Weekje Weight Care?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben aardig aangekomen man
niet zo gek, met mijn fikse dip, maar toch
ik ben bijna in staat een sonja bakkerboek aan te schaffen
let wel; bijna. nog net niet helemaal. maar wie weet.
moet wel weer aan de touwtjes trekken, m'n kleren krimpen
nog dames met tips voor me?
Crashdieet!!!!!!!!quote:
Ik heb nog wel een SB boek wat je mag lenenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben aardig aangekomen man
niet zo gek, met mijn fikse dip, maar toch
ik ben bijna in staat een sonja bakkerboek aan te schaffen
let wel; bijna. nog net niet helemaal. maar wie weet.
moet wel weer aan de touwtjes trekken, m'n kleren krimpen
nog dames met tips voor me?
De site van weightcare doet 't weer...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Een desser van 200 kcal?Dat is best veel voor een dieet met zo'n 850 kcal per dag
Maar het blijft leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:56 schreef Ikiskoel het volgende:
Hehe de gouden kooiIk kijk er graag naar (shame on me). Maar Riann, het merendeel van de deelnemers zijn acteurs, dus eigenlijk is het hartstikke nep!
lanparty gehad van gistermiddag de eerste was er gistermorgen al om half 10 tot nu net ik heb een krappe 3 uur tussendoor geslapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:57 schreef teigan het volgende:
wij zijn ze Riann?(kan het zo neit vinden als ik teruglees)er hangt hier een kittentje heel zielig bovenin de bench te piepen dat ze eruit wil....
dan moet je dat harry potter boek ook ff aan de kant leggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:57 schreef teigan het volgende:
wij zijn ze Riann?(kan het zo neit vinden als ik teruglees)er hangt hier een kittentje heel zielig bovenin de bench te piepen dat ze eruit wil....
van mij mogen ze ze laten zitten en de regels over fysiek contact veranderen....dan maken ze elkaar wel afquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf wel eens hangen als ik aan het zappen ben en langs DGK kom, mens wat een triestheid daar zegEn die mensen moeten ooit nog weer in de normale maatschappij functioneren
![]()
Waarom doe je een kitten in de benchquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:57 schreef teigan het volgende:
die had ik vanmorgen om 10 uur al uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:23 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan moet je dat harry potter boek ook ff aan de kant leggen
en wat vond je ervan? mag ook via pmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef teigan het volgende:
[..]
die had ik vanmorgen om 10 uur al uit
Marloes, omdat het gedumpte kittens zijn, die nog wat bang zijn...we kregen als advies om ze nog niet te lang uit de bench te houden, omdat je kans hebt dat ze nog zo wild zijn dat ze proberen te ontsnappen uit huis, of ergens onder gaan zitten en er niet meer ondervandaan komen..
maar ondertussen zijn ze er meer uit dan in, het gaat best goed met ze qua bangheid voor mensen..
ik kan er wel mee lachen ik vind alleen het oneerlijke dat nena door die trap tegen brian eruit is gezet en nu er vele erge dingen gebeuren word er niemand uitgezet. En volgens mij is jaap de enige acteur. Maar hij is zoiezo gek dat hij er aan mee werkt zijn relatie met cora is wel stuk gegaan door DGK.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf wel eens hangen als ik aan het zappen ben en langs DGK kom, mens wat een triestheid daar zegEn die mensen moeten ooit nog weer in de normale maatschappij functioneren
![]()
Nou, dàt gevoel had ik dus ook en die Nena vond ik een stuk leuker dan al die huidige troela's (sorry troelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:27 schreef Riann het volgende:
ik kan er wel mee lachen ik vind alleen het oneerlijke dat nena door die trap tegen brian eruit is gezet en nu er vele erge dingen gebeuren word er niemand uitgezet. En volgens mij is jaap de enige acteur. Maar hij is zoiezo gek dat hij er aan mee werkt zijn relatie met cora is wel stuk gegaan door DGK.
Nena vond ik ook een leuke meid af en toe wel een beetje hoerig maar die amanda is helemaal erg dat is gewoonquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dàt gevoel had ik dus ook en die Nena vond ik een stuk leuker dan al die huidige troela's (sorry troel) bij elkaar!
klopt. Maar ik heb wel nodig om te kunnen tellen van zoveel en zoveel mag je hebben. Of waar al hele dagen beschreven staan. Ik moet eigenlijk ook gaan opschrijven wat ik elke dag eet. Dan zou ik een beter overzicht hebben van wat ik binnen krijg. Maar ik zoek dat meestal niet dat gaat een week goed of een paar dagen en dan ben ik het alweer spuugzat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Minder kcal innemen dan je verbruikt werkt. Punt. Meer is er niet. Echt niet.
Ah oke, het klonk een beetje raarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef teigan het volgende:
[..]
die had ik vanmorgen om 10 uur al uit
Marloes, omdat het gedumpte kittens zijn, die nog wat bang zijn...we kregen als advies om ze nog niet te lang uit de bench te houden, omdat je kans hebt dat ze nog zo wild zijn dat ze proberen te ontsnappen uit huis, of ergens onder gaan zitten en er niet meer ondervandaan komen..
maar ondertussen zijn ze er meer uit dan in, het gaat best goed met ze qua bangheid voor mensen..
Nou, de mensen die ik ken houden het in elk geval niet vol.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:33 schreef Riann het volgende:
Daarom zou ik wel willen weten of er ook mensen zijn waar het sonja bakker niet werkt. Ik heb in mijn omgeving alleen nog maar positieve verhalen van gehoord.
Na 1 dag SB kreeg ik al geen hap meer door m'n keelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, de mensen die ik ken houden het in elk geval niet vol.
Ik weet inmiddels wel wat ik wel en niet moet doen, dus deze keer ga ik gewoon proberen om caloriën te tellen. En ik maak het niet al te streng voor mezelf door de grens bij 1500 kcal te leggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:29 schreef Jojogirl het volgende:
Fannetje, heb je eik nog een specifiek dieet deze keer (Weight Watchers), of tel je gewoon caloriën?
Weight Watchers is eigenlijk niet echt een dieet, want je telt in principe ook gewoon caloriën, alleen dan in de vorm van punten. Als je dat goed doet, móet je er echt mee afvallen Riann. Ik vraag me dan ook af of jij in die twee maanden wel gemotiveerd was. Want je moet er natuurlijk nog wel op letten dat je niet teveel punten eet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:33 schreef Riann het volgende:
elk dieet werkt eigenlijk anders op een mens. Net als weight watchers ook heb ik ook 2 maanden gedaan of zo helemaal niks afgevallen en fannetje is er toen zoveel mee kwijt geraakt. Daarom zou ik wel willen weten of er ook mensen zijn waar het sonja bakker niet werkt. Ik heb in mijn omgeving alleen nog maar positieve verhalen van gehoord.
Was wel gezellig, vooral bij mijn broerquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef teigan het volgende:freecell..
leuke verjaardag gehad?
btw, als je die tea tree olie wilt gebruiken, dan moet ie zeker wel eerst verdunt worden?
Ja, best welquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:39 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen...
Ik zit wel gezellig mee te lezen maar vergeet helemaal te posten.![]()
Nadeeltje van te weinig eten: je gaat een beetje muf ruiken uit je mond.![]()
Ik neem dan altijd een stukje droog brood en wat te drinken, maar je hebt zeker geen brood in huis nu?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:39 schreef Levitation het volgende:
Nadeeltje van te weinig eten: je gaat een beetje muf ruiken uit je mond.![]()
Thuis heb ik wel brood... ik ben alleen niet thuis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem dan altijd een stukje droog brood en wat te drinken, maar je hebt zeker geen brood in huis nu?
Of kauwen op verse peterselie, dat werkt ook(of gewoon een kauwgumpje
)
ik heb zelf even een flesje gehaald, ik had zo'n vermoeden dat ik het gisteren al heel dringend kon gebruiken, maar het blijft nog redelijk rustig...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Was wel gezellig, vooral bij mijn broer
Voor de huid hoef je het niet te verdunnen, voor in je navel ook nietvoor de rest weet ik het niet. Wilde je mijn flesje nog hebben?
Wat slechtquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, best wel
Dat is zondagsmorgens in de kerk ook altijd zo, dan hebben nog best veel mensen niet ontbeten en de dienst duurt tot 12 uur meestal, dan ruik je dat dus ook overal.
Dé reden dat ik op zondag altijd ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |