abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51742560
Fok!Dieetclub deel 179

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_51742595
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef Riann het volgende:

[..]

ik ben benieuwd hoe dat gaat....

succes
Nogsteeds wel goed, begin nu trek te krijgen, maar heb -gelukkig- mijn vals-speel-sinaasappeltje nog.
De muesli als ontbijt was wel lekker... niet veel, maar wel (best) smakelijk.
Als tussendoortje had ik een "groentebouillon"... beetje jammer ... vult precies 5 minuten je maag.

Over een uurtje ga ik aan mijn maaltijdreep beginnen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_51742600
zo hehehe weer is eentje geopend door mij ik had hem dan ook wel dicht gegooid
pi_51742631
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nogsteeds wel goed, begin nu trek te krijgen, maar heb -gelukkig- mijn vals-speel-sinaasappeltje nog.
De muesli als ontbijt was wel lekker... niet veel, maar wel (best) smakelijk.
Als tussendoortje had ik een "groentebouillon"... beetje jammer ... vult precies 5 minuten je maag.

Over een uurtje ga ik aan mijn maaltijdreep beginnen.
ja als je tussendoor verder maar niet teveel honger krijgt want dan kun je gaan snaaien
pi_51742651
Hoihoi
pi_51742696
Ik hoop dat het een beetje meevalt qua smaak en vulling, Levi, maar je hoeft in ieder geval geen seconde na te denken over wat je gaat eten Dat is wel super lekker.

Fannetje, het gaat je lukken hoor! Gewoon op de koelkast en voorraadkast en je boodschappenbriefjes een foto van een prachtige trouwjurk plakken

Ik ben gisteren aangekomen, maar dat verwachtte ik al. Ik heb 1,5 week niets gegeten en dit weekend ineens weer wel. Nu dat beetje extra weer op een wat normale manier zien kwijt te raken. Ik ga vanavond vis eten heb ik besloten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51742725
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef freecell het volgende:
Hoihoi
HoiHoi

Had ik je al gezegd hoe lief je bent? Je bent echt heel lief
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51742798
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het een beetje meevalt qua smaak en vulling, Levi, maar je hoeft in ieder geval geen seconde na te denken over wat je gaat eten Dat is wel super lekker.

Fannetje, het gaat je lukken hoor! Gewoon op de koelkast en voorraadkast en je boodschappenbriefjes een foto van een prachtige trouwjurk plakken

Ik ben gisteren aangekomen, maar dat verwachtte ik al. Ik heb 1,5 week niets gegeten en dit weekend ineens weer wel. Nu dat beetje extra weer op een wat normale manier zien kwijt te raken. Ik ga vanavond vis eten heb ik besloten
was je van die 1,5 week wel afgevallen dan? of had je dat al verteld heb het dan anders niet helemaal mee gekregen denk ik.

En vis is lekker

en de lanparty is begonnen tot morgen een keertje als ik moe ben. En de rest van de week weer naar tilburg kermis
pi_51742843
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

HoiHoi

Had ik je al gezegd hoe lief je bent? Je bent echt heel lief
pi_51742857
heeft nog één week vakantie
We gaan er nog ff flink van genieten. Vandaag blijven we alleen een lekker dagje thuis, ook heerlijk hoor.
Vanmiddag wil ik alleen even gaan kijken voor nieuwe dekbedovertrekken bij de kwantum ofzo (wil niet zulke duren)
pi_51742907
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Alleen moet ik vanavond wel voor koken. Eigenlijk moet ik iets maken wat ik niet lust.

Én vanavond zwemmen. Heb er zin in, heb al weeeeeken niet gezwommen!
***Levi was here***
pi_51742973
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:49 schreef Riann het volgende:
was je van die 1,5 week wel afgevallen dan? of had je dat al verteld heb het dan anders niet helemaal mee gekregen denk ik.
6 kilo maar ik ben dus weer een beetje aangekomen (gelukkig).
pi_51743000
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:52 schreef Levitation het volgende:
Alleen moet ik vanavond wel voor koken. Eigenlijk moet ik iets maken wat ik niet lust.

Én vanavond zwemmen. Heb er zin in, heb al weeeeeken niet gezwommen!
Ik zou als ik jou was absoluut iets maken wat er niet lekker uitziet, niet lekker ruikt en je op geen enkele manier kan verleiden er iets van te proeven
pi_51743022
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is altijd lastig om goed voor jezelf te zorgen als je je zo ellendig voelt. Ben blij dat je nu weer eet.
***Levi was here***
pi_51743054
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was absoluut iets maken wat er niet lekker uitziet, niet lekker ruikt en je op geen enkele manier kan verleiden er iets van te proeven
Klinkt als nasi-goreng.
***Levi was here***
pi_51743059
o ja weet je wat er zaterdag gebeurde op de kermis in tilburg

ik liep er samen met mijn vriendje waar ik al ruim 7 maanden een relatie mee heb

zie ik daar mijn ex lopen wat al anderhalf jaar uit is met zijn vriendin. en waar ik ruim 1,5 jaar mee gegaan ben. Hij had na 1 maand nadat het uit was al iets met haar. Hij was toen nog een keer met mij naar bed geweest terwijl hij iets met haar had. En hij heeft me nog maanden en maanden gemaild en een beetje gestalkt van ja dat hij me terug wou en hij het meteen zou uitmaken met dat meisje als hij mij weer kon hebben.
nou goed ik kom hem dus tegen ik keek hem aan en hij mij verder zei ik niks. Die vriendin die rent op mij af begint helemaal hysterisch tegen me te doen ik verschillende keren tegen haar gezegt dat ik niks met haar te maken wil hebben. En dat midden op de kermis. En toen liep ze op een gegeven moment weg toen ik dat bleef herhalen. Heb verder niks gezegt want dat is gewoon zielig. Roept ze nog gauw even ja ik ben zwanger en super hard erbij van Edwin (mijn ex dus).

Dat is gewoon te zielig voor woorden. Terwijl ik gewoon superblij ben dat ik van af ben. Want het is gewoon een zak van een vent. Ik weet nu ook hoe het anders kan. Ik heb medelijden met het toekomstig kind van hun. Als ze al echt zwanger zou zijn want dat betwijfel ik ook nog.
pi_51743060
quote:

[..]

Dat is best fijn toch? Ik zou er stiekem toch heel blij mee zijn dat er zoveel af was.
pi_51743104
quote:

[..]

Dat is wel veel zeg. Dan is het ook niet erg dat je weer een beetje bent aangekomen. Zou niet gezond zijn als je nu niks was aangekomen. hopelijk kan je van die 6 kilo er nog een paar afhouden
pi_51743133
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Riann het volgende:
- verhaal-
Ow, schreeuwen op een kermis is zo genant
Anders gooi je het op zwangerschapshormonen?

Ik kan me trouwens wél voorstellen dat ze zich door jou bedreigt voelt, als ik naar het gedrag van je ex kijk, heeft ze een puntje
pi_51743134
Zo, hier ook maar even posten dat ik officieel begonnen ben met m'n dieet
pi_51743152
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef freecell het volgende:
Dat is best fijn toch? Ik zou er stiekem toch heel blij mee zijn dat er zoveel af was.
Het is wel motiverend om verder te gaan. Verder is het zitten op vliegende tapijten nòg motiverender
pi_51743194
En ze klinkt een beetje als een viswijf, Riann Op straat stennis om niets trappen, terwijl het jou niets doet Nu maar hopen dat dat van die zwangerschap niet waar was, arm kind.
pi_51743223
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Verder is het zitten op vliegende tapijten nòg motiverender
Dat mag je me gaan uitleggen
pi_51743231
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Ow, schreeuwen op een kermis is zo genant
Anders gooi je het op zwangerschapshormonen?

Ik kan me trouwens wél voorstellen dat ze zich door jou bedreigt voelt, als ik naar het gedrag van je ex kijk, heeft ze een puntje
ik vind het best zielig volgens mij weet ze nog niet eens dat hij met me is vreemd gegaan toen hij al iets met haar had. Maar ik baalde er behoorlijk van zo midden op de kermis. Ik liep toch ook niet naar haar om ff flink op haar te gaan schelden. Waarom in godsnaam. Dat is toch over en ik liep langs mijn vriend. Die stukken knapper liever en etc is. Ik zou hem never nooit meer terug willen al was hij de laatste man op de wereld.

Dus bedreigd hoeft ze zich niet te voelen.
pi_51743274
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:00 schreef Isabeau het volgende:
En ze klinkt een beetje als een viswijf, Riann Op straat stennis om niets trappen, terwijl het jou niets doet Nu maar hopen dat dat van die zwangerschap niet waar was, arm kind.
idd mijn vriend zei nou dat is ook een stevige meid(op een lullige manier) en lelijk die had ook zoiets van what the fuck wat is dat nou weer.
pi_51743373
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:00 schreef freecell het volgende:
Dat mag je me gaan uitleggen
Er was een soort plateautje dat eruit zag als een vliegend tapijt en daar kon je dan op gaan zitten. Van achteren werd je dan door een camera zo gefilmd dat je op de wand voor je werd geprojecteerd en dan leek het alsof je zelf op dat tapijt over de wereld vloog langs culinaire plekjes. Ik zat met Liejannuh op dat tapijt en ik weet dat de camera een pondje toevoegt, maar jeetje wat een dikke reet had ik!
pi_51743378
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:01 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat is toch over en ik liep langs mijn vriend.

Dus bedreigd hoeft ze zich niet te voelen.
Zuiderlingen die het verschil tussen naast en langs niet snappen Ik moest echt even nadenken.

Ontopic: ik ga lunchen met een glas melk
pi_51743415
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er was een soort plateautje dat eruit zag als een vliegend tapijt en daar kon je dan op gaan zitten. Van achteren werd je dan door een camera zo gefilmd dat je op de wand voor je werd geprojecteerd en dan leek het alsof je zelf op dat tapijt over de wereld vloog langs culinaire plekjes. Ik zat met Liejannuh op dat tapijt en ik weet dat de camera een pondje toevoegt, maar jeetje wat een dikke reet had ik!
Haha dat is altijd als je eigen op tv ziet als ik op smam zun bed zit en me eigen van de zeikant zie dan denk ik echt wat ben ik toch dik.
pi_51743435
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Zuiderlingen die het verschil tussen naast en langs niet snappen Ik moest echt even nadenken.
Ergste is, je krijgt 't ze ook met geen mogelijkheid uitgelegd. Ze zijn een tikje koppig hier in het zuiden des lands.
***Levi was here***
pi_51743437
quote:

[..]

Haha perfect nederlands ken ik niet hehehe
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ergste is, je krijgt 't ze ook met geen mogelijkheid uitgelegd. Ze zijn een tikje koppig hier in het zuiden des lands.
haha idd we zeggen wel vaker dingen wat geen perfect nederlands is.

Jullie vatten afgewerkt ook anders op dan hoe wij afgewerkt oppakken
pi_51743577
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef Riann het volgende:

[..]

Haha perfect nederlands ken ik niet hehehe
[..]

haha idd we zeggen wel vaker dingen wat geen perfect nederlands is.

Jullie vatten afgewerkt ook anders op dan hoe wij afgewerkt oppakken
Heeft best lang geduurd voordat ik "afgewerkt" kon zeggen (tegen Brabo's, verder gebruik in het echt niet) zonder daarbij direct aan een heroïne hoertje te denken.
***Levi was here***
pi_51743683
Ik zeg gewoon "naast" hoor, niet langs. En ik ben toch ook een echte Brabo

"Aanrijden" is overigens ook een leuk voorbeeld.
pi_51743743
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heeft best lang geduurd voordat ik "afgewerkt" kon zeggen (tegen Brabo's, verder gebruik in het echt niet) zonder daarbij direct aan een heroïne hoertje te denken.
ik zeg het eigenlijk zonder na te denken... Alleen als er mensen zijn die ergens anders wonen dan hier in brabant dan moet ik altijd even nadenkendat ik dat eigenlijk niet kan zeggen.

Ik heb het voor het eerst op een fokmeet gehoord van een jongen die zei afgewerkt... afgewerkt... en moest lachen en toen had hij mij uitgelegd wat daar afgewerkt betekende
pi_51743819
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Fannetje het volgende:
Ik zeg gewoon "naast" hoor, niet langs. En ik ben toch ook een echte Brabo

"Aanrijden" is overigens ook een leuk voorbeeld.
Aanrijden:
In het grootste deel van NL is dat

In Brabant betekent het niet meer dan: vertrekken of op weg gaan. Heel grappig om geschrokken te reageren als een brabander zegt: "Ik ben -zo en zo laat- aangereden".
***Levi was here***
pi_51743829
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef Levitation het volgende:

[..]

Bij "afgewerkt" is mijn eerste gedachte aan iets wat je gemaakt hebt en goed afgewerkt is, de tweede is het hoertje in kwestie en meer kan ik ook niet bedenken eigenlijk.

"Aanrijden" gebruik ik op 2 manieren. óf iemand omrijden, of bij iemand langs gaan met de auto
(en dan weer "langsgaan" als in: op bezoek )
  maandag 23 juli 2007 @ 12:20:10 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51743848
tvp .
Niet meer actief op Fok!
pi_51743963
ik zeg altijd ik ben aangereden (met de auto dus ergens naar toe) of ik rij zo aan of iets dergelijks en afgewerkt is van ik bijv om 11 uur afgewerkt
pi_51743994

taalverschillen tussen provincies zijn grappig
pi_51744019
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef octopussy het volgende:

taalverschillen tussen provincies zijn grappig
yupz en de accentjes ook. Smam merkt als ik savonds thuiskom dat ik heb zelfs een dagje of zo de accentjes overneem.
pi_51744093
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:25 schreef Riann het volgende:

[..]

yupz en de accentjes ook. Smam merkt als ik savonds thuiskom dat ik heb zelfs een dagje of zo de accentjes overneem.
De ondertiteling onderbreekt!!
Smam = Riann's moeder.
***Levi was here***
pi_51744139
On topic: karamel maaltijdrepen van Weight Care zijn "niet zo".
Ik vraag me af waarom ze alles altijd zo zoet maken?? Het is toch veel verstandiger om mensen juist dat zoete te laten ontwennen?
***Levi was here***
  maandag 23 juli 2007 @ 12:32:30 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51744202
quote:

[..]

Je zegt in het noorden toch niet 'langs' ipv 'naast?' .
Niet meer actief op Fok!
pi_51744420
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

De ondertiteling onderbreekt!!
Smam = Riann's moeder.
o ja dat kennen ze ook niet overal
pi_51744473
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef Levitation het volgende:
On topic: karamel maaltijdrepen van Weight Care zijn "niet zo".
Ik vraag me af waarom ze alles altijd zo zoet maken?? Het is toch veel verstandiger om mensen juist dat zoete te laten ontwennen?
Ja van herbalife vind ik alleen de chocolade shake en de vanille lekker maar je moet het zelf mixxen alleen vanille vind ik ook niet lekker maar een schepje chocola en een schepje vanille wel. Maar je hebt daarin ook aardbeien smaak nou dat smaakt absoluut niet zo zoet en ookal deed je dan 1 schepje aardbei en 1 schepje vanille en bleef veel en veelste zoet. Dus aardbei nah dus echt nooit meer.
pi_51744499
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je zegt in het noorden toch niet 'langs' ipv 'naast?' .
Nee, andersom. In het zuiden zeggen ze vaak "langs"als ze "naast" bedoelen.
In dit geval: "Ik liep langs mijn vriend"
Uit het verband van het verhaal kan ik opmaken dat ze NAAST haar vriend liep en niet er langs
pi_51744513
ff een tvp
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  maandag 23 juli 2007 @ 12:43:29 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51744516
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, andersom. In het zuiden zeggen ze vaak "langs"als ze "naast" bedoelen.
In dit geval: "Ik liep langs mijn vriend"
Uit het verband van het verhaal kan ik opmaken dat ze NAAST haar vriend liep en niet er langs
ja maar jij zei dat dat niet uit te leggen valt aan zuiderlingen.
Dan bedoel je zeker dat het niet uit te leggen valt aan noorderlingen?

Of mis ik nu iets? .
Niet meer actief op Fok!
pi_51744555
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of mis ik nu iets? .
Dat zei ik niet, maar het is wel zo.
"langs" is in dit geval namelijk gewoon fout. En dat het fout is valt niet uit te leggen.
pi_51744573
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of mis ik nu iets? .
Ik zei dat...
Het is niet uit te leggen aan zuiderlingen dat ze het FOUT doen.
Ik woon ondertussen al een jaar of 4 in regio Eindhoven en ik heb al veel mensen geprobeerd bij te scholen... maar het is verspilde energie.
***Levi was here***
  maandag 23 juli 2007 @ 12:45:55 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51744577
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, maar het is wel zo.
"langs" is in dit geval namelijk gewoon fout. En dat het fout is valt niet uit te leggen.
Ach so . Ok .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')