Checkquote:
Ja.quote:
Puik plan. Ik volg over een kwartiertje ofzo.quote:
nightshift?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Puik plan. Ik volg over een kwartiertje ofzo.
fire FTP wel en die staat al open...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je al die programmatjes gedownload?
Ik was trouwens niet vrij hoor, doch wel laat uit bed...quote:
Nee, vroege.quote:
En dat betekent om 5 uur de wekker uitrammen en langzaam de mand verlatenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Di, Wo en Do 6:00 tot 15:00 uur
Vr: 23:00 tot Za 8:00 uur
quote:
accountname is je username, en host is ftp.tiscali.nl als het goed is...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
fire FTP wel en die staat al open...
Ik ben werkelijk een noob...![]()
Ik maak een nieuw account aan en dan krijg ik een scherm...
Wat vul ik in bij accountname en host?![]()
ikquote:
Dan vergezel je mij hier op dat tijdstipquote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, vroege.
[..]
En dat betekent om 5 uur de wekker uitrammen en langzaam de mand verlaten![]()
Wie dan?quote:
Vul ik bij de tabbladen 'connection' en 'host' nog iets in?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
accountname is je username, en host is ftp.tiscali.nl als het goed is...
Advanced natuurlijk...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vul ik bij de tabbladen 'connection' en 'host' nog iets in?
jaquote:
Dan staat mijn hoofd niet echt naar fok!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan vergezel je mij hier op dat tijdstip![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
voor het eerst sinds ie in groningen zit
ik open het effe....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vul ik bij de tabbladen 'connection' en 'host' nog iets in?
Thanks!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik open het effe....
Maak even een screenshotje, kan je aan de hand daarvan je shit invullen
Nee, maar ik doe het toch...quote:En kom even op msn wil je...
Lekker heurquote:
Ik maak er tijd voor. Normaliter is OA er ook 's ochtends, ik ben er de rest van de dag niet dus dat is mijn enige communicatiemoment op de dagquote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan staat mijn hoofd niet echt naar fok!
Nee, het past precies int schema: opstaan, ontbijten (boterham+koffie), mezelf opkalefateren, auto in en exact op tijd op werk zijn. In het hele schema zit 5 minuten speling
als ze wilquote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker heur![]()
Met een kuukske [afbeelding] ?
Ik heb de middag en de avondquote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik maak er tijd voor. Normaliter is OA er ook 's ochtends, ik ben er de rest van de dag niet dus dat is mijn enige communicatiemoment op de dag
quote:
Doe ik ook hoor, ik maak efficiënt gebruik van de morgen, broodje + koffie en een beetje nieuws kijkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de middag en de avond
Verder wens ik des ochtends zo efficiënt mogelijk met mijn tijd om te springen
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, ik maak efficiënt gebruik van de morgen, broodje + koffie en een beetje nieuws kijken
Hehe, sja hij staat hier op m'n kamer dus dat is niet zo lastigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
PC opzoeken is bij mij niet efficiënttrap OP ipv trap af
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |