abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51618272
Fok! Dieetclub deel 178

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale \"5 jaar dieetclub-meet\". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51618341
Een hele dikke knuffel voor lieve Isa!
Wat er ook gebeurt, we houden van je.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_51618344
Ik heb ze vannacht nog zitten bekijken, en ze zagen er best ok uit.. dus die foto's krijg je nog wel.

Btw, als je zin heb om een wii uit te proberen, je bent welkom hoor...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51618463
Ik moet om 13:00 op en afspraak in Hoogeveen zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51618519
tvp, en *hug* @ isa
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juli 2007 @ 09:24:03 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51618541
Tvp't en hugt mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51618553
Even een klein persoonlijk feestje, al was mijn China-vakantie geen onverdeeld succes... ik ben in totaal 3.5 kg afgevallen! Waar vakantie-visum-stress, een zieke vriend en buikloop al niet goed voor zijn.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juli 2007 @ 09:25:07 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51618563
Hup, allemaal naar China
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51618594
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Hup, allemaal naar China
Kilo per week afgevallen... betekent dat ik nog "slechts" 23 weken naar China moet voor een BMI van 25!
***Levi was here***
pi_51618603
* Liejannuh geeft Isa ook een dikke knuffel!
En nu ga ik even boodschappen doen en dan naar Delft en dan vanmiddag naar octo!
pi_51618612
En afvallen op vakantie is tof!
pi_51618690
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Hup, allemaal naar China
Goed plan Wat zullen die mensen daar opkijken van zo'n groep dikke vrouwen
pi_51618726
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:27 schreef Liejannuh het volgende:
En afvallen op vakantie is tof!
In 1 hotel stond een weegschaal op de kamer, die gaf toen zelfs 92kg aan (ik woog bij vertrek 98.8). Maar aangezien iedereen in onze groep aanzienlijk was afgevallen -volgens de weegschalen ter plekke- hebben we het afgedaan als een stunt van de locale horeca. Die, om de toerist lekker veel te laten eten "omdat je toch een paar kilo kwijt bent", weegschalen had geplaatst die per definitie een paar kilo te weinig aangaven.

Al heeft het misschien ook te maken met het feit dat het hotel op 2500meter hoogte stond, dan schijnt de zwaartekracht wat minder te zijn.
***Levi was here***
pi_51618792
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goed plan Wat zullen die mensen daar opkijken van zo'n groep dikke vrouwen
Ik voelde me regelmatig best bekeken en een tikje eenzaam. Ik was gewoon enorm groot, veel vrouwen keken tegen mijn boezem aan, en ik weeg ongeveer 2x zoveel als een Chineze vrouw. Er waren maar heeeeeel weinig dikke Chinezen.

Een van de mannen uit onze groep is 1.95m en tienermeisjes wilden allemaal met hem op de foto. Hij voelde zich net een "rock-star".
***Levi was here***
pi_51619001
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef Levitation het volgende:
Ik voelde me regelmatig best bekeken en een tikje eenzaam. Ik was gewoon enorm groot, veel vrouwen keken tegen mijn boezem aan, en ik weeg ongeveer 2x zoveel als een Chineze vrouw. Er waren maar heeeeeel weinig dikke Chinezen.

Een van de mannen uit onze groep is 1.95m en tienermeisjes wilden allemaal met hem op de foto. Hij voelde zich net een "rock-star".
Wat wel leuk is is dat je je zo wel héél erg in een andere cultuur voelt zitten haha. En gelukkig heb je geen kleren hoeven aanschaffen in China Heb je ook ergens foto's online, Levi?
pi_51619034
Dat bekeken worden herken ik uit India. Op een gegeven moment ben ik maar geld gaan vragen om te worden bekeken. Toen keken ze niet meer

* Pandorah geeft Isabeau een dikke knuffel
pi_51619088
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat wel leuk is is dat je je zo wel héél erg in een andere cultuur voelt zitten haha. En gelukkig heb je geen kleren hoeven aanschaffen in China Heb je ook ergens foto's online, Levi?
Ik heb nog geen foto's online... ben gisteravond begonnen met uitzoeken. Als het goed is gaat Vick daar vandaag mee verder (zit nog ziek thuis). Eens kijken of ik vanavond al wat online kan zetten.
***Levi was here***
pi_51619634
Oh Isa, mocht je nog neit genoeg broeken hebben nu, ik kom hier net nog een veels te grote spijkerbroek tegen,d ie had nog meegemoeten gisteravond..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51619779
hele dikke knuf isa
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_51619844
Jullie zijn allemaal zo lief En het is ook allemaal zo dubbel, want er gebeuren hier natuurlijk ook héél erg leuke dingen met mensen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:24:47 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_51619895
Ja, en ook voor die mensen staan we klaar.

Dat vind ik het mooie aan deze groep, als je je kut voelt voelt iedereen met je mee, maar als je je uitzinnig voelt ook. Als je je zo kut voelt dat je een bak ijs hebt opgegeten omdat je tegen beter weten in dacht dat je je er beter door zou voelen, dan eten we desnoods de volgende keer gewoon met je mee.

En bruidtaart gaat er sowieso altijd wel in natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51619957
Voorol jouw bruidstaart! Die was geniaal. Ik had al gezegd dat ik dezelfde wilde maar misschien dat een andere man daar voor te porren is.
pi_51619972
tvp en een dikke vette knuffel voor Isa!!
It is your friends who make your world!
pi_51620089
Hoi
pi_51620203
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Voorol jouw bruidstaart! Die was geniaal. Ik had al gezegd dat ik dezelfde wilde maar misschien dat een andere man daar voor te porren is.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')