quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik kan niet voor alle vrouwen sprekenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef saban het volgende:
[..]
Wel wat de meeste mannen doenvrouwen vast ook wel
Da.Rock interesseert mij niet hoorquote:
wegloperquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef IHVK het volgende:
Nou jullie moeten maar over seks praten, ik moet namelijk loos.
doei!
Was ik zo duidelijk?quote:
Positief?quote:
Volgens hem zitten de meesten voor mij hier.quote:
Indirect kom ik voor jou ja, want zonder is Turkentopic dood en dus niet leukquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:52 schreef Emel het volgende:
[..]
Volgens hem zitten de meesten voor mij hier.
Turkentopic is leuk daarom komen de Turken hier! Toch?
Aardig van je om te zeggenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef saban het volgende:
[..]
Indirect kom ik voor jou ja, want zonder is Turkentopic dood en dus niet leuk
Snap jij niet, bi erkekler anlar beniquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:12 schreef Emel het volgende:
Huh?
Van wie of wat heb je last dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef saban het volgende:
Nu ik zo een beetje nadenk.. ik heb geloof ik 0% erkeklik gururu, ben altijd veel te lief voor meidenhelp me changing it boys
hmmquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:13 schreef saban het volgende:
[..]
Snap jij niet, bi erkekler anlar beni
Wat ik bedoel, ik ben altijd te lief geweest voor meiden, is hartstikke fout.
Zij horen bij mij te komen, te janken. Ik niet bij hen![]()
Van mn relatie, loopt niet meer goed enzo en ik blijf lief doen tegen haar, hartstikke fout. Zij hoort dat bij mij te doenquote:
Dient van 2 kanten te komen toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:16 schreef saban het volgende:
[..]
Van mn relatie, loopt niet meer goed enzo en ik blijf lief doen tegen haar, hartstikke fout. Zij hoort dat bij mij te doen
Iemand moet het doen, lijkt mequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:16 schreef saban het volgende:
[..]
Van mn relatie, loopt niet meer goed enzo en ik blijf lief doen tegen haar, hartstikke fout. Zij hoort dat bij mij te doen
Iemand moet de dame zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:18 schreef Emel het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, lijkt meOk, wat zij doet is niet leuk
![]()
En de man moet gururlu zijn?quote:
Trots, een man moet trots hebben en niet neerbuigen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef Emel het volgende:
[..]
En de man moet gururlu zijn?
Leg eens uit wat nou gurur is.
Dus in een relatie zijn er grote problemen. Dus verwacht de man dat de vrouw toegeeft?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef saban het volgende:
[..]
Trots, een man moet trots hebben en niet neerbuigen.
Net zoals hoe thuis de man de broek aan hoort te hebben.
Het hoeft maar een kleine stap te zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Dus in een relatie zijn er grote problemen. Dus verwacht de man dat de vrouw toegeeft?
Jij hebt veel geduld saban...je bent superlief ondanks hoe je vriendin met jou omgaat. Ik heb echt bewondering voor je. Jij laat je niet tegenhouden door je gurur.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:23 schreef saban het volgende:
[..]
Het hoeft maar een kleine stap te zijn
Zo is het genoeg geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:24 schreef Emel het volgende:
[..]
Jij hebt veel geduld saban...je bent superlief ondanks hoe je vriendin met jou omgaat. Ik heb echt bewondering voor je. Jij laat je niet tegenhouden door je gurur.
Dat is waar. Nu moet zij wat doen, al is het klein stapje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:25 schreef saban het volgende:
[..]
Zo is het genoeg geweestHet moet vanaf nu vanuit haar kant komen. Ik kan niet eeuwig lief blijven doen.
Jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat is waar. Nu moet zij wat doen, al is het klein stapje.
Maar jij wil beetje trots hebben?![]()
Zoals je zei, ik kan als vrouw niet snappen wat 'Erkek gururu' betekentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:28 schreef saban het volgende:
[..]
JaKan zo niet verder, light-erkek-saban
Niet? wat betekent gurur voor jou?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:36 schreef IHVK het volgende:
terug, heb geen advies helaas, ben niet zo'n gurur man.
Enige kracht wat vrouwen over ons hebben is onze emoties voor ze, ketting is even sterk als zwakste schakel, als je de schakel forceert heb je alles in handen, vrouwen hebben graag broek aan als het komt op emotie, 'we moeten praten', is allemaal maar een smering truukje om je in te manipuleren. Het is gewoon my way or the highway alles er tussen is een compromis sluiten ten koste van haar niet jezelf anders schiet nie op.quote:
Ehmm, leg eens uit in woorden wat ik ook begrijpquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enige kracht wat vrouwen over ons hebben is onze emoties voor ze, ketting is even sterk als zwakste schakel, als je de schakel forceert heb je alles in handen, vrouwen hebben graag broek aan als het komt op emotie, 'we moeten praten', is allemaal maar een smering truukje om je in te manipuleren. Het is gewoon my way or the highway alles er tussen is een compromis sluiten ten koste van haar niet jezelf anders schiet nie op.
Geen concessies, geen compromissen buiten hetgene waar jij wat aan hebt of naar voren draagt, zolang je emoties als lief zijn ook in een dialoog naar voren haalt zullen ze dat tegen je gebruiken, echt heel sluw, zeg één ding en ze zullen het eeuwig herinneren, terwijl ze zelf aan een lopende band door van alles zullen zeggen, wat ik wil zeggen is, als je praat of iets wilt bereiken, keep your foot down en zorg dat jij diegene bent die niet zal toegeven, maar de andere kant.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:43 schreef saban het volgende:
[..]
Ehmm, leg eens uit in woorden wat ik ook begrijp
Gedeeltelijk. Zonder met elkaar te communiceren kom je nergens uit, maar wat ik bedoel met erkeklik gururu. Ik zal iets eenmaal zeggen, ik zal het niet blijven herhalen.quote:
Ik zeg niet geef communicatie op, ik zeg zorg er voor dat wat jij zegt wordt aangehouden, er naar wordt geluisterd (lees: zeg niet gehoorzamen), maar dat er wordt geluisterd naar wat je zegt, dan hoef je het ook niet te herhalen en waarna er geen akkoord komt is het the high road hé, daar ligt je mannelijkheid 'firm' blijven in je standpunt zonder vatbaar te zijn voor manipulatie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:52 schreef saban het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Zonder met elkaar te communiceren kom je nergens uit, maar wat ik bedoel met erkeklik gururu. Ik zal iets eenmaal zeggen, ik zal het niet blijven herhalen.
Das nou een response.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:57 schreef saban het volgende:
dumtiedumtiedum
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:57 schreef saban het volgende:
dumtiedumtiedum
Ja bijna denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef stukovich het volgende:
Gaan jullie eens slapen..........................
Ofzo...
Merhaba televolequote:
Zo hopeloos joh?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
Merhaba televole![]()
Wat een avond weer, lekker met vrienden gespendeerd.
En we zijn erover uit hoe de wereld er over 10 jaar uit gaat zien....![]()
Vrij hopeloos allemaal......
Niet persoonlijk opvatten.quote:
Ja, de mensheid is doelloos verdwaald in haar eigen onwetendheid....quote:
Vertel wat nieuwsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, de mensheid is doelloos verdwaald in haar eigen onwetendheid....
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:21 schreef saban het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RXzqfkxvMvA
Dat ik zeg dat jij mij niet interesseert?quote:
Hey skipquote:
Addiosquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey skip
Ben even de deur uit, tot straks![]()
Het is mooi weeren dat terwijl ik vrij ben vandaag
![]()
Emelquote:
Reactie? Wat zegt ze dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:13 schreef saban het volgende:
[..]
Emel![]()
Ik heb dr gesmst, ook reactie terug ontvangen, pff![]()
Ik wil beginnen aan mn motorrijbewijs![]()
Kom eventjes onlinequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Reactie? Wat zegt ze dan?
Zullen we samen beginnen?![]()
Is goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:16 schreef saban het volgende:
[..]
Kom eventjes online
Hehe jahoor, is goed. Je durft wel?
jaja ik ben erquote:
Dit jaar nog!quote:
Alleen ik heb de ballen verstand van motorsquote:
Ik weet ook alles over motorsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:24 schreef saban het volgende:
[..]
Alleen ik heb de ballen verstand van motors
Lijkt me handig om mee naar mn werk te rijdenhergun baska bi kiz biner arkama
![]()
Omdat je het zo graag wiltquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik weet ook alles over motors![]()
vay seni capkinmag ik ook dan?
![]()
quote:
Yeahh..ik treurquote:
Nu wil je ineens weer wel'?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:42 schreef Emel het volgende:
saban
Neequote:
Heb niks op planning staan eigelijk, maar kan best wel een keertje langskomen =)quote:
Oh gezelligquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:47 schreef saban het volgende:
[..]
Heb niks op planning staan eigelijk, maar kan best wel een keertje langskomen =)
tamam canimquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:52 schreef saban het volgende:
[..]
I know
Ik ga even ontbijten, ben snel terug![]()
Hey!!quote:
quote:
Ik moet straks de trein halen.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:37 schreef Emel het volgende:
vanmorgen ging een man van in de 70 naar mij knipogen![]()
Ik sla geen mensenquote:
Dunno, mn vroegere buren die hier woonde wonen al een jaartje of 13 in Turkije, ze zijn nu in Delft 'op vakantie', komen waarschijnlijk vanavond langsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:37 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik moet straks de trein halen.
Jij gaat nog naar Nazar?
Nepturkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:39 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik sla geen mensenvooral geen bejaarden
![]()
Gezellig tochquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:39 schreef saban het volgende:
[..]
Dunno, mn vroegere buren die hier woonde wonen al een jaartje of 13 in Turkije, ze zijn nu in Delft 'op vakantie', komen waarschijnlijk vanavond langs![]()
Ik heb er geen zin inquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Gezellig toch
Maar je hoeft niet hele avond bij ze te zitten, lijkt me.
Sorryquote:
zin maak jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:40 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in
Wat ga jij doen?
Schop onder je kont, heb je nodigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:42 schreef saban het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet
Wat heb je te zoeken in DH ?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:43 schreef Emel het volgende:
2 rotpubers zaten aan mij kont, op de roltrap van metrostation..ipv ze te meppen, sprak ik hun aan op hun gedrag![]()
een ander slaan zit niet in mijn aardquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:45 schreef saban het volgende:
[..]
![]()
Let er niet op dat ik lach, zulk volk mogen ze per direct vermoorden, je blijft van een ander af
Grrr, ik word er zelfs pissig vanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:46 schreef Emel het volgende:
[..]
een ander slaan zit niet in mijn aard![]()
ja ik was echt pissed. Blijf van me af![]()
Rustig maarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:47 schreef saban het volgende:
[..]
Grrr, ik word er zelfs pissig vankneuzen zeg, ik kots op ze
![]()
Afhakkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Rustig maar![]()
er zijn gewoon mensen die hun handen niet thuis kunnen houden![]()
Doeg, veel plezierquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:50 schreef Emel het volgende:
sabanik ben weg.
Veel plezier vandaag. Ik spreek je hopelijk vanavond weer![]()
Een kuil, waarom?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:44 schreef skippy22 het volgende:
Ben samen met zwager pad een kuil aan het graven
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:43 schreef Emel het volgende:
2 rotpubers zaten aan mij kont, op de roltrap van metrostation..ipv ze te meppen, sprak ik hun aan op hun gedrag![]()
Heel goedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:45 schreef SYCO het volgende:
eikel scorpione, ik lees me suf dankzij jou
zonet weer eentje van james rollins besteld
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:43 schreef Emel het volgende:
zachtaardige Turkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:43 schreef Emel het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:28 schreef ClioSporT het volgende:
abi, efes ve tuzlu fistik cok guzel gidiyor balkonda, euheuhee
Grrr, je maakt me jaloersquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
Eindelijk echte taze fistik en niet die verjaarde zakjes die je bij elke turkse supermarkt in nederland vindt tegenwoordig![]()
* ClioSporT trekt weer een grote dikke fles efes open
beroerd zegquote:Op zondag 22 juli 2007 00:17 schreef saban het volgende:
Hoe was reis?
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef Emel het volgende:
[..]
beroerd zeg
De trein knalde volgens mij tegen stenen, iedere keer..
spoorvandalisten waren lekker bezigquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
leer me eens wat algemene turkse woordjes, enige dat ik ken is Seni Sikerim en Domuz
en hij, ik weet wat het betekent
quote:
Hoor van iedereen dat het een goede film is...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:28 schreef Emel het volgende:
Transformers was geweldig! Wat heb ik genoten zeg![]()
![]()
Ja film was goedquote:Op zondag 22 juli 2007 00:40 schreef saban het volgende:
[..]
Hoor van iedereen dat het een goede film is...
Het is gestopt (ging liggen), heb alles wel in mn keel nuquote:
Vervelend zegquote:Op zondag 22 juli 2007 00:46 schreef saban het volgende:
[..]
Het is gestopt (ging liggen), heb alles wel in mn keel nu
Ik ga maandag mn huisarts bellen
Met mij gaat goed hoor, Allaha sukur.quote:
Jawel, maar mn broer is weg met de autoquote:Op zondag 22 juli 2007 00:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Met mij gaat goed hoor, Allaha sukur.![]()
Je wilde niet eens komen![]()
Had je de fiets kunnen pakkenquote:
Zeg dat dan eerder!!quote:Op zondag 22 juli 2007 00:50 schreef Emel het volgende:
[..]
Had je de fiets kunnen pakkenWe hadden makkelijk iets kunnen drinken in Delft.
zarGon woont ook in delftquote:Op zondag 22 juli 2007 00:50 schreef Emel het volgende:
[..]
Had je de fiets kunnen pakkenWe hadden makkelijk iets kunnen drinken in Delft.
Ik zei het toch!quote:
Weet ikquote:
Had je het gedaan als ik serieus voorstelde dan?quote:
Als ik me 100% goed had gevoelt, welquote:Op zondag 22 juli 2007 00:53 schreef Emel het volgende:
[..]
Had je het gedaan als ik serieus voorstelde dan?![]()
Het wordt toch Rotterdam, op deze manierquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Turks Brood
op zijn drents gezegd, gut te pruum
somsquote:
goed te pruimen(eten)quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Turks Brood
op zijn drents gezegd, gut te pruum
je kan het op verschillende manieren zeggenquote:
Weltrusten!quote:Op zondag 22 juli 2007 00:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, ik duik nu lekker mijn nest in, ben moe![]()
![]()
Doei abiquote:Op zondag 22 juli 2007 00:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, ik duik nu lekker mijn nest in, ben moe![]()
![]()
iedereen is welkom hierquote:Op zondag 22 juli 2007 00:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ow wacht, ik ben geen Turk, ik hoor hier niet
Wat staat er in je nickname?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ow wacht, ik ben geen Turk, ik hoor hier niet
Google en gij zult wetenquote:
Minus Acidquote:
het leest idd erg lekker weg, lijkt net een film. nogmaals bedankt!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Heel goedIk moet zelf nog aan de Black Order beginnen, zit met smacht te wachten op de Judas Strain en aas nog op een boek waar hij invloed op heeft gehad The Solomon key (iets waar Dan Brown in zijn volgende boek ook op ingaat)
Zelf heb ik net Het Masker van Atreus en The Last Testament gehaald![]()
Iyi geceler!quote:Op zondag 22 juli 2007 01:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga slapen![]()
*probeert verwaande pogingen om weltrusten in het turks te zeggen)
of zoals in mijn streekdialect:
ik duuk mien nest in, en meurn vroug weer met de hoane op
(ik duik mijn bed in, en morgenvroeg weer met de haan op)
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:13 schreef gewoon_doen het volgende:
je weet zelf
Mja eigenlijk wel. Kandilde felan icmiom ama. Goed van mij he.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 01:10 schreef saban het volgende:
Emel, waar ben je?
quote:Op zondag 22 juli 2007 04:48 schreef saban het volgende:
Carsambayi sel aldi, bir yar sevdim, el aldi.. keske sevmez olaydim, elim koynumda kaldi aman aman...
jij kan sigara boregi maken?quote:Op zondag 22 juli 2007 10:38 schreef ClioSporT het volgende:
Sigara boregi sardim ve kizarttim, marifetli oldugumu yeni ogrendim. Herneyse, kahvalti icin isteyen varsa buyursun
zo simpel joh?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:16 schreef ClioSporT het volgende:
yufkaya peyniri koyuyorsun, daarna de vleugeltjes naar binnen doen en vanuit het midden strak oprollen, daarna het puntje nat maken met water (of met ei) en dan klaarie, in de pan en opvreten
Dat is zeker waarquote:Op zondag 22 juli 2007 11:46 schreef ClioSporT het volgende:
Ja hazirmaar zelfs dat is een prestatie voor de gemiddelde turkse man
Grappig zegquote:Op zondag 22 juli 2007 11:52 schreef ClioSporT het volgende:
M'n vader moet ook altijd meehelpen als mijn moeder bezig is, dus zodoende doe ik het ook wel eens![]()
Ik ging m'n zusje helpen omdat m'n zwager er helemaal niks van bakte
Light Turkse mannenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:00 schreef ClioSporT het volgende:
Jaaaa een ei ..
ei met kaas
ei met sucuk
ei met salam
ei karisik
ei met domates:D
en makarna en chicken tonight met kipfilet en pilav en ik kan patlican salatasi maken met yoghurt, ook kan ik lekkere lasagna maken.
Zo, de ultieme prins op het witte ezeltje of niet ?
sabanquote:
Vooruit, ik neem nog een borek speciaal voor jouquote:
Zonder foto's geen oordeel mogelijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:06 schreef Emel het volgende:
jongens, ik heb gisteren zulke mooie pumps gekocht![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Vooruit, ik neem nog een borek speciaal voor jou![]()
ik heb geen fotoquote:Op zondag 22 juli 2007 12:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zonder foto's geen oordeel mogelijk.
Zei je verleden week ookalquote:Op zondag 22 juli 2007 12:12 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb geen foto![]()
Ik wil komende week digitale camera kopen![]()
verleden week zei ik dat ik binnenkort ging kopenquote:
mooie foto'squote:Op zondag 22 juli 2007 12:26 schreef ClioSporT het volgende:
Mijn telefoon heeft een 5 megapixel fotocamera ingebouwd. Het tijdperk digitale camera is voorbij![]()
Wat heb ik zoal gedaan laatste 2 daagjes.
Bier en vis eten op het strand 1
[[url=http://img129.imagevenue.com/loc419/th_99796_20072007074_122_419lo.jpg]afbeelding][/URL]
Bier en vis eten op het strand 2
[[url=http://img177.imagevenue.com/loc74/th_99800_20072007077_122_74lo.jpg]afbeelding][/URL]
Op weg naar het strand
[[url=http://img44.imagevenue.com/loc935/th_99801_21072007078_122_935lo.jpg]afbeelding][/URL]
Lekker chillen op het strand
[[url=http://img43.imagevenue.com/loc914/th_99813_21072007079_122_914lo.jpg]afbeelding][/URL]
Even een kleine picknick ergens op een heuvel met uitzicht op het meertje
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc402/th_99820_21072007087_122_402lo.jpg]afbeelding][/URL]
Even een kleine picknick ergens op een heuvel met uitzicht op het meertje 2, de zon gaat onder.
[[url=http://img160.imagevenue.com/loc1185/th_99808_21072007086_122_1185lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Mijn excuses voor de (te) grote foto's. Niet leuk om zoveel megapixels te hebben![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:29 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ben trouwens niet die vent die je in het water ziet![]()
Je ziet mijn wel mijn schone rechter poot in beeld.
Ik ga even m'n strandspullen weer klaarleggen.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ga even m'n strandspullen weer klaarleggen.
Ja regent hard in Rotterdam.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:33 schreef ClioSporT het volgende:
Regent het in rotterdam ? Dan wordt mn moeder ook nat dus, die loopt nu in de stad met m'n tanteEven smsje sturen om haar te pesten dan.
tsssquote:Op zondag 22 juli 2007 12:39 schreef ClioSporT het volgende:
Deze was ik nog vergeten![]()
[[url=http://img153.imagevenue.com/loc1052/th_00869_21072007080_122_1052lo.jpg]afbeelding][/URL]
graag gedaan hoorquote:
dat is best irri ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:41 schreef Emel het volgende:
Vertrek Aankomst Vluchtnr. Vertrek Aankomst
Amsterdam Istanbul, Ataturk TK 1952 11/09 11:35 16:05
Istanbul, Ataturk Ankara, Esenboga TK 140 11/09 18:00 19:00
ik wil meteen naar Ankara ipv tussenstop![]()
Weinig keus zoquote:
Ik ben in Izmit - Degirmenderequote:Op zondag 22 juli 2007 12:49 schreef saban het volgende:
Clio waar in Turkije ben je ?
Ik wil nog terug komen hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 12:49 schreef ClioSporT het volgende:
Vertrek 14.9.2007 AMSTERDAM 23:59
Aankomst 14.9.2007 ANKARA 05:15
--------------------------------------------------------------------------------
1 Volw. = ¤ 60,-
Luchthaven en brandstoftoeslag 1 x 45 = ¤ 45,-
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal voor deze reservering: ¤ 105,-
enkeltje
![]()
Ik heb nog iemand nodig als bijrijder op weg terug naar NL, ergens in september oktoberquote:
dan blijven we toch daarquote:Op zondag 22 juli 2007 12:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb nog iemand nodig als bijrijder op weg terug naar NL, ergens in september oktober![]()
Vertrek 6.10.2007 ANKARA 06:15
Aankomst 6.10.2007 AMSTERDAM 09:15
1 Volw. = ¤ 165,-
Luchthaven en brandstoftoeslag 1 x 45 = ¤ 45,-
Totaal voor deze reservering: ¤ 210,-
kan ook, terugkomen is dubbele prijs. Ze willen gewoon dat we niet meer terugkomen![]()
Ouuuddquote:Op zondag 22 juli 2007 12:54 schreef Emel het volgende:
Ah! Gözlerin
Beni benden alan
Sislerin ardından, buğulu bakan
Ah! Sözlerin
Beni benden çalan
Bir nehir misali, kalbime akan
Asla, asla vazgeçemem senden, asla
Olamam ben sensiz, yapamam sevgisiz
Asla, asla vazgeçemem senden, asla
Olamam ben sensiz, kalamam kimsesiz
Geen slecht idee..quote:Op zondag 22 juli 2007 12:55 schreef Emel het volgende:
[..]
dan blijven we toch daar![]()
ja pik me maar op in Ankara, eind september![]()
ne varquote:
Ulus ok?quote:
ik herken je toch nietquote:Op zondag 22 juli 2007 13:00 schreef ClioSporT het volgende:
Prima, tot dan. Geef een gil wanneer je een mooie clio ziet, dan stop ik voor je.![]()
hmm..naja we zien wel dan..quote:Op zondag 22 juli 2007 13:10 schreef ClioSporT het volgende:
Iedereen herkent mijn super clio met nederlands kenteken.![]()
Oh jah, en er is weinig tot geen ruimte voor bagage, het is een 2 persoons auto.![]()
kleine sporttas? wil je dat ik helemaal niets meeneem ofzoquote:Op zondag 22 juli 2007 13:17 schreef ClioSporT het volgende:
Een koffer is te groot. Een kleine sporttas lukt misschien nog net.![]()
Anyway, ik ga eens lol maken buitenshuis.. Dag allemaal.![]()
euhhhhh wat moeten zij met mijn ondergoed?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:25 schreef ClioSporT het volgende:
Ik zou het wel willen, maar er is gewoon simpel geen ruimte. Geen achterbank + kofferbak omdat de motor daar ligt.![]()
Alleen nog een beetje ruimte in de voorbak waar mijn eigen tas nog net inpast. Je kan je spulletjes allemaal los ergens in een hoekje proppen. Eventuele strings en tanga's kan je onderweg weggeven aan alle corrupte bulgaarse agenten die we tegenkomen. Scheelt mij weer tientallen euro's![]()
Blije mensenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:08 schreef ClioSporT het volgende:
mja akp schijnt. Mensen vieren hier best overdreven feest enzo.
Jammer dat je niet gestemd hebt.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:27 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb niet gestemd nee, moest het doen om 4 uur in de ochtend toen ik Kapikule had bereikt, maar ik had er niet echt zin in rond dat tijdstip.
Ik heb liever niemand, en akp doet het economisch best goed maar ik blijf die vent een gluipert vinden op de een of andere manier.
Hmm ik vind hem persoonlijk niet extreem. En hij is helemaal niet anti-Ataturk toch? Of wel? ik volg politiek niet zo.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:31 schreef ClioSporT het volgende:
Mja, daar ben ik zelf ook nog niet helemaal achter, maar het kan te maken hebben met het feit dat hij best extreem is/was wat betreft het geloof. Ik volg liever de weg van Ataturk en daar is hij niet echt voorstander van lijkt wel.
Maar je vertrouwt hem niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:34 schreef ClioSporT het volgende:
Nu is hij of lijkt hij niet extreem nee.
Maak me maar jaloersquote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef ClioSporT het volgende:
Even op de pesttoer.
Vandaag ging ik eerst m'n huisje bekijken die wordt gebouwd en over 2 maandjes klaar is.
Zie hier het uitzicht vanaf het balkon, tis niet echt denderend maar ik ben er blij mee, in ieder geval veel gebergte en een stukje zee op foto 3
[[url=http://img12.imagevenue.com/loc913/th_43365_3_123_913lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img150.imagevenue.com/loc1143/th_43370_5_123_1143lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img188.imagevenue.com/loc253/th_43800_1_123_253lo.jpg]afbeelding][/URL]
Daarna naar een durumcu geweest in Kirkpinar. Heerlijk gegeten en vervolgens een toetje gegeten aan de rand van Sapanca golu.
Romantisch met z'n tweetjes op het water.(nee ik sta niet op de foto maar heb er wel gezeten nadat die mensen weg waren
)
[[url=http://img11.imagevenue.com/loc839/th_43381_7_123_839lo.jpg]afbeelding][/URL]
en vlak voor het weggaan nog even achterom gekeken en een fototje genomen.
[[url=http://img144.imagevenue.com/loc825/th_43359_1_123_825lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Ok, dat kanquote:Op maandag 23 juli 2007 00:43 schreef ClioSporT het volgende:
Ik vertrouw hem niet nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |