Dat heb ik net al uitgelegd. Nergens staat dat het dezelfde plu is. En gezien het feit dat het OM het mes als bewijsstuk volledig heeft laten vallen en nu de algemene opvatting is (onder zowel pro- als anti-Louwesianen) dat het mes niets met de moord te maken heeft, lijkt het me onwaarschijnlijk dat de paraplu die ernaast lag van de weduwe was.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:33 schreef Mickmek het volgende:
Genverbrander,
Waarom denk je dat het een andere paraplu is?
Hij zegt toch nergens dat dat de paraplu is die bij het mes is gevonden?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:47 schreef Mickmek het volgende:
Louwes zegt anders zelf wel dat het de paraplu van de weduwe is.
Nee dat zegt hij alleen hierboven. Ik heb nog even gezocht en Stan de Jong schrijft dat hij de huishoudster heeft gebeld over die paraplu. Ze schijnt in dat telefoongesprek gezegd te hebben dat ze de paraplu niet als zodanig had herkend.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:15 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hij zegt toch nergens dat dat de paraplu is die bij het mes is gevonden?
Ik val in herhaling.![]()
Ik kende dit verhaal niet, je hoeft nu niet meer te twijfelen aan het motief. En dat uit de koker van MdHquote:Nog een kleine toevoeging bij het lezen van het onderstaande van Louwes:
1. Omdat ik vernomen had dat zolang er niet uitbetaald wordt de verzekeringsmaatschappij geen rente bijschrijft wilde ik het geld dus snel bij de verzekering weg willen hebben.
2. De politie vertelde mij niets over de moord en wat eromheen gebeurde aan derden te vertellen en daarom was ik terughoudend bij al mijn contacten.
Nu volgt de letterlijke tekst van de weergave in het TJ van een deel het gesprek met de directeur van de verzekeringsmaatschappij:
"Hij deelde ons mede dat hij het dossier mbt de lijfrentepolis v/h so ter fiatering tot de uitbetaling ter beoordeling op zijn bureau kreeg. Hem viel daarbij op, dat de begunstiging van deze polis, actuele waarde fl 409618.--, afgesloten op 01.10.85 door Mv Wittenberg- Willemen, zowel in 1998 als op 13.09.99 was gewijzigd. Bovendien zag hij dat het overlijden een niet natuurlijke dood betrof. Op grond hiervan had hij contact gezocht met de executeurtestamentair, zijnde dhr Louwes van de VVAA te Zwolle. Op een aantal vragen die hij vervolgens aan deze man had gesteld, kreeg hij tot zijn eigen verbazing geen bevredigend antwoord, sterker nog hij kreeg de indruk/het gevoel dat deze Louwes iets voor hem verzweeg.
Het enige wat Louwes aan hem had gevraagd was of het uit te keren bedrag rentedragend was weggezet. Het is in de levensverz branche gebruikelijk dat men elkaar over en weer informeert over de toedracht van een niet natuurlijk dood. Hij had Louwes duidelijk te verstaan voorlopig dan ook niet tot uitkering over te gaan. Louwes heeft zowel mondeling als schriftelijk aan de Mij ., verzocht om het uit te keren bedrag te storten op een nog te openen rekening van de Stichting Dr. Wittenberg, danwel op de bij de Mij., bekende boedelrekening.
Dit betreft het bankrek.nr 86 66 14 567 van de SNS-bank. Uit het schriftelijk stuk bleek, dat deze (boedel)-rek op naam stond van ECJJ Louwes onder vermelding van "beheer Wittenberg". Bekend was al dat deze rek. dee prive rek van dhr & Mv Louwes is. Voorts deelde dhr Bekendam ons mede dat hem niet bekend is of dhr Louwes handelt uit naam van de VVAA of dat hij op eigen titel werkzaam is. Hij gebruikt wel briefpapier van de VVAA. Bovengenoemde omstandigheden roepen bij dhr Bekendam inmiddels zoveel vragen op, dat hij zo wie zo voornemens is om contact te zoeken met dhr ter Velde enerzijds ivm begunstiging testament en met de hoofddirektie van de VVAA te Utrecht."
Ik begrijp nu dat de Louwesaanhang het volledige TJ niet wil publiceren, zou dit een vergissing zijn van MdH?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef Mickmek het volgende:
Koen heeft Maurice vandaag gevraagd de rest van het TJ te publiceren.
Dat krijgen we niet te zien roept de Louwesaanhang.
Waarom niet?![]()
Waarheidsvinding?
Nee. Ik heb zulke rare dingen gelezen over "oproepen tot uit de anonimiteit halen" en "bij mensen langsgaan om uitleg te vragen" Je weet het maar nooit met mensen die computers hacken en bedreigend en intimiderend optreden.quote:
Toen Louwes aanvankelijk werd vrijgesproken is het OM meteen in Hoger Beroep gegaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef flipflapper het volgende:
@Mickmek
Ik ben het gewoon met jou eens in de DMZ is Louwes de dader en het maakt voor mij niet uit of hij eerst wegens gebrek aan bewijs vrij kwam en hoe de zaak verder ging in haar geschiedenis,
De Goeroe heeft vandaag weer gesproken. De JanW's en de Koenen mogen niet meer posten op de website van Maurice, maar ze zijn uitgenodigd de stukken van het TJ bij Maurice thuis komen bekijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:46 schreef mrQuispel het volgende:
Beter kan er staan: Maurice de Hond is vastberaden Ernest Louwes vrij te krijgen, hij krijgt daarin bijval van enkele tientallen bezoekers van zijn website. Overigens kiest geen enkele serieuze deskundige de zijde van de Hond.
Prachtig mrQuispelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:46 schreef mrQuispel het volgende:
Beter kan er staan: Maurice de Hond is vastberaden Ernest Louwes vrij te krijgen, hij krijgt daarin bijval van enkele tientallen bezoekers van zijn website. Overigens kiest geen enkele serieuze deskundige de zijde van de Hond.
Wellicht besefte Koen niet dat deze mensen overtuigd zijn van de onschuld van EL vanwege de overtuiging.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef mrQuispel het volgende:
Wat heeft het voor zin de Louwesians op hun eigen site te gaan proberen te overtuigen dat Louwes wel degelijk een moordenaar is. Dat is net zo zoiets als naar een kerk gaan om daar dan vervolgens onophoudelijk te gaan verkondigen dat god niet bestaat. Of naar een 9/11 complotsite gaan en daar dan gaan betogen dat de torens zijn ingestort door het gewicht van de vliegtuigen en het vuur.
Een ieder die niet is overtuigd van de onschuld van EL is een zieker en integrant, zonder uitzondering. Zij hebben zich bovendien niet goed ingelezen en kennen de feiten niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef Mickmek het volgende:
[..]
Wellicht besefte Koen niet dat deze mensen overtuigd zijn van de onschuld van EL vanwege de overtuiging.
Weer een gezellig sprookje van Maurice. Hoeveel mensen hebben eind september nog zoveel last van hooikoorts dat een neusspray noodzakelijk is. (eind september valt bijna buiten het hooikoorts seizoen!).quote:Louwes komt rond 9.20 binnen. Hij is iemand met hooikoorts en slikt daarvoor histamineremmers. Omdat de
straat was opgebroken moest hij een stuk lopen. Het is eind september en de tuinen aan de Zwolseweg zijn
dichtbegroeid.
De weduwe ontving hem in haar nette blouse die ze even had aangetrokken omdat Louwes eraan kwam en
ze bovendien op het punt stond om naar een afspraak te gaan om 9.50 met haar huisarts.
De weduwe geeft hem een hand en gaat hem voor in de gang en Louwes niest. Hij houdt snel zijn hand
ervoor maar een paar druppeltjes gaan wel de ruimte in en komen op rug en achterop de kraag van de voor
hem uit lopende weduwe terecht. Omdat hij veel last heeft van bloedneuzen door zijn medicijnen bevat zijn
neusslijm enig bloed.
Een beetje gehaast spreekt hij met de weduwe en omdat hij daarbij spreekt met consumptie komen een
paar microdruppeltjes speeksel op de blouse terecht. Ook wisselen ze documenten uit. De weduwe neemt 10
minuten later afscheid van hem en hij geeft haar voor de tweede keer een hand. Dit is dezelfde hand die hij
voor zijn mond hield om het niezen tegen te houden.
Ik waag me niet meer op het MdH weblog, laat ze maar lekker elkaar onderling bevestigen. Tegengas wordt daar niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef mrQuispel het volgende:
Overigens vind ik het optreden van met name Koen ook wel enigszins merkwaardig.
Wat heeft het voor zin de Louwesians op hun eigen site te gaan proberen te overtuigen dat Louwes wel degelijk een moordenaar is. Dat is net zo zoiets als naar een kerk gaan om daar dan vervolgens onophoudelijk te gaan verkondigen dat god niet bestaat. Of naar een 9/11 complotsite gaan en daar dan gaan betogen dat de torens zijn ingestort door het gewicht van de vliegtuigen en het vuur.
Hoeveel mensen niezen bloed bij hooikoorts?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:02 schreef tjakkad het volgende:
Een van de scenario's van MdH:
[..]
Weer een gezellig sprookje van Maurice. Hoeveel mensen hebben eind september nog zoveel last van hooikoorts dat een neusspray noodzakelijk is. (eind september valt bijna buiten het hooikoorts seizoen!).
In hetzelfde stuk heeft hij het over de aannames van Eikelenboom.![]()
De omstandigheden waren op 23 sept inderdaad bijzonder er was nl. een zeer actieve zonnevlek. De telecom expert verwijst naar de Amerikaanse data.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef flipflapper het volgende:
Een telecom expert had gezegt dat gsm signalen door propagatie verder kunnen komen indien de omstandigheden daar zijn en op 23 sept was dit het geval. Dus in theorie kan het, maar het blijft een theorie en geloof het niet om dat Louwes die 16 seconden durende telefoontje niet eens kan vertellen wat er nu gezegt was. Zou tante Wittenberg die graag kletste zich zo hebben laten afschepen?
Koen en JanW mogen wel oppassen als hun besluiten na Maurice te gaan ik vertrouw het niet, waarom niet op neutraal gebied?
Het was ook maar een heel erg smerig sprookje van - moeder de gans- Maurice..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:35 schreef Mickmek het volgende:
[..]
Hoeveel mensen niezen bloed bij hooikoorts?
Trouwens in een van de vorige pleidooien van Knoops was het nog bloedhoesten.
Door de hals heen niezen met boogjes.quote:
De Louwesaanhang is serieus.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:22 schreef mrQuispel het volgende:
Het is schandalig dat ons strafrecht niet de volgende bepaling kent:
lid 1 Voornoemde bepalingen omtrent het wettig en overtuigend bewijs zijn niet van toepassing indien de verdachte boekhouder is, hij dient alsdan te allen tijde te worden vrijgesproken.
lid 2 Voornoemde bepalingen omtrent het wettig en overtuigend bewijs zijn niet van toepassing indien de verdachte klusjesman is, hij dient alsdan te allen tijde te worden veroordeeld.
Wie zegt dat de verbalisanten er vanaf wisten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:43 schreef mrQuispel het volgende:
@ Mickmek
Het schijnt dat Dankbaar er achter is gekomen dat de verbalisanten die deze testen zouden hebben afgenomen hier niets vanaf weten. Gaat dus om de verbalisanten en niet om die anonieme vrouwen.
Eerlijk gezegd denk ik dat Louwes gevaarlijker is voor de samenleving.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:49 schreef mrQuispel het volgende:
Trouwens nog even en dan kunnen we met een beroep op de BOPZ drs. Maurice de Hond gedwongen laten opnemen in een psychiatriche inrichting. Uiteraard met een beroep op het veiligheidscriterium 'een gevaar voor anderen en /of zichzelf '.
Ze mogen dus wel opschieten met die nieuwe wet.
Zo gek is dit niet eens had dit laatst ook al in mijn gedachtenquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:40 schreef Mickmek het volgende:
Maurice denkt dat hij de wetenschap in pacht heeft en dat hij boven de wet staat.
Dat andere mensen hieraan meedoen kan zijn omdat ze vriendjes (familie) van Louwes zijn en geld krijgen voor hun acties. Er zullen ook mensen zijn die meedoen omdat ze gek zijn of omdat ze niets anders te doen hebben maar van Maurice had ik dit echt niet verwacht.
Interesant stuk, maar geheel gebaseerd op een verkeerde aanname. De tunnelvisie die zich gaandeweg een onderzoek een ontwikkelt is moeilijk te vermijden en leidt ongetwijfeld tot 'overtuigingen'. Wat de Hond echter niet begrijpt is dat de rechter daar geen deel van is. Die krijgt een dossier voor zijn neus en de betogen van de advocaten en oordeelt dan of hij het 'overtuigend bewijs'' vindt. Die verkokering heeft dus niet plaats gehad voor degene die oordeelt.quote:
Ze hebben het veel vaker over het schilderij. Bij mij bestaat het vermoeden dat het veilinghuis in Zwolle dat schilderij (wat moet een vreemde met het schilderij van Wittenberg) niet zo snel heeft kunnen verkopen. Het kan ook door een bekende van Wittenberg zijn gekocht.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef tjakkad het volgende:
Bij Ada gaat het nu over het schilderij van Dr. Wittenberg. Het lijkt mij logisch dat het nu in bezit is van de stichting. Weet iemand hier iets van.
EL zal het toch niet rucksichtlos te gelde hebben gemaakt (als voorzitter van de stichting)?
Volgens mij heeft Siem het nooit op Internet gezet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:21 schreef mrQuispel het volgende:
Siem, dat is toch degene die beweerde dat Louwes travestiet was, wat niet bleek te kloppen.
Het is niet alleen Demmink. Omdat eerst Donner en nu die PVDA'man, en Vast en nog veel meer, niet op Maurice ingaan, zitten ze "in het complot". Er zijn al heel wat complottheorieen geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef mrQuispel het volgende:
Demmink en zijn vriendjes laten Louwes uiteraard niet zomaar gaan.
Maar omdat feiten niet belangrijk zijn, kan Louwes binnenkort, door de gevangenismuren weg te denken, gewoon naar buiten lopen.
Maurice gaat critici nu bijles geven in de religie die "de overtuiging" genoemd wordt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:49 schreef mrQuispel het volgende:
Trouwens nog even en dan kunnen we met een beroep op de BOPZ drs. Maurice de Hond gedwongen laten opnemen in een psychiatriche inrichting. Uiteraard met een beroep op het veiligheidscriterium 'een gevaar voor anderen en /of zichzelf '.
Ze mogen dus wel opschieten met die nieuwe wet.
Koen zei niet te kunnen. JanW wilde wel. Jan Calis van het Freeforum schreef dat hij graag meewilde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:06 schreef tjakkad het volgende:
[..]
Mensen als Janw en koen kunnen bij hem langkomen als ze eerst wat verplichte leesshit hebben doorgenomen,
JanW en Koen laat het niet zo ver komen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef mrQuispel het volgende:
@ Mickmek
Dus Jezus is er ook al bij betrokken. En de moord op Litvinenko met pollonium 210 is was vast een gevolg van interationale spanningen ten gevolge van de DMZ. Eigenlijk is de hele wereld dus bij de DMZ betrokken, minimaal met het in stand houden van de doofpot. Met uitzondering van de louwesians uiteraard die dit complot doorzien en uiteraard Louwes zelf die slachtoffer is van dit geheel.
De hele wereld spant samen in een groot complot tegen EL (wat is die man toch belangrijk). Als de waarheid aan het licht komt zal er een groot internationaal schandaal uitbreken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef Mickmek het volgende:
De make-up vlekken waren afkomstig van rode menie, van de broer. De broer schijnt te schilderen.
Vandaar die link naar het DNA van de weduwe.![]()
Connecties met de Vrijmetselarij.
Internationale takken naar pedofilelen netwerken.
Mevrouw Wittenberg met haar gigolo's.![]()
I rest my casequote:@Wicher,
Siem twijfelt nog aan de zuiverheid van je motieven om mee te doen met dit revolutionaire forum, kan je echt niet tegen onrecht?
Revolutie maken veroorzaakt nou eenmaal altijd veel emoties.
De ruzies met je ex had je voor mij niet hoeven te vertalen in rammende rechter.
Die prive kwestie moet eigenlijk overal buiten blijven en ook welke drugs ( koffie, bier, tabak etc )er door jou worden geconsumeerd.
Voor de problemen met je ex-vrouw zou je in een echte democratie waar het humanisme hoog in het vaandel staat maar ook recht gesproken dient te worden, hulp hebben moeten krijgen.
Heb je mensen geslagen en zo buiten je prive om? Nee toch?
Vanaf af nu ben je beter de geturnde rechter,
of de revolutionaire rechter,
of de bekeerde rechter.
Jij weet ook uit eigen persoonlijke situaties ( niet alleen via je werk verkregen info ) dat nederland ziek is. Heb je overigens op netwerk gezien dat de isoleermethode voor psychiatrische patienten moeilijk is uit te bannen in ons zieke landje?
Blijf posten.
Het ga je goed.
Michael en Meike zouden met een andere identiteit het land verlaten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef tjakkad het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met de voorspellingen van Ruud Harmsen?
Die had ook een nogal aardig rijtje. Die had zo iets van halverwege 2007 spat het kabinet uit elkaar door de DMZ...![]()
Dankbaar heeft zich blijkbaar verdiept in de gezinssituatie van mw. Bulder, naast het stalken lijkt me deze bedreiging bijna strafbaar. Mw Bulder kan zelf wel aangifte doen van bedreiging!quote:Het meest kromme is nog wel dat juist het CDA over normen en waarden preekt (en de ministers van Justitie levert).
Ernest heeft een aantal maanden terug zelf met Elvira Bulder gebeld.
"Ik kan niets voor u doen" zei Elvira. "Het is zaterdagmiddag, ik vier nu een verjaardag, ik voel mij gestalkt"
Misschien moet dochter Nicole maar eens vragen: Mama, hoe zit het nu? Kun jij echt niets doen? Zijn dat de normen en waarden die meneer Balkenende bedoelt
Ze noemen ook de naam van dat dochtertje. Ze proberen je gewoon de stuipen op het lijf te jagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef tjakkad het volgende:
Wim Dankbaar op het MdH weblog:
[..]
Dankbaar heeft zich blijkbaar verdiept in de gezinssituatie van mw. Bulder, naast het stalken lijkt me deze bedreiging bijna strafbaar. Mw Bulder kan zelf wel aangifte doen van bedreiging!
's Morgens?quote:
Je neemt als politiebeamte een schrijfproef af. De achtergronden zijn niet zo bekend of interesseren je niet. Vervolgens wordt de door een volstekt onbekende Wim Dankbaar thuis opgebeld, die begint over de DMZ en schrijfproeven. Je weet nog dat je als politiebeamte de eed hebt afgelegd "zo waarlijk helpe me God almachtig" (ff voor Hanss en Ria), geheimhoudingsplicht en gedragsregels (bv voor omkoping etc.). Uiteraard ga je die onbekende geen gegevens verstrekken over welke schrijfproef dan ook. Je kletst er wat omheen en verwijst naar de persvoorlichter.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:56 schreef mrQuispel het volgende:
@ tjakkad
Lijkt me bepaalt niet prettig als je op je vrije zaterdag op je privenummer wordt gebeld door een veroordeelde moordenaar.
En daarna nog je gezinssituatie op het internet wordt gepubliceerd.
Tussen 20.37 en 22.00 uur. Avondmaaltijd was de twaalfvingerigedarm nog niet gepasseerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:36 schreef Mickmek het volgende:
Ik zou het door de politie vastgestelde tijdstip van overlijden van de weduwe wel eens willen weten.
Ja, steek er de draak maar mee. Het is toch een een enorm genereus gebaar van Maurice de Hond om zomaar een aantal wild vreemde mensen bij hem thuis uit te nodigen? Kom daar tegenwoordig nog maar eens om.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:06 schreef tjakkad het volgende:
[..]
Maurice gaat critici nu bijles geven in de religie die "de overtuiging" genoemd wordt.
Mensen als Janw en koen kunnen bij hem langkomen als ze eerst wat verplichte leesshit hebben doorgenomen, waarna Maurice en consorten een cursus 'overtuiging' geven die moet leiden naar de enige echte waarheid 'EL is onschuldig 1000% en iedereen die zich klusjesman noemt is voor 100000% schuldig" . Deze mantra dient door JanW en Koen eindeloos herhaald te worden, waarna ze zeker het licht gaan zien.
Jan W schrijft op het Freeforum "Off Topic", "Herken jij ook de gastvrijheid van de buren" over de te gebruiken kracht bij de ribbreuken etc. (De weduwe had namelijk een aantal gebroken ribben).quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef Mickmek het volgende:
[..]
Bij Maurice wordt nu weer verteld dat EL de ribbreuken niet kan hebben toegebracht.
Als mensen worden gereanimeerd, lopen ze vaak ribfracturen op.
Wist de Louwesaanhang dat niet?
Iets wat ik me al in het begin heb afgevraagdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:46 schreef mrQuispel het volgende:
Beter kan er staan: Maurice de Hond is vastberaden Ernest Louwes vrij te krijgen
Gezichtsverlies?quote:Op zondag 22 juli 2007 08:36 schreef NorthernStar het volgende:
wat zou dan volgens jullie het motief van Maurice kunnen zijn om hier zijn missie van te maken?
Hoelaat at de weduwe normaal gesproken?quote:Op zondag 22 juli 2007 02:19 schreef vanOranje het volgende:
[..]
Tussen 20.37 en 22.00 uur. Avondmaaltijd was de twaalfvingerigedarm nog niet gepasseerd.
's Avonds at zij meestal rond 7 uur.quote:Op zondag 22 juli 2007 09:22 schreef Mickmek het volgende:
[..]
Hoelaat at de weduwe normaal gesproken?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:00 schreef Mickmek het volgende:
Op het weblog van Maurice krijgt Mr. Quispel krijgt flink op zijn kop van onder andere "Andre". Het gaat over de vermeende fraude van de politie met betrekking tot de briefjes. IQ en EQ worden nu ook van stal gehaald.![]()
Toen de weduwe werd gevonden, vond de politie een in slecht Nederlands geschreven briefje in de tuin. (Het beruchte tuinbriefje). Vermoedelijk kon het briefje aan niemand gelinkt worden.
Michael zelf kon volgens de Louwesaanhang het briefje ivm met dyslexie niet geschreven hebben. Het is evenwel goed mogelijk dat de politie het handschrift van Michael met het tuinbriefje heeft vergeleken en dat het briefje niet matchte. De Louwesaanhang heeft, om wat voor reden dan ook, de vriendin van Michael als schrijver van het tuinbriefje aangewezen.
Later werden er nog een paar briefjes anoniem naar het politiebureau gebracht of bij het politiebureau afgegeven. (Deze briefjes waren in beter Nederlands geschreven).
Pas zes weken na de moord werd Louwes opgepakt. De Louwesaanhang vraagt zich af waarom de politie het tuinbriefje niet met het handschrift van EL heeft vergeleken.
Mogelijk heeft de politie Deventer dit wel gedaan, maar hadden ze genoeg bewijs: financieel motief, telefoontje, vreemde route, geen alibi, gekras in agenda, mes met paraplu, verschillende verklaringen van echtgenote, merkwaardig gedrag tijdens begrafenis, merkwaardige afhandeling erfenis etc. etc.
Voor de geinteresseerden:
Louwes heeft naar aanleiding van de "voor de Louwesaanhang schokkende" uitzending van Netwerk van 13 november 2006, een handgeschreven briefje geschreven. Dit briefje werd op 14 november 2006 op de website van Maurice geplaatst. Ook bij Ruud Harmsen staat het handschrift van EL bij een verklaring naar aanleiding van de Uitzending van Netwerk. (Het handschrift van EL is lastig te vinden omdat het door EL handgeschreven briefje volgt op een getypte tekst).
P.S.: Als je het handschrift bekijkt kun je begrijpen dat helemaal niet vaststaat dat het tuinbriefje niet door Louwes zou kunnen zijn geschreven.
Helemaal eens, Mickmeck.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:00 schreef Mickmek het volgende:
P.S.: Als je het handschrift bekijkt kun je begrijpen dat helemaal niet vaststaat dat het tuinbriefje niet door Louwes zou kunnen zijn geschreven.
Dan denk je dat hij iig overtuigd is geweest dat EL onschuldig was en ook al weet hij misschien nu beter, hij is nu te halsstarrig om zijn mening bij te stellen?quote:Op zondag 22 juli 2007 08:58 schreef Mickmek het volgende:
[..]
Gezichtsverlies?
Daarnaast misschien ook geld en macht?
Voor ik over de Deventer Moordzaak begon te lezen kende ik Maurice alleen van televisie. Ik heb nooit een nare indruk van Maurice gehad, hij leek me wel sympathiek.
Sinds ik me in de Deventer Moordzaak ben gaan verdiepen heb ik gaandeweg een ander beeld van Maurice gekregen. Het is mij niet ontgaan dat Maurice de Hond absoluut niet tegen tegenspraak kan en megalomane trekjes heeft. Ik heb bijvoorbeeld Maurice er nog nooit op kunnen betrappen dat hij toegaf zich te hebben vergist.
Volgens familie en vrienden van de weduwe hield ze alles van haar overleden echtgenoot op een bijna overdreven manier in ere. Ze schijnt "kapot" te zijn geweest van de dood van haar echtgenoot.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef mrQuispel het volgende:
[..]
Kluste Louwes soms bij als gigolo? Had hij daarom van die lange werkdagen?
Aanvankelijk dat ik dat Maurice zich vergiste en bedonderd werd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 06:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dan denk je dat hij iig overtuigd is geweest dat EL onschuldig was en ook al weet hij misschien nu beter, hij is nu te halsstarrig om zijn mening bij te stellen?
Ik weet het niet. Ik heb altijd de indruk gehad of was het een campagne om EL vrij te krijgen, ongeacht of hij het gedaan had of niet. Ik zag Maurice destijds bij De Wereld Draait Door en geloofde eerlijk gezegd geen bal van het lulverhaal dat hij daar hield. Heel erg op de emotie spelen enzo. Zijn echte motieven? Financiele belangen wellicht, een bepaald circuit waar de heren deel van uitmaken misschien. Maar goed, het blijft gissen.
Het is gewoon bedreigen en intimideren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:47 schreef mrQuispel het volgende:
Ze zijn nu bezig mijn identiteit te achterhalen.
Zit ik dus straks met een gekraakte mailbox.
Siem schrijft dat de patholoog anatoom een marge van vier uur heeft genomen mbt het tijdstip van overlijden van de weduwe. Dit is wel een erg ruime marge als het waar is dat het avondeten zich nog in de maag bevond. Het ligt meer voor de hand dat er plm. een uur marge is genomen.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:19 schreef vanOranje het volgende:
[..]
Tussen 20.37 en 22.00 uur. Avondmaaltijd was de twaalfvingerigedarm nog niet gepasseerd.
Dit soort opmerkingen. Echt op de man spelen. Mr. Quispel is altijd netjes gebleven.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:07 schreef flipflapper het volgende:
Watson,
Ik geloof er eveneens geen barst van dat Quispel advocaat is.
Of wellicht is hij -indien advocaat-allang uit de maatschap gedonderd.
Met zo iemand wil toch niemand samenwerken.
Gaat volstrekt ten koste van je goede naam.
Hij zal zich wel bezig houden met kwispelend hondjes,zoals jij hebt ontdekt.
Geplaatst door: Fleur.
Ik ben het niet helemaal eens met wat die Ada zegt over het geneuzel hier. Ik vind echt niet dat jij hier maar wat uitkraamt, Mickmeck. Ik vind jouw zienswijze de moeite van het lezen waard en je uitlatingen aan het adres van de Louwesaanhang zelden respectloos. Jouw mening of vragen geven mij regelmatig stof tot nadenken en nodigen ook uit tot reageren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:22 schreef flipflapper het volgende:
Het domme, vaak respectloze geneuzel op o.a het Fok-anti-Louwes-en-alles-wat-eraan-hangt-forum, ach, het kan zo makkelijk, het is anoniem. Anoniem schelden brengt de minst dapperen onder ons op de voorgrond, zo zie ik het maar. Ze moeten maar doen wat ze niet laten kunnen, onze missie is onze missie. Ze kunnen 'me rug op en me buik weer af' zei mijn opa altijd in zo'n situatie. Mensen lullen toch wel.
Geplaatst door: Ada | zaterdag 28 juli 2007 om 13:58
Hoi vanOranjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:05 schreef vanOranje het volgende:
persoon er achter die Flipflapper wel niet schuilgaat.
Ga maar eens goed bij jezelf te rade Flipflapper en geef me daarna maar eens een eerlijk antwoord op de volgende vraag:
'Zou je hier onder je werkelijke naam ook zo te keer durven gaan?'
Maurice vertelt zijn waarheid compleet met verdraaiiingen en achterhouden van informatie.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:57 schreef flipflapper het volgende:
Nu schrijft Maurice weer op zijn site dat zijn vriendjes in armerica ons uitlachen als hij hun de onjuiste waarheid van DMZ verteld en het er op neer komt wij naar america moeten luisteren om Louwes vrij te laten. Man hij had in de usa de spuit gekregen voor dit misdadig delict
quote:Op zondag 29 juli 2007 10:47 schreef flipflapper het volgende:
Dit is een goeie Mickmek: mevr J. Wiittenberg is mishandelt om twee redenen. ten eerste zij,j onder dwang het briefje moest schrijven m.b.t. tot die 1750.- waar louwe het telefoontje zogenaamd voor pleegde
ten tweede werd zij gemangel om goederen die nogal waarde hadden af te geven, en louwes niet precies wist waar deze goederen lagen.
Het zou mij ook niet verbazen zij van de trap later was geduwd haar botbreuken, en waarschijnlijk kan louwes best hulp van een goede maat gehad hebben die de klus af maakte, maar louwes zijn DNA was toen al op haar blouse waar hij niet aan gedacht heeft.
Ik geloof ook steeds meer dat louwes NIET alleen handelde maar dit plaatje krijg je niet rond.
Ook de briefjes uit de tuin en later de opgestuurde komt uit louwes zijn hoek die als afleidingsmanoeuvre moest dienen, hij daar dan niets mee te maken kon hebben.later door waisvisz, Maaike dit had geschreven een falicante misrekening.
@AdaI
Waarom zou Flipflapper dit allemaal doen?
Natuurlijk hij mag niet meer schrijven bij Ada maar dat lijkt mij toch niet voldoende reden.
Zijn er al regels bedacht en geschreven voor Cold-digi-case, want wat leveren de opmerkingen over Flip/crimo/chiel nu op voor EL?
Geplaatst door: HK | zondag 29 juli 2007 om 8:18
speculeer maar. wie ik werkelijk ben komen jullie niet achter, waarom moet flipflapper zich blood geven aan een stelletje randdebielen die samen een Sekte van de gekken blijk te zijn.
doe je best daar bij Ada en Maurice, heb geen respect voor een Moordenaar uit de P.i.L
Om half twaalf straks dus. Niet vergeten.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:17 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Witness for the Prosecution
Vanavond op Nederland 2 te zien om 23:30 uur.
Het verhaal uit deze film heeft verrassend veel overeenkomsten met de Deventer Moordzaak.
Als je kunt zeker even kijken, sowieso een uitstekende film.
De keuzefilm van Bram Moszkowicz lees ik net. Ik ga ook kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om half twaalf straks dus. Niet vergeten.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef flipflapper het volgende:
'DNA is van Louwes en niemand anders'![]()
![]()
![]()
Deze kwamen erop neer dat fiscaal-jurist Ernest Louwes de dader is. Het vooronderzoek heeft zelfs tot meer sporen geleid die in de richting van Louwes wijzen. Deze sporen bestaan uit DNA- en bloedsporen de op de blouse van mevrouw Wittenberg zijn gevonden.
Volgens het college, dat de onderzoeksbevindingen dinsdag naar buiten bracht, is in het kader van het vooronderzoek de blouse van het slachtoffer opnieuw uitvoerig onderzocht. Eerder werd op dit kledingstuk ettelijke sporen van Louwes aangetroffen. Deskundigen van het Nederlands Forensisch Instiuut (NFI) konden het misdrijf in verband brengen met Ernest Louwes, alleen zijn sporen met die van het slachtoffer zaten op de blouse.
Behalve DNA-sporen vond het NFI destijds, toen de zaak werd herzien door het gerechtshof in Den Bosch, ook een bloedspoor in de kraag van de blouse. Dit bloed was afkomstig van de op vrije voeten gestelde. In het nieuwe onderzoek is nog een bloedspoor, eveneens afkomstig van Louwes, gevonden.
Het NFI typeert de DNA-sporen - zogeheten contactsporen - als greepsporen. Negen contactsporen zijn gevonden op plaatsen waar het slachtoffer, de 60-jarige weduwe Jacqueline Wittenberg, letsel is toegebracht. Over de bloedsporen zegt het NFI over één spoor dat dit op de blouse is terechtgekomen door ‘meer dan oppervlakkig contact’.
De weduwe Wittenberg werd op 25 september 1999 dood in haar woning in Deventer gevonden kort nadat Louwes haar belde direct in en na bij Deventer rond 20.36 uur. In november arresteerde de politie Ernest Louwes, die al direct een potentiële verdachte werd. Hij wilde in eerste instantie bekennen maar slikte nog eenmaal en bleef volharden in zijn onschuld. Louwes werd in Zwolle wegens niet voldoende bewijs vrijgesproken, maar in hoger beroep toch veroordeeld tot twaalf jaar cel. Via de Hoge Raad wist hij zijn zaak herzien te krijgen, maar ook dit proces eindigde in een veroordeling, gezien de nieuwe ontdekking van zijn DNA.
De weduwe Jacqueline Wittenberg uit Deventer, was een vermogende vrouw van wijlen Dr. Willem Wittenberg, waar Louwes opeens testament executeur van werd, en aasde op haar vermogen. Zo had Louwes zich snel een beheersrekening bij een bekende bankinstelling geopend om via deze weg de vier miljoen guldens weg te sluizen die de weduwe had na gelaten. Ernest Louwes had al voor bereidingen getroffen een huis op Malta te kopen want de recherche vond thuis in Lelystad folders die over Malta gingen.
De man die door opiniepeiler Maurice de Hond publiekelijk is aangewezen als dader in de Deventer moordzaak Michael de Jong, wil de geleden schade op De Hond verhalen. Dat zegt zijn advocaat, Jan Vlug. "Het is niet de eerste prioriteit, die schadeclaim. Dat is rehabilitatie, een terugkeer in de normale wereld. Wat deze man en zijn vriendin de afgelopen maanden hebben meegemaakt is gewoon griezelig." Maurice de Hond moet aangepakt worden.
Vlug zegt dat het tweetal ‘op alle mogelijke manieren is bedreigd en achtervolgd door de clan van de Hond. Ook de 86-jarige moeder van de vriendin heeft het moeten ontgelden: haar naam en telefoonnummer werden op internet gezet door de weblog van de Hond, en Ada de Graaf Louwes weblog. Ook wijst hij op een ‘open brief’ die De Hond maandag op zijn website heeft gezet, gericht aan de vriendin. Hij raadt haar ‘dringend’ aan een andere, eigen advocaat te nemen en Vlug vaarwel te zeggen. "Ik bied je hierbij een goede aan. Maak je over de kosten geen zorgen. Je advocaat staat klaar", aldus De Hond. Ook verklaart hij zich bereid voor ‘deskundige hulp, opvang en veiligheid’ voor de vrouw te zorgen. Hoe gestoord moet je zijn om deze uiterst laffe en gemene aantijgingen in het openbaar te doen het heeft niks met waarheidsvinding te maken maar alles met gerichte intimidatie.
Volgens De Hond is de vrouw "als het ware gevangen geraakt in een relatie die niet liefdevol is" en haar "per saldo geen goed heeft gedaan". De Hond beschouwt de klusjesman als een gevaar voor de vrouw. Tevens noteert hij dat "justitie, in tegenstelling tot de afgelopen zes jaar, nu wèl bereid is in te zien dat Louwes het niet gedaan heeft". Raadsman Vlug vindt de tekst alle perken te buiten gaan. De justitie blijft bij haar standpunt dat de echte dader Ernest Louwes terecht is veroordeeld.
iK beschouw Maurice de Hond, als een kwade geïnfecteerde strontvlieg die over zijn hele lichaam stinkt die je maar beter kan meiden cq weg meppen om niet het zelfde lot moeten onder gaan.![]()
Je kunt toch iemands karakter niet beoordelen aan hoe diegene eruit ziet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 07:56 schreef christiaan27 het volgende:
maar louwes is geen crimineel man daar is ie niet geslepen genoeg voor je hoeft aleen maar naar die kop te kijken en je merkt dat er meer aan de hand is
Als dit niet tot op de bodem wordt uitgezocht, stopt Louwes niet. Hij heeft al te kennen gegeven te gaan procederen tegen de staat voor schadevergoeding dus hij stopt echt niet. Louwes zal dus ook, zolang niet alles goed is uitgezocht, de mensen rondom de weduwe, het OM en het NFI blijven proberen te beschadigen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:14 schreef mrQuispel het volgende:
Ach laat die Louwes toch.
Eigenlijk vindt ik het niet zo relevant wat hij allemaal heeft te melden.
Nog minder relevant vind ik wat vermeende strafrechtdeskundigen op basis van dat verhaal weten te melden.
Over 2 jaar is het allemaal afgelopen.
Noticeme,quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:01 schreef Noticeme het volgende:
Mickmek - zondag 5 augustus 2007 @ 17:26 wur je nie een betje meu van oe zelfe? Want vraag aan Maurice de Hond persoonlijk om informatie omtrent het tactische journaal of hou je mond met replica uit te kotsen van site de Hond!
Maurice heeft gister met Louwes gesproken over zijn laatste telefoontje van 16 seconden met de weduwe gedaan om 20.36 op de avond van de moord.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:41 schreef Mickmek het volgende:
Op de websites van Maurice en Ada zijn de volgende ontdekkingen gedaan:
Toen de politie de weduwe vond, hebben ze het nummer van het laatste beantwoorde telefoontje teruggebeld maar kregen geen antwoord. Na opvragen bij wie de mobiel in gebruik was, bleek dat deze toebehoorde aan de VVVA. Louwes was in Belgie dus nam niet op.
P.S.: liet Louwes altijd zijn mobiel achter als hij een weekend wegging?
Dat de mobiel in gebruik was bij Louwes, hoorden ze pas op maandag.
De strafrechtdeskundigen Tak en van Koppen, zijn het, voor zover ik heb begrepen over een ding eens: het DNA is van Louwes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:14 schreef mrQuispel het volgende:
Nog minder relevant vind ik wat vermeende strafrechtdeskundigen op basis van dat verhaal weten te melden.
Hoezo zou Michael wellicht onraad hebben geroken? Er was die ochtend toch nog niets aan de hand? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:41 schreef Mickmek het volgende:
Michael sprak veel met de weduwe. Hij heeft de ochtend van de moord (11.15) een telefoongesprek met haar gevoerd. Wellicht rook hij onraad.
Komt dit verhaal ook weer bij Louwes vandaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:29 schreef vanOranje het volgende:
Uit een aantal getuigenverklaringen komt duidelijk naar voren dat Mevr. Wittenberg op Michael neer keek.
Louwes hoefde dat helemaal niet te weten, omdat op de paal in Deventer rondom vier antennes geplaatst zijn, zodat een bereik van 360 graden wordt verkregen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:02 schreef Mickmek het volgende:
Op de website van Maurice zijn ze weer bezig over de tijden van bellen en aanstralen van die telefoonpalen enzo. Dit kan niet en dat kan wel.
Louwes had dus helemaal niet kunnen weten dat die paal richting 't Harde gericht stond. Of die paal alleen richting 't Harde gericht stond lijkt me sterk, maar ik heb er geen verstand van. Dat die paal richting dit of dat stond, hoor ik nu voor het eerst. Zeker gemist of het is weer nieuw. Er komen voortdurend nieuwe aspecten die achteraf gezien dan weer nergens op blijken slaan.
Wellicht heb ik me vergist, net zoals ik me vergist heb toen ik schreef dat ik had gelezen dat Ada van het Ernest Louwes weblog de ex van Hanss was.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef AdG het volgende:
WAARRRRR heb IK dat dan gedaan? Quotes please!!![]()
Ik zie nu pas wat er staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:04 schreef tjakkad het volgende:
[..]
Louwes hoefde dat helemaal niet te weten, omdat op de paal in Deventer rondom vier antennes geplaatst zijn, zodat een bereik van 360 graden wordt verkregen.
Het valt mij op dat de serieuze pers er al lang geen aandacht meer aan besteed. Ik vermoed dat men de zaak goed inschat en dat alle acties van MdH en consorten niets meer zullen opleveren. Men is op het weblog van MdH voornamelijk bezig met navelstaren en herhaling van zetten. Niets nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:10 schreef Mickmek het volgende:
Maurice schreef vandaag:
"Allen:
Morgen om 07.00 uur komt het persbericht naar buiten over onze interessante en belangwekkende bevindingen over de nieuwe blunders van de Technische Recherche IJsselland".
Dit heb ik vaker gehoord. Knaller no. zoveel zeker.
Na de notarissen, KPN, Eikelenboom, DNA-deskundigen, NFI, de rechercheurs die het bloesje verpakt hebben, de rechercheurs en de hond die de geurproef hebben gedaan, de rechters, de rechtsgeleerden, de OvJ's, de familie en vrienden van de weduwe etc. etc. is dit keer de Technische Recherche aan de beurt.![]()
Het is bij de Louwesians al lang bekend via Ada dat heel Nederland vol zit met pedofielen; enkel de Louwesians zijn nette mensen die nooit iets fout doen en altijd onderbouwende stukken hebben die aantonen dat Louwes de grote anti-pedofiel is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:55 schreef Mickmek het volgende:
Ja,ja, allemaal verbanden en iedereen is pedofiel in Deventer en als Louwes niet vrijkomt, in heel Nederland.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef tjakkad het volgende:
[..]
Het is bij de Louwesians al lang bekend via Ada dat heel Nederland vol zit met pedofielen; enkel de Louwesians zijn nette mensen die nooit iets fout doen en altijd onderbouwende stukken hebben die aantonen dat Louwes de grote anti-pedofiel is.![]()
Duh, bij MdH schreef Wim:quote:
Mag ik hieruit dan concluderen dat de Louwesians ook nog eens a-sexueel zijn?quote:@Dankbaar
Al die hotemetoten zuipen en sexen veel te veel. Die kunnen niet meer lezen!
09 aug '07 23:27
Neen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:08 schreef Mickmek het volgende:
[..]
Komt dit verhaal ook weer bij Louwes vandaan?
Hooghartigheid vind ik beslist geen mooie eigenschap. Zorgzaamheid wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:08 schreef Mickmek het volgende:
[..]
Mevrouw Wittenberg was een hooghartig doch zorgzaam type en keek op veel mensen neer, ook op Louwes.
Als je op mensen neerkijkt, betekent dat niet dat je ook mensen vernedert. Twee verschillende dingen.
Van Oranje, dan zijn we het dus dit keer niet eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:28 schreef vanOranje het volgende:
[..]
Mickmek, U brengt wat u vindt naar voren als een stelling en met die stelling ben ik het niet eens.
Ik vind dat je mensen wel vernedert wanneer je op ze neerkijkt.
Ik meende dat de huisjournalist van Louwes getuigen heeft opgespoord die spraken over Michael met honden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:13 schreef AdG het volgende:
En dat Michael zijn honden pas ná de dood van de weduwe heeft aangeschaft...![]()
Welke gestoorden dan Ada? Mensen die door Maurice en de Louwesaanhang zijn "aangezet tot" toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef AdG het volgende:
De poging tot vergiftiging van de honden is óf een lulverhaal van M&M (er is geen aangifte getoond) óf het is zowiezo een aktie geweest van één of andere gestoorde, want dat moet je toch zijn als je dat doet. De moeder van M is een aantal keren lastig gevallen. Erg genoeg.![]()
Toen kwam hij twee keer per jaar: een keer om de papieren te brengen en een keer om ze papieren te halen. Louwes sprak met Wittenberg over o.a. het goud waar Wittenberg in belegde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:12 schreef AdG het volgende:
Kwestie van lezen, Mickmek, je had allang kunnen weten dat Louwes de belangen van de Wittenbergjes al behartigde vanaf begin jaren '90...![]()
Maurice is ook steeds bezig met de oude doos. Ik erger me aan de arrogantie van MdH, zijn beta en alpha logica en nog veel meer achteraf wijsheden. Die man moet zich laten behandelen. Mickmek is tenminste iemand die zich stoort aan ongefundeerde verdachtmakingen tegen allerlei personen. Ik ben het roerend met hem/haar eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef mrpeeters het volgende:
Mickmek, wat is nu eigenlijk je punt, als je van mening bent dat de juiste persoon vast zit.
Ook al zou je Meike zijn, waar geen schuld is, ook geen verdediging en nog minder aantijging in andere richting anders lijk je gelijk je tegenstanders.
Je citeert steeds uit oude doos, wanneer komt je eigen verhaal, wat is je relatie, wat is je behoefte, indien je op grond van feiten iets wilt bereiken maak dit dan kenbaar, wellicht zijn er mogelijkheden.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:57 schreef Mickmek het volgende:
[..]
Welke gestoorden dan Ada? Mensen die door Maurice en de Louwesaanhang zijn "aangezet tot" toch?
De Louwesaanhang ( één persoon ) heeft toch ook computers gehackt en, naast het uitloven van dfl.100.000 voor degene die Michael achter de tralies zou krijgen,(ow??) o.a. de oude huishoudster lastiggevallen, de begraafplaatsbeheerder lastiggevallen, de oude moeder van de vriendin van Michael en ook de oude moeder van mevrouw Wittenberg lastiggevallen? ( die was al even verscheiden)Deze twee laatstgenoemden zijn door toedoen van de Louwesaanhang niet rustig ingeslapen, denk je wel?![]()
Dat is nooit meer terug te draaien. Daar heb jij toch een flinke bijdrage aan geleverd?(Ja???)![]()
Eigen rechter spelen door onschuldige, oude en zieke mensen (slachtoffers van de moord zelfs) ongevraagd thuis en op hun werk(!!! Meike??) te bezoeken, verklaringen intimiderend af te dwingen zodat ze in de war raken en angstig worden en tegensprekers van de Louweswebsites te verwijderen? Nooit tegensprekers, hooguit uit-hun-nek-lullers...
Durf jij jezelf een oprecht mens te noemen Ada? Ja![]()
Dat je geen greintje respect hebt voor je medemens, heb je al duidelijk laten blijken. Je trapt je medemens het liefst zonder proces, zo ver mogelijk de grond in. Zo dan, heftig verhaal...
Op je website wordt geroepen dat Mickmek zonder tegenspraak aan het posten is.
Voor de goede orde wil ik je erop wijzen dat op het Fokforum tegenspraak mogelijk is. Dit in tegenstelling tot de websites van Maurice en het Ernest Louwes weblog (jouw weblog) waar mensen worden verwijderd. (Je hebt echt moeite met interpreteren...)
Dat Mickmek de grootste tegenstander van Ernest Louwes en Maurice is zal wel meevallen: praktisch heel Nederland lacht om Maurice en vindt dat Louwes angstaanjagend agressief reageerde toen bleek dat hij toch moest zitten.(Tuurlijk)
Mickmek is hoogstens de fanatiekste poster, meer niet.
Trouwens: is het je wel eens opgevallen dat de Louwesaanhang het er regelmatig over heeft gehad dat de oude moeder van mevrouw Wittenberg (in relatie tot het testament) toch niet meer zo lang te leven had? ( Nee, nooit opgevallen)
Dat er niet zoveel mensen posten zou kunnen kloppen. Men is van mening dat het OM zijn werk goed heeft gedaan, zeker na de herzieningen twijfelt niemand meer. De sites van Maurice en het Ernest Louwes weblog worden als criminele sites beschouwd. Mensen posten niet omdat ze het, gezien het gedrag van de Louwesaanhang, eng vinden en zich liever nergens mee bemoeien.
Dat is de werkelijkheid Ada.(Ja, dat zie ik dagelijks aan de bezoekersaantallen...
)
En Ada, nog even dit: je suggereert voortdurend dat ik de vriendin van Michael ben. Ik weet niet wat je met die suggesties wil bereiken want ook al was ik Meike, wat dan nog?(Ik suggereer nauwelijks, maar erken wat bijzondere uitspraken. En als je Meike wel zou zijn, prima, deze weg heb je zelf gekozen, ik heb al maanden geleden aan Jantje een andere weg aangeboden. Hij stond er open voor, jij blijkbaar niet... )
Ben je echt zo dom dat je serieus denkt dat er niemand achter Michael staat.(Nee, jij kunt niet lezen, das al.)
Neen, dat wist ik niet en helaas voor u, klopt wat u zegt ook niet. Ik heb het nog eens nagezocht. Dokter Wittenberg is overleden op 29 december 1996. Dat is dus geen 1,5 jaar zoals u beweert, maar op een 3-tal maanden na 3 jaar eerder dan zijn echtgenote.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:56 schreef Mickmek het volgende:
[..]
P.S. Wist u dat Louwes in zijn Eigen Verhaal vertelt dat hij denkt dat Wittenberg 2,5 jaar voor de dood van mevrouw Wittenberg is overleden in plaats van 1,5 jaar?
Dus Louwes bezocht mevrouw Wittenberg nog maar 1,5 jaar?
Tjakkad geeft precies het goede antwoord.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 06:54 schreef mrpeeters het volgende:
Tjakkad, bent u de woordvoerder(ster) van Mickmek, oké, maar dan nog ontbreekt het aan een antwoord.
Louwes was al vanaf begin jaren '90 de fiscalist van de familie Wittenberg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef vanOranje het volgende:
[..]
Neen, dat wist ik niet en helaas voor u, klopt wat u zegt ook niet. Ik heb het nog eens nagezocht. Dokter Wittenberg is overleden op 29 december 1996. Dat is dus geen 1,5 jaar zoals u beweert, maar op een 3-tal maanden na 3 jaar eerder dan zijn echtgenote.
Louwes bezocht de weduwe Wittenberg dus bijna 3 jaar.
Toen kwam hij twee keer per jaar: forumulieren halen en brengen, Ada.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:16 schreef AdG het volgende:
[..]
Louwes was al vanaf begin jaren '90 de fiscalist van de familie Wittenberg.![]()
Hier illustreer je precies het probleem dat ik heb met jou manier van 'discussieren'.quote:Is het niet toevallig dat Louwes een priverekening opende waar de opbrengt van de boedel, alsmede dfl:20.000 uit de kluis erop stortte en probeerde dfl 450.000 bestemd voor de oogappel van het echtpaar voor hem en zijn gezin te bestemmen?
quote:Is het niet toevallig dat Louwes de laatste was die de weduwe 16 seconden sprak vlak voor of na haar dood?
De enige die dit zegt is Louwes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:32 schreef AdG het volgende:
[..]
Die 450.000 gulden van die levensverzekeringen moest in de Stichting gestopt worden.
Niet dat het u wat aan gaat, maar het is in ieder geval geen financieel motief, waar ik Ada, Maurice en de Louwesaanhang sterk van verdenk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:19 schreef mrpeeters het volgende:
Waarop baseert u deze mening, kent u de dader(s) en zijn/haar (hun) motief? Heeft u Louwes horen roepen Michael heeft het gedaan? U heeft kennelijk de sleutel en fok uw platform, nogmaals waarom eigenlijk.
Nee zeg ik ben geen woordvoerder van Mickmek. Die heeft zelf een duidelijk standpunt. Ik vind alleen dat u zich eens moet inlezen in de materie. Dossierkennis is hier belangrijk. Lees eens terug dan worden de beweegredenen van Mickmek wel duidelijk. Het is ook altijd hetzelfde met beginnelingen, zoals MdH vaak zegt, je moet je inlezen!![quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 06:54 schreef mrpeeters het volgende:
Tjakkad, bent u de woordvoerder(ster) van Mickmek, oké, maar dan nog ontbreekt het aan een antwoord.
Ik zou willen dat de Louwesaanhang wordt opgepakt, alle medeplichtigen voor een paar jaartjes achter de tralies gaan en Louwes zijn aanvankelijk geeiste 15 jaar uit gaat zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef mrpeeters het volgende:
Mickmek, wat is nu eigenlijk je punt, als je van mening bent dat de juiste persoon vast zit.
Je citeert steeds uit oude doos, wanneer komt je eigen verhaal, wat is je relatie, wat is je behoefte, indien je op grond van feiten iets wilt bereiken maak dit dan kenbaar, wellicht zijn er mogelijkheden.
Zelf dacht ik dat het nog wel hier of daar gepubliceerd zou worden, heb niets gezien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef mrQuispel het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat je geen enkele televisiezender kunt bekijken, ook niets kan lezen, zonder Maurice de Hond of Wim Dankbaar tegen te komen?
Sommige mensen hebben meerdere IP-nummers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef mrQuispel het volgende:
Dankbaar heeft trouwens gisteren de louwesaanhang opgeroepen te stemmen op zijn artikel bij nujij.nl, en jawel 40 stemmen. Zat ik toch aardig in de buurt met mijn schatting van enkele tientallen aanhangers. Toch wel erg weinig na een campagne die al zo lang duurt.
Ben er nog niet uit of je dom of sluw bent (denkt te zijn)... maar je kent mij iig niet.quote:Dus jij wilt mij vertellen dat het de wens van wijlen Wittenberg en mevrouw Wittenberg was, dat Louwes het geld, bestemd voor de oogappel van het echtpaar (een soort appeltje voor de dorst voor later) naar de priverekening van Anneke en Ernst Louwes overhevelde?
Heb je nu werkelijk het iq van een pakje boter of doe je maar alsof???quote:Niet dat het u wat aan gaat, maar het is in ieder geval geen financieel motief, waar ik Ada, Maurice en de Louwesaanhang sterk van verdenk.
Ik verdenkt ze hiervan omdat ze mensen proberen de mond te snoeren. Wat Maurice en Ada doen, klopt niet. Deze mensen moeten wel iets te verbergen hebben, anders doen ze de waarheid niet zo'n geweld aan. Als Maurice niets te verbergen had, liet hij gewoon stukken uit het TJ zien. Dat durft hij niet.
Als de politie fraudeerde is toch het eerste wat je laat zien de fraude? Of vergis ik me?
Maurice kan geen fraude aantonen, hij roept maar wat.
Zelfs geen klein berichtje op de binnenpagina, dit betekent volgens mij dat de serieuze pers genoeg heeft van de persberichten van MdH en Dankbaar; ze worden nu terecht genegeerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:32 schreef Mickmek het volgende:
[..]
Ik vertelde van dat persbericht op mijn werk, moesten ze lachen.
Zelf dacht ik dat het nog wel hier of daar gepubliceerd zou worden, heb niets gezien.![]()
Says who?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:33 schreef AdG het volgende:
En hou eens op met dat oogappeltje, dat dateert nog uit de tijd dat de oude Wittenberg nog leefde, de weduwe zag het, zeker in de zomer van 1999, heel anders...
Beheerrekening, Mickmek, beheerrekening. Zodat alles in de Stichting terecht zou komen.quote:Dus bijna 3 jaar na de dood van de heer Witttenberg wil mevrouw Wittenberg plotseling dat dit geld naar de priverekening van de heer en mevrouw Louwes gaat?
Schrijven over de Deventer Moordzaak mag natuurlijk wel bij Maurice en op het Ernest Louwes weblog. Er is daar dan ook maar een mening toegestaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:36 schreef mrpeeters het volgende:
Nog het openbaar Ministerie, Justitie en politie zitten te wachten op steun van de schrijvers,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |