Ook eensch, ik ga over mijn nek van shots van haar boezem en laatst was dit zelfs in de reguliere uitzending te bewonderenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen met zo'n moeder.
Hoe zullen hun vriendjes nu reageren?
Jouw moeder laat der tieten aan elk levend organisme zien.
En ze laat zich opneuken door goedkope hoeren.

Ik ook!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als dit zo moet door gaan tot september dan ben ik uitgekeken![]()

Nee mongool denkt het primaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Eensch, maar noem hem gewoon zielig dat dekt de lading prima

Niemand krijgt Lieke gek. Die lacht zich wezenloos om zoveel domheid. Die 6 gaan op nationale tv zo enorm af... dat hebben ze echt niet eens door. Alleen dat zegt al heel erg veel. Ze zijn net zo'n treurig groepje in de stad dat alleen stoer durft te doen als iedereen erbij is en meedoet. Tragisch... diep tragisch.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Werkelijk respect voor Lieke. Die meid verkrimpt geen spier.
Daar moet je kracht voor hebben.

Een beetje wat je hier overdag in de COS ziet als je geen fan van Huub bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Mooi om te zien dat die 6 zielepoten alleen met een grote groep lef hebben. Echt te triest voor woorden.

Nou die actie krijgen de bewoners en de streamers nog dagenlang te horen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zijn vooraf bedachte terror met de bloemen was lachwekkend sneu.

Niet van mijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Een beetje wat je hier overdag in de COS ziet als je geen fan van Huub bent.![]()

tell it like it isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Een beetje wat je hier overdag in de COS ziet als je geen fan van Huub bent.![]()

Ik neem toch aan dat je het nu niet over mij hebt? Ik sta ook vaak genoeg zo goed als alleen in het verdedigen van bewoners (BB of DGK)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]

Jaap is dik varken en kiest voor nadia omdat hij denkt dat zij hem wel helpen en hem leuk vind, nadia is de ware redenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Jaap bevestigt dat hij Huub speltechnisch als zijn vijand ziet.

Of in posts binnen veelzeggende topics als DGK spelletjestopic, sla hier dennis en [Bash-topic] Nadia (en haar dikke lijf)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]

Zou best kunnen, ja. Een beetje zoals hij dacht de aandacht van Brian nodig te hebben in het begin.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Jaap is dik varken en kiest voor nadia omdat hij denkt dat zij hem wel helpen en hem leuk vind, nadia is de ware reden

En Lieke. In een normale discussie verliezen die 6 het van Huub en Lieke.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
Toch knap dat Huub ze stil heeft gekregen.

Die 5 kunnen alleen maar schelden en krijsen. Verder echt niets. Dat is hun terrorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
Toch knap dat Huub ze stil heeft gekregen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |