is denniks er ook bij dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:30 schreef petraa het volgende:
Het lukt niet echt met de terror van Dennis, want hij wordt steeds afgekapt.
Wat ook zijn ondergang gaat worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben nu even het geluk dat Jaap aandacht wil voor zijn 'gewichtige' beslissing.
ja dat stuk vlees met de witte vlag om zn nekquote:
Dat denk ik ook. Ik hoop alleen dat H&L het in de tussentijd volhouden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ook zijn ondergang gaat worden.
Plak lieke er bij die eerste bij en haal Nadia eraf en je hebt een totaalplaatjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:32 schreef Prospera het volgende:
Meisje van de keileweg
[afbeelding]
Madam van Yab Yum
[afbeelding]
Dat jochie is te controleren en beheersen door Jaap, Huub nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:32 schreef riri het volgende:
Dennix laat zich weer van zijn sterke kant zien.....echt...het is een ramp die jongen...dat jaap zich bond met die jongen is het stomste wat hij maar kon doen
Ik snap totaal niet dat hij op zo'n manier zn keuze openbaart, ik snap zn redenen nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die TT BANNdj, klinkt niet zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:29 schreef wolferl het volgende:
Rest volgt.
Ik begreep niet eens wat hij bedoelde te zeggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:33 schreef riri het volgende:
Wat is Dennix verbaal goed zeg....mijn hemel
Dat gaat idd niet voor jou op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem toch aan dat je het nu niet over mij hebt?
Tot je bloedende vingers van het typen hebt.quote:Ik sta ook vaak genoeg zo goed als alleen in het verdedigen van bewoners (BB of DGK)
Mmm ik denk toch dat Jaap slimmer is dan ze denken en wat achter de hand heeft. Als ie werkelijk verliefd is op die troela is wellicht hopeloos verlorenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja hoor, hij doet het primaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
Huub neemt wel de leiding, he?
Hé ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
Je ziet jaap maar denken en denken.Hij wilde zo graag met Huub verder juist om hoe Huub nu is.quote:
Dat is alleen maar mooi. Jaap merkt nu heel direkt wat zijn keuze voor gevolgen heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Begint Tas weer te gillen omdat ze overpraat wordt.![]()
Ik krijg niet de indruk dat Jaap erg gelukkig is nuquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
jaap is enigszins rood aangelopen en zit er nadenkend bij
Inderdaad. Ik vind dit prachtig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je ziet jaap maar denken en denken.Hij wilde zo graag met Huub verder juist om hoe Huub nu is.
denk het ook....ik vind jaap emotioneel heel zwakquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:33 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat jochie is te controleren en beheersen door Jaap, Huub niet
Brian krijgt hetzelfde over hem heen.Dat zal hij pas later gaan beseffen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:36 schreef avonne het volgende:
Brian zit er ook al nadenkend bij.
Maar ja, Het denken duurt bij hem ook wat langer. Maar hij merkt tenminste dat hier iets fundamenteels gebeurt..... hersens versus emotie
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:37 schreef Prospera het volgende:
Ik hoop dat iemand wat opneemt, want Dennis gaat zeer zeker provoceren.
Huub: ik snap dat iemand heel graag wil dat er iets gaat gebeuren, maar ik ga er niet op in.
Jaap: Lieke, wil je weten wat ik in Dennis en Nadia vindt? Nee zegt Lieke.
Ik heb geen herhaling nodig.
Helemaal. Zo wist hij ook de treiterijen naar Lieke in een oogwenk stop te zetten toen hij met zijn vinger terug kwam van de dokter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef akveor het volgende:
Mooie climax van deze avond... verbazingwekkend dat mensen in redelijke rust deze discussie aangaan.... Terwijl 5 echt wouden bashen.... Toch echt een verdienste van Huub.
Vooral ook omdat hij niet gedronken heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef akveor het volgende:
Mooie climax van deze avond... verbazingwekkend dat mensen in redelijke rust deze discussie aangaan.... Terwijl 5 echt wouden bashen.... Toch echt een verdienste van Huub.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Die 6 staan zó gigantisch voor lul. Prachtig
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
juist !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Flauw..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
REDACTIE!!!!
Gooi er AUB een nwe regel in....laat de miljonairs niemand meer ontslaan maar laat 2-wekelijks het publiek kiezen...degene die als laagste in de popilijst eindigt moet eruit en als er sprake is van een gelijke stand dan mogen de miljonairs stemmen wie eruit moet
Zoooo tof he, echtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:41 schreef riri het volgende:
weer huub zijn eerlijkheid waarom ik hem zo bewonder
Dat is nou de terror waarmee ze Lieke en Huub eruit willen werken..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef akveor het volgende:
Stoere vent ben je tochquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat idd niet voor jou op.
[..]
Tot je bloedende vingers van het typen hebt.![]()
Wie weet. Eerder zei hij al dat er 1 iemand was met wie Jaap kan bonden, en dat het een 'hij' was die niet aanwezig is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:41 schreef BarryK het volgende:
[..]
Flauw..
Huub zegt net dat het ook niet Jaap z'n plan was om Eric er uit te werken.
Jaap zegt "leider huub he" , Huub: "nee, leider iemand anders"
Kleine verwijzing naar redactie?
Precies, Ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:42 schreef akveor het volgende:
Weer werd de toneelhaak van Eric bevestigd..... Huub kon niet de credits nemen voor wat ie niet gedaan heeft...
Ja en redactie verander dan ook gelijk DGK in BBquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
REDACTIE!!!!
Gooi er AUB een nwe regel in....laat de miljonairs niemand meer ontslaan maar laat 2-wekelijks het publiek kiezen...degene die als laagste in de popilijst eindigt moet eruit en als er sprake is van een gelijke stand dan mogen de miljonairs stemmen wie eruit moet
Kom op zeg... Snap je die uitspraak echt niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:42 schreef Pavement het volgende:
het is eruit leider iemand anders de exit van eric was gescript , zie je wel SCAN !!!
IK OOK scanman jij ook ?quote:
Hé, dat concept komt mij bekend voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
REDACTIE!!!!
Nee deze was wel heel duidelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom op zeg... Snap je die uitspraak echt niet?
Maar goed, ik ga niet meer in discussie. Het is echt lachwekkend hoe jullie alles letterlijk nemen wat er in het huis gezegd wordt.
Jaap moet de film van vanavond nog maar even goed terugkijken in z'n bedjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nou de terror waarmee ze Lieke en Huub eruit willen werken..en daar denkt Jaap ver mee te komen
Ja, en dan is er dus meteen geen reet meer aan, want dan gaan ze zich meteen allemaal lief en aardig voordoen voor de kijkertjes.......quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Damn, Huub is goed....
(als hij nuchter is, he)
Onbegrijpelijk dat iedereen hier zoveel respect heeft voor Huub die de meest walgelijke dingen doet in opdracht van de redactie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:41 schreef BarryK het volgende:
Huub zegt net dat het ook niet Jaap z'n plan was om Eric er uit te werken.
Jaap zegt "leider huub he" , Huub: "nee, leider iemand anders"
Kleine verwijzing naar redactie?
ja dit is wel leukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef HenrySpencer het volgende:
Kom je met 6 man een kamer binnenstormen om 2 man te terroriseren,
wordt je onder tafel geluld door die twee![]()
Lieke is heel Cool hierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef FdW het volgende:
Nou Scan, ik zit even mee te lezen, maar dit is een eitje voor je, dus ik ga met een gerust hart slapen. Indien nodig zet Lieke nog wel een tandje bij. Veel plezier allemaal.![]()
Ik weet niet hoor maar dat staat letterlijk in hun contract.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat iedereen hier zoveel respect heeft voor Huub die de meest walgelijke dingen doet in opdracht van de redactie.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat iedereen hier zoveel respect heeft voor Huub die de meest walgelijke dingen doet in opdracht van de redactie.
woohoo, FUCK DIE KUTREDACTIEquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer is dat iedereen respect heeft voor Huub, maar dat ze totaal geen respect hebben voor de rest.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heet een duwtje in de goede richting....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:42 schreef Pavement het volgende:
het is eruit leider iemand anders de exit van eric was gescript , zie je wel SCAN !!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer is dat iedereen respect heeft voor Huub, maar dat ze totaal geen respect hebben voor de rest.
Welterustenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef FdW het volgende:
Nou Scan, ik zit even mee te lezen, maar dit is een eitje voor je, dus ik ga met een gerust hart slapen. Indien nodig zet Lieke nog wel een tandje bij. Veel plezier allemaal.![]()
Onzin, het gaat erom dat het programma snel afgerond kan worden dit gezeik gaat veel te lang durenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja en redactie verander dan ook gelijk DGK in BB![]()
De spijker op de kop!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer is dat iedereen respect heeft voor Huub, maar dat ze totaal geen respect hebben voor de rest.
Trustequote:
Natasja niet, maar die is dan ook zo verweven met de redactie dat die naar de pijpen van haar clan danst.quote:
Jaap viel nogal door de mand toen Huub vertelde wat Jaap en dennik's plannetje omtrent Nada zou zijn. En tja, snollie en rat zullen toch ook wel even gaan nadenken nu de plannen van het drietal open op tafel liggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef farceman het volgende:
Vind Huub en ok Lieke toot nu heel erg sterk, Jaap ook.
Amanda is er zichzelf Natsia en Brian ook.
Nix .......rijp voor toneelhaak
Nou volgens mij gaan de meeste opmerkingen over zijn en Lieke's optreden van vanavond. En dat is toch vrij sterk te noemen. Wil niet zeggen dat ik gecharmeerd ben van al zijn eerdere optredens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zoiets zei ik eerder ook... als streamer heb ik geen favoriet meer maar iemand die je liever kwijt dan rijk bent een soort van anti-favo....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]
In elk geval iemand die inhoudelijk aangeeft waarom Huub en Lieke hier de 6 niet onder tafel lullen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Goh weer een nieuw iemand, familie van Dennis......broertje?
Ik zwaaide naar FdW. Ga jij nu ook, of dacht je dat ik ging?quote:
Ik lees alleen maar een beetje en kijk een beetje de streamsquote:
Weet je, hoe meer jij van hem walgt, hoe meer respect ik krijg voor Huub.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Goh en zij durven alleen maar met 6 man "sterk"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
In elk geval iemand die inhoudelijk aangeeft waarom Huub en Lieke hier de 6 niet onder tafel lullen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zwaaide naar FdW. Ga jij nu ook, of dacht je dat ik ging?![]()
Het is geen menigte tegen twee meer, we hebben nu groepsgesprekjes. Heel goed van Huub.
AMENquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Weet je, hoe meer jij van hem walgt, hoe meer respect ik krijg voor Huub.
Dank je, ga zo door.![]()
HUUB is echt een held nu, 6 tegen 2 en ze winnen het op intelligentie (H&L dan).
Straks krijg je van BANNDJ een evaluatie bijeenkomst, en dan zijn ze er nog trots op ook.
exact, en daarom is Brian nu druk met inpalmen van Jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap viel nogal door de mand toen Huub vertelde wat Jaap en dennik's plannetje omtrent Nada zou zijn. En tja, snollie en rat zullen toch ook wel even gaan nadenken nu de plannen van het drietal open op tafel liggen
Ik denk dat de meeste opmerkingen betrekking hebben op opluchting dat hij de eerste test heeft doorstaan en (nog) niet in een hoekje zit te janken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef Sebi het volgende:
Nou volgens mij gaan de meeste opmerkingen over zijn en Lieke's optreden van vanavond. En dat is toch vrij sterk te noemen. Wil niet zeggen dat ik gecharmeerd ben van al zijn eerdere optredens.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef riri het volgende:
terror mag niet meer
Zo heb ik er ook nog eentjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ze zei. Te grappig, die kop.
[afbeelding]
De rest wil ook niets begrijpen; uitgezonderd Jaap waren ze helemaal klaar voor een rondje rellen - wat ze lekker niet kregen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Te erg voor worden dat lieke en huub alles 5x moeten herhalen voordat de helft het begrijpt, dan nog 800x voor dat de andere helft het snapt
Met deze streams kan je het geluid wel wat zachter zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar een beetje en kijk een beetje de streams![]()
Oh mannnnn... eigenlijk is het te laat voor dit soort plaatjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook nog eentje
[afbeelding]
Gisteren niet hoor. Jaap vertrouwt Brian niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
echt mooi die eerlijkheid van Jaap, Brian is echt zijn maatje![]()
Brian heeft op de PC een backup of zo van Liekes brief gevonden (tja, gezocht, misschien)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:50 schreef BarryK het volgende:
Hoe is Natasia te weten gekomen dat Lieke had geschreven dat ze Natasia ziet als 2e backup
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap is nog niet klaar met Brian vanwege dat adres, dat zegt hij tegen iedereen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
Whahahahahhaha , laat me niet lachen... Brian met z'n neppe gelul dat nergens op slaat...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
Gelukkig eindeljik hebben ze elkaar gevondenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
was even op vakantie (6 weken)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met deze streams kan je het geluid wel wat zachter zetten![]()
Maar leuk dat je er weer bent![]()
dan moet Dennis een nieuwe kopen, en aangezien die nog niet in de handel is, zal Dennis die bij de kweker moeten kopen, en de kweker..... is Huub fanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef rooie3 het volgende:
Die bloem die Dennis kapot heeft gemaakt was dat de Huub bloem.
Met haar vieze putten-kin......jarenlang van die zware zwarte baardharen eruit trekken met de pincet....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ze zei. Te grappig, die kop.
[afbeelding]
Dennis schijt bagger voor haar (terecht) en kan alleen maar oergeluiden als antwoord geven als Lieke wat vraagtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Dennis probeert weer te rellen. Lieke geeft hem geen centimeter.
Ok dankje...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian heeft op de PC een backup of zo van Liekes brief gevonden (tja, gezocht, misschien)
En daarom heeft ze het ook zo nodig op vrouwen als Lieke af te gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Met haar vieze putten-kin......jarenlang van die zware zwarte baardharen eruit trekken met de pincet....![]()
Ja, Natasia neemt het al heel snel over.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dennis schijt bagger voor haar (terecht) en kan alleen maar oergeluiden als antwoord geven als Lieke wat vraagt![]()
ik zag hem in de chill roomquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:01 schreef BarryK het volgende:
Is Huub achter?
Ben ik wel met je eens, maar toch gaat hij het niet redden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef Hanekrooi het volgende:
Iedereen die anti Huub is kan zeggen wat ie wil, hij is nog steeds de slimste speler in de villa. De intelligente schaakJaap haalt het er niet bij.
Iemand schijnt dat gedaan te hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Mogen mensen van FOK! kaarten sturen namens FOK!?
Je gaat toch gewoon houden van zo'n meidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Dennis probeert weer te rellen. Lieke geeft hem geen centimeter.
[afbeelding]
Ligt eraan naar wiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Nee, tenzij het opperhoofd van FOK dat wel wil.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Tegen heug en meug........quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat toch gewoon houden van zo'n meid
Alleen als het een actie is zoals toen met Huub.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Ja ok, ik bedoel dan kaarten richting Huub en Lieke.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Ja, morgen ga ik Dennis fanmail sturen namens de screamers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik dacht dat Jaap een hoog IQ had, maar door zijn actie vanavond ga ik daar echt heel sterk aan twijfelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef farceman het volgende:
Wel een beetje flauw dat Jaap nu voor tv kijkend Nederland het zo wilt voorstellena lsof Huub vriendschap heeft geschonden
Nee moet door opper goed gekeurd worden als FOK aktie, net als toen met Huub en Sil. Je mag er wel in zetten STAP01/fokuser.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja ok, ik bedoel dan kaarten richting Huub en Lieke.
Oh. Tja, mijn persoonlijke mening is dat je dat niet namens iedereen (dus Fok) kunt doen. Iemand schijnt zoiets naar Dennis te hebben gestuurd, en dat vind ik bijvoorbeeld helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ook niet, alleen met goedkeuring van opperhoofd graagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Eigen schuld....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:05 schreef akveor het volgende:
Jaap... dit doet me echt fokking pijn man.... echt fokking pijn...![]()
Maar jaap vertelde haast niets aan Huub, maar wel bijna alles aan Nadia binnen 2 dagen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:04 schreef HenrySpencer het volgende:
Was wel slordig van Huub om Jaap niet als vriend te benoemen, nadat Jaap dat richting hem wel deed.
Jaap zegt nu ook dat hij terug naar Huub had gewild als Lieke eenmaal weg zou zijn, 'maar die optie is weg'. Hij zit er ook maar sipjes bij.
je mag de uitslag van de popipoll wel sturenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Wij weten toch beter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef farceman het volgende:
Wel een beetje flauw dat Jaap nu voor tv kijkend Nederland het zo wilt voorstellena lsof Huub vriendschap heeft geschonden
Jaap heeft in een paar minuten gewoon zijn ondergang getekend. Die valt weer terug naar waar hij bij de 1e poll stond.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef BarryK het volgende:
Achgossie Jaapie moet een beetje huilen (bijna)... zieltjeswinnaar
Jaap doet nu alsof Huub het verbroken heeft... terwijl hij net al beetje aangaf dat hij ook verbrak.
Jaap vindt het zogenaamd zo belangrijk om deals aan te houden (Mislukt met Brian, mislukt met Huub, en mislukt met Nadia en Dennix (sorry dat ik het alvast verklap)).
gelukkig.... want een echte vriend doet niet zo als jaap heeft gedaan,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:04 schreef HenrySpencer het volgende:
Was wel slordig van Huub om Jaap niet als vriend te benoemen, nadat Jaap dat richting hem wel deed.
Jaap zegt nu ook dat hij terug naar Huub had gewild als Lieke eenmaal weg zou zijn, 'maar die optie is weg'. Hij zit er ook maar sipjes bij.
Doe gelijk wat antrax in zijn envelopje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, morgen ga ik Dennis fanmail sturen namens de screamers.
Ik moet zeggen, dat sjaaltje doet het hem hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:59 schreef Prospera het volgende:
Dennis zit Lieke te bashen
Wat een kleuter![]()
[afbeelding]
Met zijn iq zit het wel oke, alleen zijn eq zit ergens rond het nulpunt. Jaap is een labielo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap een hoog IQ had, maar door zijn actie vanavond ga ik daar echt heel sterk aan twijfelen.
Inderdaad, dat zei ik ook al... ach ja heeft de redactie weer mooi materiaal om mensen zwart te maken en een kant te kiezenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef farceman het volgende:
Ik juist niet, die jongen heeft een zeer hoog IQ maar is totaal niet streetwise.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat Jaap een hoog IQ had, maar door zijn actie vanavond ga ik daar echt heel sterk aan twijfelen.
Eenschquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:07 schreef Pavement het volgende:
pfff hopenloos dat gekakel en het herhalen, van die wijven
mijn conlusie banndj vs hl 0-1
![]()
![]()
dat deed hij al op het moment toen hij voor Dennix koosquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap heeft in een paar minuten gewoon zijn ondergang getekend. Die valt weer terug naar waar hij bij de 1e poll stond.
Goed plan, zal vooral Huub zeker blij mee zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:
Ok, doe ik dat van STAP01 FOKSTER
Is echt niet nodig. Die kan iedereen aan.. Zelfs allemaal tegelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:11 schreef Kimberleyy het volgende:
Had dit niet verwacht.. maar heb medelijden met lieke![]()
Ik vind het geniaal!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Oh. Tja, mijn persoonlijke mening is dat je dat niet namens iedereen (dus Fok) kunt doen. Iemand schijnt zoiets naar Dennis te hebben gestuurd, en dat vind ik bijvoorbeeld helemaal niet leuk.
Och, van mij hoeft dat niet. Laat die energie maar gaan naar het pesten van Dennisje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Jaap moet gewoon keihard uit die vila geflikkerd worden. Huub en Lieke moeten alles wat ze in zich hebben op Jaap gaan richten. Dat hij totaal geen stemmen meer krijgt is vrij zeker, maar het moet nog een stap verder gaan. Ze moeten hem net zoals Eric gaan aanpakken. Jaap is de persoon die gisteren nog plechtig aan Huub beloofde dat het ABSOLUUT geen 6 tegen 2 zou gaan worden.
Ja die jongen heeft een zeer hoog IQ maar is een man en een man die verliefd is, is een mak lammetjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik juist niet, die jongen heeft een zeer hoog IQ maar is totaal niet streetwise.![]()
Hij snapt er volgens mij écht geen ruk meer van, waarschijnlijk een beetje blind door alle aandacht die zijn weblog kreeg en de tweede plaats in de poppoll.
Ik snap niet waarom Sylvia zo aan Lieke twijfelt.. Ik heb een aantal weken m'n twijfels gehad.. maar ze heeft zich toch echt wel bewezen vind ik...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is echt niet nodig. Die kan iedereen aan.. Zelfs allemaal tegelijk.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, van mij hoeft dat niet. Laat die energie maar gaan naar het pesten van Dennisje.
WELKOMquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
Hoi, ik lees al maanden de cossen en vind dit erg leuk. Ben nu zo teleurgesteld in de ontwikkelingen en het weggenomen kijkplezier, da'k maar is wat schrijf(het mot d'r uut..). Wat ik onbegrijpelijk vind is dat de redactie van dit programma kennelijk een groep 'lager dan laag' de kans geeft om met een meerderheid(die bewust geselecteerd is) zo'n positie te gunnen. Lijkt er echt op dat er achter de schermen sprake is van e.e.a. betreffende druk uit het criminele circui/angst om aso's naar huis te sturen. Het is toch te gek voor woorden dat aso-natasia, brian de retard en amanda(dat zo'n wezen bestaat) en.. sinds kort ook de halve marokkaanse border-liner, bedreigingen kunnen uiten, nog los van de psychopathologie van dezelfde personen. Dat zo'n kotsfiguur als dennis niet gewoon door de redactie dat huis uit wordt geflikkerd is me ook een raadsel, hoop in ieder geval dat ik dennis nooit tegen kom op straat, dan plas ik m zeker in z'n gezicht.Dat ik me ooit zo zou laten opfokken door een rls verbaasd me flink, ik begrijp scanman steeds beter...). Anyways, het is niet om aan te zien, die aso's, kan me niet voorstellen dat er in 1 huis 5 zulke gemene kuddeschapen lopen (jaap is gewoon een sneu persoon). Ook de haat jegens Lieke is me een compleet raadsel, echt ongelooflijk...ik ga nog hele ff verder met mn hartslag opnaaien en hoop dan te kunnen slapen. Jezus, die geluidjes ook van die dennis, alleen daarom alleen verdient die gaylord de brandstapel. Wat een verschrikkelijke teksten nu by the way van die donkere heks..jeetje. Leeters en bedankt voor alle updates etc. Ik hoop dat 't posten lukt, heb het in ieder geval van me afgeschreven haha. hoihoi
pfff, die Jaap, wat een afgangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef Prospera het volgende:
Jaap is er weer fucking stuk van.
Natas zit weer met een spuitbus te zwaaien en de rest zit nog steeds Lieke te bashen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Huub: ze kan die 4 verbaal wel aan.
Jaap: ik ben er fucking beroerd van hoe ik voor je gelobbyed heb.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
zo mee eens
Nou truste mensen ik kan die dennis gewoon iet aanhoren ik word ecth agressief hier, en ik wil vredig slapen.![]()
Dan kan ik nu dus wel echt naar je zwaaien: slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
zo mee eens
Nou truste mensen ik kan die dennis gewoon iet aanhoren ik word ecth agressief hier, en ik wil vredig slapen.![]()
die quote is helemaal foutquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
Jaap komt met hangende pootjes bij Huub
"Ik dacht echt dat ze sterk waren, man"
Huub geniet met volle teugen van Lieke, hoe ze weerstand biedt tegen 4 personen
nee jij hebt het allemaal wel doorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die quote is helemaal fouthoor je alleen wat je wilt horen ofzo?
![]()
Ik denk niet dat ze voor die tijd de villa zal verlaten... ze kan die 10.000 niet missen.. Wilgo zal woedend zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:16 schreef BarryK het volgende:
Tas weet zelf ook dat ze voor de 23e weggaat, da's t leukste van allemaal...
Je moet zelf weten voor wie je gaat kiezen Jaap , zegt Huub.
Jaap zegt nogmaals dat het hem pijn heeft gedaan.
Wat heeft hem pijn gedaan dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:16 schreef BarryK het volgende:
Tas weet zelf ook dat ze voor de 23e weggaat, da's t leukste van allemaal...
Je moet zelf weten voor wie je gaat kiezen Jaap , zegt Huub.
Jaap zegt nogmaals dat het hem pijn heeft gedaan.
Precies...wat huub deed kon niet en kost hem 100.000 euro....hebben ze achter bepaald....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef tipsch het volgende:
wat een wanvertoning - KUTFLENS, WEES MAAR TROTS OP DIT PRODUCT![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef BarryK het volgende:
Gesprek tussen Jaap en Huub: "iedereen in de kooi weet dat natasia er eerder uitgaat dan 23e"
Huub zegt dat Lieke ze allemaal aankan, en dat Jaap een domme keuze maakt
Jaap zegt van niet , het heeft hem echt pijn gedaan
Jaap dacht echt dat ze goed waren, huub wil niet weten hoe jaap voor hem gelobbyed heeft (zegt Jaap).
Ja, hij huilde een beetje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:17 schreef HenrySpencer het volgende:
Jaap ziet in dat het om Nadia draait.
Hij gaat nogal emo, huilt ie nu zelfs bijna?
Even proberen %jes te pakken met emo-jaap... redden wat er te redden valt..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:17 schreef HenrySpencer het volgende:
Jaap ziet in dat het om Nadia draait.
Hij gaat nogal emo, huilt ie nu zelfs bijna?
Nou ja, bij mij dan. Lieke heeft goede kanten en een niet voor iedereen even aantrekkelijke houding, laat ik het dan maar zo zeggenquote:
Jij toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:19 schreef wolferl het volgende:
Wie gaat straks een nieuwe COS openen?
Je bedoelde Amanda toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:18 schreef Gigageil het volgende:
Liever een beetje mannelijk figuur als Lieke dan zo'n vies uitgezakt straie-vetschort , zo'n uitgeplukte kale kop waar wat extensions aan de laatste sliertjes kroeshaar hangen en zo'n nare onsympathieke rotkop waar dagelijks lagen plamuur en make-up op gesmeert moet worden om er nog iets van te maken en dan ook nog zo'n naar egocentrisch kutkarakter op de koop toe hebben ook.......
![]()
![]()
![]()
Dat er nog iemand naar die streams kijkt... het gebeurt toch echt allemaal op die andere 2....speltechnisch gezien...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:20 schreef riri het volgende:
Als ik kinderen had en die spraken zo als Natasia,Dennix,Nadia en Amanda......ik zou me diep en diep schamen...en ik denk dat ze bij mij mijn huis niet meer in kwamen
Ga dan lekker naar je bedje, johquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee ik laat het aan jou over, ik kan nauwelijks me ogen open houden.
wat zei hij dan? Dit is wat ik hoordequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die quote is helemaal fouthoor je alleen wat je wilt horen ofzo?
![]()
Goed punt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
Natasia, je bent ook vrij gemakkelijk weg te krijgen - weet je nog? twee trappen in het kruis van Jaap?
Dan zou jij iets fout gedaan hebben in de opvoedingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:20 schreef riri het volgende:
Als ik kinderen had en die spraken zo als Natasia,Dennix,Nadia en Amanda......ik zou me diep en diep schamen...en ik denk dat ze bij mij mijn huis niet meer in kwamen
Maakt het uit, hij wint toch niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:18 schreef riri het volgende:
Precies...wat huub deed kon niet en kost hem 100.000 euro....hebben ze achter bepaald....
Huub moet zichzelf niet te vroeg gaan prijzen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:22 schreef BarryK het volgende:
Huub vindt de alcoholrestrictie wel goed, misschien moet hij wel gedurende hele spel duren.. hij is onwijs veel scherper (zegt HUUB ZELF)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |