Welkom terug meisie!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
niet bashen pleaseDaar word ik echt heel chagrijning van. Ik weet dat crashen niet goed is maar ik heb ff een duwtje in de goede richtiong nodig en ik ga er heus niet zo mijn overgewicht vanaf proberen te krijgen
Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen...
Juist, en ik heb een groot hart!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb helemaal niet zo veel vet, ik ben gewoon heel gespierd
Daarom vroeg ik ook hoelang je het soepdieet wilde gaan doen. Als je dàt al bashen vindt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
niet bashen pleaseDaar word ik echt heel chagrijning van. Ik weet dat crashen niet goed is maar ik heb ff een duwtje in de goede richtiong nodig en ik ga er heus niet zo mijn overgewicht vanaf proberen te krijgen
Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen...
Sorry, het ligt nogal gevoelig, ik reageerde te fel. De reden waarom ik hier een tijd niet ben geweest is onder andere het feit dat ik nogal werd aangevallen op mijn eetgedrag, dat hangt er nog een beetje in denk ik...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoelang je het soepdieet wilde gaan doen. Als je dàt al bashen vindt.
nee, het is inderdaad meer een opstartje voor me, net als bij Leviquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal je niet aanvallen op je eetgedrag hoor, ik maak me alleen bezorgd om mensen die ik leuk vindMaar als je het als duwtje in de rug nodig hebt dan zie ik het probleem ook niet.
Soms hebben we dat gewoon even nodigquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, soepdieet is vast altijd nog beter dan mijn 10 dagen alcohol dieet![]()
Why not?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het nog steeds nodig, maar ik mag niet meer(nog afgezien van het feit dat er alleen nog Goldstrike en Champagne is)
Verrassend. Er zijn meer mensen ziek door UMTS-straling dan door kanker.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
Zoals beloofd:
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat mijn ex het wel gehad heeft met me in bed stoppen en mijn dronken gehuil aanhoren. Dus, dan maar niet. Plus je moet eerst dronken worden om Goldstrike te kunnen drinken.
Vergeet de 820.000 alcoholisten die diet land telt niet. En de 1.000.000 mensen met een burnout. En dan heb ik het ong niet eens over de 8.000.000 mensen die last hebben van kaalheid of haaruitval.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Verrassend. Er zijn meer mensen ziek door UMTS-straling dan door kanker.
En dan heb ik de 2 miljoen die lijden aan de ernstige ziekte snurken nog niet genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |