quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
wij zijn hetquote:
Hmm, daar is het nog te vroeg voor en drink het liefst niet doordeweeksquote:Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef Emel het volgende:
[..]
wij zijn het![]()
Zal ik raki voor je inschenken?
hmmquote:Op maandag 16 juli 2007 19:09 schreef SYCO het volgende:
lounge?? download dan : omar faruk tekbilek - salute to the son (of natuurlijk i love you) om in de stemming te komen
ik ben foetsie, eteee
niet doordeweeks drinken?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:11 schreef saban het volgende:
[..]
Hmm, daar is het nog te vroeg voor en drink het liefst niet doordeweeks
Ik wil best een joint met je delen![]()
En dat noemde mij een alcoholistquote:Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Emel het volgende:
[..]
niet doordeweeks drinken?wat ben je saai zeg
oehh een joint
lekker![]()
samen stoned![]()
ik heb gisteren voor het laatst gedronkenquote:
Sure. Je zal maar zien dat je straks op 't terras weer een drankje op zn kop tikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:16 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb gisteren voor het laatst gedronken
voorlopig drink ik niet meer ivm heilige maanden.
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef Emel het volgende:
Ben ik de barvrouw ofzo??
Oordeel zelfquote:Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef Emel het volgende:
[..]
wij zijn het![]()
Zal ik raki voor je inschenken?
inderdaad joh..zon en terras zijn zo verleidelijk..ik bestel snel alcohol danquote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef saban het volgende:
[..]
Sure. Je zal maar zien dat je straks op 't terras weer een drankje op zn kop tikt.
Enige wat ik nog mis is Muslum op de achtergrond..quote:Op maandag 16 juli 2007 19:20 schreef Emel het volgende:
"ingredienten voor een avondje arabeskgevoel"
nou heren, geniet ervan![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:24 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Enige wat ik nog mis is Muslum op de achtergrond..![]()
Als je down bent, rakiyi su gibi iciyosun. Niet goedquote:Op maandag 16 juli 2007 19:26 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
ben er geen liefhebber van maar af en toe als je down bent is het wel te doen
Niet flirten met mijquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef saban het volgende:
Nu ik haar website bekijk, hoeft het toch maar niet :/
Aangezien ik bijna altijd vrolijk ben komt dat dus erg weinig voorquote:Op maandag 16 juli 2007 19:27 schreef saban het volgende:
[..]
Als je down bent, rakiyi su gibi iciyosun. Niet goed
mods zijn niet snelquote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef dvdfreak het volgende:
nog steeds niet centraal
Nou zeg!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:33 schreef saban het volgende:
maandag 16 juli 2007 @ 19:30
Het KNMI heeft een waarschuwing afgegeven voor de onweersbuien die vanavond over het land zullen trekken. De buien bereiken aan het begin van de avond het zuidwesten, waarna ze naar het noorden trekken. De buien kunnen lokaal veel wateroverlast veroorzaken. Het KNMI verwacht ook dat er lokaal zware windstoten voor kunnen komen.
Ook worden we gewaarschuwd door de ANWB. De buien en windstoten kunnen volgens de bond voor veel overlast in het verkeer zorgen. Eerder vandaag zorgden de zware buien in West-Brabant voor lichte wateroverlast. De brandweer moest in Sprundel en Halsteren ondergelopen straten en huizen droogpompen. Een hagelbui zorgde in Putte voor beschadigde ruiten en lichtkoepels.
Je kan je terrasje wel vergeten
als kind zong ik datquote:Op maandag 16 juli 2007 19:33 schreef Allanon666 het volgende:
Hier in rotterdam: arap kizlar camdan bakiyor
why?quote:
Nah, met dit weer: zelf voor die mooie sexy antiliaanse buurvrouw zou ik nu niet naar buitenlopenquote:
ga je mond spoelenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:35 schreef dvdfreak het volgende:
weekend zou het nog 28-30 graden worden my xss
Ik ben naast mijn baan ook freelancerquote:
Met dit weerquote:Op maandag 16 juli 2007 19:36 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben naast mijn baan ook freelancer
Denk dat er weer een server plat ligt. Kreeg net sms dat ik even moet bellen. Straks even bellen dus
Antillianen sexy?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:36 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Nah, met dit weer: zelf voor die mooie sexy antiliaanse buurvrouw zou ik nu niet naar buitenlopen
bijdehandjequote:Op maandag 16 juli 2007 19:37 schreef saban het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik in een gebouw met een dak erboven.
Turkse les op een willekeurige Bassischool in rotterdam: Mustafa Kemal en kinderliedjes:quote:
Je hebt een fanquote:Op maandag 16 juli 2007 19:39 schreef saban het volgende:
Ik had bij Walibi een lief knuffeltje/beertje gewonnen, had 'm tot paar dagen terug nog op mn bureau liggen. Nu is het foetsie
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:39 schreef saban het volgende:
Ik had bij Walibi een lief knuffeltje/beertje gewonnen, had 'm tot paar dagen terug nog op mn bureau liggen. Nu is het foetsie
Ik denk eerder mn broer..die 'm aan zijn vriendin heeft gegeven.. belesden knuffeltjequote:
Aah! schattigquote:Op maandag 16 juli 2007 19:41 schreef saban het volgende:
[..]
Ik denk eerder mn broer..die 'm aan zijn vriendin heeft gegeven.. belesden knuffeltje
schiet niet op zoquote:
Succes!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:49 schreef saban het volgende:
FOK! is ubertraag.
Ik ga even naar Rotterdam, kom zo terug
2 machines een rotschop geven ..uurloon van 27,50 ex btw
Oh spannend!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:53 schreef saban het volgende:
Ik ben trouwens straks live te volgen via webcam2.i3d.nl
Of webcam3 of webcam4, weet het niet meer
Niet gezien.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:52 schreef Allanon666 het volgende:
nu ik toch in een turkse mood ben ga ik zo maar even Eskiya opzettenblijft een meesterlijke film
super filmquote:Op maandag 16 juli 2007 19:52 schreef Allanon666 het volgende:
nu ik toch in een turkse mood ben ga ik zo maar even Eskiya opzettenblijft een meesterlijke film
slechtequote:Op maandag 16 juli 2007 19:57 schreef Slayage het volgende:
eerst het goede of het slechte nieuws?
Een keertje, ging over een ramadanmeet toen dacht ik, maar aangezien ik niet vast en niet van meets hou was het voor mij niet intresting genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:56 schreef Emel het volgende:
[..]
Niet gezien.
Jij bent weleens eerder in Turkentopic geweest toch?
Ik begrijp hetquote:Op maandag 16 juli 2007 20:02 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Een keertje, ging over een ramadanmeet toen dacht ik, maar aangezien ik niet vast en niet van meets hou was het voor mij niet intresting genoeg.
Eskiya is een echte aanrader, het gaat over een struikrover (Sener Sen) die na 35 jaar uit de gevangenis komt en kennis maakt met de moderne Turkije.
quote:
Wat erg zeg! spijt me om te horenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
zaterdag avond is er ingebroken bij mn broertje, die stakker zit in turkije nu, hele huis overhoop gehaald, bijna alle electronica weg en ook aardig wat sieraden enzo
hij had nog 2 weken vakantie te gaan en mijn nicht uit epe zou gaan trouwen nu mist ie de bruiloft ook, omdat ie morgen weer hier zit om alle shit te regellen
![]()
Dat is minderquote:Op maandag 16 juli 2007 20:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
zaterdag avond is er ingebroken bij mn broertje, die stakker zit in turkije nu, hele huis overhoop gehaald, bijna alle electronica weg en ook aardig wat sieraden enzo
hij had nog 2 weken vakantie te gaan en mijn nicht uit epe zou gaan trouwen nu mist ie de bruiloft ook, omdat ie morgen weer hier zit om alle shit te regellen
![]()
ik was vanmiddag nog daar met een goede vriend van me broertje en zijn vrouw, ze wilde een beetje gaan opruimen, maar toen zei ze van "waar ligt haar bruidsjurk nou?", ze zijn nu een klein jaartje getrouwd namelijk, ik hoop dat het ergens onder het zooitje ligt anders is het extra zuur voor haarquote:Op maandag 16 juli 2007 20:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat erg zeg! spijt me om te horenvakantie verpest
![]()
Jeetje, dat zou heel vervelend zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik was vanmiddag nog daar met een goede vriend van me broertje en zijn vrouw, ze wilde een beetje gaan opruimen, maar toen zei ze van "waar ligt haar bruidsjurk nou?", ze zijn nu een klein jaartje getrouwd namelijk, ik hoop dat het ergens onder het zooitje ligt anders is het extra zuur voor haar
nouja, hij klonk redelijk vanochtend, maar ik sprak mijn schoonzusje gisteren en ze zei dat hij helemaal overstuur was en dat hij haar niets heeft gezegd, behalve dus dat er is ingebroken en dat ze meteen terug gaan, dus ik moest haar inlichten wat er precies is gebeurdquote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Emel het volgende:
Is je broertje in orde?
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Emel het volgende:
Hoi scorp
Vreselijk zulke dingen zeg..quote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
nouja, hij klonk redelijk vanochtend, maar ik sprak mijn schoonzusje gisteren en ze zei dat hij helemaal overstuur was en dat hij haar niets heeft gezegd, behalve dus dat er is ingebroken en dat ze meteen terug gaan, dus ik moest haar inlichten wat er precies is gebeurd
Ik zou eerst helemaal over de zeik zijn. Daarna zou ik denken 'ach het zijn maar spullen'.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
nouja, hij klonk redelijk vanochtend, maar ik sprak mijn schoonzusje gisteren en ze zei dat hij helemaal overstuur was en dat hij haar niets heeft gezegd, behalve dus dat er is ingebroken en dat ze meteen terug gaan, dus ik moest haar inlichten wat er precies is gebeurd
Zonder jou houden we geen meet he.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
wat gaan jullie hard met die topics, ik ben zo zolangzamerhand maar een randfiguur hier, mag ik straks niet meer naar de meet![]()
ja hij is wel verzekerd, maar je kent die verzekeringen, geen bonnetje geen geld en sommige dingen zoals die sieradne die ze voor haar bruiloft heeft gekregen no way dat daar bonnetjes voor zijn, dus hoop dat ie nog aardig wat binnen kan krijgenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:15 schreef -scorpione- het volgende:
Hey psssst, stereo kopen?![]()
Niet aardig scorp!
Dat is klote zeg, kunnen mensen niet gewoon van elkaars spullen afblijven?En idd, de vakantie ook nog verpest. Dekt de verzekering redelijk wat?
En nu het goede nieuws!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |