Comebacks zijn niets voor mijquote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, en een papieren boot blijft niet al te lang drijven in een storm.
Maareh, de Wedergekeerde, bent u het?
het erge is nog dat die milieugasten gewoon gelijk hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Klik
Snap echt niet wat er fout aan is![]()
Laat ze dan collectief zelfmoord plegenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
het erge is nog dat die milieugasten gewoon gelijk hebben.
ookal gebruiken we allemaal spaarlampen en rijden een fiat pondo dan nog weegt dat niet op tegen een bevolkingsvermindering van 10%
Sorry. Ik had tegen Elseetje gezegd dat ik fatsoenshalve nooit naar konten van vrouwen kijk. (ook niet naar mannenkonten). Officieel heet dat dan dat ik Elseetjes kont dus niet gezien kan hebben al is dat officieus dat wel het geval . Dat maakt dat ik officieel daar geen mening of kan en mag hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
hij zwijgt, dat zegt genoeg. Misschien is op de knieen toch beter. Of een boerka wellicht?
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hij krijgt straks wel klappen
Er gaan wel meer dingen over de kont dan een boerka hoorIk kan ook gewoon een rokje aantrekken
Ik ook niet. Mensen begrijpen niet dat ze de duurste meest milieuverontreinigende auto kunnen kopen voor het geld wat ze aan kinderen besteden tot aan hun pubertijd en dan nog zijn ze milieuvriendelijk bezigquote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Klik
Snap echt niet wat er fout aan is![]()
Da's een jurk, Napalm.quote:
ik vraag jou, als techneut, naar de feitelijke situatie. Dat is geen mening maar een feit.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sorry. Ik had tegen Elseetje gezegd dat ik fatsoenshalve nooit naar konten van vrouwen kijk. (ook niet naar mannenkonten). Officieel heet dat dan dat ik Elseetjes kont dus niet gezien kan hebben al is dat officieus dat wel het geval . Dat maakt dat ik officieel daar geen mening of kan en mag hebben.
dat is neit genoeg; 50% van de bevolking om het broeikaseffect tegen te gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Laat ze dan collectief zelfmoord plegen![]()
Waar danquote:Op maandag 16 juli 2007 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben voor verplichting van een Burka van elke vrouw.
Heb ik nu een topic![]()
Hier staat een banner... ?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik erger me veel meer aan de balk onder de header![]()
Wat denk je EG, dragen vooral lelijke vrouwen een Burka of vooral mooie vrouwen? Mooie zou kunnen, die moeten aan het mannelijk oog onttrokken worden. Lelijke vrouwen die een burka dragen is een beetje overdreven.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben voor verplichting van een Burka van elke vrouw.
Heb ik nu een topic![]()
Inderdaad ben ik als volbloed techneut gebrand op feiten. En deugdelijk onderzoek uiteraard.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik vraag jou, als techneut, naar de feitelijke situatie. Dat is geen mening maar een feit.
Mwoa.........gemiddeld?quote:is de ass groter of kleiner dan het vrouwelijk gemiddelde in NL
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad ben ik als volbloed techneut gebrand op feiten. En deugdelijk onderzoek uiteraard.![]()
[..]
Mwoa.........gemiddeld?![]()
dan zit ik redelijk safe denk ik![]()
Het probleem is dat lelijke vrouwen mooi van lelijkheid kunnen zijn. Dus dan maar op safequote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat denk je EG, dragen vooral lelijke vrouwen een Burka of vooral mooie vrouwen? Mooie zou kunnen, die moeten aan het mannelijk oog onttrokken worden. Lelijke vrouwen die een burka dragen is een beetje overdreven.
Komt door vertekening van de lens.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]Verkeerde antwoord jongen
Kijk en leer van dat blonde ventje
Vrouwen zouden in principe een Burka om moeten. Maar als ze ervan af willen dan moeten ze langs een ballotagecommissiequote:Op maandag 16 juli 2007 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het probleem is dat lelijke vrouwen mooi van lelijkheid kunnen zijn. Dus dan maar op safe![]()
Het zou een TopTopic kunnen wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vrouwen zouden in principe een Burka om moeten. Maar als ze ervan af willen dan moeten ze langs een ballotagecommissie![]()
Is die ballotagecommissie representatief voor mij danquote:Op maandag 16 juli 2007 22:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vrouwen zouden in principe een Burka om moeten. Maar als ze ervan af willen dan moeten ze langs een ballotagecommissie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |