Twas weer helemaal niksquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Damn. ik heb alle terror gemist.
Koffie over Huub, ook niet bestraft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda die een naaldhak in Huub's schouder plaatst.
Ik denk dat het een lange lijst kan wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Koffie over Huub, ook niet bestraft.
Nee hoor, gewoon 8 vervangersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En Nicolaas komt er in als winnaar
Eerst zien , dan geloven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier straks een hoop nieuwe posts?
Zwaai hier Natasia uit!!!
Hier heb je best wel een puntquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub was rat gewoon even terug op z'n plek aan het trappen. moet rat maar niet ongevraagd zo dicht bij hem in de buurt komen en hardhandig een boek uit z'n handen trekken.
Arme Huub.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Koffie over Huub, ook niet bestraft.
Breenless is altijd (lichtelijk) para.quote:
Hij heeft heel niks gedaan natuurlijk, hij was aan het beschermen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef SiRojK het volgende:
Whahaha, Brian zit er weer bij als een zielig schaapje.. Wat een sukkel, zelf de ruzie zoeken, moeten incasseren en dan met zo'n pruillipje gaan zitten.. Whahahha, LOSERRRRRRRRRRR
Wat heeft Lieke dan voor "echt" geweld gedaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als het over echt geweld gaat, dan moet iedereen er uit, behalve Jaap.
Ze kunnen eigenlijk niet anders. Als ze Natasia laten zitten kunnen ze in feite bijna nooit meer een boete uitdelen.quote:
Ik ben al twee keer begonnen met aftellen. Doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:40 schreef Soury het volgende:
Ik zit al bijna drie uur op het bankgedoe te wachten![]()
Lieke toch ook niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als het over echt geweld gaat, dan moet iedereen er uit, behalve Jaap.
Daar zijn we het wel over eens ja. Hij is 24 uur per dag psychisch niet in orde.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Breenless is altijd (lichtelijk) para.
Alle cossers die nog kijken zijn ramptoeristenquote:
Te gek voor woordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
Nu begin ik zelfs te geloven dat Brian moet winnen van achter.
Alles moet terug behalve de punten en het boek die Brian gejat heeft
Is dat jouw idee of de opdracht van achter??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
Ik dacht al dat ik iemand vergat!!! Je hebt gelijk, Lieke kan dan ook blijven!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat heeft Lieke dan voor "echt" geweld gedaan?
Niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
Het is simpel: Natasia er uit sturen , de overige geweldplegers een ton boete plus een laatste waarschuwing. Moet je kijken hoe snel het dan afgelopen is met het gezeik.
Serieus?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alle cossers die nog kijken zijn ramptoeristen
ZE kunnen allesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kunnen eigenlijk niet anders. Als ze Natasia laten zitten kunnen ze in feite bijna nooit meer een boete uitdelen.
Mitch lijkt mij neutraalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Sug4r het volgende:
Gisteren, Melissa stond achter de 6
Mitch staat achter Lieke en Huub
zo lijkt het.
En waarom zou 'achter' vantevoren een winnaar aanwijzen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
Dat zei ik al, eerst iemand er uit sturen en dan is de rest wel rustig...want zij kunnen de volgende wel eens zijn dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
Het is simpel: Natasia er uit sturen , de overige geweldplegers een ton boete plus een laatste waarschuwing. Moet je kijken hoe snel het dan afgelopen is met het gezeik.
Wij ook niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet.
Natasia juist een halfjaar extra in de kooi geven. Ze zit er echt niet mee als ze er uit gaat hoor.
Het ligt er al maanden kilometers dik bovenop hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
Nee hoor, toen met zijn ex bv was hij heel relaxedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Breenless is altijd (lichtelijk) para.
Huub had een boete gekregen ivm het bikini incident, dus dat is ook "echt" geweld volgens de redaktie, dus Jaap mag er dan ook uit. Hou je alleen Lieke over dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik dacht al dat ik iemand vergat!!! Je hebt gelijk, Lieke kan dan ook blijven!
WB, je hebt het ook door.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het ligt er al maanden kilometers dik bovenop hoor.
Maar fijn dat er weer een paar ogen geopend is!![]()
Ach ja... die Amanda van jou moet een spuitje hebben. Lijkt me een stuk beter voor deze wereld.quote:
LOLquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:45 schreef _martijn_ het volgende:
leg alsjeblieft wat vuurwapens in dat huis en laat het programma zichzelf oplossen
En jij gelooft na al die maanden nog steeds dat ze 'achter' beschikken over logisch denkvermogen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom zou 'achter' vantevoren een winnaar aanwijzen?![]()
Wat zouden ze daar in vredesnaam aan hebben![]()
Kan me onwijs irriteren aan de groepje van '5' sinds die gezamelijk een IQ van een baksteen hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze haten elkaar echt, reken maar van Yes......Geweldig dit. Zijn er ook streamers die sommige bewoners of elkaar diep van binnen heel erg haten?
Ik ben er mee gestopt. Vond het niet leuk meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze haten elkaar echt, reken maar van Yes......Geweldig dit. Zijn er ook streamers die sommige bewoners of elkaar diep van binnen heel erg haten?
Jouw posts worden steeds merkwaardigerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... die Amanda van jou moet een spuitje hebben. Lijkt me een stuk beter voor deze wereld.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef farceman het volgende:
20.00 op de bank.......nu 21.45
LOL... leuk om te lezen. Je geeft daarmee min of meer toe dat hij wel erg vaak para isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hoor, toen met zijn ex bv was hij heel relaxed
Hij is vaker niet para dan wel
ze mag blijven leven, maar wel steriliseren om voortplanting te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... die Amanda van jou moet een spuitje hebben. Lijkt me een stuk beter voor deze wereld.
Binnen en buiten dat hok zijn ze volkomen van het pad af.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En jij gelooft na al die maanden nog steeds dat ze 'achter' beschikken over logisch denkvermogen?![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jouw posts worden steeds merkwaardiger
Slim toch, H + L zijn toch ook bezig andere het huis uit te krijgen ???????????quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef blomst het volgende:
Als die trap raak was geweest had brian wel huilend aan de telefoon gehangen.
Dat doet hij altjd
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Scan, ik heb precies hetzelfde.quote:
wat is daar toch zo mis mee? zeg eens?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
Huub zegt nog maar weer eens marokkanse kankerhoer
Als brainless vraagt wat huub gister zei ??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
Het gros is te dom om ze te haten....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaapie is verdrieterig!!! die mag dat nu ffquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:48 schreef Klaagbak het volgende:
Jaap staat erbij en kijkt ernaar, doet geen ene flikker.
Kijk eens 2 posten boven die van jou? Ik denk dat je dan al van één streamer een antwoord hebtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben slechts op visite hoor. Een streamloos en uitzendingsloos bestaan bevalt prima.quote:
Okee, ook mee eens. Maar laat haar dan leven op een eiland ofzo. En stop die 5 anderen er maar bij. Kunnen ze gezellig samen lachen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
[..]
ze mag blijven leven, maar wel steriliseren om voortplanting te voorkomen.
Ach heeft met "hun" verleden te maken enzo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Borga het volgende:
Heerlijk toch als je gekleurd bent, je kan altijd weer terug vallen op racisme. IK KAN DAT NIET
Nou erg vaak is misschien wat overtrokken als ik zeg: hij is vaker niet para dan wel....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... leuk om te lezen. Je geeft daarmee min of meer toe dat hij wel erg vaak para is
Goed idee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, ook mee eens. Maar laat haar dan leven op een eiland ofzo. En stop die 5 anderen er maar bij. Kunnen ze gezellig samen lachen.
Omdat Natasia nooit iets fout doet... mensen lopen toevallig tegen haar been, haar nagels of de bloempot op waarmee zij op dat moment toevallig aan het jongleren isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Natasja......mij kan niks gebeuren?![]()
Er hangt wel iets in de lucht jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit wordt een historische avond. Er gaan koppen rollen.
De bewoners interesseren me eigenlijk niet (meer). Ik "haat" alleen de redaktie. DGK is op papier een leuk concept, maar door het niet naleven van hun eigen spelregels hebben ze dit hele concept om zeep geholpen. Dat vind ik eigenlijk veel erger dan een paar bewoners die zich ordinair gedragen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat is daar toch zo mis mee? zeg eens?
Die toezegging zal ze wel hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Totdat ze een keer die kooi uit komt...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef Zora01 het volgende:
natasia: ik ben onschendbaar... ( 10x) mij kan neits gebeuren
Ik hoop nog steeds op het tegendeel maar ben bang dat het uitblijftquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Natasja zegt nu ook dat ze onschendbaar is.
Huu spreekt altijd de waarheidquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Natasia nooit iets fout doet... mensen lopen toevallig tegen haar been, haar nagels of de bloempot op waarmee zij op dat moment toevallig aan het jongleren is![]()
Je gelooft het zelf?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit wordt een historische avond. Er gaan koppen rollen.
Als ze er vanavond niet uitvliegt is ze dat inderdaad. Ik heb geen streams meer en ben er blij meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Natasja zegt nu ook dat ze onschendbaar is.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:51 schreef blomst het volgende:
Jaap terkt zijn 24 uur in, wat onverwacht.
Ja, en dat is voor mij de reden dat ik steeds minder kijk en waarschijnlijk ook mijn streams niet meer ga verlengen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De bewoners interesseren me eigenlijk niet (meer). Ik "haat" alleen de redaktie. DGK is op papier een leuk concept, maar door het niet naleven van hun eigen spelregels hebben ze dit hele concept om zeep geholpen. Dat vind ik eigenlijk veel erger dan een paar bewoners die zich ordinair gedragen...
Ze wilde toch weg? Oprotten met die non-moeder.quote:
Miltonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef farceman het volgende:
Vermoed dat Huub al weet dat natasia weg moet
Laat Jaap eens lekker bij dat tuig blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap blijft, dus Huub en Jaap gaan samen spelen nadat Lieke weg is?
Goh, dat had niemand zien aankomen. Volgens mij had zijn actie 0% effect trouwensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:51 schreef Zora01 het volgende:
jaap gaat zijn 24 uur intrekken
Ik niet. Dat zielig hoopje vet moet subtiel worden gefrituurdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:53 schreef fredfik het volgende:
ik hoop zo dat jaapie weer met huub gaat samen werken
Is het Kerstmis?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Nu zeit wellekome jees u lieve heer, u komt van al zo hooooooge van al zo veeeeeeeer![]()
![]()
![]()
Huub laar Lieke niet vallen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat het zo is. Jaap is nu lief voor Huub en Huub is weer lief voor Jaap. Het lijkt mij de uitkomst te worden. Alleen Lieke even wegwerken
Dat weet ik niet zo zeker, gewoon een gevoel dat er nog "iets" komtquote:
Het gaat me gewoon niet lukken om al die 120? camera's tegelijk zwart te spuitenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb echt zin om dat huis in te sluipen en dan Bokita een trap in haar kut te geven.(als vergelding voor die van haar tegen Jaap) Daarna leg ik nog snel een drol op het bed van Brian en ben ik snel weg voor dat de politie komt.
Wie helpt?
Daar hoop ik opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Totdat ze een keer die kooi uit komt...
Zou me niets verbazen als er even "gepraat" is met individuele produktieleden.quote:
Was jij altijd al zo grappig??quote:
Weet jij wat er achter de schermen gebeurt? Ik heb gisteren mijn visie gegeven, die vind jij allemaal onzin. Maar ik denk dat Jaap gisteren de zaak tussen hem en Huub heeft vlot getrokken voor de toekomst. We zullen zien. Eén ding is zeker, Jaap is de allerslimste daar als het over strategische zetten gaat. Huub is een goede tweede daarna komt Brianquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, dat had niemand zien aankomen. Volgens mij had zijn actie 0% effect trouwens
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat me gewoon niet lukken om al die 120? camera's tegelijk zwart te spuiten![]()
Daar zit ik %$#@ al ruim 2 uur op te wachtenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker, gewoon een gevoel dat er nog "iets" komt
Is mn anti para mantraquote:
Jaap is gewoon niet interessant meer. En over een topic gesproken, misschien wordt het nu wel is tijd voor een Jaap Bash-topic...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef Mika25 het volgende:
Arme Jaap, volgens mij is die 24 uur volledig aan mensen voorbij gegaan. Er was zelfs geen topic (poll) voor hem aangemaakt...
TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENSquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn als Natasia vnv moet vertrekken...
Als het helptquote:
Ze werken ook vaak in de beveiliging. It's in the blood.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef schatje het volgende:
Brian is nogal de man van de projectie hè?
![]()
Als je de camera's niet uit de weg kunt werken dan moet je jezelf onherkenbaar maken... een burka mag nog steeds in NLquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat me gewoon niet lukken om al die 120? camera's tegelijk zwart te spuiten![]()
Ach, sinds COS 44 doe ik al mn best om vrienden te makenquote:
Ik heb geen armpjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je de camera's niet uit de weg kunt werken dan moet je jezelf onherkenbaar maken... een burka mag nog steeds in NL![]()
Geschuurdquote:
Johquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:57 schreef blomst het volgende:
Nadia liegt weer eens.
Jaap is passé ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap is gewoon niet interessant meer. En over een topic gesproken, misschien wordt het nu wel is tijd voor een Jaap Bash-topic...![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef Varen het volgende:
Huub krijgt les van Brian in het niet aggressief reageren![]()
Ik kan vrij veel hebben, maar dit type opmerkingen stuit mij toch echt wel tegen de borst. Ik neem aan dat het een vergissing was?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef noltje het volgende:
-edit-
Ik ben net als vele anderen het programma eigenlijk helemaal zat. Maar als je het 6+ maanden gevolgd hebt wil je wel weten hoe het afloopt, ook al heb je geen band meer met het programma...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef tipsch het volgende:
waarom kijken we nog?
Jah precies, daarom zou het juist vnv prachtig zijn, ook een dikke deuk voor BANDDquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS
*natasjamodus off
VREDE OP AARDE !! ( http://www.evilshare.com/c899a52e-8394-102a-847b-00a0c993e9d6 )quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Nu zeit wellekome jees u lieve heer, u komt van al zo hooooooge van al zo veeeeeeeer![]()
![]()
![]()
Ik hou me maar vast aan jouw usename.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet jij wat er achter de schermen gebeurt? Ik heb gisteren mijn visie gegeven, die vind jij allemaal onzin. Maar ik denk dat Jaap gisteren de zaak tussen hem en Huub heeft vlot getrokken voor de toekomst. We zullen zien. Eén ding is zeker, Jaap is de allerslimste daar als het over strategische zetten gaat. Huub is een goede tweede daarna komt Brian
Ik hoop het, taxi voor Tas.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
Fontein aan en vertrek natasja please.
Exit mag ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Bezoek?
Sorry schatje, Jaap heeft al maandenlang de hoofdrol en dat gaat nog wel even door denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap is passé ja.
Hij krijgt vanzelf wel de toneelhaak. Die jongen gaat het zo zwaar krijgen als ie de uitslag van de populariteitspoll hoort.
En het mooie is, Sjoerd zijn beste vriend heeft hem gewaarschuwd.
Ik kijk niet meer hoor.... en hoop dat er meer volgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef tipsch het volgende:
waarom kijken we nog?
ff voor de duidelijkheid: Milton en natasia zijn absoluut niet meer goed met elkaar. als er iets over de kinderen wordt gezegd laat hij wel weten dat hij daar niet van gediend is. maar als t om natasia gaat zal t echt aan zijn reet roesten.quote:
Dit soort post horen op stormfront oid en niet hierquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef noltje het volgende:
-edit-
Een verademing als de streams overzwitchen naar de andere bewoners.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef blomst het volgende:
maar even het geluid op Jaap, ik kan de anderen niet meer aanhoren.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry schatje, Jaap heeft al maandenlang de hoofdrol en dat gaat nog wel even door denk ik.
er zitten geen bosnegers in DGKquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan vrij veel hebben, maar dit type opmerkingen stuit mij toch echt wel tegen de borst. Ik neem aan dat het een vergissing was?
Dat is op zich ook weer niet onverstandigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hou me maar vast aan jouw usename.
hoofdrol in een afpersingszaak, weet niet of hij daar zo blij mee moet wezenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry schatje, Jaap heeft al maandenlang de hoofdrol en dat gaat nog wel even door denk ik.
Hij verliest het spel tenminste niet uit het oogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Mister agressie himself. En het zelf nog geloven ook
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus hij vindt het ook enig dat Natasja hem gebruikt als dreigmiddel?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid: Milton en natasia zijn absoluut niet meer goed met elkaar. als er iets over de kinderen wordt gezegd laat hij wel weten dat hij daar niet van gediend is. maar als t om natasia gaat zal t echt aan zijn reet roesten.
Bij RTL kan dat niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen moet je niet gaan lezen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan vrij veel hebben, maar dit type opmerkingen stuit mij toch echt wel tegen de borst. Ik neem aan dat het een vergissing was?
en holle bolle gijs hoort in de efteling te vragen om papier en een kabouter hoort in t sprookjesbos aldaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef noltje het volgende:
niet doen!
Juist.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit soort post horen op stormfront oid en niet hier![]()
Volgens mij ben jij nog blijven hangen in een spelletje pokerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij verliest het spel tenminste niet uit het oog![]()
Als dan toch spreekt over mister agressie, dan komt objectief gezien huub daar meer voor in aanmerking
Wel allemachtigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
21:42 - Alles moet terug!
De persoonlijke spullen moeten stuk voor stuk teruggegeven worden aan de eigenaren. En dus gaan Lieke en Huub druk aan het werk. “Alles is terug”, meldt de Oldenzaler aan zijn zes vijanden. Echter, Nadia mist nog steeds haar sportkleding en 100 contactpunten. Huub ontkent ze te hebben en ook Lieke weet nergens van. Nadia besluit zelf nog niks aan die twee terug te geven voordat ze haar spulletjes terug heeft. Met de armen over elkaar zit ze buiten. Brian is het ermee eens. Wat een opstandig stelletje is het toch zo af en toe!
![]()
AL weer niet of nog steeds niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer hoor.... en hoop dat er meer volgen.
hahahaha, inderdaad, ook dat nog eens erbijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoofdrol in een afpersingszaak, weet niet of hij daar zo blij mee moet wezen![]()
ik ben gewoon te zwak.. ik blijf hopen dat er iets gebeurd waardoor die 6 goed op un plek gezet worden...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer hoor.... en hoop dat er meer volgen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Een verademing als de streams overzwitchen naar de andere bewoners.
Zelfs de ademhaling van Mitch is nog interessanter om naar te luisteren.![]()
Ik had het al aangepast. En een note gezet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Juist.
Noltje, aanpassen of wegwezen.
De hoofdrol, sorry maar ik neem je echt niet serieus... kijk is naar de popo's.. hoeveel afstand hij heeft op Huubquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spullen die ze kregen van 10quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Op zich is het best wel aardig van de redactie dat alle spullen nog even terugmoeten naar de rechtmatige eigenaar... alvorens deze de villa moet verlaten
Was aktie van jaap om achter onder druk te zetten denk ik. Hij is geniaal he.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, dat had niemand zien aankomen. Volgens mij had zijn actie 0% effect trouwens
Wedden van wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet.
Natasia juist een halfjaar extra in de kooi geven. Ze zit er echt niet mee als ze er uit gaat hoor.
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog blijven hangen in een spelletje poker![]()
Maak je daarover geen zorgen Blomst!! Al vind ik wel dat Huub fans af en toe eens wat meer zouden kunnen relativeren. Al was het maar om hun eigen goede nachtrustquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen moet je niet gaan lezen.
En hopelijk verdenk je niet alle Huub/lieke fans van zulke gedachten.
Je doet je best maar ik klik wel op F5quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef StephanL het volgende:
We moeten gewoon het huis bestormen en terror op die zes
Juist daarom: bewoner blij dat hij/zij de spulletjes weer terug heeft om ze vervolgens in een koffer te moeten doen die achter moet blijvenquote:
voel me zo machteloos af en toequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef StephanL het volgende:
Is goedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je doet je best maar ik klik wel op F5![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de redaktie geen drastische maatregelen neemt voor voor middernacht, ga ik weer veel vrije tijd hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:05 schreef Zora01 het volgende:
natasia gaat er echt niet uitgezet worden... weet niet waarom ze dat niet doen, maar zie het echt niet gebeuren..
Meestal ben ik daar niet zo voor, maar ook ik zou me nu met alle liefde scharen achter een knokploeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef StephanL het volgende:
Mag die andere N. dan ook meteen weg? Sinds haar komst in de Kooi is het niveau verder gedaalt.quote:
erachter???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meestal ben ik daar niet zo voor, maar ook ik zou me nu met alle liefde scharen achter een knokploeg.
de Flodders zijn er niks bijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:06 schreef Sug4r het volgende:
Ze noemen zich miljonairs![]()
Stelletje tuig, het lijkt wel de familie Flodder![]()
Voel jij je soms ook zo machteloos?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
Lieke mist haar medicijnen, de creme voor haar ogen. Verder beweert Nadia volgens Huub dat hij haar heeft geschopt, en heeft Brian Lieke een duw op de trap gegeven omdat hij erlangs moest.
Nog maar een keer, die popo's zeggen niets anders dan dat er een paar mensen zijn die heel veel geld spenderen aan Huub (sms)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef BarryK het volgende:
[..]
De hoofdrol, sorry maar ik neem je echt niet serieus... kijk is naar de popo's.. hoeveel afstand hij heeft op Huub
bereid je maar voor op een all rtl brady bunch feessie...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als de redaktie geen drastische maatregelen neemt voor voor middernacht, ga ik weer veel vrije tijd hebben![]()
![]()
Zou af en toe zo leuk zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meestal ben ik daar niet zo voor, maar ook ik zou me nu met alle liefde scharen achter een knokploeg.
Yep! (na 25 uur)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Kimberleyy het volgende:
Hallo iedereen... eindelijk weer thuis om dgk te kijkenEhm.. heeft Jaap zijn 24 uur al ingetrokken?
ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Damn. ik heb alle terror gemist.
Ja, hierbij wel. Dit is geen verhouding meer. De redactie moet hier echt heel snel iets aan veranderen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voel jij je soms ook zo machteloos?![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog maar een keer, die popo's zeggen niets anders dan dat er een paar mensen zijn die heel veel geld spenderen aan Huub (sms)
Daarom zit Huub er ook naast als jij denkt dat hij daarmee kan winnen. Immers, zijn pa zou 800.000 euro aan smsjes kunnen versturen en in ruil daarvoor 1 miljoen terug krijgen. Dat zou een goede deal zijn, twee ton verdienen in 1 jaar. Het gaat op het eind echt anders. Hoe? Dat weet ik niet. Ik vermoed dat een miljonair verstand en klasse moet hebben. Een soort eindspel op etiquette, kennis, etc. zou goed kunnen.
Ik denk net als bij Robinson, de oud bewoners moeten kiezen uit 2 finalisten. Alvast dat denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog maar een keer, die popo's zeggen niets anders dan dat er een paar mensen zijn die heel veel geld spenderen aan Huub (sms)
Daarom zit Huub er ook naast als jij denkt dat hij daarmee kan winnen. Immers, zijn pa zou 800.000 euro aan smsjes kunnen versturen en in ruil daarvoor 1 miljoen terug krijgen. Dat zou een goede deal zijn, twee ton verdienen in 1 jaar. Het gaat op het eind echt anders. Hoe? Dat weet ik niet. Ik vermoed dat een miljonair verstand en klasse moet hebben. Een soort eindspel op etiquette, kennis, etc. zou goed kunnen.
Ja of nee of Jaap mag blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:09 schreef PC eend het volgende:
Kan die fucking redactie misschien ff melden of er nog iets komt
De COS is dat nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef tipsch het volgende:
kan er niet een soort mini-DGK-afkick forum komen op fok? Waar we elkaar een beetje kunnen steunen in moeilijk tijden enzo![]()
Ja ik herken dat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik ben net als vele anderen het programma eigenlijk helemaal zat. Maar als je het 6+ maanden gevolgd hebt wil je wel weten hoe het afloopt, ook al heb je geen band meer met het programma...
Nou, en hoe! Kakkerlakken zijn qua voortplanting nagenoeg onuitroeibaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Natasja: Ik wist niet dat ongedierte zich kon voorplanten.![]()
De KPN heeft wel meer klantjes met torenhoge rekeningen die ze niet kunnen betalen...quote:
Inderdaadquote:
Tis dat je een vriendin hebt, maar hier ben je welkom lieverdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef tipsch het volgende:
kan er niet een soort mini-DGK-afkick forum komen op fok? Waar we elkaar een beetje kunnen steunen in moeilijk tijden enzo![]()
Het lijkt wel op de foraquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoonweg omdat er pertinente leugens verteld worden en continue de waarheid verdraaid wordt.
Huub heeft inmiddels zoveel boete, die 1 miljoen gaat hij sowieso niet winnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou dan ga ik zelf maar ff op de bank zittenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja of nee of Jaap mag blijven.
Ja dus.
als ze dat nou ff snel doen krijg ik er ook nog wat van meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:12 schreef StephanL het volgende:
Gaan ze nou al op de bank. Dit is fucking niet normaal
Al zou hij die wel kunnen winnen... Huub z'n vader zal het best leuk hebben maar het lijkt me sterk dat die zich kan permitteren om in 2 jaar ff ¤ 800.000,= aan SMSjes uit te geven....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub heeft inmiddels zoveel boete, die 1 miljoen gaat hij sowieso niet winnen
Stttttttquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Alles is terug, maar hie zit het met de wasmiddel van Natasja?
Het gaat erom dat er zoveel mogelijk geld getrokken wordt uit de kijkers, hoe dat precies gaat weet ik niet, maar de uitkomst zal zijn dat velen zich bekocht voelen en JdM wel een glimlach tevoorschijn zal toveren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:13 schreef shagster19 het volgende:
Als dat zou gebeuren (waxmask) zou dat zeker niet eerlijk zijn omdat er altijd groepen zijn geweest met een dermate meerderheid dat hun altijd wel voor hun 'DGK-vriend' zouden kiezen.
Ik denk/hoop dat er een soort van SMS finale komt, de meest populaire bewoner wint de villa. Lijkt me wel fair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |