Checkquote:
Ja.quote:
Puik plan. Ik volg over een kwartiertje ofzo.quote:
nightshift?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Puik plan. Ik volg over een kwartiertje ofzo.
fire FTP wel en die staat al open...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je al die programmatjes gedownload?
Ik was trouwens niet vrij hoor, doch wel laat uit bed...quote:
Nee, vroege.quote:
En dat betekent om 5 uur de wekker uitrammen en langzaam de mand verlatenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Di, Wo en Do 6:00 tot 15:00 uur
Vr: 23:00 tot Za 8:00 uur
quote:
accountname is je username, en host is ftp.tiscali.nl als het goed is...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
fire FTP wel en die staat al open...
Ik ben werkelijk een noob...![]()
Ik maak een nieuw account aan en dan krijg ik een scherm...
Wat vul ik in bij accountname en host?![]()
ikquote:
Dan vergezel je mij hier op dat tijdstipquote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, vroege.
[..]
En dat betekent om 5 uur de wekker uitrammen en langzaam de mand verlaten![]()
Wie dan?quote:
Vul ik bij de tabbladen 'connection' en 'host' nog iets in?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
accountname is je username, en host is ftp.tiscali.nl als het goed is...
Advanced natuurlijk...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vul ik bij de tabbladen 'connection' en 'host' nog iets in?
jaquote:
Dan staat mijn hoofd niet echt naar fok!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan vergezel je mij hier op dat tijdstip![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
voor het eerst sinds ie in groningen zit
ik open het effe....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vul ik bij de tabbladen 'connection' en 'host' nog iets in?
Thanks!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik open het effe....
Maak even een screenshotje, kan je aan de hand daarvan je shit invullen
Nee, maar ik doe het toch...quote:En kom even op msn wil je...
Lekker heurquote:
Ik maak er tijd voor. Normaliter is OA er ook 's ochtends, ik ben er de rest van de dag niet dus dat is mijn enige communicatiemoment op de dagquote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan staat mijn hoofd niet echt naar fok!
Nee, het past precies int schema: opstaan, ontbijten (boterham+koffie), mezelf opkalefateren, auto in en exact op tijd op werk zijn. In het hele schema zit 5 minuten speling
als ze wilquote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker heur![]()
Met een kuukske [afbeelding] ?
Ik heb de middag en de avondquote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik maak er tijd voor. Normaliter is OA er ook 's ochtends, ik ben er de rest van de dag niet dus dat is mijn enige communicatiemoment op de dag
quote:
Doe ik ook hoor, ik maak efficiënt gebruik van de morgen, broodje + koffie en een beetje nieuws kijkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de middag en de avond
Verder wens ik des ochtends zo efficiënt mogelijk met mijn tijd om te springen
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, ik maak efficiënt gebruik van de morgen, broodje + koffie en een beetje nieuws kijken
Hehe, sja hij staat hier op m'n kamer dus dat is niet zo lastigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
PC opzoeken is bij mij niet efficiënttrap OP ipv trap af
![]()
quote:
Bonne nuitquote:
Nee, ik sta nog steeds op 99%quote:
quote:
met mij?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga me zo verlekkeren aan een glas rosé en een stokbroodje met kruidenboter uit de oven
ik wil ookquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga me zo verlekkeren aan een glas rosé en een stokbroodje met kruidenboter uit de oven
Als jij dat wil schat!quote:
Zeg Lars dan maar vast gedagquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Muck het volgende:
en nee, ik slaap nog niet, maar ben even heerlijk klef aan het msn'en
Nog in bed... verkeer is iets rustiger, dus ik sta iets later op!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar was je vanochtend collega
liefquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als jij dat wil schat!
Hoe laat ben je er? Dan gooi ik er vast een in de oven voor jou! Kan je lekker oppeuzelen als je hier bent
dat is zeker lekkerquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ookquote:
nu nog, je weet toch dat je daar dik van wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
ik ben al dik, dus dan geeft het nietquote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
nu nog, je weet toch dat je daar dik van wordt
welterustequote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef Muck het volgende:
maaarre, ik ga zo lekker mijn bedje in
nog 4 nachtjes, nog 4nachtjes
nee schat, over 4 nachtjes is lars weer thuisquote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welteruste
Bijna op vakantie
Ik ga niet
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
nu nog, je weet toch dat je daar dik van wordt
Jeweetsquote:
Ik dacht dat je misschien wel gingquote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welteruste
Bijna op vakantie
Ik ga niet
over wanneer ga je op vakantie dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
nee schat, over 4 nachtjes is lars weer thuis
ja, maar nu ga ik zeker weten niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jeweets
[..]
Ik dacht dat je misschien wel ging
En tot die tijd, kom je bij mij stokbroodjes eten en rosé drinkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
nee schat, over 4 nachtjes is lars weer thuis
Hehequote:
Omdat je naar Utrecht gaat?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar nu ga ik zeker weten niet meer.
Nope, nog steeds 99%. Maar het duurt niet lang meer nu.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef cablegunmaster het volgende:
is hij al klaar met downloaden papier die halflife 2?
Die UCI baas... net bij Mart...quote:
o.a.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Omdat je naar Utrecht gaat?
Ik zie het over een minuutje of wat, had 'm ff op pauze gezet omdat ik mijn stokbroodje moest halenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Die UCI baas... net bij Mart...
![]()
Hij beweert iets anders dan wat er in de media staat...
neequote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heeft iemand diedie dan wegloopt en z'n hand vergeet, die staat nog niet in mijn FQR
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie het over een minuutje of wat, had 'm ff op pauze gezet omdat ik mijn Muckie haar stokbroodje moest halen
in grove lijn is het idd dat ik naar utrecht ga.quote:
Oh, okey. Dan snap ik het. Bummer, maar ja als je straks een degelijke bijbaan hebt, kun je een beetje sparen voor een vakantie volgend jaar toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in grove lijn is het idd dat ik naar utrecht ga.
Studeren, kamer, boeken, alles wat erbij hoort.
Daar ga ik het geld aan besteden, heb het daar hard voor nodig.
echt?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer, je bent 26 posts geleden de 20.000 posts overschreden![]()
![]()
Nope, nog steeds 99%. Maar het duurt niet lang meer nu.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef cablegunmaster het volgende:
is hij al klaar met downloaden papier die halflife 2?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heeft iemand diedie dan wegloopt en z'n hand vergeet, die staat nog niet in mijn FQR
Topper!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nope, nog steeds 99%. Maar het duurt niet lang meer nu.
Denk ik.
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Moet ook gebeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:01 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik ben OA ondersteuning aan het geven voor wat betreft z'n website
Ja idd! Weer een dagje dichter bij de vakantiequote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is 'ie nou al een keer klaar Papier?
Slaap lekker jonge!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik de muziek niet had gedownloaded was ie nu wel klaar geweest, maar de muziek ging voor. [afbeelding]
Ik ga mn tandjes poetsen, tot morgen [afbeelding]![]()
![]()
goeie nachtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:03 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht allemaal, en trusten vrolijke-frits.
Goeie morgenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 23 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 306 eer-ik![]()
002. 297 Kuukske
003. 283 Sebasser
004. 271 Houniet
014. 152 Pheno
014. 152 cablegunmaster
018. 138 OA
023. 130 Papierversnipperaar
026. 122 Frutsel
036. 108 Muck
053. 084 Memento-Mori
074. 068 vrolijke-frits
107. 053 MPG
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Ja inderdaad...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:16 schreef OA het volgende:
Fruts, heb je nog naar de Avondetappe gekeken en het commentaar van McQuad gehoord?![]()
Dat vond ik inderdaad ook wel laf van hem...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja inderdaad...
Wat ik dan wel weer hypocriet van Mart vond is waarom ie niet vraagt:" Mr McQuad, waarom maakt u een opmerking als voorzitter van de UCI dat u liever niet Rasmussen ziet als Tourwinnaar"
dat vraagt ie dan niet![]()
Dat andere was niets nieuws, omzeilen van het probleem... dat was al bekend
Kuuksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw. Iemand een nieuw hoofd beschikbaar? Het mijne knalt uit elkaar zometeen.
Krijg je met al dat geneuk en gezuip Kuuksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw. Iemand een nieuw hoofd beschikbaar? Het mijne knalt uit elkaar zometeen.
Klopt, al was dat al eerder bekend... dat was 's middags al 'gelekt' dat ook hij dat vond.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook wel laf van hem...![]()
Maar volgens mij zij hij gisteren dat Rasmussen alleen officiele waarschuwingen heeft gekregen en dat hem verder niets te verwijten valt en dat hij terecht rondrijdt in de tour!![]()
Toch?![]()
Lag het daar maar aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:28 schreef Frutsel het volgende:
Krijg je met al dat geneuk en gezuip Kuuks![]()
Ik dank u.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:26 schreef OA het volgende:
Kuuks![]()
Alstu: [afbeelding]
Wel zelf even invulling geven (ogen, neus, etc)
Thnx.quote:
Maar dat bleek gisteren absoluut niet uit zijn woorden vind ik....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, al was dat al eerder bekend... dat was 's middags al 'gelekt' dat ook hij dat vond.
Daarnaast werd echter gezegd dat men wel juristen ging inschakelen om te kijken of Rasmussen voor het missen van die controles toch niet uit de Tour kon worden gezet. En dat hij liever had dat een jonge renner won dan Rasmussen.
![]()
Dat wat ie gisteren zei... was al bekend. Ze vroegen ook niet verder... Mart vroeg niets over die juristen, vroeg niets over die opmerking. Misschien was dat de voorwaarde voor het interview. Geen idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:39 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat bleek gisteren absoluut niet uit zijn woorden vind ik....![]()
Wie is 'men' dan?
Andere hoge meneertjes van de UCI??
Dat is inderdaad heel goed mogelijk...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat wat ie gisteren zei... was al bekend. Ze vroegen ook niet verder... Mart vroeg niets over die juristen, vroeg niets over die opmerking. Misschien was dat de voorwaarde voor het interview. Geen idee.
Naja, leden van het UCI inderdaad, tis niet alleen de voorzitter he, tis een overkoepelende organisatie, juristen, getuigen, bewijsmateriaal en ongetwijfeld ook hoge Tour-mannetjes![]()
PS: Lekker trouwens dat er 3 meter achter je iemand een hartaanval krijgt tijdens een live-uitzending![]()
OA, overachiever!quote:
Mjah, Contador is inmiddels ook in opspraak... en nu wordt dit weer gemeldt...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel goed mogelijk...Voorwaarden aan een interview
![]()
Ik snap dat er een hele schare aan mensen achter zit. Maar eigenlijk worden er 2 standpunten naar buiten gebracht. Als de organisatie A zegt en de voorzitter zegt B (ook als hij niet namens de organisatie zou spreken) dan klopt er iets niet...![]()
Ik heb precies dat stukje gemist... maar hoorde het Mart zeggen tijdens de afsluiting.![]()
quote:Rasmussen was 22 dagen spoorloos
AMSTERDAM - Liefst 22 dagen is Michael Rasmussen zoek geweest voor het Deense antidopingagentschap (ADD). Van 4 juni tot en met 26 juni hadden de dopingspeurders geen idee waar de Rabobank-renner verbleef.
Uit alle documenten blijkt dat Rasmussen op 4 juni een brief schreef dat hij van 4 juni tot en met 12 juni naar Mexico zou gaan. Deze brief blijkt later pas op 8 juni door zijn Mexicaanse huishoudster in Italië gepost te zijn.
Op 12 juni schreef Rasmussen vanuit Mexico een brief dat hij daar langer tot 26 juni verblijft. Opmerkelijk is dat de Deen deze brief per post verstuurt, terwijl hij weet dat die er altijd langer dan een week over doet. Volgens eigen zeggen had hij geen computer tot zijn beschikking. Maar hij had natuurlijk ook altijd iemand kunnen bellen die deze informatie vanuit Europa voor hem kon doorsturen. Deze brief is tussen 26 en 28 juni bij de UCI ontvangen.
Wat een schattig ding!quote:
Papieroowasknijperrarroquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
OA, overachiever!![]()
Goedemorgen iedereen![]()
![]()
ze moeten eens een baan zoekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:48 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
OA, overachiever!![]()
![]()
Ik vrees dat na de dopingschandalen van de afgelopen jaren er nooit meer een renner zal zijn, die niet verdacht wordt van iets als hij zich in de top van het klassement bevindt...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, Contador is inmiddels ook in opspraak... en nu wordt dit weer gemeldt...
[..]
Hoi papier!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
OA, overachiever!![]()
![]()
Geen idee... je speelt wel met vuur dan... zeker als blijkt dat je ineens 'verdacht goed' bent...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vrees dat na de dopingschandalen van de afgelopen jaren er nooit meer een renner zal zijn, die niet verdacht wordt van iets als hij zich in de top van het klassement bevindt...![]()
Ik vraag me af of het Rasmussen te doen is om de controles te ontlopen, of dat hij gewoon opzettelijk die info te laat doorgeeft omdat hij de regels overdreven vindt en wel een beetje (ongestraft) kan oprekken...
Frutselfriemelritselaartje!quote:
Vind ik ook.quote:
olaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:01 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Vind ik ook.
![]()
He, Pheño!![]()
En dat is dan ook weer hypocriet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee... je speelt wel met vuur dan... zeker als blijkt dat je ineens 'verdacht goed' bent...
Als je 112e staat in het klassement is er geen haan die er naar kraait
http://tebruut.nl/DSC00560.JPGquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft er iemand mooi weer?
Dank je. Dat helpt iets.quote:
Definieer "Mooi weer"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft er iemand mooi weer?
Zon, briesje, graad of 27. Heerlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
Definieer "Mooi weer"
Strak blauwe hemel, licht briesje, 30-35 graden.quote:
quote:
Gefeliciteerd Muck! Vertel.quote:
Wat leuk voor je!!quote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:56 schreef Muck het volgende:
dank je kuuk, dank je OA![]()
nou, ik ben per 1 augustus eigenaar van een schitterende kamer in Didam
20 m2 een eigen keukentje, keiveel bergruimte, een luxe badkamer die ik maar met 1 ander meisje hoef te delen
klik hier voor de foto's
absoluut... me noooooooit meer ergeren aan andermans puinzooiquote:
oehquote:Maar ik heb een dakterras!
ja XD is dat gezichtje met 2 xjes in het gezichtquote:
wat liefquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
XD ja ik ben blij![]()
klinkt bekendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja XD is dat gezichtje met 2 xjes in het gezichtof zoiets
![]()
daarna heb je ook nog >.< die lijkt er het meest op.
waarom alsi k opsta vergeet ik de 1e 5min aan dingen die ik gedaan heb.
blijkbaar heb k gedouchtkon me er niks van herinneren.
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt bekend
waar die kop koffie naast me vandaan komt.... geen idee!
Dat zei je gisteren ook al. Is dat alleen met douchen? Is dat alleen met wakker worden? Dan zou ik eerst 10 min in bed blijven liggen voor ik op sta.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja XD is dat gezichtje met 2 xjes in het gezichtof zoiets
![]()
daarna heb je ook nog >.< die lijkt er het meest op.
waarom alsi k opsta vergeet ik de 1e 5min aan dingen die ik gedaan heb.
blijkbaar heb k gedouchtkon me er niks van herinneren.
![]()
*schuift een kopje koffie richting cgmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom staat hier geen lekkere kop koffie naast me
![]()
* gaat de senseo maar eens aandoen *
mss ben ik dat straks ook vergeten![]()
feli enzoquote:
Sneeuw in Juliquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:22 schreef Frutsel het volgende:
Gefeliciteerd Muckie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah..dat is dus mooi weer![]()
ik vind 'droog' al mooi weer![]()
sneeuw mag ook
kom je wel dichterbijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:27 schreef Muck het volgende:
dank je fruts
dank je ph
toing toing toing
zooooo blij
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:33 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een vergeetsel dag/week/maand... whatever...
Als je alles post wat je doet dan onthouden wij het wel voor je.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:33 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een vergeetsel dag vandaag -_-
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je alles post wat je doet dan onthouden wij het wel voor je.![]()
Ezelsbruggetje: Wat is je favo slowchat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
*gedachte : Wat gaan wij doen ? *
ik : Koffie zuipen ( 2x herhalen )
omfg... begin gek te worden >.>
Vrij sarcastisch eigenlijk....quote:
Koffie slow chatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: Wat is je favo slowchat?
quote:
mee eens, maar verder is het ook handiger om gewoon in GC te kijken, staat altijd ergens bovenaan!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef cablegunmaster het volgende:
weetje ik heb altijd een hekel aan om in de active topics naar je volgende deel van je koffiesc te zoeken of anderewaarom zet niet iedereen het volgende deel link in het vorige topic ? stukken handiger.
Het is geen gewoonte. Ik kom er ook meestal pas na 5 minuten achter dat ik de laatste post gepost heb.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef cablegunmaster het volgende:
weetje ik heb altijd een hekel aan om in de active topics naar je volgende deel van je koffiesc te zoeken of anderewaarom zet niet iedereen het volgende deel link in het vorige topic ? stukken handiger.
ik stop meestal rond de 290 met postenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is geen gewoonte. Ik kom er ook meestal pas na 5 minuten achter dat ik de laatste post gepost heb.![]()
Dat merken wij ook altijd dat jij dat dan pas merktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:00 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Het is geen gewoonte. Ik kom er ook meestal pas na 5 minuten achter dat ik de laatste post gepost heb.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat merken wij ook altijd dat jij dat dan pas merkt
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat merken wij ook altijd dat jij dat dan pas merkt
Hier schijnt de zon gelukkigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:36 schreef Houniet het volgende:
straks naar Arnhem, maar wat een kutweer
Star
Ik weetsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:36 schreef Houniet het volgende:
straks naar Arnhem, maar wat een kutweer
Star
In Limburg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef StarGazer het volgende:
Zon waar? Hier in Grunn regent het alweer geruime tijd
Gelukkig is er![]()
HounietWat ga je in Arnhem doen?
quote:
Halloquote:
quote:
ben ik straks zeiknatquote:
quote:
weer wat kleren scoren. voor Kreta volgende maandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef StarGazer het volgende:
Gelukkig is er![]()
Hoi snippertje!quote:
hoogezand is het droogquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef StarGazer het volgende:
Gelukkig is er![]()
Relaxtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:43 schreef Houniet het volgende:
weer wat kleren scoren. voor Kreta volgende maand
yes yesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Relaxt
Laat me raden, chersonissos?
Kreta is superquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
yes yesvoor het eerst naar Griekenland
mooiquote:
1. Maak beslag en vergeet het niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
toeval wil dat ik net pannekoeken wil gaan bakken maar er komt niks van terecht![]()
3. vergeet toch maar alles, want pannenkoeken zijn niet te eten!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Maak beslag en vergeet het niet.
2. Zet een koekepan op het vuur en vergeet hem niet.....
ervaring!!? kom op met die verhalen papierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Maak beslag en vergeet het niet.
2. Zet een koekepan op het vuur en vergeet hem niet.....
Pannekoeken zijn lekker! Vooral met spek en kaas. Zal ik er een paar voor je bakken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:56 schreef Certificaat het volgende:
[..]
3. vergeet toch maar alles, want pannenkoeken zijn niet te eten!![]()
nou als je het goed kan zijn die dingenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pannekoeken zijn lekker! Vooral met spek en kaas. Zal ik er een paar voor je bakken?
Frutselquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
Inderdaad Pauze![]()
Houniet, Stargazer, Certificaatje![]()
![]()
Stil! Ik ben ben CGM aan het coachen, hij vergeet dingen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
ervaring!!? kom op met die verhalen papier
Nee, dank je. Ik hou er echt niet vanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pannekoeken zijn lekker! Vooral met spek en kaas. Zal ik er een paar voor je bakken?
Hoi Frutselquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
Inderdaad Pauze![]()
Houniet, Stargazer, Certificaatje![]()
![]()
Pasta met groenten en cashewnoten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:06 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik hou er echt niet van![]()
Als je zin hebt om iets anders lekkers te koken, is het ook goed![]()
als je nou een tip geeft wat je lekker vind, kan papier zich geestelijk en lichamelijk voorbereidenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:06 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik hou er echt niet van![]()
Als je zin hebt om iets anders lekkers te koken, is het ook goed![]()
ah en stukjes kip er doorheenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pasta met groenten en cashewnoten.
nee idd, verkeerde fotoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:08 schreef Certificaat het volgende:
[..]
dat ziet er toch niet lekker uit?![]()
Dat lijkt mij wel lekker!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pasta met groenten en cashewnoten.
quote:
me moetie maakt dat ook wel eens, zo lekkerquote:
Ook droog. Ik hoop op een straaltje zon vanmiddag.quote:
Lunzquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:35 schreef Frutsel het volgende:
Tokyo Hotel
geeft nix ^^quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:39 schreef Houniet het volgende:
sorry maar die heb ik tevaak gehoord, dat tokyo gedoe
zo is het maar netquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geeft nix ^^
Kan jij ook niets aan doen
hier nietquote:
heb 3 cd'squote:
Ik tweequote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb 3 cd's
Muck !!! Didam
!
![]()
buurvrouw lillliiputter
!
Ik zie hier ineens hele donkere dreigende wolken verschijnen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb 3 cd's
Muck !!! Didam
!
![]()
buurvrouw lillliiputter
!
shitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:50 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ik zie hier ineens hele donkere dreigende wolken verschijnen!![]()
ja didamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:45 schreef Houniet het volgende:
Muck !!! Didam
!
![]()
buurvrouw lillliiputter
!
Fruts, zie onderstaande!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geeft nix ^^
Kan jij ook niets aan doen
quote:Woensdag 25 juli
12:05 - 17:59 (NOS)
NOS Wielrennen Tour de France
Liveverslag van de zestiende etappe in de Tour de France, van Orthez naar Gourette-Col d'Aubisque...
ga je vanavond ook kijken?quote:
Dijon?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef Houniet het volgende:
ik woon 3km van je vandaan straksik woon in dat gat waar ze die mosterd maken
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Fruts, zie onderstaande!! [afbeelding]
[..]
fout geantwoordquote:
grappigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef Houniet het volgende:
ik woon 3km van je vandaan straksik woon in dat gat waar ze die mosterd maken
Dus..... een gewaarschuwd mens telt voor 2!!quote:
ik moet werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef OA het volgende:
[..]
Dus..... een gewaarschuwd mens telt voor 2!!
Vanaf 12:00 kijken!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef Muck het volgende:
kom je een keer koffie drinken?
Live Ajax op tvquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:00 schreef Certificaat het volgende:
Doesburg![]()
Dat is zo'n oude mooie Hanzestad.![]()
Kijken via de stream op 1 is geen optie dan??quote:
je bent niet de eerste van fok die langskomt hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|