quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ze kunnen zo langzamerhand wel een hek om Amsterdam gaan zetten en het verklaren tot "Bijzonder Psychiatrisch ImmigrantenZiekenhuis. Er lopen me er toch veel mafketels rond, niet normaal gewoon.
quote:
En nu post ie nog op Internet ook!!quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En nu post ie nog op Internet ook!!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:25 schreef Frutsel het volgende:
Wat ik er van begreep was die vent een 'service' medewerker..
maar die Bosnier hoorde service? en dacht: servier...
Die balkanoorlog zit um nog hoog
Maar goed dat ie niet naar de Dutch Open is gegaan dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:25 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:25 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En nu post ie nog op Internet ook!!
De geduwde krijgt een boete wegens het proberen te bevuilen van het spoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:31 schreef Hathor het volgende:
IK ben toch wel benieuwd wat voor straf die Bosnier gaat krijgen. Hij was verward, dus dat zal wel weer tot verzachtende omstandigheden leiden, maar het staat toch als een paal boven water dat ie hier iemand wilde vermoorden. Er staat dat het slachtoffer onzettend veel geluk heeft gehad en dat ie nog net op tijd kom wegspringen, maar 1 seconde later en hij was over de rails uitgesmeerd geweest.
Ik mag toch hopen dat die gek niet over een paar weken gewoon weer op straat loopt.
Ach, zoalng ie maar niet op perrons komt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:31 schreef Hathor het volgende:
Ik mag toch hopen dat die gek niet over een paar weken gewoon weer op straat loopt.
Laat me raden.....paddo's?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:45 schreef FeestNummer het volgende:
Dit soort psychiatrische patienten zijn er meer dan je denkt.
Gisteren sprong er hier in Den Bosch een van een viaduct over de snelweg.
Overreden en dood.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Geluk
Het slachtoffer had erg veel geluk; de trein reed door storing langzamer dan normaal. De Amsterdammer kon daardoor nog net op tijd wegspringen. Hij heeft bij aangifte gedaan van poging tot doodslag.
Dat is heel verschillend. Ik ken mensen die na een auto-ongeluk nooit meer gereden hebben, maar ook mensen die dat wel deden met de motivatie "als je tijd gekomen dan is dat nou eenmaal zo".quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:30 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik denk dat je als zo oog in oog met de dood gestaan hebt, dat je nooit meer de trein wil nemen.
![]()
Mag ik voorstellen dat je dan met jezelf begint? Daar doe je het nageslacht een groot plezier mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik fantaseer er ook wel eens over om iemand voor de trein te duwen.
Politiek correctquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mag ik voorstellen dat je dan met jezelf begint? Daar doe je het nageslacht een groot plezier mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |