Nogsteeds wel goed, begin nu trek te krijgen, maar heb -gelukkig- mijn vals-speel-sinaasappeltje nog.quote:
ja als je tussendoor verder maar niet teveel honger krijgt want dan kun je gaan snaaienquote:Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nogsteeds wel goed, begin nu trek te krijgen, maar heb -gelukkig- mijn vals-speel-sinaasappeltje nog.![]()
De muesli als ontbijt was wel lekker... niet veel, maar wel (best) smakelijk.![]()
Als tussendoortje had ik een "groentebouillon"... beetje jammer... vult precies 5 minuten je maag.
![]()
Over een uurtje ga ik aan mijn maaltijdreep beginnen.![]()
HoiHoiquote:
was je van die 1,5 week wel afgevallen dan? of had je dat al verteld heb het dan anders niet helemaal mee gekregen denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het een beetje meevalt qua smaak en vulling, Levi, maar je hoeft in ieder geval geen seconde na te denken over wat je gaat etenDat is wel super lekker.
Fannetje, het gaat je lukken hoor! Gewoon op de koelkast en voorraadkast en je boodschappenbriefjes een foto van een prachtige trouwjurk plakken![]()
Ik ben gisteren aangekomen, maar dat verwachtte ik al. Ik heb 1,5 week niets gegeten en dit weekend ineens weer wel. Nu dat beetje extra weer op een wat normale manier zien kwijt te raken. Ik ga vanavond vis eten heb ik besloten![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HoiHoi
Had ik je al gezegd hoe lief je bent? Je bent echt heel lief![]()
Alleen moet ik vanavond wel voorquote:Op maandag 23 juli 2007 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het een beetje meevalt qua smaak en vulling, Levi, maar je hoeft in ieder geval geen seconde na te denken over wat je gaat etenDat is wel super lekker.
6 kiloquote:Op maandag 23 juli 2007 11:49 schreef Riann het volgende:
was je van die 1,5 week wel afgevallen dan? of had je dat al verteld heb het dan anders niet helemaal mee gekregen denk ik.
Ik zou als ik jou was absoluut iets maken wat er niet lekker uitziet, niet lekker ruikt en je op geen enkele manier kan verleiden er iets van te proevenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:52 schreef Levitation het volgende:
Alleen moet ik vanavond wel voorkoken.
Eigenlijk moet ik iets maken wat ik niet lust.
![]()
Én vanavond zwemmen.Heb er zin in, heb al weeeeeken niet gezwommen!
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
6 kilomaar ik ben dus weer een beetje aangekomen (gelukkig).
Klinkt als nasi-goreng.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was absoluut iets maken wat er niet lekker uitziet, niet lekker ruikt en je op geen enkele manier kan verleiden er iets van te proeven![]()
Dat is best fijn toch? Ik zou er stiekem toch heel blij mee zijn dat er zoveel af was.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel veel zeg. Dan is het ook niet erg dat je weer een beetje bent aangekomen. Zou niet gezond zijn als je nu niks was aangekomen. hopelijk kan je van die 6 kilo er nog een paar afhoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, schreeuwen op een kermis is zo genantquote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Riann het volgende:
- verhaal-
Het is wel motiverend om verder te gaan. Verder is het zitten op vliegende tapijten nòg motiverenderquote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef freecell het volgende:
Dat is best fijn toch? Ik zou er stiekem toch heel blij mee zijn dat er zoveel af was.
Dat mag je me gaan uitleggenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verder is het zitten op vliegende tapijten nòg motiverender![]()
ik vind het best zielig volgens mij weet ze nog niet eens dat hij met me is vreemd gegaan toen hij al iets met haar had. Maar ik baalde er behoorlijk van zo midden op de kermis. Ik liep toch ook niet naar haar om ff flink op haar te gaan schelden. Waarom in godsnaam. Dat is toch over en ik liep langs mijn vriend. Die stukken knapper liever en etc is. Ik zou hem never nooit meer terug willen al was hij de laatste man op de wereld.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, schreeuwen op een kermis is zo genant
Anders gooi je het op zwangerschapshormonen?
Ik kan me trouwens wél voorstellen dat ze zich door jou bedreigt voelt, als ik naar het gedrag van je ex kijk, heeft ze een puntje
idd mijn vriend zei nou dat is ook een stevige meid(op een lullige manier) en lelijk die had ook zoiets van what the fuck wat is dat nou weer.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:00 schreef Isabeau het volgende:
En ze klinkt een beetje als een viswijf, RiannOp straat stennis om niets trappen, terwijl het jou niets doet
Nu maar hopen dat dat van die zwangerschap niet waar was, arm kind.
Er was een soort plateautje dat eruit zag als een vliegend tapijt en daar kon je dan op gaan zitten. Van achteren werd je dan door een camera zo gefilmd dat je op de wand voor je werd geprojecteerd en dan leek het alsof je zelf op dat tapijt over de wereld vloog langs culinaire plekjes. Ik zat met Liejannuh op dat tapijt en ik weet dat de camera een pondje toevoegt, maar jeetje wat een dikke reet had ik!quote:
Zuiderlingen die het verschil tussen naast en langs niet snappenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:01 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is toch over en ik liep langs mijn vriend.
Dus bedreigd hoeft ze zich niet te voelen.
Haha dat is altijd als je eigen op tv ziet als ik op smam zun bed zit en me eigen van de zeikant zie dan denk ik echtquote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was een soort plateautje dat eruit zag als een vliegend tapijt en daar kon je dan op gaan zitten. Van achteren werd je dan door een camera zo gefilmd dat je op de wand voor je werd geprojecteerd en dan leek het alsof je zelf op dat tapijt over de wereld vloog langs culinaire plekjes. Ik zat met Liejannuh op dat tapijt en ik weet dat de camera een pondje toevoegt, maar jeetje wat een dikke reet had ik!![]()
Ergste is, je krijgt 't ze ook met geen mogelijkheid uitgelegd. Ze zijn een tikje koppig hier in het zuiden des lands.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Zuiderlingen die het verschil tussen naast en langs niet snappenIk moest echt even nadenken.
Haha perfect nederlands ken ik nietquote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Zuiderlingen die het verschil tussen naast en langs niet snappenIk moest echt even nadenken.
Ontopic: ik ga lunchen met een glas melk
haha idd we zeggen wel vaker dingen wat geen perfect nederlands is.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ergste is, je krijgt 't ze ook met geen mogelijkheid uitgelegd. Ze zijn een tikje koppig hier in het zuiden des lands.
Heeft best lang geduurd voordat ik "afgewerkt" kon zeggen (tegen Brabo's, verder gebruik in het echt niet) zonder daarbij direct aan een heroïne hoertje te denken.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Haha perfect nederlands ken ik niethehehe
![]()
[..]
haha idd we zeggen wel vaker dingen wat geen perfect nederlands is.
Jullie vatten afgewerkt ook anders op dan hoe wij afgewerkt oppakken
ik zeg het eigenlijk zonder na te denken... Alleen als er mensen zijn die ergens anders wonen dan hier in brabant dan moet ik altijd even nadenkendat ik dat eigenlijk niet kan zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft best lang geduurd voordat ik "afgewerkt" kon zeggen (tegen Brabo's, verder gebruik in het echt niet) zonder daarbij direct aan een heroïne hoertje te denken.![]()
Aanrijden:quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Fannetje het volgende:
Ik zeg gewoon "naast" hoor, niet langs. En ik ben toch ook een echte Brabo
"Aanrijden" is overigens ook een leuk voorbeeld.
Bij "afgewerkt" is mijn eerste gedachte aan iets wat je gemaakt hebt en goed afgewerkt is, de tweede is het hoertje in kwestie en meer kan ik ook niet bedenken eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft best lang geduurd voordat ik "afgewerkt" kon zeggen (tegen Brabo's, verder gebruik in het echt niet) zonder daarbij direct aan een heroïne hoertje te denken.![]()
yupz en de accentjes ook. Smam merkt als ik savonds thuiskom dat ik heb zelfs een dagje of zo de accentjes overneem.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef octopussy het volgende:
![]()
taalverschillen tussen provincies zijn grappig![]()
De ondertiteling onderbreekt!!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:25 schreef Riann het volgende:
[..]
yupz en de accentjes ook. Smam merkt als ik savonds thuiskom dat ik heb zelfs een dagje of zo de accentjes overneem.![]()
Je zegt in het noorden toch niet 'langs' ipv 'naast?'quote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ontopic: ik ga lunchen met een glas melk
o jaquote:Op maandag 23 juli 2007 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
De ondertiteling onderbreekt!!![]()
Smam = Riann's moeder.
Ja van herbalife vind ik alleen de chocolade shake en de vanille lekker maar je moet het zelf mixxen alleen vanille vind ik ook niet lekker maar een schepje chocola en een schepje vanille wel. Maar je hebt daarin ook aardbeien smaak nou dat smaakt absoluut niet zo zoet en ookal deed je dan 1 schepje aardbei en 1 schepje vanille en bleef veel en veelste zoet. Dus aardbei nah dus echt nooit meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef Levitation het volgende:
On topic: karamel maaltijdrepen van Weight Care zijn "niet zo".![]()
Ik vraag me af waarom ze alles altijd zo zoet maken?? Het is toch veel verstandiger om mensen juist dat zoete te laten ontwennen?![]()
Nee, andersom. In het zuiden zeggen ze vaak "langs"als ze "naast" bedoelen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zegt in het noorden toch niet 'langs' ipv 'naast?'.
ja maar jij zei dat dat niet uit te leggen valt aan zuiderlingen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, andersom. In het zuiden zeggen ze vaak "langs"als ze "naast" bedoelen.
In dit geval: "Ik liep langs mijn vriend"
Uit het verband van het verhaal kan ik opmaken dat ze NAAST haar vriend liep en niet er langs
Dat zei ik niet, maar het is wel zo.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar jij zei dat dat niet uit te leggen valt aan zuiderlingen.
Dan bedoel je zeker dat het niet uit te leggen valt aan noorderlingen?
Of mis ik nu iets?.
Ik zei dat...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar jij zei dat dat niet uit te leggen valt aan zuiderlingen.
Dan bedoel je zeker dat het niet uit te leggen valt aan noorderlingen?
Of mis ik nu iets?.
Ach soquote:Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar het is wel zo.
"langs" is in dit geval namelijk gewoon fout. En dat het fout is valt niet uit te leggen.
ik snap niet wat het verschil tussen langs en naast is hoor... maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, andersom. In het zuiden zeggen ze vaak "langs"als ze "naast" bedoelen.
In dit geval: "Ik liep langs mijn vriend"
Uit het verband van het verhaal kan ik opmaken dat ze NAAST haar vriend liep en niet er langs
Waar in Brabant? Volgens mij is het namelijk echts iets "zuid-oost-Brabants"... Fannetje kent het ook niet en die woont in Noord-NoordBrabant.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Volgens mij komt het niet algemeen voor hoor. Bijna heel m'n familie woont in brabant en ik ging er naar school en daar heb ik 'langs=naast' nooit gehoord. Wel op een sbs programma ofzo![]()
misschien is het je nooit opgevallen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Volgens mij komt het niet algemeen voor hoor. Bijna heel m'n familie woont in brabant en ik ging er naar school en daar heb ik 'langs=naast' nooit gehoord. Wel op een sbs programma ofzo![]()
voor zover ik weet duidt 'langs' een beweging aan. Je loopt dus ergens langs. Je kunt niet langs iets stilstaan. En als je naast iemand loopt, loopt diegene dus de hele tijd naast jou.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:47 schreef Riann het volgende:
[..]
ik snap niet wat het verschil tussen langs en naast is hoor... maar dat zal wel aan mij liggen
dat dusquote:Op maandag 23 juli 2007 12:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Omg. wolluk (dat is ook wat, maar nooit 'langs' ) en bergen op zoom, dus dat klopt wel ja
![]()
Langs moet je in 'ander nederlands' zien als 'erlangs' of 'er langsheen'.
Als ik langs m'n vriendje liep, zouden veel mensen het opvatten in de zin dat ik hem straal voorbij zou lopen (denk ik).
ja ik snap wel wat je bedoeld maar ik liep toch langs mijn vriend ik liep op dat moment ook gewoon door. Toen dat "wijf" tegen me begon te schreeuwen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voor zover ik weet duidt 'langs' een beweging aan. Je loopt dus ergens langs. Je kunt niet langs iets stilstaan. En als je naast iemand loopt, loopt diegene dus de hele tijd naast jou.
ik geef wel een aplausje wegquote:Op maandag 23 juli 2007 12:59 schreef Levitation het volgende:
Half topic vol met TTK-geneuzel.![]()
Zullen we weer ontopic verder klappen?![]()
Het zal je nu wel een heerlijk gevoel geven dat je nu goed afvaltquote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef octopussy het volgende:
ik sta weer in het lijstje![]()
verder heb ik mijn hyveblogje ook weer ge-update![]()
haha Dankjequote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef Fannetje het volgende:
Ik kijk even niet en het halve topic staat vol met Brabants geneuzel
Volgens mij is het ook streek-afhankelijk, dat "langs". Ik vind sowieso dat zuid-oost brabanders wat meer rare woordjes gebruiken. Smam en Spap komt hier bijvoorbeeld ook niet (veel) voor.
Maar goed, back ontopic
waar ergens in brabant?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef omearos het volgende:
Zo, ben weer thuis van actief doen in Noord-Brabant![]()
Gistermiddag de hele middag gefietst, puzzeltocht die 5 uur duurde, erg gaaf. Maar nu wel spierpijn![]()
Morgen weer wegen, hopelijk zit ik dan nog steeds onder de 90 *duim*duim*
Echt, ik ben zo getraumatiseerd nu dat ik vanochtend spontaan chocoladetaart heb gegeten als ontbijt!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was een soort plateautje dat eruit zag als een vliegend tapijt en daar kon je dan op gaan zitten. Van achteren werd je dan door een camera zo gefilmd dat je op de wand voor je werd geprojecteerd en dan leek het alsof je zelf op dat tapijt over de wereld vloog langs culinaire plekjes. Ik zat met Liejannuh op dat tapijt en ik weet dat de camera een pondje toevoegt, maar jeetje wat een dikke reet had ik!![]()
Mooie vrouwen met een traumaquote:Op maandag 23 juli 2007 14:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Echt, ik ben zo getraumatiseerd nu dat ik vanochtend spontaan chocoladetaart heb gegeten als ontbijt!
Trauma's van mijn eigen rug overigens en erg lekkere chocoladetaart in Utrecht.
ja het afvallen gaat nu nog heel hard, maar ik besef me ook dat er een tijd komt dat het niet meer hard gaat.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef Riann het volgende:
[..]
Het zal je nu wel een heerlijk gevoel geven dat je nu goed afvalt![]()
eet je nu ook heel anders als voorheen?
Smam en spap is natuurlijk gewoon een afkorting van 'ons mam' en 'ons pap'. Ik vind het wel schattig. Moet dan meteen aan Marlies van Boer zoekt Vrouw denkenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef Fannetje het volgende:
Smam en Spap komt hier bijvoorbeeld ook niet (veel) voor.
Da's niet ver van mijn huis.quote:
Kon ik bijna op bezoekquote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's niet ver van mijn huis.![]()
Al zou ik het niet willen lopen.![]()
Dat is inderdaad de Kempen... ik vind 't het hier inderdaad ook heel mooi. Fiets graag wat rond hier.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Kon ik bijna op bezoek
De fietstocht was in de Kempen (geloof ik) erg mooi gebied![]()
als je nog eens in brabant komt dan raad ik je heusden gem. asten aan je hebt daar ook een heel mooi natuurgebied de grote peel.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Kon ik bijna op bezoek
De fietstocht was in de Kempen (geloof ik) erg mooi gebied![]()
Goed ideequote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef omearos het volgende:
Mini-meet: fietsen in Brabant![]()
Deze tocht was georganiseerd door vrienden vanik kom eigenlijk bijna nooit in Noord-Brabant. Veel te ver weg
![]()
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef Levitation het volgende:
Fietstocht van Lev's huis naar Rianns huis...Is ongetwijfeld iets leuks van te maken.
![]()
o ja klopt was me nog niet opgevallenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:37 schreef freecell het volgende:
Riann Kwartet!
ben je op campzone Riann?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:07 schreef Riann het volgende:
[..]
o ja klopt was me nog niet opgevallen
dat komt door de lan normaal is het niet zo erg
tussen het call of duty spelen door
Thuisquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Thuis
ouders op vakantie mijn broer Rudy een lanparty georganiseerd ik zit hier ook echt alleen maar met mannen
ps ik heb even mijn naam veranderd![]()
het is je vergeven hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 17:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
sorry...
komt door de narcose![]()
ik ga even boodschapjes doenstefan is pas over een uur thuis
![]()
Hallo daar ver wegquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Je woont voor mij dichterbij dan de brabo's onder ons
Een scheur in je bank!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:15 schreef Rewimo het volgende:
Nou... niet helemaal. Er is een vaas gesneuveld en mijn boekenkasten hebben het ook niet helemaal ongeschonden overleefd. Maar da's niet zo erg. Waar ik wel van baal is dat ze een scheur in mijn bank hebben gemaakt
Toch ben ik echt geëmigreerd (raar gevoel hoor, dat ik nu echt niet meer terugga)quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef freecell het volgende:
Hallo daar ver weg![]()
Duitsland voelt voor mij niet als "geëmigreerd" Dan moet je echt naar Canada oid
Je woont voor mij dichterbij dan de brabo's onder ons
Maar wel tof dat je er bent
Dat lijkt me wel, mijn spullen zijn als het goed is verzekerd tijdens de verhuizing. Alleen vraag ik me af hoe ze het gaan oplossen: de scheur zit midden bovenop de leuning.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:17 schreef Levitation het volgende:
Een scheur in je bank!Da's wel echt balen, zeg. Kun je nog iets op iemand verhalen?
idd dat dacht ik net ook toen ik even de vorige pagina lasquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Nu zijn we internationaal met een Duitser in ons midden![]()
Ik heb 860 kcal aan WeightCare Kuur op, plus 30 kcal voor 2 tomaten, 80 voor een banaan, 50 voor een sinaasappel en iets van 10 voor een bakje rauwkost. Totaal: 1030 kcal.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Fannetje het volgende:
Volgens valtaf.nl heb ik vandaag 1310 kcal genuttigd; dat is best okee, vind ik zelf
Dan moet je het gewoon met gewone melk doen zo erg zal dat toch niet zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb 860 kcal aan WeightCare Kuur op, plus 30 kcal voor 2 tomaten, 80 voor een banaan, 50 voor een sinaasappel en iets van 10 voor een bakje rauwkost. Totaal: 1030 kcal.![]()
Kijken of ik morgen minder honger heb.![]()
![]()
Tot nu toe is het een leuk experimentje.![]()
Oja, de pasta maken met sojamelk ipv echte melk is ranzig. Vraag me alleen af of het met gewone melk wel te eten is.![]()
Ik had sojamelk in huis omdat ik niet zo goed tegen gewone melk kan... misschien toch maar een pak magere melk in huis halen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:38 schreef Riann het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon met gewone melk doen zo erg zal dat toch niet zijn.
Ik vind sojamelk kwa smaak niet veel verschil in zitten dan met gewone melk.
Met de shakes doe ik altijd 1tje met sojamelk en 1tje met melk maar ja ik pak meestal choco sojamelk. Misschien is dat ook het verschil dat ik het verschil tussen gewone en dat niet echt merk.
Heb je btw nu honger????
Ik heb toennet heerlijk chinees gegeten. 70 euro aan chinees we hebben nog genoeg over voor morgen voor mij mijn broer en mijn vriend. Als we zin hebben of geen zin hebben om iets anders te halen.
En je hebt de avondmaal al gehad en je mag nu niks meer hebben?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had sojamelk in huis omdat ik niet zo goed tegen gewone melk kan... misschien toch maar een pak magere melk in huis halen.
Ik heb momenteel enorme honger... hele dag geen last gehad, pas na het "avondeten" kreeg ik honger. Maar ik heb ook 1km gezwommen, misschien heeft 't daar iets mee te maken.![]()
Dat klinkt helemaal niet sneu ik heb maar 2 vriendinnetjes. Dat is ook niet veel. Maar hoe en wat en waarom heeft ze je laten vallen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn (enige) (ok, dat klinkt echt wel sneu
maar hey, het is helaas wel zo) vriendinnetje heeft me zojuist lekker hard laten vallen
wát een mooi moment om te gaan emo vreten tot je erbij neervalt heh?
*dikke knuffel* och arme! Het klinkt niet eens sneu, het ìs ook heel erg sneu!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn (enige) (ok, dat klinkt echt wel sneu
maar hey, het is helaas wel zo) vriendinnetje heeft me zojuist lekker hard laten vallen
wát een mooi moment om te gaan emo vreten tot je erbij neervalt heh?
ik werk nogal veel, en heb niet altijd tijd om af te spreken, de laatste maanden belde en smste ik altijd als ik kon, maar zij gaf nooit thuis. zij smste mij voorheen nog wel eens, maarja, dan kon ik niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet sneu ik heb maar 2 vriendinnetjes. Dat is ook niet veel. Maar hoe en wat en waarom heeft ze je laten vallen?
Ja beetje stom van haarquote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik werk nogal veel, en heb niet altijd tijd om af te spreken, de laatste maanden belde en smste ik altijd als ik kon, maar zij gaf nooit thuis. zij smste mij voorheen nog wel eens, maarja, dan kon ik niet.
kreeg ik een mail, dat ik van haar scheen te verwachten dat ze altijd tijd had omdat ze toch niks beters te doen had. en daar had ze geen zin meer in. ofzo.
als iets niet waar is, is dat het wel
als je wil afspreken, moet je toch laten weten dat je tijd hebt, of wat?
Pfalzdorf (bij Goch (bij Kleve))quote:Op maandag 23 juli 2007 20:16 schreef omearos het volgende:
Waar in Duitsland woon je nu? Straks zijn we nog bijna buren![]()
helaas, te laat daarvoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef YPPY het volgende:
Ga maar gezond emo eten MissMirjaM, kun je de schade beperken. Wel vervelend zo.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:19 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!
Hier is het droog... En ik heb twee piepende kittens achter mij die het liefst de bench uitwillen....
In de reacties lees je dat de meesten het niets vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Yuk: Kate Moss: 'Rexy wordt dé zomertrend'
ik laat ze er later wel weer uit, maar eerst wil ik ff rustig harry potter uitlezen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Laat je ze er uit? Of moeten ze nog ff zichzelf vermaken?
Ik zit hier te ontbijten, vandaag mijn neefje jarig én mijn broer en we gaan dus naar allebei toe
ff oppassen dus, dieettechnisch gezien
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef teigan het volgende:
Omearos, dan zit je er volgende week vast goed onder!!!
Da's niet echt in de buurt, veel te ver zuidelijk. En volgens Google woon jij dan nog steeds westelijker dan ikquote:
Sommige mensen zullen zeggen dat de dieetclub al internationaal was met Groningers en Friezen erbijquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Nu zijn we internationaal met een Duitser in ons midden![]()
Vond ik ook.. maar al zoekende op internet kwam ik daarop... misschien dat er geen klap van klopt, kan zijn. Maar het voelde iig wel als een tekort van 200kcal.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Een desser van 200 kcal?Dat is best veel voor een dieet met zo'n 850 kcal per dag
En Brabanders!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen zeggen dat de dieetclub al internationaal was met Groningers en Friezen erbij.
Als ik het goed heb onthouden zit er een boekje bij met info, staat daar niet in hoeveel kcal er in elke maaltijd zit?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vond ik ook.. maar al zoekende op internet kwam ik daarop... misschien dat er geen klap van klopt, kan zijn. Maar het voelde iig wel als een tekort van 200kcal.![]()
![]()
De site van weightcare weigert vandaag.Kan 't dus niet tjekken.
![]()
Tukker meldt zichquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
En Brabanders!![]()
Alleen missen we nog Limbo's![]()
Uhhh...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden zit er een boekje bij met info, staat daar niet in hoeveel kcal er in elke maaltijd zit?
En dan zoveel internetten? Schandalig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uhhh...
Boekje ligt thuis...
Levi zit op werk...
![]()
Iedereen is op vakantie...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:49 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En dan zoveel internetten? Schandalig!![]()
Weekje Weight Care?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben aardig aangekomen man
niet zo gek, met mijn fikse dip, maar toch
ik ben bijna in staat een sonja bakkerboek aan te schaffen
let wel; bijna. nog net niet helemaal. maar wie weet.
moet wel weer aan de touwtjes trekken, m'n kleren krimpen
nog dames met tips voor me?
Crashdieet!!!!!!!!quote:
Ik heb nog wel een SB boek wat je mag lenenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben aardig aangekomen man
niet zo gek, met mijn fikse dip, maar toch
ik ben bijna in staat een sonja bakkerboek aan te schaffen
let wel; bijna. nog net niet helemaal. maar wie weet.
moet wel weer aan de touwtjes trekken, m'n kleren krimpen
nog dames met tips voor me?
De site van weightcare doet 't weer...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Een desser van 200 kcal?Dat is best veel voor een dieet met zo'n 850 kcal per dag
Maar het blijft leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:56 schreef Ikiskoel het volgende:
Hehe de gouden kooiIk kijk er graag naar (shame on me). Maar Riann, het merendeel van de deelnemers zijn acteurs, dus eigenlijk is het hartstikke nep!
lanparty gehad van gistermiddag de eerste was er gistermorgen al om half 10 tot nu net ik heb een krappe 3 uur tussendoor geslapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:57 schreef teigan het volgende:
wij zijn ze Riann?(kan het zo neit vinden als ik teruglees)er hangt hier een kittentje heel zielig bovenin de bench te piepen dat ze eruit wil....
dan moet je dat harry potter boek ook ff aan de kant leggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:57 schreef teigan het volgende:
wij zijn ze Riann?(kan het zo neit vinden als ik teruglees)er hangt hier een kittentje heel zielig bovenin de bench te piepen dat ze eruit wil....
van mij mogen ze ze laten zitten en de regels over fysiek contact veranderen....dan maken ze elkaar wel afquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf wel eens hangen als ik aan het zappen ben en langs DGK kom, mens wat een triestheid daar zegEn die mensen moeten ooit nog weer in de normale maatschappij functioneren
![]()
Waarom doe je een kitten in de benchquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:57 schreef teigan het volgende:
die had ik vanmorgen om 10 uur al uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:23 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan moet je dat harry potter boek ook ff aan de kant leggen
en wat vond je ervan? mag ook via pmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef teigan het volgende:
[..]
die had ik vanmorgen om 10 uur al uit
Marloes, omdat het gedumpte kittens zijn, die nog wat bang zijn...we kregen als advies om ze nog niet te lang uit de bench te houden, omdat je kans hebt dat ze nog zo wild zijn dat ze proberen te ontsnappen uit huis, of ergens onder gaan zitten en er niet meer ondervandaan komen..
maar ondertussen zijn ze er meer uit dan in, het gaat best goed met ze qua bangheid voor mensen..
ik kan er wel mee lachen ik vind alleen het oneerlijke dat nena door die trap tegen brian eruit is gezet en nu er vele erge dingen gebeuren word er niemand uitgezet. En volgens mij is jaap de enige acteur. Maar hij is zoiezo gek dat hij er aan mee werkt zijn relatie met cora is wel stuk gegaan door DGK.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf wel eens hangen als ik aan het zappen ben en langs DGK kom, mens wat een triestheid daar zegEn die mensen moeten ooit nog weer in de normale maatschappij functioneren
![]()
Nou, dàt gevoel had ik dus ook en die Nena vond ik een stuk leuker dan al die huidige troela's (sorry troelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:27 schreef Riann het volgende:
ik kan er wel mee lachen ik vind alleen het oneerlijke dat nena door die trap tegen brian eruit is gezet en nu er vele erge dingen gebeuren word er niemand uitgezet. En volgens mij is jaap de enige acteur. Maar hij is zoiezo gek dat hij er aan mee werkt zijn relatie met cora is wel stuk gegaan door DGK.
Nena vond ik ook een leuke meid af en toe wel een beetje hoerig maar die amanda is helemaal erg dat is gewoonquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dàt gevoel had ik dus ook en die Nena vond ik een stuk leuker dan al die huidige troela's (sorry troel) bij elkaar!
klopt. Maar ik heb wel nodig om te kunnen tellen van zoveel en zoveel mag je hebben. Of waar al hele dagen beschreven staan. Ik moet eigenlijk ook gaan opschrijven wat ik elke dag eet. Dan zou ik een beter overzicht hebben van wat ik binnen krijg. Maar ik zoek dat meestal niet dat gaat een week goed of een paar dagen en dan ben ik het alweer spuugzat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Minder kcal innemen dan je verbruikt werkt. Punt. Meer is er niet. Echt niet.
Ah oke, het klonk een beetje raarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef teigan het volgende:
[..]
die had ik vanmorgen om 10 uur al uit
Marloes, omdat het gedumpte kittens zijn, die nog wat bang zijn...we kregen als advies om ze nog niet te lang uit de bench te houden, omdat je kans hebt dat ze nog zo wild zijn dat ze proberen te ontsnappen uit huis, of ergens onder gaan zitten en er niet meer ondervandaan komen..
maar ondertussen zijn ze er meer uit dan in, het gaat best goed met ze qua bangheid voor mensen..
Nou, de mensen die ik ken houden het in elk geval niet vol.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:33 schreef Riann het volgende:
Daarom zou ik wel willen weten of er ook mensen zijn waar het sonja bakker niet werkt. Ik heb in mijn omgeving alleen nog maar positieve verhalen van gehoord.
Na 1 dag SB kreeg ik al geen hap meer door m'n keelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, de mensen die ik ken houden het in elk geval niet vol.
Ik weet inmiddels wel wat ik wel en niet moet doen, dus deze keer ga ik gewoon proberen om caloriën te tellen. En ik maak het niet al te streng voor mezelf door de grens bij 1500 kcal te leggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:29 schreef Jojogirl het volgende:
Fannetje, heb je eik nog een specifiek dieet deze keer (Weight Watchers), of tel je gewoon caloriën?
Weight Watchers is eigenlijk niet echt een dieet, want je telt in principe ook gewoon caloriën, alleen dan in de vorm van punten. Als je dat goed doet, móet je er echt mee afvallen Riann. Ik vraag me dan ook af of jij in die twee maanden wel gemotiveerd was. Want je moet er natuurlijk nog wel op letten dat je niet teveel punten eet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:33 schreef Riann het volgende:
elk dieet werkt eigenlijk anders op een mens. Net als weight watchers ook heb ik ook 2 maanden gedaan of zo helemaal niks afgevallen en fannetje is er toen zoveel mee kwijt geraakt. Daarom zou ik wel willen weten of er ook mensen zijn waar het sonja bakker niet werkt. Ik heb in mijn omgeving alleen nog maar positieve verhalen van gehoord.
Was wel gezellig, vooral bij mijn broerquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef teigan het volgende:freecell..
leuke verjaardag gehad?
btw, als je die tea tree olie wilt gebruiken, dan moet ie zeker wel eerst verdunt worden?
Ja, best welquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:39 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen...
Ik zit wel gezellig mee te lezen maar vergeet helemaal te posten.![]()
Nadeeltje van te weinig eten: je gaat een beetje muf ruiken uit je mond.![]()
Ik neem dan altijd een stukje droog brood en wat te drinken, maar je hebt zeker geen brood in huis nu?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:39 schreef Levitation het volgende:
Nadeeltje van te weinig eten: je gaat een beetje muf ruiken uit je mond.![]()
Thuis heb ik wel brood... ik ben alleen niet thuis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem dan altijd een stukje droog brood en wat te drinken, maar je hebt zeker geen brood in huis nu?
Of kauwen op verse peterselie, dat werkt ook(of gewoon een kauwgumpje
)
ik heb zelf even een flesje gehaald, ik had zo'n vermoeden dat ik het gisteren al heel dringend kon gebruiken, maar het blijft nog redelijk rustig...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Was wel gezellig, vooral bij mijn broer
Voor de huid hoef je het niet te verdunnen, voor in je navel ook nietvoor de rest weet ik het niet. Wilde je mijn flesje nog hebben?
Wat slechtquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, best wel
Dat is zondagsmorgens in de kerk ook altijd zo, dan hebben nog best veel mensen niet ontbeten en de dienst duurt tot 12 uur meestal, dan ruik je dat dus ook overal.
Dé reden dat ik op zondag altijd ontbijt
Nee, valt mee, de tieners zijn over het algemeen eerder dan hun ouders in de kerk (op de fiets) die vinden het allemaal wel tof.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat slecht.
Heb je veel jongeren in de kerk dan die tot het laatste moment blijven liggen? Ik werd altijd steevast om 8:45 uit bed getrapt voor het ontbijt op zondagochtend.
Dat is al een stuk beter dan in de kerk van mijn ouders... daar zijn bij de preek eindelijk alle mensen binnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Iedereen is meestal binnen voor de mededelingen na het tweede lied
Het is nog al een informeel sfeertje
Och, als wij een paar keer strikt om 10 uur beginnen (soms doen we dat ineensquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter dan in de kerk van mijn ouders... daar zijn bij de preek eindelijk alle mensen binnen.![]()
En mijn vader is al 10 jaar bezig de mensen enige punctualiteit bij te brengen, maar bij de betreffende groep is dat onbegonnen werk.![]()
daarvoor hebben ze riemen uitgevonden hèquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit even uit te blazen, onder de witte spikkelsBen de keuken aan het witten. qltel is nu het volgende stuk aan het afplakken. Ik zal er wel heel elegant uitzien in mijn veel te grote shirt (handig, had ik per ongeluk niet weggegooid maar komt nu dus goed van pas) en blote benen - omdat ik mijn kluskleren niet kan vinden en qltels oude spijkerbroek blijft niet om mijn kont hangen
't Zal me worst wezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:47 schreef teigan het volgende:
Ach, zolang er niet ineens nieuwe buren in de keuken staan, dan maakt het ook niet zoveel uit..
En... dekt het in een keer of ben je nog weken aan het witten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Zal me worst wezen![]()
Voor nu ben ik gespikkeld genoegStraks maar weer een ander klusje zoeken
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef Liejannuh het volgende:
[raar lijstje]
Cool lijstje he?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan niet kloppen lijkt mij. Sterker nog, het lijkt me echt een onzin lijst.
![]()
Oeh dan heb ik:quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Cool lijstje he?!
Volgens mij klopt er ook niet zo heel erg veel van.
Als je niet te moeilijk doet, dan heb ik al 7 "ziektes.
Hooikoorts, astma, allergie, slechtziend (-5 is toch wel een beetje slechtziend?), problemen met het hart (af en toe hartkloppingen), migraine/hoofdpijn (zelden, maar ik heb er wel eens last van) en overgewicht.
Ik hou van lijstjes afzeiken.
RSI staat er ook tussen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh dan heb ik:
Hooikoorts, astma, allergie, migraine/hoofdpijn en overgewicht.![]()
De dingen waar ik echt last van heb zie ik niet in je lijstje terug:
RSI (Of CANS), spastische darm en overgevoelig bindweefsel.![]()
Dan kom ik ook een heel eind: astma, burnout, overgewicht, hoogdbegaafd (waarschijnlijk), slechtziend (officieel, familiekwaaltje, geen last van verder)quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ik lees net in Dagblad de Pers (die van gister eigeniljk) dat er 8.000.000 Nederlanders zijn met overgewicht!
Het artikel heet "Van de 16 miljoen Nederlanders zijn er 47 miljoen ernstig ziek" en dat is natuurlijk een ontzettend grappige titel, alleen klopt er niets van het lijstje. Aantal ziektes die zijn genoemd en die ik nu niet echt een ziekte vind: hoogbegaafd (66.000 Nederlanders), Kaalheid, haaruitval (8.000.000 Nederlanders), snurken (2.000.000 Nederlanders) en UMTS straling (320.000 Nederlanders).
Komt nog eens bij dat de hoeveelheden volgens mij helemaal niet kloppen. Ik noem er een paar:
- 1.000.000 Nederlanders met een burnout (beetje veel!)
- 240.000 Nederlanders met Astma/COPD (beetje weinig!)
- 820.000 Nederlanders die alcoholist zijn (dat is wel heel veel, bijna net zoveel als hooikoorts!)
- 650.000 mensen die blind of slechtziend zijn (beetje veel ook, tenzij je met -3 of +3 al slechtziend bent!)
- 8.000.000 Nederlanders die last hebben van kaalheid of haaruitval (dat is 1 op de 2!)
- 5.000.000 Nederlanders met problemen met het hart (beetje veel ook!)
- 1.500.000 Nederlanders met migraine of hoofdpijn (vage omschrijving, beetje veel ook).
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Dan kom ik ook een heel eind: astma, burnout, overgewicht, hoogdbegaafd (waarschijnlijk), slechtziend (officieel, familiekwaaltje, geen last van verder)
Lekker vaag![]()
Stond hypermobiel er niet bij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:46 schreef freecell het volgende:
Wij hadden het lijstje gisteren al gevonden
Ik had van het lijsje: Allergieën (mijn mond tintelt als ik citrus eet), ADHD, hoogbegaafdheid, lage rugpijn(niet vaak, gewoon eens in de maand
), autisme (ADHD, valt in het autistisch spectrum) Atsma COPD (nooit last van, maar wel een vorm van bronchitis, dus officieel wel
)
UMTS straling heb ik volgens mij geen last van
En werkelijk, ik ben kerngezond
De ondertitel was "(als we geloof hechten aan de patiëntenlobby's die volgend jaar 10 miljoen extra subsidie krijgen)"quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef omearos het volgende:
Pff, dan heb ik er nog meer, oa hypermobiel en allergieen
Wat is het nut van zo'n lijst? Zijn het mensen die het hebben of die er last van hebben? Want ik heb alleen echt last van astma en burn-out, de rest niet
checkquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
1 op de 3 mensen last van hun hart? Als in: gebroken hart of zo?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit eens gelezen dat iedereen gemiddeld 6-7 kwaaltjes per week heeftDenk ook aan pukkeltjes, een verrekt spiertje, een zonnebrandje, iets in je oog krijgen etc etc.
Ik heb een nieuw onderschrift, ik vond het te mooi om niet te melden
Jep, ik heb heel veel gecompensatie-eetquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef omearos het volgende:
Welkom terug Stormwqueen![]()
Knap dat je bent gestopt met rokenIs dat ook de reden dat er 5 kilo snel af moet?
Op welke manier ga je dat doen? Ook zo'n pakket als Levi of iets anders?
Gestopt met roken, goed zegquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, ik heb heel veel gecompensatie-eet
Plus dat ik van die blijheidspilletjes slik momenteel waardoor ik meer schijt heb aan mijn vetrollen
Maar nee, geen pakket, ik ga lekker soepdieten(ik ril bij de gedachte aan shakes etc)
Welkom terug meisie!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
niet bashen pleaseDaar word ik echt heel chagrijning van. Ik weet dat crashen niet goed is maar ik heb ff een duwtje in de goede richtiong nodig en ik ga er heus niet zo mijn overgewicht vanaf proberen te krijgen
Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen...
Juist, en ik heb een groot hart!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb helemaal niet zo veel vet, ik ben gewoon heel gespierd
Daarom vroeg ik ook hoelang je het soepdieet wilde gaan doen. Als je dàt al bashen vindt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
niet bashen pleaseDaar word ik echt heel chagrijning van. Ik weet dat crashen niet goed is maar ik heb ff een duwtje in de goede richtiong nodig en ik ga er heus niet zo mijn overgewicht vanaf proberen te krijgen
Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen...
Sorry, het ligt nogal gevoelig, ik reageerde te fel. De reden waarom ik hier een tijd niet ben geweest is onder andere het feit dat ik nogal werd aangevallen op mijn eetgedrag, dat hangt er nog een beetje in denk ik...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoelang je het soepdieet wilde gaan doen. Als je dàt al bashen vindt.
nee, het is inderdaad meer een opstartje voor me, net als bij Leviquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal je niet aanvallen op je eetgedrag hoor, ik maak me alleen bezorgd om mensen die ik leuk vindMaar als je het als duwtje in de rug nodig hebt dan zie ik het probleem ook niet.
Soms hebben we dat gewoon even nodigquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, soepdieet is vast altijd nog beter dan mijn 10 dagen alcohol dieet![]()
Why not?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het nog steeds nodig, maar ik mag niet meer(nog afgezien van het feit dat er alleen nog Goldstrike en Champagne is)
Verrassend. Er zijn meer mensen ziek door UMTS-straling dan door kanker.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
Zoals beloofd:
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat mijn ex het wel gehad heeft met me in bed stoppen en mijn dronken gehuil aanhoren. Dus, dan maar niet. Plus je moet eerst dronken worden om Goldstrike te kunnen drinken.
Vergeet de 820.000 alcoholisten die diet land telt niet. En de 1.000.000 mensen met een burnout. En dan heb ik het ong niet eens over de 8.000.000 mensen die last hebben van kaalheid of haaruitval.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Verrassend. Er zijn meer mensen ziek door UMTS-straling dan door kanker.
En dan heb ik de 2 miljoen die lijden aan de ernstige ziekte snurken nog niet genoemd.
Dat doen we hier allemaal continuequote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat mijn ex het wel gehad heeft met me in bed stoppen en mijn dronken gehuil aanhoren. Dus, dan maar niet. Plus je moet eerst dronken worden om Goldstrike te kunnen drinken.
Mijn eerste gedachte was dat ze een 0 waren vergeten ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Als je bedenkt dat 98% van de wielrenners in de Tour de France astma heeft dan is 240.000 Nederlanders wel heel weinig
Chronisch eczeem en allergie voor alles wat beest is vergetenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:19 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, opsomtopicOvergewicht, slechtziend, hooikoorts. Mmm, dat was het alweer, valt mee.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Efteling
Mijn BMI zit nog onder de 30Dat betekent dat er nog hoop is
Ja, wel goed weerquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:36 schreef teigan het volgende:
Veel plezier in de Efteling Fannetje!!
freecell, hoe gaat het nu met je pols?
Ja, zie mijn post voor mijn vorige postquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Was je gevallen, freecell?
Jaina loopt ook voor mn voetenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Post even over het hoofd gezienIk geloof dat jij en Guus ook niet goed samen zouden gaan
Die loopt ook voortdurend voor je voeten.
Dat staat er toch nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben ik dan hopeloos?
![]()
![]()
Over de Efteling: we zijn een eftelingmeet aan het plannen... zie Di-eetclubmeeting XXI - Op naar de 5 jaarmeet![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:06 schreef Troel het volgende:
Ik durf niet eens meer op de weegschaal te gaan staan omdat het vast onder de 87 zal zijn
Hoe raar kun je zijn
Ja zeg, wat is dat nouquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef Ymke het volgende:
Troel de arts is ziek hier
Dat is super, Levi! Ik heb een tijdje tijdens het lijnen WeightCare gebruikt voor van die dagen dat je van te voren weet dat je het te druk hebt om aan eten maken te denken (bijv. als ik dienst had) en dan was het een goede oplossing. Je kan het gebruiken na een dagje teveel eten of op dagen dat je je niet druk wilt/kan maken over wat je eet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef Levitation het volgende:
Woei, ik val af!Morgen of overmorgen zal ik een updaatje doen.
Ik zit er over te denken om iedere week 1 dag te "balansen" met een dagje WeightCare oid. Wil écht nog 10kg kwijt.![]()
quote:Immanuel Kant was a real pissant
Who was very rarely stable.
Heidegger, Heidegger was a boozy beggar
Who could think you under the table.
David Hume could out-consume
Schopenhauer and Hegel,
And Wittgenstein was a beery swine
Who was just as schloshed as Schlegel.
There's nothing Nietzche couldn't teach ya
'Bout the raising of the wrist.
Socrates, himself, was permanently pissed.
John Stuart Mill, of his own free will,
On half a pint of shandy was particularly ill.
Plato, they say, could stick it away--
Half a crate of whiskey every day.
Aristotle, Aristotle was a bugger for the bottle.
Hobbes was fond of his dram,
And Ren Descartes was a drunken fart.
'I drink, therefore I am.'
Yes, Socrates, himself, is particularly missed,
A lovely little thinker,
But a bugger when he's pissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |