ja dit is wel leukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef HenrySpencer het volgende:
Kom je met 6 man een kamer binnenstormen om 2 man te terroriseren,
wordt je onder tafel geluld door die twee![]()
Lieke is heel Cool hierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef FdW het volgende:
Nou Scan, ik zit even mee te lezen, maar dit is een eitje voor je, dus ik ga met een gerust hart slapen. Indien nodig zet Lieke nog wel een tandje bij. Veel plezier allemaal.![]()
Ik weet niet hoor maar dat staat letterlijk in hun contract.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat iedereen hier zoveel respect heeft voor Huub die de meest walgelijke dingen doet in opdracht van de redactie.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat iedereen hier zoveel respect heeft voor Huub die de meest walgelijke dingen doet in opdracht van de redactie.
woohoo, FUCK DIE KUTREDACTIEquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer is dat iedereen respect heeft voor Huub, maar dat ze totaal geen respect hebben voor de rest.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heet een duwtje in de goede richting....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:42 schreef Pavement het volgende:
het is eruit leider iemand anders de exit van eric was gescript , zie je wel SCAN !!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer is dat iedereen respect heeft voor Huub, maar dat ze totaal geen respect hebben voor de rest.
Welterustenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:48 schreef FdW het volgende:
Nou Scan, ik zit even mee te lezen, maar dit is een eitje voor je, dus ik ga met een gerust hart slapen. Indien nodig zet Lieke nog wel een tandje bij. Veel plezier allemaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |