quote:Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
[POL SC 1267] Sfeerverstoringquote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je zelf niet kan tellen
Wat moet ik met die zware zekering doen? Beide handen nodig voor de draadjes - in bijten?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
tip: als je jezelf van het leven wilt beroven, pak dan eerst een zware zekering en pak de bruine en blauwe draad aan de eindjes met je handen.
Overigens wens ik je niet dood hoor.![]()
Moet ik Sigme nu vragen of ze AUB mijn topic wit sluiten.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je zelf niet kan tellen
ik had een tikfoutje aangepast.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ook al snel aangepastKan je niet gewoon kiezen?
Die zware zekering gebruik je i.p.v. je standaard veilige zekering. Draaduiteinden tegen je tongetje houden kan ook, of je tepels.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat moet ik met die zware zekering doen? Beide handen nodig voor de draadjes - in bijten?
Klopt. Ik wil dit verschrikkelijke deel juist overslaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je loopt voor met de sc-nummering.
Da's allang geslotenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moet ik Sigme nu vragen of ze AUB mijn topic wit sluiten.![]()
Alles wat je maar kunt bedenken. Jij bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef PJORourke het volgende:
Wat is sfeerverstoring? Rita Verdonk die overstapt naar de liberale Fuehrer?
De reactiesnelheid mag er absoluut zijn. Mij record is gesneuveld. Meestal doe ik daar veel langer over.quote:
Zong ze dat?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het is hier stil en ik hoor een lijster zingen. In between thunderstorms.
Zag ik ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef sigme het volgende:
Napalm wist te posten na het slotje. Napalm = koning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |