Bonne nuitquote:
Nee, ik sta nog steeds op 99%quote:
quote:
met mij?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga me zo verlekkeren aan een glas rosé en een stokbroodje met kruidenboter uit de oven
ik wil ookquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga me zo verlekkeren aan een glas rosé en een stokbroodje met kruidenboter uit de oven
Als jij dat wil schat!quote:
Zeg Lars dan maar vast gedagquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Muck het volgende:
en nee, ik slaap nog niet, maar ben even heerlijk klef aan het msn'en
Nog in bed... verkeer is iets rustiger, dus ik sta iets later op!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar was je vanochtend collega
liefquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als jij dat wil schat!
Hoe laat ben je er? Dan gooi ik er vast een in de oven voor jou! Kan je lekker oppeuzelen als je hier bent
dat is zeker lekkerquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ookquote:
nu nog, je weet toch dat je daar dik van wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
ik ben al dik, dus dan geeft het nietquote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
nu nog, je weet toch dat je daar dik van wordt
welterustequote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef Muck het volgende:
maaarre, ik ga zo lekker mijn bedje in
nog 4 nachtjes, nog 4nachtjes
nee schat, over 4 nachtjes is lars weer thuisquote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welteruste
Bijna op vakantie
Ik ga niet
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
nu nog, je weet toch dat je daar dik van wordt
Jeweetsquote:
Ik dacht dat je misschien wel gingquote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welteruste
Bijna op vakantie
Ik ga niet
over wanneer ga je op vakantie dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
nee schat, over 4 nachtjes is lars weer thuis
ja, maar nu ga ik zeker weten niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jeweets
[..]
Ik dacht dat je misschien wel ging
En tot die tijd, kom je bij mij stokbroodjes eten en rosé drinkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
nee schat, over 4 nachtjes is lars weer thuis
Hehequote:
Omdat je naar Utrecht gaat?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar nu ga ik zeker weten niet meer.
Nope, nog steeds 99%. Maar het duurt niet lang meer nu.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef cablegunmaster het volgende:
is hij al klaar met downloaden papier die halflife 2?
Die UCI baas... net bij Mart...quote:
o.a.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Omdat je naar Utrecht gaat?
Ik zie het over een minuutje of wat, had 'm ff op pauze gezet omdat ik mijn stokbroodje moest halenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Die UCI baas... net bij Mart...
![]()
Hij beweert iets anders dan wat er in de media staat...
neequote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heeft iemand diedie dan wegloopt en z'n hand vergeet, die staat nog niet in mijn FQR
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie het over een minuutje of wat, had 'm ff op pauze gezet omdat ik mijn Muckie haar stokbroodje moest halen
in grove lijn is het idd dat ik naar utrecht ga.quote:
Oh, okey. Dan snap ik het. Bummer, maar ja als je straks een degelijke bijbaan hebt, kun je een beetje sparen voor een vakantie volgend jaar toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in grove lijn is het idd dat ik naar utrecht ga.
Studeren, kamer, boeken, alles wat erbij hoort.
Daar ga ik het geld aan besteden, heb het daar hard voor nodig.
echt?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer, je bent 26 posts geleden de 20.000 posts overschreden![]()
![]()
Nope, nog steeds 99%. Maar het duurt niet lang meer nu.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef cablegunmaster het volgende:
is hij al klaar met downloaden papier die halflife 2?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heeft iemand diedie dan wegloopt en z'n hand vergeet, die staat nog niet in mijn FQR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |