Nogsteeds wel goed, begin nu trek te krijgen, maar heb -gelukkig- mijn vals-speel-sinaasappeltje nog.quote:
ja als je tussendoor verder maar niet teveel honger krijgt want dan kun je gaan snaaienquote:Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nogsteeds wel goed, begin nu trek te krijgen, maar heb -gelukkig- mijn vals-speel-sinaasappeltje nog.![]()
De muesli als ontbijt was wel lekker... niet veel, maar wel (best) smakelijk.![]()
Als tussendoortje had ik een "groentebouillon"... beetje jammer... vult precies 5 minuten je maag.
![]()
Over een uurtje ga ik aan mijn maaltijdreep beginnen.![]()
HoiHoiquote:
was je van die 1,5 week wel afgevallen dan? of had je dat al verteld heb het dan anders niet helemaal mee gekregen denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het een beetje meevalt qua smaak en vulling, Levi, maar je hoeft in ieder geval geen seconde na te denken over wat je gaat etenDat is wel super lekker.
Fannetje, het gaat je lukken hoor! Gewoon op de koelkast en voorraadkast en je boodschappenbriefjes een foto van een prachtige trouwjurk plakken![]()
Ik ben gisteren aangekomen, maar dat verwachtte ik al. Ik heb 1,5 week niets gegeten en dit weekend ineens weer wel. Nu dat beetje extra weer op een wat normale manier zien kwijt te raken. Ik ga vanavond vis eten heb ik besloten![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HoiHoi
Had ik je al gezegd hoe lief je bent? Je bent echt heel lief![]()
Alleen moet ik vanavond wel voorquote:Op maandag 23 juli 2007 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het een beetje meevalt qua smaak en vulling, Levi, maar je hoeft in ieder geval geen seconde na te denken over wat je gaat etenDat is wel super lekker.
6 kiloquote:Op maandag 23 juli 2007 11:49 schreef Riann het volgende:
was je van die 1,5 week wel afgevallen dan? of had je dat al verteld heb het dan anders niet helemaal mee gekregen denk ik.
Ik zou als ik jou was absoluut iets maken wat er niet lekker uitziet, niet lekker ruikt en je op geen enkele manier kan verleiden er iets van te proevenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:52 schreef Levitation het volgende:
Alleen moet ik vanavond wel voorkoken.
Eigenlijk moet ik iets maken wat ik niet lust.
![]()
Én vanavond zwemmen.Heb er zin in, heb al weeeeeken niet gezwommen!
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
6 kilomaar ik ben dus weer een beetje aangekomen (gelukkig).
Klinkt als nasi-goreng.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was absoluut iets maken wat er niet lekker uitziet, niet lekker ruikt en je op geen enkele manier kan verleiden er iets van te proeven![]()
Dat is best fijn toch? Ik zou er stiekem toch heel blij mee zijn dat er zoveel af was.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel veel zeg. Dan is het ook niet erg dat je weer een beetje bent aangekomen. Zou niet gezond zijn als je nu niks was aangekomen. hopelijk kan je van die 6 kilo er nog een paar afhoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, schreeuwen op een kermis is zo genantquote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Riann het volgende:
- verhaal-
Het is wel motiverend om verder te gaan. Verder is het zitten op vliegende tapijten nòg motiverenderquote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef freecell het volgende:
Dat is best fijn toch? Ik zou er stiekem toch heel blij mee zijn dat er zoveel af was.
Dat mag je me gaan uitleggenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verder is het zitten op vliegende tapijten nòg motiverender![]()
ik vind het best zielig volgens mij weet ze nog niet eens dat hij met me is vreemd gegaan toen hij al iets met haar had. Maar ik baalde er behoorlijk van zo midden op de kermis. Ik liep toch ook niet naar haar om ff flink op haar te gaan schelden. Waarom in godsnaam. Dat is toch over en ik liep langs mijn vriend. Die stukken knapper liever en etc is. Ik zou hem never nooit meer terug willen al was hij de laatste man op de wereld.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, schreeuwen op een kermis is zo genant
Anders gooi je het op zwangerschapshormonen?
Ik kan me trouwens wél voorstellen dat ze zich door jou bedreigt voelt, als ik naar het gedrag van je ex kijk, heeft ze een puntje
idd mijn vriend zei nou dat is ook een stevige meid(op een lullige manier) en lelijk die had ook zoiets van what the fuck wat is dat nou weer.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:00 schreef Isabeau het volgende:
En ze klinkt een beetje als een viswijf, RiannOp straat stennis om niets trappen, terwijl het jou niets doet
Nu maar hopen dat dat van die zwangerschap niet waar was, arm kind.
Er was een soort plateautje dat eruit zag als een vliegend tapijt en daar kon je dan op gaan zitten. Van achteren werd je dan door een camera zo gefilmd dat je op de wand voor je werd geprojecteerd en dan leek het alsof je zelf op dat tapijt over de wereld vloog langs culinaire plekjes. Ik zat met Liejannuh op dat tapijt en ik weet dat de camera een pondje toevoegt, maar jeetje wat een dikke reet had ik!quote:
Zuiderlingen die het verschil tussen naast en langs niet snappenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:01 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is toch over en ik liep langs mijn vriend.
Dus bedreigd hoeft ze zich niet te voelen.
Haha dat is altijd als je eigen op tv ziet als ik op smam zun bed zit en me eigen van de zeikant zie dan denk ik echtquote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was een soort plateautje dat eruit zag als een vliegend tapijt en daar kon je dan op gaan zitten. Van achteren werd je dan door een camera zo gefilmd dat je op de wand voor je werd geprojecteerd en dan leek het alsof je zelf op dat tapijt over de wereld vloog langs culinaire plekjes. Ik zat met Liejannuh op dat tapijt en ik weet dat de camera een pondje toevoegt, maar jeetje wat een dikke reet had ik!![]()
Ergste is, je krijgt 't ze ook met geen mogelijkheid uitgelegd. Ze zijn een tikje koppig hier in het zuiden des lands.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Zuiderlingen die het verschil tussen naast en langs niet snappenIk moest echt even nadenken.
Haha perfect nederlands ken ik nietquote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Zuiderlingen die het verschil tussen naast en langs niet snappenIk moest echt even nadenken.
Ontopic: ik ga lunchen met een glas melk
haha idd we zeggen wel vaker dingen wat geen perfect nederlands is.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ergste is, je krijgt 't ze ook met geen mogelijkheid uitgelegd. Ze zijn een tikje koppig hier in het zuiden des lands.
Heeft best lang geduurd voordat ik "afgewerkt" kon zeggen (tegen Brabo's, verder gebruik in het echt niet) zonder daarbij direct aan een heroïne hoertje te denken.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Haha perfect nederlands ken ik niethehehe
![]()
[..]
haha idd we zeggen wel vaker dingen wat geen perfect nederlands is.
Jullie vatten afgewerkt ook anders op dan hoe wij afgewerkt oppakken
ik zeg het eigenlijk zonder na te denken... Alleen als er mensen zijn die ergens anders wonen dan hier in brabant dan moet ik altijd even nadenkendat ik dat eigenlijk niet kan zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft best lang geduurd voordat ik "afgewerkt" kon zeggen (tegen Brabo's, verder gebruik in het echt niet) zonder daarbij direct aan een heroïne hoertje te denken.![]()
Aanrijden:quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Fannetje het volgende:
Ik zeg gewoon "naast" hoor, niet langs. En ik ben toch ook een echte Brabo
"Aanrijden" is overigens ook een leuk voorbeeld.
Bij "afgewerkt" is mijn eerste gedachte aan iets wat je gemaakt hebt en goed afgewerkt is, de tweede is het hoertje in kwestie en meer kan ik ook niet bedenken eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft best lang geduurd voordat ik "afgewerkt" kon zeggen (tegen Brabo's, verder gebruik in het echt niet) zonder daarbij direct aan een heroïne hoertje te denken.![]()
yupz en de accentjes ook. Smam merkt als ik savonds thuiskom dat ik heb zelfs een dagje of zo de accentjes overneem.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef octopussy het volgende:
![]()
taalverschillen tussen provincies zijn grappig![]()
De ondertiteling onderbreekt!!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:25 schreef Riann het volgende:
[..]
yupz en de accentjes ook. Smam merkt als ik savonds thuiskom dat ik heb zelfs een dagje of zo de accentjes overneem.![]()
Je zegt in het noorden toch niet 'langs' ipv 'naast?'quote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ontopic: ik ga lunchen met een glas melk
o jaquote:Op maandag 23 juli 2007 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
De ondertiteling onderbreekt!!![]()
Smam = Riann's moeder.
Ja van herbalife vind ik alleen de chocolade shake en de vanille lekker maar je moet het zelf mixxen alleen vanille vind ik ook niet lekker maar een schepje chocola en een schepje vanille wel. Maar je hebt daarin ook aardbeien smaak nou dat smaakt absoluut niet zo zoet en ookal deed je dan 1 schepje aardbei en 1 schepje vanille en bleef veel en veelste zoet. Dus aardbei nah dus echt nooit meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef Levitation het volgende:
On topic: karamel maaltijdrepen van Weight Care zijn "niet zo".![]()
Ik vraag me af waarom ze alles altijd zo zoet maken?? Het is toch veel verstandiger om mensen juist dat zoete te laten ontwennen?![]()
Nee, andersom. In het zuiden zeggen ze vaak "langs"als ze "naast" bedoelen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zegt in het noorden toch niet 'langs' ipv 'naast?'.
ja maar jij zei dat dat niet uit te leggen valt aan zuiderlingen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, andersom. In het zuiden zeggen ze vaak "langs"als ze "naast" bedoelen.
In dit geval: "Ik liep langs mijn vriend"
Uit het verband van het verhaal kan ik opmaken dat ze NAAST haar vriend liep en niet er langs
Dat zei ik niet, maar het is wel zo.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar jij zei dat dat niet uit te leggen valt aan zuiderlingen.
Dan bedoel je zeker dat het niet uit te leggen valt aan noorderlingen?
Of mis ik nu iets?.
Ik zei dat...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar jij zei dat dat niet uit te leggen valt aan zuiderlingen.
Dan bedoel je zeker dat het niet uit te leggen valt aan noorderlingen?
Of mis ik nu iets?.
Ach soquote:Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar het is wel zo.
"langs" is in dit geval namelijk gewoon fout. En dat het fout is valt niet uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |