Het Tara Singh Varma-syndroom. Je hebt zeker ook nog steeds een regenjas aanquote:
kloptquote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef Fastmatti het volgende:
Bovendien zijn er geen leuke topics meer.
Ik ben met FOK=pensioen. Sorry, no can do.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:50 schreef Elseetje het volgende:
Ik heb gezocht, maar ik kan het niet vinden in m'n woordenboek
Wat is er PJO, jij bent toch meester van de stootjes?
Vrees dat ene Martijn alles al geplaatst heeftquote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Grappig dat op de site van Elsevier "Het gelijk van Vogelaar" en "Vogelaar heeft geen idee waar ze het over heeft" gewoon onder elkaar staan.
Hoe komt het.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben met FOK=pensioen. Sorry, no can do.
Martijn heeft dan nog iets te kiezen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vrees dat ene Martijn alles al geplaatst heeft![]()
Gelul, je komt hier maar wat graag. Het boze jongetjes forum loopt niet meer zo he?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De laatste is dan ook geschreven door Beroepsclown-Na-Simon Leon de Winter. Verklaart het wel...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Grappig dat op de site van Elsevier "Het gelijk van Vogelaar" en "Vogelaar heeft geen idee waar ze het over heeft" gewoon onder elkaar staan.
Volgens mij is fok eerder met pensioenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe rellerig moet het zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Fastmatti het volgende:
Kan er niet iemand een topic openen. Liefst een reltopic.
Inhoudelijke topics zie je me niet meer.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gelul, je komt hier maar wat graag.
Nu jij weg bent is er niet veel boosheid over aan de overkant.quote:Het boze jongetjes forum loopt niet meer zo he?
ligt eraan. Vind je dat je een dikke kont hebt?quote:
Flirten met GL-huppelkutjes?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Elseetje het volgende:
Maareh, als je met pensioen bent, wat doe je hier dan?
Weetniet. EG, heb ik een dikke kont?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:34 schreef Napalm het volgende:
[..]
ligt eraan. Vind je dat je een dikke kont hebt?
Eugenetica. Is dat niks voor jou?quote:
Nee, m'n best bewaar ik voor PVV-Helga's, niet voor de dalits van het politieke spectrum.quote:
Sure.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |