Iedereen die tegen Maurice ingaat, op wat voor manier dan ook, krijgt een veeg uit de pan. Bovendien aantijgingen die nergens op slaan of zelfs leugens zijn. Wat moet je daar nou mee?
Begrijp ik dat Mr. Peeters schrijft dat Mr. Quispel niet tegen tegenspraak kan? Heb ik in ieder geval niets van gemerkt.
Zelf dacht ik altijd dat advocaten elkaar zowel officieel als onofficieel in de wielen mogen rijden, zolang ze het op een eerlijke manier doen. Overigens denk ik dat er op het Freeforum voor een belangrijk deel advocaten meeposten. Wat maakt het uit? Het gaat toch om de mening?
We hebben toch allemaal, wie we ook zijn, recht op onze mening?
Wat maakt het nou uit of advocaten, rechters, notarissen, bankdirekteuren, mensen van het OM, wetenschappers, bankmedewerkers, vrienden van financieel adviseurs, of "familieleden van" wel of niet meeposten.
Dat Vlug geen beschuldigingen richting Louwes uit, pleit in ieder geval voor M&M. Van Michael en Meike kan ik ook maar twee interviews vinden op Internet. Komt bij mij wel sympathiek over.
De politie zwijgt ook in alle talen. Logisch want als je zo moet gaan werken als Maurice wil, kun je beter stoppen. Dat geldt trouwens ook voor wetenschappers.
Louwes is door tig rechters veroordeeld. Wat op Internet gebeurt in de discussies, zal vast geen invloed hebben op het strafproces.
Wel zou ik me bijvoorbeeld kunnen voorstellen dat door alle beschuldigingen van Maurice richting iedereen, het OM heeft besloten verder onderzoek in te stellen naar Louwes. Dit omdat anders Maurice nooit stopt en zal blijven beschadigen en twijfel zaaien.
Zouden de invallen van destijds daar iets mee te maken hebben?
Knoops lijkt mij ook niet te benijden. Nou ja, als advocaat doe je toch ook niet zo clownesk als wat Knoops presteert met al die belachelijke aanvullingen over bijvoorbeeld bloedhoesten.
Als je de conclusie van Machielse leest zijn sommige stukjes echt krankzinnig. Het stuk in ongeveer 60 pagina's lang maar als je idiote dingen wilt lezen, moet je dat stuk lezen. Echt een tip.
Ik dacht overigens ook altijd dat iedereen recht op verdediging heeft wat iets anders is dan tegen beter weten in roepen dat iemand onschuldig is terwijl er stapels bewijs liggen.
Knoops gaat zelfs aan DNA materiaal knagen, lijkt me in dit overtuigende geval wel een kwalijk zaak, eerlijk gezegd. Zou onafzienbare gevolgen kunnen hebben voor de toekomst en andere mensen die op DNA zijn veroordeeld.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mickmek op 12-08-2007 15:44:52 ]
Michael is onschuldig. Er zijn 0,00 sporen van hem gevonden.
De Nederlandse speurhonden Spike en Rex hebben net als hun Britse collega Eddie vast niet gelogen.