ja het zal allemaal wel weer. Mij is het wat te vaag momenteel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:54 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik heb me een keer met jullie spelletjes bemoeid. (Misschien misplaatst als niet ingewijde.)
Ik zag waar het toe leidde. Ik doe het niet meer.
Huilies wil ik ze niet noemen, maar een twee generatie compensatie geven gaat mij wel erg ver.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
De Holocaust-huillies zijn ook weer bezig: http://www.foxnews.com/story/0,2933,289487,00.html
LOL. Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is PJO een core-bal? Of moet ik zeggen koorknaap?
Dat wordt harder studeren dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:33 schreef Fastmatti het volgende:
Heb de vorige periode nog maar 25 punten gehaald en ik wil weten of het er 31 worden![]()
Andere etappes ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:52 schreef Fastmatti het volgende:
WielrennenBergetappes zijn dus wel leuk
![]()
Jammer dat de hele sport niet eendaag is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Andere etappes ook. En eendags koersen. en etc
.
Barbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jammer dat de hele sport niet eendaag is.
Cultuurbarbaar waar zijn je joodshumanistiskatholiekechristelijke wortels?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:07 schreef Elseetje het volgende:
Oh, het moet er voor de vorm even uit: wielrennen
Vind jij die eenheidsworst met goedekope plasticklook echt mooi?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:07 schreef Fastmatti het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat ik nog geen geld heb![]()
Dit is een M3 CS, weinig eenheidsworst aanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vind jij die eenheidsworst met goedekope plasticklook echt mooi?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:12 schreef Fastmatti het volgende:
Er zit hier nu koffie op een witte muur![]()
Sport != cultuur!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar waar zijn je joodshumanistischekatholiekechristelijke wortels?
Dat moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Struikelde toen ik de trap op wilde stormen![]()
Watvoor fotoboek?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef Fastmatti het volgende:
Hoe maak je trouwens zo'n fotoboek?
13 in een dozijn bak zo te zien. Heeft in elk geval geen bijzondere uitstraling naar mijn idee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit is een M3 CS, weinig eenheidsworst aan
Ongeveer in het midden bovenaan je scherm op fotoboek klikken en daar verder kijken. Er staan vast instructies.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef Fastmatti het volgende:
Hoe maak je trouwens zo'n fotoboek?
Vrouwen die nerd zijn tellen dubbelquote:
Die zijn nog erger dan de mannelijke nerds inderdaadquote:
De Tour is stoerquote:Jochies die elke zoveel minuten iets over de tour moeten zeggen tellen niet
Kan je het niet meer aan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn nog erger dan de mannelijke nerds inderdaad.
quote:De Tour is stoer.
Heb het zo op nerds, sorryquote:
Beter dan zo'n plastic speelgoedautotje.quote:Daar ging je laatste beetje geloofwaardigheid
Heb je het zó op nerds dat je er verdrietig van wordt?quote:
Ik kan best genieten van de tour, maar niet als ik er mee doodgegooid wordquote:Beter dan zo'n plastic speelgoedautotje.
Maar goed dat je echte sport niet weet te waarderen is jammer. Misschien komt er nog wat wijsheid met de jaren![]()
Nogal een duhquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij zitten er alleen maar nerds op FOK![]()
Nu pas?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef Elseetje het volgende:Daar ging je laatste beetje geloofwaardigheid
Nerds zijn de nieuwe monniken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij zitten er alleen maar nerds op FOK![]()
Ik draai nooit Tori Amosquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zet jij nou maar Tori Amos op in de illusie dat het cultuur is.
Sla jij even de plank misquote:
Ik weet niet waarom, maar ik vind deze uitspraak perfect bij jou passenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:55 schreef PJORourke het volgende:
Wat is er mis met Tori Amos? Er is echt veel slechtere muziek hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |