Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:32 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
![]()
zie mijn sig![]()
vrijdag contract tekenen! Vork! Je wordt mn bijna-buurman![]()
![]()
foto's komen vanavond, zit nu nog bij mn ouders thuis![]()
vrijdag contract tekenen![]()
Een straat verder dan waar ik woonquote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef remlof het volgende:
Gefeli motorbloempje! Maar waar is het nu precies?
Als er niet een blok flats tussen zou staan zou een steenworpafstand zo letterlijk zijn, dan de kans dat ik daarmee een van haar ruiten zou kunnen sneuvelen vanaf mijn woning ineens reeel zou worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef remlof het volgende:
Ow dus ik moest dat "buurman" bijna letterlijk nemen!
Ik lees ook meequote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Muck het volgende:
ik wel
als ik weg ben uit het huis waar ik nu woon, gooi ik er een steen doorheen
dan ontwijk ik jouw raam natuurlijkquote:
Om zelf de eerste steen te leggenquote:
Wel goed mikken danquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ontwijk ik jouw raam natuurlijk
ik mik op een bepaalde huisgenote
quote:
I'll tryquote:[..]
Wel goed mikken dan
arnhem topic, FTWquote:
Mijn broer had ooit eens een vriendin uit Didam. Die noemden we altijd "watzegtze", 3x raden waaromquote:
gave treinrit altijd...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben ooit eens met de trein door Didam gekomen. M'n pappa hield z'n handen voor m'n oogjes.
Zou zo maar kunnen, we konden er geen chocola van maken iigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:10 schreef Adelante het volgende:
Ze praatte met volle mond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
volgens mij zit er één uitbater die alle café's daar beheert en is dat onderdeel van de plokquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:15 schreef -skippybal- het volgende:
Didam heeft gewoon een filmhuis met nog toffe films ook [afbeelding]
Kun je er ook alcohol halen?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:34 schreef Muck het volgende:
Jongens, jongens, mijn blijheid om mijn huisje! wat doen jullie!
*grinnik
Ja dank je...quote:
Klopt, ik heb wel internet en telefoon van UPC. Telefoon werkt prima, maar is alleen voordeling met internet erbij en laat dat nou juist gammel zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
TV van UPC, verder moet je nix bij die sjaggeraars afnemen. Ik hoor nooit iets anders dan ellende van die toko.
Ik heb internet via Tiscali (KPN).
omdat je die periodes dat internet eruit ligt wel als lekker rustgevend ervaart?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:33 schreef remlof het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met internet van UPC
*afklopt
Ik en geen internet? Grapjasquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
omdat je die periodes dat internet eruit ligt wel als lekker rustgevend ervaart?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:50 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Vandaag nog een kerel uit Het Dorp geholpen..kwam met volle snelheid in zijn scootmobiel eraan..klapt die tegen een lataarnpaal op t Willemsplein![]()
Bij Dudok op de markt hebben ze wifi. Weet alleen niet of het gratis is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:27 schreef Smeich het volgende:
Weet iemand waar je hier zoiets hebt als Starbucks? En dan doel ik niet op de overheerlijke frap's maar over het idee dat ze daar een wifi connectie ter beschikking hebben en je zo dus kunt relaxen/werken met een laptop onder het genot van een kopje koffie.
Of ze rijden helemaal links op het fietspad, met hun hondje helemaal aan de rechterkant zodat die riem het hele fietspad blokkeertquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:45 schreef Tha_Mars het volgende:
soms gaan ze echt hard, vooral op de amsterdamseweg, kom je naar beneden gezoeft, moet je opeens vol in de remmen...
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Of ze rijden helemaal links op het fietspad, met hun hondje helemaal aan de rechterkant zodat die riem het hele fietspad blokkeert
Gefeliciteerd, bijna-arnhemmerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou mensen![]()
ik heb de sleutels
over 2 weken woon ik echt bij julie
![]()
Is er wat te doen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:55 schreef remlof het volgende:
Gaan er nog menschen naar Bosch vanavond trouwens?
Een DJ met "Swingende alt-pop in de breedste zin van het woord" - niet echt heel bijzonder dusquote:
Gewoon bier dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:58 schreef remlof het volgende:
Een DJ met "Swingende alt-pop in de breedste zin van het woord" - niet echt heel bijzonder dus
Hehe ja..! en dan van links naar rechts slingeren tussen de bussen door..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:45 schreef Tha_Mars het volgende:
soms gaan ze echt hard, vooral op de amsterdamseweg, kom je naar beneden gezoeft, moet je opeens vol in de remmen...
Gezellig!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou mensen![]()
ik heb de sleutels
over 2 weken woon ik echt bij julie
![]()
als het goed is, wordt het steeds mooier de komende dagen, beginnend ong donderdag as...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
hopen dat augustus nog een paar mooie weekenden geeft![]()
En dan lekker hangen in t Sonbeekparkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
als het goed is, wordt het steeds mooier de komende dagen, beginnend ong donderdag as...
Dus laten we hopen dat net wanneer ik nog 1 en misschien 2 weekjes vakantie heb, het eindelijk mooi weer is![]()
Als het tijdens Sonsbeek Avenue (over twee weken geloof ik) maar mooi weer isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
als het goed is, wordt het steeds mooier de komende dagen, beginnend ong donderdag as...
Dus laten we hopen dat net wanneer ik nog 1 en misschien 2 weekjes vakantie heb, het eindelijk mooi weer is![]()
A) waar haal jij vandaan dat er een hittegolf komt dan??? Ik heb echt wel zin in wat zon en hogere temperaturen, maar voorlopig komt die volgens de knmi rond de 23 graden aan het eind van de week... Of weet jij meer dan ik?quote:Op maandag 30 juli 2007 07:43 schreef motorbloempje het volgende:
fijn.. straks een hittegolf als ik aan het verhuizen ben
yeah..
Ga je weer ergens in een weiland staan?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:25 schreef -skippybal- het volgende:
Vanaf zaterdag lekker 1.5 week weg uit Arnhem![]()
ha een kloonquote:Op maandag 30 juli 2007 13:36 schreef Quickie_Bijt het volgende:
He een rel in het Arnhemtopic?
[afbeelding]
Weerquote:Op maandag 30 juli 2007 13:37 schreef Quickie_Bijt het volgende:
[..]
Ga je weer ergens in een weiland staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |