Checkquote:
Ja.quote:
Puik plan. Ik volg over een kwartiertje ofzo.quote:
nightshift?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Puik plan. Ik volg over een kwartiertje ofzo.
fire FTP wel en die staat al open...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je al die programmatjes gedownload?
Ik was trouwens niet vrij hoor, doch wel laat uit bed...quote:
Nee, vroege.quote:
En dat betekent om 5 uur de wekker uitrammen en langzaam de mand verlatenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Di, Wo en Do 6:00 tot 15:00 uur
Vr: 23:00 tot Za 8:00 uur
quote:
accountname is je username, en host is ftp.tiscali.nl als het goed is...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
fire FTP wel en die staat al open...
Ik ben werkelijk een noob...![]()
Ik maak een nieuw account aan en dan krijg ik een scherm...
Wat vul ik in bij accountname en host?![]()
ikquote:
Dan vergezel je mij hier op dat tijdstipquote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, vroege.
[..]
En dat betekent om 5 uur de wekker uitrammen en langzaam de mand verlaten![]()
Wie dan?quote:
Vul ik bij de tabbladen 'connection' en 'host' nog iets in?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
accountname is je username, en host is ftp.tiscali.nl als het goed is...
Advanced natuurlijk...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vul ik bij de tabbladen 'connection' en 'host' nog iets in?
jaquote:
Dan staat mijn hoofd niet echt naar fok!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan vergezel je mij hier op dat tijdstip![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
voor het eerst sinds ie in groningen zit
ik open het effe....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vul ik bij de tabbladen 'connection' en 'host' nog iets in?
Thanks!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik open het effe....
Maak even een screenshotje, kan je aan de hand daarvan je shit invullen
Nee, maar ik doe het toch...quote:En kom even op msn wil je...
Lekker heurquote:
Ik maak er tijd voor. Normaliter is OA er ook 's ochtends, ik ben er de rest van de dag niet dus dat is mijn enige communicatiemoment op de dagquote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan staat mijn hoofd niet echt naar fok!
Nee, het past precies int schema: opstaan, ontbijten (boterham+koffie), mezelf opkalefateren, auto in en exact op tijd op werk zijn. In het hele schema zit 5 minuten speling
als ze wilquote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker heur![]()
Met een kuukske [afbeelding] ?
Ik heb de middag en de avondquote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik maak er tijd voor. Normaliter is OA er ook 's ochtends, ik ben er de rest van de dag niet dus dat is mijn enige communicatiemoment op de dag
quote:
Doe ik ook hoor, ik maak efficiënt gebruik van de morgen, broodje + koffie en een beetje nieuws kijkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de middag en de avond
Verder wens ik des ochtends zo efficiënt mogelijk met mijn tijd om te springen
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, ik maak efficiënt gebruik van de morgen, broodje + koffie en een beetje nieuws kijken
Hehe, sja hij staat hier op m'n kamer dus dat is niet zo lastigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
PC opzoeken is bij mij niet efficiënttrap OP ipv trap af
![]()
quote:
Bonne nuitquote:
Nee, ik sta nog steeds op 99%quote:
quote:
met mij?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga me zo verlekkeren aan een glas rosé en een stokbroodje met kruidenboter uit de oven
ik wil ookquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga me zo verlekkeren aan een glas rosé en een stokbroodje met kruidenboter uit de oven
Als jij dat wil schat!quote:
Zeg Lars dan maar vast gedagquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Muck het volgende:
en nee, ik slaap nog niet, maar ben even heerlijk klef aan het msn'en
Nog in bed... verkeer is iets rustiger, dus ik sta iets later op!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar was je vanochtend collega
liefquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als jij dat wil schat!
Hoe laat ben je er? Dan gooi ik er vast een in de oven voor jou! Kan je lekker oppeuzelen als je hier bent
dat is zeker lekkerquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ookquote:
nu nog, je weet toch dat je daar dik van wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
ik ben al dik, dus dan geeft het nietquote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
nu nog, je weet toch dat je daar dik van wordt
welterustequote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef Muck het volgende:
maaarre, ik ga zo lekker mijn bedje in
nog 4 nachtjes, nog 4nachtjes
nee schat, over 4 nachtjes is lars weer thuisquote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welteruste
Bijna op vakantie
Ik ga niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |