Waar is die gebleven dan? Sowieso zijn er wel meer users verdwenen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Floripas waarschijnlijk. Je weet pas wat je mist als ze weg is.
Een van de twee is een leugen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Sorry. Ik had tegen Elseetje gezegd dat ik fatsoenshalve nooit naar konten van vrouwen kijk. (ook niet naar mannenkonten).
Verklaart ook het hysterische gedrag als er eens een vrouw opduikt. Ik zie het liever wat verdeeld, dit is geen doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waar is die gebleven dan? Sowieso zijn er wel meer users verdwenen.
Wat is er nou mooi aan het achterwerk van een man.quote:
Naar bed, de rest waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar is Elseetje?
Ja, ik merk het. Maar jij bent gelukkig toch maar weer online gekomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Naar bed, de rest waarschijnlijk ook.
Er moet toch een manier zijn om meer vrouwen naar POL te krijgen, iemand die voor elven gaat slapen is natuurlijk geen doen. Ik weet nog wel een paar leuke linkse typejes.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik merk het. Maar jij bent gelukkig toch maar weer online gekomen.![]()
En het is hier stik benauwd .....
Nauwelijksquote:Op maandag 16 juli 2007 23:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Zwaardvisch, jij eet toch niet teveel chocola, he?
Dat kunnen haast geen romantische vrouwen zijn, als ze voor elven naar bed gaanquote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Er moet toch een manier zijn om meer vrouwen naar POL te krijgen, iemand die voor elven gaat slapen is natuurlijk geen doen.
quote:Ik weet nog wel een paar leuke linkse typejes.
Een vrouw moet het structureel met me oneens zijn, anders vind ik ze niet leuk. Er is niks zo aantrekkelijk als een arrogant meisjequote:Op maandag 16 juli 2007 23:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Wordt natuurlijk wel benieuwd..... Floripas-achtigen?![]()
Ik heb ook bijzonder graag dat vrouwen het met me oneens zijn. In het algemeen lukt me dat prima.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een vrouw moet het structureel met me oneens zijn, anders vind ik ze niet leuk. Er is niks zo aantrekkelijk als een arrogant meisje. Floripas vind ik dan weer weinig aan. We zullen zien hoe de zaken zich ontwikkelen.
Die kolonie platjes overleeft het wel hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, de bui is weer voorbij. Heb ik een hele ark voor niets gebouwd.
Maar jij valt niet op vrouwen, is het wel?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb ook bijzonder graag dat vrouwen het met me oneens zijn. In het algemeen lukt me dat prima.![]()
Maar vraag me af, waarom er zo weinig vrouwen hier ophouden. Die overblijven zijn best scherpDat zal wel bij het selectieproces horen.
Floripasquote:Op maandag 16 juli 2007 23:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Een vrouw moet het structureel met me oneens zijn, anders vind ik ze niet leuk. Er is niks zo aantrekkelijk als een arrogant meisje. Floripas vind ik dan weer weinig aan. We zullen zien hoe de zaken zich ontwikkelen.
Hoezo?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar jij valt niet op vrouwen, is het wel?
Not that there's anything wrong with it.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar jij valt niet op vrouwen, is het wel?
Pretty much.quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Not that there's anything wrong with it.
Slapen is niet 'n hobbyquote:
Leef jij nog ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:01 schreef problematiQue het volgende:
* problematiQue verstoort de sfeer.
Met die benauwdheid valt er weinig te slapen hierquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mij wel, en dat ga ik nu doen. Welteruste en tot morgen vandaag.![]()
Nee hoor, al zo'n 36 uur op maar nog steeds redelijk fris. Ik ga nog even door.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
PJORourke ook al in z'n nest, dan doe ik de deur wel dicht.
Ik doe geen oog dicht met die warmte en zeker niet nu ik bij m'n ouders ben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:12 schreef PJORourke het volgende:
Nee hoor, al zo'n 36 uur op maar nog steeds redelijk fris. Ik ga nog even door.
Geen idee, nooit op de TU gezeten in ieder geval. En jij waarschijnlijk niet op de UvA dus ik zou het niet weten.quote:Ik heb sterk het gevoel dat ik je ergens van ken.![]()
Nee, ik trek er maar eens een biertje bij open.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik doe geen oog dicht met die warmte en zeker niet nu ik bij m'n ouders ben.
ASC? Val Thorens?quote:Geen idee, nooit op de TU gezeten in ieder geval. En jij waarschijnlijk niet op de UvA dus ik zou het niet weten.
ASC zou heel goed kunnen, maar jij bent toch al alumnus. Je was lid in Eindhoven neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik trek er maar eens een biertje bij open.
[..]
ASC? Val Thorens?
Lid in Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
Je was lid in Eindhoven neem ik aan?
ESC noemen we gewoon lid, al zijn het ontzettende wannabe's. Ik ben er nog geweest toen Oltmans kwam spreken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lid in Eindhoven.Moest je lachen toen je dat typte?
Nee, ken iemand in een van de meisjesdisputen, ben daar nog mee in Val Tho geweest.
In de skihut, aka Bunker. Moet lang geleden geweest zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
ESC noemen we gewoon lid, al zijn het ontzettende wannabe's. Ik ben er nog geweest toen Oltmans kwam spreken.
Ervaring, stug doorgaan en actief blijven op de moeilijke momenten. En goed eten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe doe je dat? 36 uur wakker, bier drinken en nog redelijk fris zijn?
Een hele dikke kusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:44 schreef Elseetje het volgende:
Ik lees het net pas: wat een gezeik weer gisteravond in POL-FB
Echt, compleet onboeiendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een hele dikke kusvoor Yvonne, zij liet zien dat het uitlenen van topics aan andere subfora totale onzin was.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
ESC noemen we gewoon lid, al zijn het ontzettende wannabe's. Ik ben er nog geweest toen Oltmans kwam spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |