Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:32 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
![]()
zie mijn sig![]()
vrijdag contract tekenen! Vork! Je wordt mn bijna-buurman![]()
![]()
foto's komen vanavond, zit nu nog bij mn ouders thuis![]()
vrijdag contract tekenen![]()
Een straat verder dan waar ik woonquote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef remlof het volgende:
Gefeli motorbloempje! Maar waar is het nu precies?
Als er niet een blok flats tussen zou staan zou een steenworpafstand zo letterlijk zijn, dan de kans dat ik daarmee een van haar ruiten zou kunnen sneuvelen vanaf mijn woning ineens reeel zou worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef remlof het volgende:
Ow dus ik moest dat "buurman" bijna letterlijk nemen!
Ik lees ook meequote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Muck het volgende:
ik wel
als ik weg ben uit het huis waar ik nu woon, gooi ik er een steen doorheen
dan ontwijk ik jouw raam natuurlijkquote:
Om zelf de eerste steen te leggenquote:
Wel goed mikken danquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ontwijk ik jouw raam natuurlijk
ik mik op een bepaalde huisgenote
quote:
I'll tryquote:[..]
Wel goed mikken dan
arnhem topic, FTWquote:
Mijn broer had ooit eens een vriendin uit Didam. Die noemden we altijd "watzegtze", 3x raden waaromquote:
gave treinrit altijd...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben ooit eens met de trein door Didam gekomen. M'n pappa hield z'n handen voor m'n oogjes.
Zou zo maar kunnen, we konden er geen chocola van maken iigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:10 schreef Adelante het volgende:
Ze praatte met volle mond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
volgens mij zit er één uitbater die alle café's daar beheert en is dat onderdeel van de plokquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:15 schreef -skippybal- het volgende:
Didam heeft gewoon een filmhuis met nog toffe films ook [afbeelding]
Kun je er ook alcohol halen?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:34 schreef Muck het volgende:
Jongens, jongens, mijn blijheid om mijn huisje! wat doen jullie!
*grinnik
Ja dank je...quote:
Klopt, ik heb wel internet en telefoon van UPC. Telefoon werkt prima, maar is alleen voordeling met internet erbij en laat dat nou juist gammel zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
TV van UPC, verder moet je nix bij die sjaggeraars afnemen. Ik hoor nooit iets anders dan ellende van die toko.
Ik heb internet via Tiscali (KPN).
omdat je die periodes dat internet eruit ligt wel als lekker rustgevend ervaart?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:33 schreef remlof het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met internet van UPC
*afklopt
Ik en geen internet? Grapjasquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
omdat je die periodes dat internet eruit ligt wel als lekker rustgevend ervaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |