is denniks er ook bij dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:30 schreef petraa het volgende:
Het lukt niet echt met de terror van Dennis, want hij wordt steeds afgekapt.
Wat ook zijn ondergang gaat worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben nu even het geluk dat Jaap aandacht wil voor zijn 'gewichtige' beslissing.
ja dat stuk vlees met de witte vlag om zn nekquote:
Dat denk ik ook. Ik hoop alleen dat H&L het in de tussentijd volhouden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ook zijn ondergang gaat worden.
Plak lieke er bij die eerste bij en haal Nadia eraf en je hebt een totaalplaatjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:32 schreef Prospera het volgende:
Meisje van de keileweg
[afbeelding]
Madam van Yab Yum
[afbeelding]
Dat jochie is te controleren en beheersen door Jaap, Huub nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:32 schreef riri het volgende:
Dennix laat zich weer van zijn sterke kant zien.....echt...het is een ramp die jongen...dat jaap zich bond met die jongen is het stomste wat hij maar kon doen
Ik snap totaal niet dat hij op zo'n manier zn keuze openbaart, ik snap zn redenen nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die TT BANNdj, klinkt niet zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:29 schreef wolferl het volgende:
Rest volgt.
Ik begreep niet eens wat hij bedoelde te zeggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:33 schreef riri het volgende:
Wat is Dennix verbaal goed zeg....mijn hemel
Dat gaat idd niet voor jou op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem toch aan dat je het nu niet over mij hebt?
Tot je bloedende vingers van het typen hebt.quote:Ik sta ook vaak genoeg zo goed als alleen in het verdedigen van bewoners (BB of DGK)
Mmm ik denk toch dat Jaap slimmer is dan ze denken en wat achter de hand heeft. Als ie werkelijk verliefd is op die troela is wellicht hopeloos verlorenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja hoor, hij doet het primaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
Huub neemt wel de leiding, he?
Hé ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
Je ziet jaap maar denken en denken.Hij wilde zo graag met Huub verder juist om hoe Huub nu is.quote:
Dat is alleen maar mooi. Jaap merkt nu heel direkt wat zijn keuze voor gevolgen heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Begint Tas weer te gillen omdat ze overpraat wordt.![]()
Ik krijg niet de indruk dat Jaap erg gelukkig is nuquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
jaap is enigszins rood aangelopen en zit er nadenkend bij
Inderdaad. Ik vind dit prachtig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je ziet jaap maar denken en denken.Hij wilde zo graag met Huub verder juist om hoe Huub nu is.
denk het ook....ik vind jaap emotioneel heel zwakquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:33 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat jochie is te controleren en beheersen door Jaap, Huub niet
Brian krijgt hetzelfde over hem heen.Dat zal hij pas later gaan beseffen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:36 schreef avonne het volgende:
Brian zit er ook al nadenkend bij.
Maar ja, Het denken duurt bij hem ook wat langer. Maar hij merkt tenminste dat hier iets fundamenteels gebeurt..... hersens versus emotie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |