abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51462980
Fok! Dieetclub deel 177 (Hoe is het met Octopussy? :) )

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51463037
HOI!

Fipo

En de ontopic: ik drink water
pi_51463053
tvt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:18:37 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51463201
Zo mede-vetkleppen, da's lang geleden, ik ben weer een kilo aangekomen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51463259
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Isabeau het volgende:
tvt
Terug vind Tekst?
pi_51463308
Terug Vind Topic
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51463366
was ik net een halfuurtje lekker bezig met quests doen, scheidt mijn laptop er mee uit omdat ie het te warm heeft
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:26:14 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51463416
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:18 schreef soylent het volgende:
Zo mede-vetkleppen, da's lang geleden, ik ben weer een kilo aangekomen
Haha, maar ik had dat lage cijfer nog niet ingevuld op dieet-web, dus ik ga toch vooruit
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51463519
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:24 schreef octopussy het volgende:
was ik net een halfuurtje lekker bezig met quests doen, scheidt mijn laptop er mee uit omdat ie het te warm heeft
Zit je op wow? En dat zeg je niet!
pi_51463660

tvp
It is your friends who make your world!
pi_51463742
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zit je op wow? En dat zeg je niet!
ik moest toch eerst even kijken of het het allemaal deed ik heb dus de tien-dagen trail gedownload. Ik kan Burning Crusades niet zien, maar ik heb natuurlijk de add-on ook niet. Mijn character heet Syrenya en ik zit in de realm Auchindoun (pvp)...
Verder vreet windows Vista zoveel virtual memory dat ik geen andere programma's kan blijven draaien

maar ehm. dit is wel echt offtopic.
quote:
pi_51463836
Ja, wat heb ik er nou aan dat je in een ander realm gaat zitten
pi_51463859
Wow is hartstikke ontopic, ik ren daar de hele tijd. Voelt heel sportief.
pi_51463897
zoals ik al schreef: ik kan geen burning crusades realm zien...
pi_51463965
Ik heb trouwens goed spierpijn in mn arm van de Wii
pi_51464127
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:43 schreef octopussy het volgende:
zoals ik al schreef: ik kan geen burning crusades realm zien...
Je bent al de derde die dat zegt en die andere twee zijn er ook gewoon op gekomen Ik begrijp het echt niet,

Vraag Phileine anders eens wat ze verkeerd deed, die zei eerst ook dat ze het niet zag en ineens was ze er ook. Je kan sorteren op pvp hè en dan een Engelse server en dan die met FULL erachter. Burning Crusade.
pi_51464146
(heb je wel een Europees account dat zal toch wel?)
pi_51464216
Dennis mompelt iets over "heb je daar nou Burning Crusade staan? Zo heet de uitbreiding, ons Realm heet Burning Legion
pi_51464324
Denk het wel, want ik kan kiezen uit engelse, franse, spaanse of duitse realms. Maar nog steeds geen burning crusades ertussen. Wel burning steppes, burning blade en burning legion.

edit: ok burning legion it is...
pi_51464340
De treinen rijden weer
Hoogeveen, here we come
pi_51464360

We gaan een ijsje eten
pi_51464371
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:58 schreef octopussy het volgende:
Denk het wel, want ik kan kiezen uit engelse, franse, spaanse of duitse realms. Maar nog steeds geen burning crusades ertussen. Wel burning steppes, burning blade en burning legion.

edit: ok burning legion it is...
Sorry sorry sorry Zelfde naam?
pi_51464373
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:00 schreef Isabeau het volgende:

We gaan een ijsje eten
STOP!
Niet nu, je kunt ook best over anderhalf uur een ijsje eten!
pi_51464408
Ja eh, ik bedoelde ook met jullie
pi_51464442
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:01 schreef freecell het volgende:

[..]

STOP!
Niet nu, je kunt ook best over anderhalf uur een ijsje eten!

Isa, ik doe wel even weer wat quests want ik was net level 5 bij die andere realm (zelfde naam weer)...
Geef maar een seintje als je kan komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')