erbij ofzo
Ja jonge, goed bezig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:12 schreef eer-ik het volgende:
Born on the bayou, BORN ON THE BAAAAAYOUUUUU!!!
[..]
netjes toch...
Doelende op de TT.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef Kuukske het volgende:
Jááá hier ben ik dan.
Dat doe ik wel vaker.quote:
Quotes, smileys, gaat het wel goed met kuuks?quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Quotes, smileys, gaat het wel goed met kuuks? [afbeelding]
het dak opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben begonnen met Half-life2. Kan iemand me vertellen hoe ik uit het begin kom? Stationsgebouw/pleintje ervoor?
Ik heb het gevonden, dank.quote:
Was het het dak? Het is denk ik 2 jaar geleden voor me, maar sommige dingen herinner ik me nog, vooral dat opgejaagde gedoe in het begin: je weet bij god niet waar je heen moetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, dank.
eenschquote:
Yep, over het dak, ze schieten van alle kanten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het het dak? Het is denk ik 2 jaar geleden voor me, maar sommige dingen herinner ik me nog, vooral dat opgejaagde gedoe in het begin: je weet bij god niet waar je heen moet
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, over het dak, ze schieten van alle kanten. [afbeelding]
Goed hoor. Dienst weer prima overleefdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M
Hoe staat het leven?
Je dienst een beetje overleefd vandaag?
Kamer opruimen dus?quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
Zimmer aufräumen.
Speciale pasta gemaaktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe, een man in een schort. Wow.
Ah nice, wat precies?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:33 schreef Pheno het volgende:
Speciale pasta gemaakt
Ze lijken nu op wokkelsquote:
JAWOHL!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:30 schreef Kuukske het volgende:
GEIL!
Wie bitte? Sie meinen das hier eine Menge Leute ist? Dan sind sie ja falschquote:
ehm, jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie bitte? Sie meinen das hier eine Menge Leute ist? Dan sind sie ja falsch.
quote:
Ik dacht dat gij wellicht met denquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
ik ben hard aan het opruimen, maar met zo'n kleine kamer heb je daar niet veel werk aan
Inmiddels verveel ik me alweer zelfs
that'll be tomorrow, als dat gaat beuren iig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat gij wellicht met denop stap ging? Of was dat een andere dag?
Aah okquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
that'll be tomorrow, als dat gaat beuren iig.
Ik moet in de supermarkt met d'r meeten, want ik heb d'r nummer niet
Als zij er niet is, is die andere chick wel in de kroegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah ok
Succes![]()
Ik ga eens effe koffie leuteren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |