quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:37 schreef Prospera het volgende:
Ik hoop dat iemand wat opneemt, want Dennis gaat zeer zeker provoceren.
Huub: ik snap dat iemand heel graag wil dat er iets gaat gebeuren, maar ik ga er niet op in.
Jaap: Lieke, wil je weten wat ik in Dennis en Nadia vindt? Nee zegt Lieke.
Ik heb geen herhaling nodig.
Helemaal. Zo wist hij ook de treiterijen naar Lieke in een oogwenk stop te zetten toen hij met zijn vinger terug kwam van de dokter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef akveor het volgende:
Mooie climax van deze avond... verbazingwekkend dat mensen in redelijke rust deze discussie aangaan.... Terwijl 5 echt wouden bashen.... Toch echt een verdienste van Huub.
Vooral ook omdat hij niet gedronken heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef akveor het volgende:
Mooie climax van deze avond... verbazingwekkend dat mensen in redelijke rust deze discussie aangaan.... Terwijl 5 echt wouden bashen.... Toch echt een verdienste van Huub.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Die 6 staan zó gigantisch voor lul. Prachtig
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
juist !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Flauw..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
REDACTIE!!!!
Gooi er AUB een nwe regel in....laat de miljonairs niemand meer ontslaan maar laat 2-wekelijks het publiek kiezen...degene die als laagste in de popilijst eindigt moet eruit en als er sprake is van een gelijke stand dan mogen de miljonairs stemmen wie eruit moet
Zoooo tof he, echtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:41 schreef riri het volgende:
weer huub zijn eerlijkheid waarom ik hem zo bewonder
Dat is nou de terror waarmee ze Lieke en Huub eruit willen werken..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef akveor het volgende:
Stoere vent ben je tochquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat idd niet voor jou op.
[..]
Tot je bloedende vingers van het typen hebt.![]()
Wie weet. Eerder zei hij al dat er 1 iemand was met wie Jaap kan bonden, en dat het een 'hij' was die niet aanwezig is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:41 schreef BarryK het volgende:
[..]
Flauw..
Huub zegt net dat het ook niet Jaap z'n plan was om Eric er uit te werken.
Jaap zegt "leider huub he" , Huub: "nee, leider iemand anders"
Kleine verwijzing naar redactie?
Precies, Ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:42 schreef akveor het volgende:
Weer werd de toneelhaak van Eric bevestigd..... Huub kon niet de credits nemen voor wat ie niet gedaan heeft...
Ja en redactie verander dan ook gelijk DGK in BBquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
REDACTIE!!!!
Gooi er AUB een nwe regel in....laat de miljonairs niemand meer ontslaan maar laat 2-wekelijks het publiek kiezen...degene die als laagste in de popilijst eindigt moet eruit en als er sprake is van een gelijke stand dan mogen de miljonairs stemmen wie eruit moet
Kom op zeg... Snap je die uitspraak echt niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:42 schreef Pavement het volgende:
het is eruit leider iemand anders de exit van eric was gescript , zie je wel SCAN !!!
IK OOK scanman jij ook ?quote:
Hé, dat concept komt mij bekend voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
REDACTIE!!!!
Nee deze was wel heel duidelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom op zeg... Snap je die uitspraak echt niet?
Maar goed, ik ga niet meer in discussie. Het is echt lachwekkend hoe jullie alles letterlijk nemen wat er in het huis gezegd wordt.
Jaap moet de film van vanavond nog maar even goed terugkijken in z'n bedjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nou de terror waarmee ze Lieke en Huub eruit willen werken..en daar denkt Jaap ver mee te komen
Ja, en dan is er dus meteen geen reet meer aan, want dan gaan ze zich meteen allemaal lief en aardig voordoen voor de kijkertjes.......quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Damn, Huub is goed....
(als hij nuchter is, he)
Onbegrijpelijk dat iedereen hier zoveel respect heeft voor Huub die de meest walgelijke dingen doet in opdracht van de redactie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:41 schreef BarryK het volgende:
Huub zegt net dat het ook niet Jaap z'n plan was om Eric er uit te werken.
Jaap zegt "leider huub he" , Huub: "nee, leider iemand anders"
Kleine verwijzing naar redactie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |