quote:Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
[POL SC 1267] Sfeerverstoringquote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je zelf niet kan tellen
Wat moet ik met die zware zekering doen? Beide handen nodig voor de draadjes - in bijten?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
tip: als je jezelf van het leven wilt beroven, pak dan eerst een zware zekering en pak de bruine en blauwe draad aan de eindjes met je handen.
Overigens wens ik je niet dood hoor.![]()
Moet ik Sigme nu vragen of ze AUB mijn topic wit sluiten.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je zelf niet kan tellen
ik had een tikfoutje aangepast.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ook al snel aangepastKan je niet gewoon kiezen?
Die zware zekering gebruik je i.p.v. je standaard veilige zekering. Draaduiteinden tegen je tongetje houden kan ook, of je tepels.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat moet ik met die zware zekering doen? Beide handen nodig voor de draadjes - in bijten?
Klopt. Ik wil dit verschrikkelijke deel juist overslaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je loopt voor met de sc-nummering.
Da's allang geslotenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moet ik Sigme nu vragen of ze AUB mijn topic wit sluiten.![]()
Alles wat je maar kunt bedenken. Jij bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef PJORourke het volgende:
Wat is sfeerverstoring? Rita Verdonk die overstapt naar de liberale Fuehrer?
De reactiesnelheid mag er absoluut zijn. Mij record is gesneuveld. Meestal doe ik daar veel langer over.quote:
Zong ze dat?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het is hier stil en ik hoor een lijster zingen. In between thunderstorms.
Zag ik ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef sigme het volgende:
Napalm wist te posten na het slotje. Napalm = koning?
Nee, ik denk dat het eerder was dat jullie simultaan klaar warenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef sigme het volgende:
Nu je het zegt. Maar ik ken de melodie niet.quote:
Subtiliteit zou je staan, Els.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef Elseetje het volgende:
Alles wat je maar kunt bedenken. Jij bijvoorbeeld
Sigme snapt 'm wel
Wel een mooie titel van een song. Maar nu de rest nog. Jij bent toch muzikaal?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Maar ik ken de melodie niet.![]()
vrouwen roemen mij hierom. Romantiek is uit, keigoeie seks is in.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het eerder was dat jullie simultaan klaar waren
Maar hij is vast blijer met jouw uitleg
truequote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef sigme het volgende:
ook truequote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zag ik ook.
doet ie anders nooit..![]()
ik hou het op een race-conditie/timing fenomeen.
Daarom verkies ik mijn uitleg.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het eerder was dat jullie simultaan klaar waren
Maar hij is vast blijer met jouw uitleg
Ik heb gezocht, maar ik kan het niet vinden in m'n woordenboekquote:
Ben ik even blij dat ik de open deur uit m'n post heb gehaald om het aan je verbeelding over te latenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
vrouwen roemen mij hierom. Romantiek is uit, keigoeie seks is in.
niet zeuren,bukken!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik de open deur uit m'n post heb gehaald om het aan je verbeelding over te laten
Mijn ideequote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Deze OP is te goed.
Nu nog steeds aan het regenenquote:
Wouter Bos wil graag nog eens met SP regerenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef Fastmatti het volgende:
Bovendien zijn er geen leuke topics meer.
Je moet ook niet buitenspelen als het regentquote:
hihiquote:
O, met terugwerkende kracht als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik al een uur thuis, maar zolang deed het internet het niet![]()
Ben al op Elsevierquote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Elseetje het volgende:
En een leuk topic kan je ook zelf openenHeb ik ook weer wat om in te reageren
Eigenlijk ben ik ook een uur droogquote:Op maandag 16 juli 2007 21:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
O, met terugwerkende kracht als ik het goed begrijp.
Het Tara Singh Varma-syndroom. Je hebt zeker ook nog steeds een regenjas aanquote:
kloptquote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef Fastmatti het volgende:
Bovendien zijn er geen leuke topics meer.
Ik ben met FOK=pensioen. Sorry, no can do.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:50 schreef Elseetje het volgende:
Ik heb gezocht, maar ik kan het niet vinden in m'n woordenboek
Wat is er PJO, jij bent toch meester van de stootjes?
Vrees dat ene Martijn alles al geplaatst heeftquote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Grappig dat op de site van Elsevier "Het gelijk van Vogelaar" en "Vogelaar heeft geen idee waar ze het over heeft" gewoon onder elkaar staan.
Hoe komt het.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben met FOK=pensioen. Sorry, no can do.
Martijn heeft dan nog iets te kiezen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vrees dat ene Martijn alles al geplaatst heeft![]()
Gelul, je komt hier maar wat graag. Het boze jongetjes forum loopt niet meer zo he?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De laatste is dan ook geschreven door Beroepsclown-Na-Simon Leon de Winter. Verklaart het wel...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Grappig dat op de site van Elsevier "Het gelijk van Vogelaar" en "Vogelaar heeft geen idee waar ze het over heeft" gewoon onder elkaar staan.
Volgens mij is fok eerder met pensioenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe rellerig moet het zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Fastmatti het volgende:
Kan er niet iemand een topic openen. Liefst een reltopic.
Inhoudelijke topics zie je me niet meer.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gelul, je komt hier maar wat graag.
Nu jij weg bent is er niet veel boosheid over aan de overkant.quote:Het boze jongetjes forum loopt niet meer zo he?
ligt eraan. Vind je dat je een dikke kont hebt?quote:
Flirten met GL-huppelkutjes?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Elseetje het volgende:
Maareh, als je met pensioen bent, wat doe je hier dan?
Weetniet. EG, heb ik een dikke kont?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:34 schreef Napalm het volgende:
[..]
ligt eraan. Vind je dat je een dikke kont hebt?
Eugenetica. Is dat niks voor jou?quote:
Nee, m'n best bewaar ik voor PVV-Helga's, niet voor de dalits van het politieke spectrum.quote:
Sure.quote:
Misschien een topic over stemmen naar iqquote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Een GL topic misschien?
"Met hoeveel Volkertjes dweept GL? "![]()
Dan krijg je waarschijnlijk maar van weinig users weerwoordquote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Een GL topic misschien?
"Met hoeveel Volkertjes dweept GL? "![]()
Zijn hier PVV-Helga's?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, m'n best bewaar ik voor PVV-Helga's, niet voor de dalits van het politieke spectrum.
Discriminerende wetsvoorstellen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Allochtonen?
Voor of na Sigme?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat zou het meest foute topic ooit zijn geweest dat er net doorheen glipte??
Die vettequote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Discriminerende wetsvoorstellen.![]()
"Geen wapenvergunningen voor Marokkanen"
"Vechthonden alleen voor WO-geschoolden."
"Autorijden verbieden voor vrouwen en bejaarden"
"Halalvlees verbieden in Grote Steden"
"Condooms slechts toestaan voor hetero's"
Die Oostenrijkse, kom, hoe heet ze.quote:
Wanneer start je een partijquote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Discriminerende wetsvoorstellen.![]()
"Geen wapenvergunningen voor Marokkanen"
"Vechthonden alleen voor WO-geschoolden."
"Autorijden verbieden voor vrouwen en bejaarden"
"Halalvlees verbieden in Grote Steden"
"Condooms slechts toestaan voor hetero's"
Je had geen vrouw.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, de bui is weer voorbij. Heb ik een hele ark voor niets gebouwd.
Adolfa? Benita?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef sigme het volgende:
Die Oostenrijkse, kom, hoe heet ze.
hij zwijgt, dat zegt genoeg. Misschien is op de knieen toch beter. Of een boerka wellicht?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Weetniet. EG, heb ik een dikke kont?
Kutcensuur altijdquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ervoor! Toen er geen vrouw aan de macht was.![]()
Toen kon er veel meer.![]()
Het zag er goed uit hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
hij zwijgt, dat zegt genoeg. Misschien is op de knieen toch beter. Of een boerka wellicht?
Een echte vent vertelt altijd de waarheid. EG, kom er maar in.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef Napalm het volgende:
hij zwijgt, dat zegt genoeg. Misschien is op de knieen toch beter. Of een boerka wellicht?
Ja, en een papieren boot blijft niet al te lang drijven in een storm.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kutcensuur altijdVan de week werd er ook al een topic van mij gesloten
![]()
Ik praat niemand na, misschien zit er een kern van waarheid in? Op de lange duiur zullen de onderwerpen alleen weer over de boze ryan en aaah gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inhoudelijke topics zie je me niet meer.
[..]
Nu jij weg bent is er niet veel boosheid over aan de overkant.
Trouwens, doekje napraten, da's wel heel erg, niet?
Hij krijgt straks wel klappenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
PJO tochquote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een echte vent vertelt altijd de waarheid. EG, kom er maar in.
Comebacks zijn niets voor mijquote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, en een papieren boot blijft niet al te lang drijven in een storm.
Maareh, de Wedergekeerde, bent u het?
het erge is nog dat die milieugasten gewoon gelijk hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Klik
Snap echt niet wat er fout aan is![]()
Laat ze dan collectief zelfmoord plegenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
het erge is nog dat die milieugasten gewoon gelijk hebben.
ookal gebruiken we allemaal spaarlampen en rijden een fiat pondo dan nog weegt dat niet op tegen een bevolkingsvermindering van 10%
Sorry. Ik had tegen Elseetje gezegd dat ik fatsoenshalve nooit naar konten van vrouwen kijk. (ook niet naar mannenkonten). Officieel heet dat dan dat ik Elseetjes kont dus niet gezien kan hebben al is dat officieus dat wel het geval . Dat maakt dat ik officieel daar geen mening of kan en mag hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hij krijgt straks wel klappen
Er gaan wel meer dingen over de kont dan een boerka hoorIk kan ook gewoon een rokje aantrekken
Ik ook niet. Mensen begrijpen niet dat ze de duurste meest milieuverontreinigende auto kunnen kopen voor het geld wat ze aan kinderen besteden tot aan hun pubertijd en dan nog zijn ze milieuvriendelijk bezigquote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Klik
Snap echt niet wat er fout aan is![]()
Da's een jurk, Napalm.quote:
ik vraag jou, als techneut, naar de feitelijke situatie. Dat is geen mening maar een feit.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sorry. Ik had tegen Elseetje gezegd dat ik fatsoenshalve nooit naar konten van vrouwen kijk. (ook niet naar mannenkonten). Officieel heet dat dan dat ik Elseetjes kont dus niet gezien kan hebben al is dat officieus dat wel het geval . Dat maakt dat ik officieel daar geen mening of kan en mag hebben.
dat is neit genoeg; 50% van de bevolking om het broeikaseffect tegen te gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Laat ze dan collectief zelfmoord plegen![]()
Waar danquote:Op maandag 16 juli 2007 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben voor verplichting van een Burka van elke vrouw.
Heb ik nu een topic![]()
Hier staat een banner... ?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik erger me veel meer aan de balk onder de header![]()
Wat denk je EG, dragen vooral lelijke vrouwen een Burka of vooral mooie vrouwen? Mooie zou kunnen, die moeten aan het mannelijk oog onttrokken worden. Lelijke vrouwen die een burka dragen is een beetje overdreven.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben voor verplichting van een Burka van elke vrouw.
Heb ik nu een topic![]()
Inderdaad ben ik als volbloed techneut gebrand op feiten. En deugdelijk onderzoek uiteraard.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik vraag jou, als techneut, naar de feitelijke situatie. Dat is geen mening maar een feit.
Mwoa.........gemiddeld?quote:is de ass groter of kleiner dan het vrouwelijk gemiddelde in NL
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad ben ik als volbloed techneut gebrand op feiten. En deugdelijk onderzoek uiteraard.![]()
[..]
Mwoa.........gemiddeld?![]()
dan zit ik redelijk safe denk ik![]()
Het probleem is dat lelijke vrouwen mooi van lelijkheid kunnen zijn. Dus dan maar op safequote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat denk je EG, dragen vooral lelijke vrouwen een Burka of vooral mooie vrouwen? Mooie zou kunnen, die moeten aan het mannelijk oog onttrokken worden. Lelijke vrouwen die een burka dragen is een beetje overdreven.
Komt door vertekening van de lens.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]Verkeerde antwoord jongen
Kijk en leer van dat blonde ventje
Vrouwen zouden in principe een Burka om moeten. Maar als ze ervan af willen dan moeten ze langs een ballotagecommissiequote:Op maandag 16 juli 2007 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het probleem is dat lelijke vrouwen mooi van lelijkheid kunnen zijn. Dus dan maar op safe![]()
Het zou een TopTopic kunnen wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vrouwen zouden in principe een Burka om moeten. Maar als ze ervan af willen dan moeten ze langs een ballotagecommissie![]()
Is die ballotagecommissie representatief voor mij danquote:Op maandag 16 juli 2007 22:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vrouwen zouden in principe een Burka om moeten. Maar als ze ervan af willen dan moeten ze langs een ballotagecommissie![]()
schijtert. Als jij zegt "gemiddeld" terwijl je voorzichtig bent is dat dus gewoon een ander woord voor "behoorlijk dik.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Mwoa.........gemiddeld?![]()
dan zit ik redelijk safe denk ik![]()
heb hoofdpijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Da's geen rokjeKom, je kan me vast beter beledigen
Je wordt een beetje roestig
Dat jochie waar je net mee zat om te wisselenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Komt door vertekening van de lens.![]()
Echtblond of donkerblond![]()
Dat is geen excuusquote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
schijtert. Als jij zegt "gemiddeld" terwijl je voorzichtig bent is dat dus gewoon een ander woord voor "behoorlijk dik.
Zegt genoeg.
Op de knieen. Als het dan nog niets ies dan zet ik de tv wel aan voor de afleiding..
[..]
heb hoofdpijn.
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
schijtert. Als jij zegt "gemiddeld" terwijl je voorzichtig bent is dat dus gewoon een ander woord voor "behoorlijk dik.
Zegt genoeg.
Op de knieen. Als het dan nog niets ies dan zet ik de tv wel aan voor de afleiding..
Linkje? . Want ik anders moet ik zelf weer terugzoeken .quote:Op maandag 16 juli 2007 22:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat jochie waar je net mee zat om te wisselenZijn reactie gemist?
Maar je weet de standaardafwijking niet, want je kijkt nooit naar vrouwenkontenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Als je uitgaat van het rekenkundig gemiddelde, dan kan je dus niet over dik spreken. Statistisch gesproken. Feitelijkheid
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar je weet de standaardafwijking niet, want je kijkt nooit naar vrouwenkonten [afbeelding]
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Linkje? . Want ik anders moet ik zelf weer terugzoeken .![]()
quote:
Freudiaanse verspreking, je kijkt ze dus wel naquote:Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk er niet na, maar meet ze wel op![]()
Er is echt geen mogelijke manier meer waarop je je hier uit kunt lullenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Als je uitgaat van het rekenkundig gemiddelde, dan kan je dus niet over dik spreken. Statistisch gesproken. Feitelijkheid
![]()
tsja, ik kan moelijk zeggen "ik vind je lelijk en je hebt een dikke kont, daarom heb ik geen zin. Met de buurvrouw daarentegen... ". Vandaar dat ik het vrouwenexcuus le; "ik heb hoofdpijn".quote:
angsthaas.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tuurlijk kan je dat wel zeggenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef Napalm het volgende:
[..]
tsja, ik kan moelijk zeggen "ik vind je lelijk en je hebt een dikke kont, daarom heb ik geen zin. Met de buurvrouw daarentegen... ". Vandaar dat ik het vrouwenexcuus le; "ik heb hoofdpijn".
[..]
angsthaas.
ook typerend voor dikke vrouwen; gaan janken op de bank en een zak chips erbij pakken. ALs je nu gewoon eens naar de sportschool ging?quote:
true Napalm = waarheid.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat wel zeggenJe bent toch Napalm
Verkopen ze in Nederland maatje 32 dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef Napalm het volgende:
[..]
ook typerend voor dikke vrouwen; gaan janken op de bank en een zak chips erbij pakken. ALs je nu gewoon eens naar de sportschool ging?
Er zijn toch veel meer POL vrouwenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
true Napalm = waarheid.
Maar ik krijg ook PMs van users die blij zijn dat er een tweede POl vrouw is en dat ik moet dimmen. Ik moet natuurlijk ook spaarzaam ziijn met mijn online vriendjes![]()
Wie is de eerste vrouw danquote:Op maandag 16 juli 2007 22:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
true Napalm = waarheid.
Maar ik krijg ook PMs van wanhopige users die blij zijn dat er een tweede POL vrouw is en dat ik moet dimmen. Ik moet natuurlijk ook spaarzaam ziijn met mijn online vriendjes![]()
Vriend SCH slaat zoals gewoonlijk weer eens de spijker op de kop.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:58 schreef SCH het volgende:
Ik zou het typisch vinden, maar wel grappig. Net als ik dit wel grappig vind. Maar als je ballen hebt dan durf je het ook met 2 mannen.![]()
stretchquote:
echt?quote:
ik heb ook een tweakerz account net als de meeste oud-gediende fokkerz.quote:
weer moet hard werken op de nieuwe job.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:42 schreef Elseetje het volgende:Wat zit je écht dwars? Zeg het maar
Als die opmerking zo los ziet staan dan kan je hem ook heel anders interpeterenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vriend SCH slaat zoals gewoonlijk weer eens de spijker op de kop.
Floripas waarschijnlijk. Je weet pas wat je mist als ze weg is.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef Napalm het volgende:
ballen maar geen users...
stretchvan die Big Mama's in felgekleurde veels te strakke leggings..
Ik zie regelmatig vrouwen reageren in POLquote:echt?
Als jij het maar gelooftquote:ik heb ook een tweakerz account net als de meeste oud-gediende fokkerz.
Het wordt je duidelijk al teveelquote:weer moet hard werken op de nieuwe job.
Waar is die gebleven dan? Sowieso zijn er wel meer users verdwenen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Floripas waarschijnlijk. Je weet pas wat je mist als ze weg is.
Een van de twee is een leugen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Sorry. Ik had tegen Elseetje gezegd dat ik fatsoenshalve nooit naar konten van vrouwen kijk. (ook niet naar mannenkonten).
Verklaart ook het hysterische gedrag als er eens een vrouw opduikt. Ik zie het liever wat verdeeld, dit is geen doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waar is die gebleven dan? Sowieso zijn er wel meer users verdwenen.
Wat is er nou mooi aan het achterwerk van een man.quote:
Naar bed, de rest waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar is Elseetje?
Ja, ik merk het. Maar jij bent gelukkig toch maar weer online gekomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Naar bed, de rest waarschijnlijk ook.
Er moet toch een manier zijn om meer vrouwen naar POL te krijgen, iemand die voor elven gaat slapen is natuurlijk geen doen. Ik weet nog wel een paar leuke linkse typejes.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik merk het. Maar jij bent gelukkig toch maar weer online gekomen.![]()
En het is hier stik benauwd .....
Nauwelijksquote:Op maandag 16 juli 2007 23:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Zwaardvisch, jij eet toch niet teveel chocola, he?
Dat kunnen haast geen romantische vrouwen zijn, als ze voor elven naar bed gaanquote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Er moet toch een manier zijn om meer vrouwen naar POL te krijgen, iemand die voor elven gaat slapen is natuurlijk geen doen.
quote:Ik weet nog wel een paar leuke linkse typejes.
Een vrouw moet het structureel met me oneens zijn, anders vind ik ze niet leuk. Er is niks zo aantrekkelijk als een arrogant meisjequote:Op maandag 16 juli 2007 23:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Wordt natuurlijk wel benieuwd..... Floripas-achtigen?![]()
Ik heb ook bijzonder graag dat vrouwen het met me oneens zijn. In het algemeen lukt me dat prima.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een vrouw moet het structureel met me oneens zijn, anders vind ik ze niet leuk. Er is niks zo aantrekkelijk als een arrogant meisje. Floripas vind ik dan weer weinig aan. We zullen zien hoe de zaken zich ontwikkelen.
Die kolonie platjes overleeft het wel hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, de bui is weer voorbij. Heb ik een hele ark voor niets gebouwd.
Maar jij valt niet op vrouwen, is het wel?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb ook bijzonder graag dat vrouwen het met me oneens zijn. In het algemeen lukt me dat prima.![]()
Maar vraag me af, waarom er zo weinig vrouwen hier ophouden. Die overblijven zijn best scherpDat zal wel bij het selectieproces horen.
Floripasquote:Op maandag 16 juli 2007 23:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Een vrouw moet het structureel met me oneens zijn, anders vind ik ze niet leuk. Er is niks zo aantrekkelijk als een arrogant meisje. Floripas vind ik dan weer weinig aan. We zullen zien hoe de zaken zich ontwikkelen.
Hoezo?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar jij valt niet op vrouwen, is het wel?
Not that there's anything wrong with it.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar jij valt niet op vrouwen, is het wel?
Pretty much.quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Not that there's anything wrong with it.
Slapen is niet 'n hobbyquote:
Leef jij nog ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:01 schreef problematiQue het volgende:
* problematiQue verstoort de sfeer.
Met die benauwdheid valt er weinig te slapen hierquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mij wel, en dat ga ik nu doen. Welteruste en tot morgen vandaag.![]()
Nee hoor, al zo'n 36 uur op maar nog steeds redelijk fris. Ik ga nog even door.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
PJORourke ook al in z'n nest, dan doe ik de deur wel dicht.
Ik doe geen oog dicht met die warmte en zeker niet nu ik bij m'n ouders ben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:12 schreef PJORourke het volgende:
Nee hoor, al zo'n 36 uur op maar nog steeds redelijk fris. Ik ga nog even door.
Geen idee, nooit op de TU gezeten in ieder geval. En jij waarschijnlijk niet op de UvA dus ik zou het niet weten.quote:Ik heb sterk het gevoel dat ik je ergens van ken.![]()
Nee, ik trek er maar eens een biertje bij open.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik doe geen oog dicht met die warmte en zeker niet nu ik bij m'n ouders ben.
ASC? Val Thorens?quote:Geen idee, nooit op de TU gezeten in ieder geval. En jij waarschijnlijk niet op de UvA dus ik zou het niet weten.
ASC zou heel goed kunnen, maar jij bent toch al alumnus. Je was lid in Eindhoven neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik trek er maar eens een biertje bij open.
[..]
ASC? Val Thorens?
Lid in Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
Je was lid in Eindhoven neem ik aan?
ESC noemen we gewoon lid, al zijn het ontzettende wannabe's. Ik ben er nog geweest toen Oltmans kwam spreken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lid in Eindhoven.Moest je lachen toen je dat typte?
Nee, ken iemand in een van de meisjesdisputen, ben daar nog mee in Val Tho geweest.
In de skihut, aka Bunker. Moet lang geleden geweest zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
ESC noemen we gewoon lid, al zijn het ontzettende wannabe's. Ik ben er nog geweest toen Oltmans kwam spreken.
Ervaring, stug doorgaan en actief blijven op de moeilijke momenten. En goed eten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe doe je dat? 36 uur wakker, bier drinken en nog redelijk fris zijn?
Een hele dikke kusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:44 schreef Elseetje het volgende:
Ik lees het net pas: wat een gezeik weer gisteravond in POL-FB
Echt, compleet onboeiendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een hele dikke kusvoor Yvonne, zij liet zien dat het uitlenen van topics aan andere subfora totale onzin was.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
ESC noemen we gewoon lid, al zijn het ontzettende wannabe's. Ik ben er nog geweest toen Oltmans kwam spreken.
Ik niet en met wat pech ook geen tijd voor de avondetappe vanavond. Moet nog maar zien of ik beelden meekrijg dus.quote:
Veel te vroeg gepasseerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:18 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Galibier in 1998. Pantani kleineert Ullrich in de hagel.
http://www.trouw.nl/dever(...)Communicerende_vatenquote:Minister Vogelaar van het departement Kozijnen en Gevels deed haar blijde intrede in de grote-mensenwereld op een zeer eenvoudige manier. Een beetje zoals ze haar prachtwijken in wording onlangs bezocht: loom peddelend op een opoefiets.
Dat ze desondanks bijna heel Nederland over zich heen kreeg, en niet alleen ‘rechts’ zoals Trouw gisteren vermeldde, is een prestatie van formaat. Het intellectuele niveau van haar interview afgelopen zaterdag kwam net in de buurt van dat van iemand met een onvoltooide vmbo-opleiding. Tussen de clichés en de holle frasen zat natuurlijk ook de verbijsterende aberratie van de joods-christelijke beschaving, waarvan de oorsprong door de minister werd teruggebracht tot ‘de joodse gemeenschap die eeuwen geleden naar Nederland kwam’.
Een spoed-inburgeringscursus in universele cultuur en geschiedenis lijkt hier op zijn plaats. Wouter Bos beloofde ons een power girl, maar nu zitten we met Ella in wonderland opgeschept. Het is hem aan te rekenen. Verder is het mevrouw Vogelaars goed recht om zich visionair op te stellen, door met name een voorschot te nemen op haar wens dat een joods-christelijk-islamitische traditie hier zal gaan wortelen.
In de krochten van de speculatie op zeer lange termijn is veel geoorloofd. Je kunt het ook precies andersom stellen. Bijvoorbeeld dat de ontkerkelijking de moslim-nieuwkomers nog harder zal treffen dan de christenen, zodat er van een wortelende traditie nooit sprake zal zijn. Of dat de diepe crisis van de islam zich verder zal ontwikkelen in een furie van aanslagen en explosies, totdat de westerse democratieën deze godsdienst in veilige quarantaine plaatsen.
De minister zou zich beter in de huidige maatschappelijke context kunnen verdiepen in plaats van hem weg te toveren. Met haar provocatieve en schoolse multiculturalisme bereikt ze het tegenovergestelde van wat ze zegt na te streven: het apaiseren van de nationale gemoedstoestand. Feitelijk zorgt ze voor polarisatie. Ze fungeert als een communicerend vat met de handenwrijvende Geert Wilders. Onbedoeld voedt ze het extremisme en bewijst ze moslims die zich van het korset van een onaangepaste religie willen bevrijden, een slechte dienst.
Het is nu tijd om ons serieus af te vragen of het de taak is van het seculiere overheidsapparaat om zich keer op keer zich met religie bezig te houden. Opmerkelijk genoeg moet worden vastgesteld dat van de drie regeringspartijen juist de meest geseculariseerde de scheiding tussen kerk en staat overschrijdt: denk aan de miljoenen subsidie voor de extremistische Milli Görüs in Amsterdam. Wat bezielt deze PvdA? Is het electoraal opportunisme, lakse Cohenisering of denkt men een missie te moeten vervullen, zoals Wilders met alle middelen bestrijden? Zoals gebruikelijk valt aan de strategie van Wouter Bos geen touw meer vast te knopen. Gisteren fulmineerde hij nog tegen het multiculturalisme van oud-links, vandaag onderzoekt hij als minister van financiën hoe hij via islamitische hypotheken een sharia light kan introduceren.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ephimenco laat zien waarom ik geabonneerd ben op de Trouw:
[..]
http://www.trouw.nl/dever(...)Communicerende_vaten
Het lijkt me echt verschrikkelijk om zelf niet meer te kunnen denken, en je mening te laten vormen door een columnistquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:59 schreef du_ke het volgende:
[..]Wat een troep weet die vent steeds weer uit te spugen.
Lijkt mij ook geen succes inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het lijkt me echt verschrikkelijk om zelf niet meer te kunnen denken, en je mening te laten vormen door een columnist
Wie laat er dan zijn mening vormen door een columnist?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het lijkt me echt verschrikkelijk om zelf niet meer te kunnen denken, en je mening te laten vormen door een columnist
Nee, dat maakt het niet goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kan ik het nog goed maken?
Door te zeggen dat ik een beoordelingsfout had gemaakt.![]()
quote:In haar poging het wij-zij-denken rond moslims in Nederland terug te dringen, zei minister Vogelaar zaterdag in deze krant dat we in Nederland een joods-christelijke cultuur hebben, omdat hier eeuwen geleden veel joden heen zijn gekomen.
Op dezelfde manier zal de komst van moslims naar Nederland in de toekomst leiden tot een joods-christelijk-islamitische cultuur, voorspelde zij.
Als Vogelaar hiermee bedoelde dat we moslims die legaal naar Nederland zijn gekomen ruimte moeten bieden om deel van de Nederlandse samenleving te gaan uitmaken, dan verdient zij steun.
Toch is flinke twijfel over haar uitspraak op zijn plaats. Die komt voort uit de wonderlijke en bizarre fout in Ella Vogelaars redenering: we hebben hier immers geen joods-christelijke beschaving omdat er ooit joden naar Nederland kwamen, zoals zij suggereert, maar omdat het christendom is geënt op een joodse stam. Het christelijk geloof, met zijn naastenliefde, is in de kern joods, en daarom wordt onze cultuur soms joods-christelijk genoemd. Ook als er nooit joden in Nederland zouden hebben geleefd, waren we toch joods-christelijk.
quote:Het is overigens behoorlijk fout om te denken dat door de Joodse migratie Nederland een Joods-Christelijke traditie heeft. We spreken van de J-C traditie omdat de Bijbel voor meer dan de helft bestaat uit Joodse geschriften. Ook de zoon van God, Christus, was een Jood. Het Joodse element in het Christendom is niet te ontkennen evenals de Christelijke stempel op Nederland. Ook zonder Joodse migratie hebben we een J-C traditie.
Ach, ik ken zo een paar typesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wie laat er dan zijn mening vormen door een columnist?
Moeten klonen ook in de SC?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:13 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ephimenco heeft wel gelijk.
Heb er ook op gewezen. Haar redenering rammelt.
Zat hij over je dikke reet te praten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:10 schreef Elseetje het volgende:
Als je nou nog zegt dat je beneveld was en niet wist wat je zei ofzo, en dat ik natúúrlijk een prachtige slanke kont heb. Maar neeeee, meneer moet weer met één of ander slap smoesje komen
Misschien kunnen we een aparte kloonchat openen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef du_ke het volgende:
Moeten klonen ook in de SC?
Dan slaat dat hele joods in die benaming gewoon nergens op want dat zit al lang en breed in het christelijk verwerkt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
In het redactioneel commentaar neemt de Trouw ook afstand van Vogelaar met exact dezelfde redenering als ondergetekende:
[..]
[..]
Andersom.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:21 schreef du_ke het volgende:
Dan slaat dat hele joods in die benaming gewoon nergens op want dat zit al lang en breed in het christelijk verwerkt.
Hoe bedoel je? Moeten we het maar gewoon een joodse cultuur gaan noemen?quote:
Ik heb nog een andere smoes, een betere: je kont was niet lang genoeg in beeld, zodat ik het niet naast die van Sigme kon leggen. Dan had ik tenminste een vergelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het niet goed
Als je nou nog zegt dat je beneveld was en niet wist wat je zei ofzo, en dat ik natúúrlijk een prachtige slanke kont heb. Maar neeeee, meneer moet weer met één of ander slap smoesje komen
Ik bedoelde dat het christelijke in het joodse verwerkt zit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:25 schreef du_ke het volgende:
Hoe bedoel je? Moeten we het maar gewoon een joodse cultuur gaan noemen?
Als je geschoren wordt, moet je stil zittenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere smoes, een betere: je kont was niet lang genoeg in beeld, zodat ik het niet naast die van Sigme kon leggen. Dan had ik tenminste een vergelijk.![]()
Ik vind van wel. Want dan worden ze inzichtelijk en kunnen ze eerder worden ontmaskert.quote:
Je kan toch niet ontkennen dat het grootste gedeelte van de normen en waarden uit de Christelijke cultuur komt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het christelijke in het joodse verwerkt zit.
Ik heb liever helemaal geen religies als het om benoemingen van hedendaagse cultuur gaat, past niet bij een seculier land. Als je het dan wat moet noemen, noem het dan Nederlandse cultuur, dan ben je meteen van al het religieuze gemekker af.
Wat ben je nou voor man. Eerst stoer over aanrechten en dat soort dingen praten, maar ondertussen op je knietjes voor de vrouwen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb nog een andere smoes, een betere: je kont was niet lang genoeg in beeld, zodat ik het niet naast die van Sigme kon leggen. Dan had ik tenminste een vergelijk.![]()
Dat kan ik heel prima ontkennen want dat is helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:32 schreef Fastmatti het volgende:
Je kan toch niet ontkennen dat het grootste gedeelte van de normen en waarden uit de Christelijke cultuur komt.
Waar komen ze dan vandaan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan ik heel prima ontkennen want dat is helemaal niet zo.
Dat lijkt me niet want het christendom is toch anders. Overigens zou je het dan gewoon allemaal onder abrahamistische cultuur kunnen plaatsen. Hebben we gelijk de helft van de wereldbevolking onder 1 noemer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het christelijke in het joodse verwerkt zit.
Die seculariteit valt nog altijd tegen natuurlijk.quote:Ik heb liever helemaal geen religies als het om benoemingen van hedendaagse cultuur gaat, past niet bij een seculier land. Als je het dan wat moet noemen, noem het dan Nederlandse cultuur, dan ben je meteen van al het religieuze gemekker af.
Maar deels. Van een groot deel van onze normen en waarden walgen vele christenen. We kijken gelukkig wel wat verder.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat het grootste gedeelte van de normen en waarden uit de Christelijke cultuur komt.
Het zijn menselijke waarden en normen waarvan je de basis over heel de wereld in heel de geschiedenis verspreid over alle religieuze en niet-religieuze landen ziet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:34 schreef Fastmatti het volgende:
Waar komen ze dan vandaan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Helaas wel, maar dat is juist een reden om religieuze bestempelingen van onze cultuur als niet wenselijk te beschouwen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:37 schreef du_ke het volgende:
Die seculariteit valt nog altijd tegen natuurlijk.
Wat bedoel je daarmee? De leer van Jezus is onze cultuur?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik heb me een keer met jullie spelletjes bemoeid. (Misschien misplaatst als niet ingewijde.)quote:
Misschien maar het is nog altijd wel een wezenlijk deel van de Nederlandse cultuur en het past ook wel bij een omschrijving van die cultuur.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Helaas wel, maar dat is juist een reden om religieuze bestempelingen van onze cultuur als niet wenselijk te beschouwen.
Sterktequote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:54 schreef Autodidact het volgende:
Nou, daar gaat 'ie dan. Hij gaat me dood maken.
[afbeelding]
ja het zal allemaal wel weer. Mij is het wat te vaag momenteel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:54 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik heb me een keer met jullie spelletjes bemoeid. (Misschien misplaatst als niet ingewijde.)
Ik zag waar het toe leidde. Ik doe het niet meer.
Huilies wil ik ze niet noemen, maar een twee generatie compensatie geven gaat mij wel erg ver.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
De Holocaust-huillies zijn ook weer bezig: http://www.foxnews.com/story/0,2933,289487,00.html
LOL. Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is PJO een core-bal? Of moet ik zeggen koorknaap?
Dat wordt harder studeren dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:33 schreef Fastmatti het volgende:
Heb de vorige periode nog maar 25 punten gehaald en ik wil weten of het er 31 worden![]()
Andere etappes ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:52 schreef Fastmatti het volgende:
WielrennenBergetappes zijn dus wel leuk
![]()
Jammer dat de hele sport niet eendaag is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Andere etappes ook. En eendags koersen. en etc
.
Barbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jammer dat de hele sport niet eendaag is.
Cultuurbarbaar waar zijn je joodshumanistiskatholiekechristelijke wortels?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:07 schreef Elseetje het volgende:
Oh, het moet er voor de vorm even uit: wielrennen
Vind jij die eenheidsworst met goedekope plasticklook echt mooi?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:07 schreef Fastmatti het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat ik nog geen geld heb![]()
Dit is een M3 CS, weinig eenheidsworst aanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vind jij die eenheidsworst met goedekope plasticklook echt mooi?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:12 schreef Fastmatti het volgende:
Er zit hier nu koffie op een witte muur![]()
Sport != cultuur!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar waar zijn je joodshumanistischekatholiekechristelijke wortels?
Dat moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Struikelde toen ik de trap op wilde stormen![]()
Watvoor fotoboek?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef Fastmatti het volgende:
Hoe maak je trouwens zo'n fotoboek?
13 in een dozijn bak zo te zien. Heeft in elk geval geen bijzondere uitstraling naar mijn idee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit is een M3 CS, weinig eenheidsworst aan
Ongeveer in het midden bovenaan je scherm op fotoboek klikken en daar verder kijken. Er staan vast instructies.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef Fastmatti het volgende:
Hoe maak je trouwens zo'n fotoboek?
Vrouwen die nerd zijn tellen dubbelquote:
Die zijn nog erger dan de mannelijke nerds inderdaadquote:
De Tour is stoerquote:Jochies die elke zoveel minuten iets over de tour moeten zeggen tellen niet
Kan je het niet meer aan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn nog erger dan de mannelijke nerds inderdaad.
quote:De Tour is stoer.
Heb het zo op nerds, sorryquote:
Beter dan zo'n plastic speelgoedautotje.quote:Daar ging je laatste beetje geloofwaardigheid
Heb je het zó op nerds dat je er verdrietig van wordt?quote:
Ik kan best genieten van de tour, maar niet als ik er mee doodgegooid wordquote:Beter dan zo'n plastic speelgoedautotje.
Maar goed dat je echte sport niet weet te waarderen is jammer. Misschien komt er nog wat wijsheid met de jaren![]()
Nogal een duhquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij zitten er alleen maar nerds op FOK![]()
Nu pas?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef Elseetje het volgende:Daar ging je laatste beetje geloofwaardigheid
Nerds zijn de nieuwe monniken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij zitten er alleen maar nerds op FOK![]()
Ik draai nooit Tori Amosquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zet jij nou maar Tori Amos op in de illusie dat het cultuur is.
Sla jij even de plank misquote:
Ik weet niet waarom, maar ik vind deze uitspraak perfect bij jou passenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:55 schreef PJORourke het volgende:
Wat is er mis met Tori Amos? Er is echt veel slechtere muziek hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |