quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Welke zijn dat dan van Sony?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:38 schreef saban het volgende:
[..]
De high-budget camera's van Canon zijn supermaar dan spreken we over camera's boven de 500 euro
Verder zijn normale digitale camera's van Sony super te noemen
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:40 schreef zarGon het volgende:
Baklava.
Je vroeg om baklava.quote:
Ik zal me van het weekend wat in verdiepen, voor ik volgende week er een ga kopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef saban het volgende:
[..]
Zie link wat ik je gaf
Ligt er maar aan wat je zoekt bij een camera
sorryquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neen, vrouwmensch, leer PI's te lezen.
quote:
Ik ben niet boos ofzo hoor, maar je gaat ook niet uitgebreid eten voor een zwangere vrouw zonder iets te geven.quote:
vergeef mequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben niet boos ofzo hoor, maar je gaat ook niet uitgebreid eten voor een zwangere vrouw zonder iets te geven.
ik heb slechte invloed op jequote:
doe ik het weer, sorryquote:
Jazz, had ik zelf uitgevondenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:48 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb slechte invloed op je![]()
Jazz, boeken, wijn..what's next?![]()
Ach, ik help je graagquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:50 schreef saban het volgende:
[..]
Jazz, had ik zelf uitgevondenjij hielp me ermee.
Boeken, geen leesboekenMeer informatief..
Wijn, sjah
What's next, dunno, psychologie?
Dunno, liefst niet. Weet ik eigelijk niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:53 schreef Emel het volgende:
Ga je in uc aylar drinken, saban?
Serieus?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:54 schreef saban het volgende:
Ik ga als ik tijd heb naar de kapper, zo goed als kaal ga ik terug komenpaar mm erop laten
Hmm..domme vraag misschien: is het meer haram om in uc aylar te drinken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:54 schreef saban het volgende:
[..]
Dunno, liefst niet. Weet ik eigelijk niet.
Hoezo dan?quote:
wat vond je van The Prestige?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef saban het volgende:
Ik heb Grudge 2 gehuurd, zal ik maar eens beginnen met kijken
Het is altijd haram, of het in de 3 maanden meer haram is, dunno. Ookal is het niet meer haram, toch ga ik proberen niet te drinken, maar je weet maar nooit hequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef Emel het volgende:
[..]
Hmm..domme vraag misschien: is het meer haram om in uc aylar te drinken?![]()
Geen zin meer om iedere ochtend ermee te spelen, om de paar dagen breng ik een bezoekje om mn baard bij te laten werken, ook geen zin meer. Ga het lekker simpel houden tot dat ik bij het GLR ga beginnen.quote:
alcohol is haram ja..maar als je in uc aylar drinkt...ach tis gewoon haramquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:58 schreef saban het volgende:
[..]
Het is altijd haram, of het in de 3 maanden meer haram is, dunno. Ookal is het niet meer haram, toch ga ik proberen niet te drinken, maar je weet maar nooit he
Ik vond 'm tot de laatste minuten geen ruk aanquote:
Beter johquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef saban het volgende:
[..]
Geen zin meer om iedere ochtend ermee te spelen, om de paar dagen breng ik een bezoekje om mn baard bij te laten werken, ook geen zin meer. Ga het lekker simpel houden tot dat ik bij het GLR ga beginnen.
Jij vindt veel films baggerquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef saban het volgende:
[..]
Ik vond 'm tot de laatste minuten geen ruk aandaarna werd ineens alles helder
Ik weet niet of het me wel lukt - om 3 maanden niet naar nazar te gaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef Emel het volgende:
[..]
alcohol is haram ja..maar als je in uc aylar drinkt...ach tis gewoon haram![]()
ik ga ook niet drinken.
Voor gezelligheid heb je geen alcohol voor nodig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef saban het volgende:
[..]
Ik weet niet of het me wel lukt - om 3 maanden niet naar nazar te gaan
Ik wil je best een toetsenbord doneren met meerdere knoppen erop. kan je ook komma's maken enzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:01 schreef dvdfreak het volgende:
.
In bios is het sowieso leuker.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:01 schreef saban het volgende:
[..]
Klopt. Of het moet in de bios, dan is het toch net iets anders
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:01 schreef saban het volgende:
[..]
Ik wil je best een toetsenbord doneren met meerdere knoppen erop. kan je ook komma's maken enzo
Gaan wij samenquote:
Denk je dat ik nog met een Turkse meid naar de bios ga? Ik krijg heel Turkentopic over me heen.quote:
Ik ben het!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:04 schreef saban het volgende:
[..]
Denk je dat ik nog met een Turkse meid naar de bios ga? Ik krijg heel Turkentopic over me heen.
Jij hebt zoveel geduld joh! ze maakt je verschrikkelijk moeilijk maar jij bent hartstikke liefquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:04 schreef saban het volgende:
[..]
Welke vriendinJammer, maar zoveel kan ze niet meer over me beslissen
![]()
Niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel geduld joh! ze maakt je verschrikkelijk moeilijk maar jij bent hartstikke lief![]()
Ik heb bewondering voor jequote:
Niet?quote:
hahaha alles wat ik zeg, wil je een sig. van makenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef saban het volgende:
[..]
Helaas past dat niet meer in mn signature
weet ikquote:
Pff, niet te persoonlijk opvatten, je bent mn type nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha alles wat ik zeg, wil je een sig. van maken![]()
Zei ik dat niet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef saban het volgende:
[..]
Pff, niet te persoonlijk opvatten, je bent mn type niet![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:13 schreef saban het volgende:
Ik ga the Grudge 2 kijken
ben stiekem wel een beetje bang
Hey!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef -scorpione- het volgende:
Hier![]()
Net terug uit Scheveningen, lekker op een terrasje gezeten![]()
Ik was een lurker.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef Emel het volgende:
Jouw postgedrag op FOK!
Hoe was jullie postgedrag?![]()
Jou post gedrag is een beetje vreemd. Net of je een weddenschap hebt dat je die stomme Turken wel kunt bewegen tot 100 onzinnige topics waarna je mysterieus gaat verdwijnen of zoquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef Emel het volgende:
Jouw postgedrag op FOK!
Hoe was jullie postgedrag?![]()
Hoezo denk je dat nou?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:22 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jou post gedrag is een beetje vreemd. Net of je een weddenschap hebt dat je die stomme Turken wel kunt bewegen tot 100 onzinnige topics waarna je mysterieus gaat verdwijnen of zo![]()
neeuh, betekent voor mij niets.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:24 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Of geniet je gewoon van de aandacht die je krijgt?
Zowat alle posts zijn gericht op jou of komen van jou af..quote:
smakelijk. ik hoop wel dat het kipfrikadelletjes zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:26 schreef saban het volgende:
Ik ga frikandelletjes frituren!!
Leuk maar het doet mij echt niets hoor. Kom op, het is internet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Zowat alle posts zijn gericht op jou of komen van jou af..
Je gaat me niet vertellen dat je je op zijn minst niet gevleid voelt.
Waar doe je het dan voor?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:29 schreef Emel het volgende:
[..]
Leuk maar het doet mij echt niets hoor. Kom op, het is internet.
Met Turkentopic bedoel je?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:28 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Weddenschap gewonnen, geld of whatever binnen. Waarom zou je hiermee doorgaan..?
Mijn internetpenis is heel erg lang. Voel je het niet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:29 schreef Emel het volgende:
[..]
Leuk maar het doet mij echt niets hoor. Kom op, het is internet.
Dan kan je aan iedereen vragen. Waarom zit je in het Turkentopic?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn internetpenis is heel erg lang. Voel je het niet?
Ga je weerquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn internetpenis is heel erg lang. Voel je het niet?
Wij zitten hier allemaal voor jou..quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Dan kan je aan iedereen vragen. Waarom zit je in het Turkentopic?
Dat hoop ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Wij zitten hier allemaal voor jou..![]()
Of kun je gewoon beter met mannen opschieten dan met vrouwen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Met Turkentopic bedoel je?
tja..ik ben vaak genoeg ook afwezig geweest uit deze reeks hoor.
Wel beter maar ik kan ook prima opschieten met vrouwen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Of kun je gewoon beter met mannen opschieten dan met vrouwen?
Maar niet met Turkse toch? Die waren toch te oppervlakkig?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Emel het volgende:
[..]
Wel beter maar ik kan ook prima opschieten met vrouwen.![]()
Dat ze hier voor mij zitten?quote:
Alleen degene die ik ken. Dus ik heb veel Nederlandse en Surinaamse vrienden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Maar niet met Turkse toch? Die waren toch te oppervlakkig?
Je trekt er aan. Sluit zowat iedere topic en opent zowat iedere nieuwe deel..quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat ze hier voor mij zitten?
Ik ben niet enige hier hoor.
Jij vindt raar dat ik in Turkentopic rondhang he? dat er iets achter zit?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |